De PS5 topic

Voor de gamers. Hier kan je met al je opmerkingen, vragen, problemen terecht.
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 387 keer

censuur
Laatst gewijzigd door ubremoved_2964 29 okt 2021, 11:25, in totaal 1 gewijzigd.
Gebruikersavatar
bitbite
Premium Member
Premium Member
Berichten: 558
Lid geworden op: 18 dec 2012, 14:01
Uitgedeelde bedankjes: 38 keer
Bedankt: 42 keer

Aangezien er een Ratchet & Clank uitkomt vrees ik dat ik (a) hem zal moeten kopen en (b) enkel tijdens de schooluren gebruiksrecht zal hebben.

Heb je al ergens een betrouwbare prijsindicaties gezien? :???:

Grafisch wel ronduit spectaculair, als de echte gameplay er ook zo uitziet...
Gebruikersavatar
Fallschirmjaeger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 849
Lid geworden op: 07 mei 2011, 14:46
Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
Bedankt: 111 keer

Pre order is lopende. Qua prijs gok ik €399 voor de digitale editie en €499 voor de gewone. Zo kunnen ze launchen aan de sweet spot van net geen €400.

Ratchet & Clank, Ghostwire, Horizon 2 en Kena spraken mij direct aan. GT 7 zal ik ook wel kopen, eindelijk nog eens een volwaardige GT die er deze generatie niet was.

Voor de rest zoals ik verwacht had, veel gameplay trailers, met veel afwisseling tussen eigen studios, 3rd party en indy.
Clemens2
Plus Member
Plus Member
Berichten: 147
Lid geworden op: 01 sep 2019, 18:24
Uitgedeelde bedankjes: 43 keer
Bedankt: 18 keer

Ik verwacht hem duurder...ik verwacht minstens 500€ voor de digitale editie, moest ik gokken eerder 599€ of 649€. De editie met Optische drive zal (minstens) 100€ meer kosten, 50€ is te gering qua verschil en zo een UHD bluray speler kost ook wel iets.
Is duur voor een console...maar de hardware specs zijn dan ook niet mals...sterke CPU (in PC land ca. 200 €), GPU (RDNA2 kaarten zijn nog niet op de markt, maar ik verwacht prestaties gelijkaardig aan GPUs rond de 300-400€) en dan heb je nog een supersnelle SSD van ik vermoed 1TB (reken ook maar met minstens 150€ in PC land, ookal bestaat er momenteel nog niets gelijkaardigs). Ik weet dat zo rekenen niet helemaal correct is en dat de winst vooral op de games gebeurt...maar 400€ lijkt me utopisch voor die hardware. Ik hoop uiteraard dat ik ongelijk heb.
Gebruikersavatar
Fallschirmjaeger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 849
Lid geworden op: 07 mei 2011, 14:46
Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
Bedankt: 111 keer

Consoles worden steeds met verlies verkocht, zijn de spellen die het geld moeten opbrengen.

€649 zal het nooit worden. Met de ps3 hebben ze dat geprobeerd aan €599, waardoor ze heel hun voorsprong van ps2 waren kwijtgespeeld en meer dan de helft van die generatie achter Microsoft liepen.

Had Microsoft de 2de helft van de generatie verder gedaan zoals voorheen ipv te kloten met zijprojecten zoals Kinect, had Sony vandaag geen ps5 kunnen voorstellen.

Veel zal dus ook afhangen van wat Microsoft hun console zal kosten.
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6350
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1287 keer
Bedankt: 486 keer
Recent bedankt: 2 keer

Ik vond het nog best een mooi event zelfs al was het puur online en pre-recorded. En voor velen was het tonen van de console zelf op het einde ook een verrassing, en ik vond hem er wel vet uitzien op het eerste gezicht. Nog afwachten of ik dat over een halfjaar nog vind en hoe hij er in het echt zal uitzien.
Qua games lijken er velen te vergeten dat een nieuwe console in het begin altijd wel wat underwhelming is qua games. Niveau van UE5 verwachten is wat belachelijk aangezien de UE5 engine zelf pas eind 2021 gereleased wordt.
Zelf denk ik niet dat ik hem op launch day haal. Is al geleden van de Wii dat ik dat nog deed. Alhoewel nu met de kinderen wat ouder, kan het natuurlijk zijn dat ze zelf wat beginnen zagen en mij overhalen :).
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 387 keer

censuur
Laatst gewijzigd door ubremoved_2964 29 okt 2021, 11:25, in totaal 1 gewijzigd.
Gebruikersavatar
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6044
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 376 keer
Bedankt: 346 keer

