Low Spec-spellen voor I3 9100f & Gt 710

Voor de gamers. Hier kan je met al je opmerkingen, vragen, problemen terecht.
Plaats reactie
kandildol42
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 okt 2020, 16:51

hallo allemaal, ik heb onlangs een pc gekregen die een goede vriend van mijn vader heeft gebouwd, maar hij vertelde me niet wat de specificaties waren en als ik wist dat ik een Gt 710 zou krijgen, had ik geweigerd en een beetje gespaard meer voor een Gt 1030, dus ik ben hier om te vragen of er (oude) games zijn die ik kan spelen met mijn huidige specificaties ?. (indien mogelijk boven 40-50 fps)
Gebruikersavatar
Block
Erelid
Erelid
Berichten: 1926
Lid geworden op: 31 jul 2005, 01:08
Uitgedeelde bedankjes: 161 keer
Bedankt: 110 keer
Recent bedankt: 4 keer

Makkelijkste is om eens te kijken op 'can you run it'.

www.systemrequirementslab.com

Geeft al een goed beeld welke games in aanmerking komen.
select replace * from userbase.be where topic ('got hostile', 'got friendly and polite');
Gebruikersavatar
cptKangaroo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3064
Lid geworden op: 18 dec 2004, 14:33
Locatie: 053 Aalst
Uitgedeelde bedankjes: 666 keer
Bedankt: 227 keer
Recent bedankt: 1 keer

't Verbaasde me een beetje dat je volgens deze link toch nog speelbare framerates krijgt uit recente games -- dan zullen de oudere games zoals Half Life 2, Far Cry 1, zeker geen probleem zijn. Klassiekers blijven leuk om te herspelen.

Een GTX 970 vind je tweedehands voor pakweg €85 (laagste dat ik al gezien heb, was €65). Dit zijn nog steeds krachtige kaarten (net onder een GTX 1060 qua framerates) doch met de nieuwe grafische kaarten van zowel AMD als nVidia gaan er misschien nog leukere kaarten naar die prijshoogte/laagte vallen. Je voeding moet het wel aankunnen, natuurlijk.
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6350
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1287 keer
Bedankt: 486 keer
Recent bedankt: 2 keer

kandildol42 schreef:hallo allemaal, ik heb onlangs een pc gekregen die een goede vriend van mijn vader heeft gebouwd, maar hij vertelde me niet wat de specificaties waren en als ik wist dat ik een Gt 710 zou krijgen, had ik geweigerd en een beetje gespaard meer voor een Gt 1030, dus ik ben hier om te vragen of er (oude) games zijn die ik kan spelen met mijn huidige specificaties ?. (indien mogelijk boven 40-50 fps)
Volg in elk geval ook de diverse 'Gratis Games' topics hier. Vooral Epic Games geeft elke week 1 of 2 games weg die vaak al jaren oud zijn en prima draaien op oudere hardware.
Plaats reactie

Terug naar “Games”