MS wil Activision/Blizzard overnemen voor 68,7 miljard USD

Voor de gamers. Hier kan je met al je opmerkingen, vragen, problemen terecht.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
devilkin
Administrator
Administrator
Berichten: 6012
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 829 keer
Bedankt: 507 keer
Recent bedankt: 3 keer

Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6350
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1287 keer
Bedankt: 486 keer
Recent bedankt: 2 keer

Wow, MS is echt wel agressief bezig in hun strijd tegen Sony/PlayStation. Eerder al de overname van Bethesda, maar dit is toch nog wel straffer eigenlijk. Vraag me echter wel af hoe ze dit via Gamepass rendabel kunnen maken.
Gebruikersavatar
Fallschirmjaeger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 849
Lid geworden op: 07 mei 2011, 14:46
Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
Bedankt: 111 keer

Gewoon de concurrentie kapot maken en van zodra er geen concurrentie meer is, de prijzen verhogen tot ze rendabel zijn. Tot dan maakt het niet als er verliezen zijn.

Ergens anders al gezegd, maar dit neigt serieus naar monopolie toestanden. Nu moeten ze enkel nog EA overnemen en ze hebben quasi alle belangrijke franchises in bezit.
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6350
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1287 keer
Bedankt: 486 keer
Recent bedankt: 2 keer

Fallschirmjaeger schreef:Nu moeten ze enkel nog EA overnemen en ze hebben quasi alle belangrijke franchises in bezit.
En niet zo vergezocht gezien ze met EA al een deal hebben waardoor EA Play included zit in Gamepass.
Matomatisch
Plus Member
Plus Member
Berichten: 142
Lid geworden op: 03 nov 2020, 20:31
Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
Bedankt: 15 keer

Tomby schreef:
Fallschirmjaeger schreef:Nu moeten ze enkel nog EA overnemen en ze hebben quasi alle belangrijke franchises in bezit.
En niet zo vergezocht gezien ze met EA al een deal hebben waardoor EA Play included zit in Gamepass.
Stel je eens voor, FIFA exclusief voor Xbox. Dan gaat het marktaandeel van Xbox in Europa wel de hoogte in.


Maar ik vind het wel interessant om te volgen. Benieuwd wat de toekomst gaat brengen. Persoonlijk ben ik meer fan van Xbox maar bij Playstation hebben ze ook zeer sterke exclusives die ik niet wil missen. Helaas kan de portemonnee niet volgen :cry:
Plaats reactie

Terug naar “Games”