Ik verwacht de prijs rond de 500 a 550, zelfde met Xbox. Zitten wel een paar toffe games tussen maar ik ga deze generatie opnieuw voor Xbox gaan.
Wel benieuwd wat ze met die extra snelheid van de SSD gaan doen, ook fan van het standaard M.2 slot voor uitbreiding.
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6350
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1287 keer
Bedankt: 486 keer
Recent bedankt: 2 keer

MClaeys schreef:Wel benieuwd wat ze met die extra snelheid van de SSD gaan doen
Daar was die Ratchet & Clank demo al een voorbeeld van : enorm snel assets kunnen laden waardoor je gewoon seamless van 1 environment in een andere komt zonder pop-in, laat staan laadtijden.
Gebruikersavatar
Data technicus
Premium Member
Premium Member
Berichten: 689
Lid geworden op: 21 mei 2020, 14:39
Locatie: Spalbeek (Hasselt)
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 91 keer
Recent bedankt: 2 keer

Beste,

Amazon heeft de prijs alstublieft gelekt van de PS5.

https://www.want.nl/amazon-lekt-prijs-playstation-5/
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1379
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 105 keer
Bedankt: 53 keer

Commodore 64 gehad, atari 2600, sega/nintendo 8 bit/16/64 bit, gameboy, gamegear, ps 1 tot 4 maar sindsdien al wat jaren overgeschakeld naar pc gaming.

Veel games op een ps zijn meer en meer mee die knuppelkes te doen en dat ligt me niet zo.
Op langere termijn is een ps kopen met alles op en aan denk ik ook duurder dan een gaming laptop/pc.
Tttsss
freefoo
Starter
Starter
Berichten: 15
Lid geworden op: 01 okt 2016, 18:36

Mijn zoon is PS fan omwille van de exclusives en games zoals Persona. Wellicht zal er dus eentje in huis komen.


Verstuurd vanaf mijn HD1913 met Tapatalk
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6350
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1287 keer
Bedankt: 486 keer
Recent bedankt: 2 keer

Data technicus schreef:Beste,
Amazon heeft de prijs alstublieft gelekt van de PS5.
https://www.want.nl/amazon-lekt-prijs-playstation-5/
Ik ging je post bijna rapporteren als verdacht, maar misschien is het toch gewoon naïviteit.. Heb nog nooit van want.nl gehoord, maar sowieso zijn er helemaal nog geen lekken qua prijs, want 99% kans dat Sony zelf nog niet beslist heeft wat de prijs wordt. Veel retailers maken al placeholders (bvb €999 bij MediaMarkt) gewoon voor wanneer het product officieel te bestellen valt. Al die retailers gokken maar wat qua prijs.
Gebruikersavatar
Fallschirmjaeger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 849
Lid geworden op: 07 mei 2011, 14:46
Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
Bedankt: 111 keer

€399,99 voor de digital en €499,99 voor de disk versie. Zoals ik al verwacht had. Release is 19 november.
Gebruikersavatar
TheCeet
Premium Member
Premium Member
Berichten: 536
Lid geworden op: 03 apr 2018, 12:16
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 69 keer
Recent bedankt: 1 keer

+ games voor PS5 zouden nu adviesverkoopprijs hebben van 79,99 EUR ipv de 69,99 EUR op PS3 & PS4.

Pre-orders kunnen in theorie vanaf vandaag aangenomen worden.
iPhone 13 Pro: Proximus Business Unlimited
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 2TB
ISP: Afbeelding Hey!
AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6350
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1287 keer
Bedankt: 486 keer
Recent bedankt: 2 keer

Fallschirmjaeger schreef:Qua prijs gok ik €399 voor de digitale editie en €499 voor de gewone.
Mooie voorspelling zo ver op voorhand :). Sinds de Xbox prijzen bekend zijn, was ik ook wel overtuigd van deze prijszetting.

Nu ik Game Pass heb, begon het wel te kriebelen voor een Xbox maar hier zal toch ook maar weer een PS5 in huis komen. Al ben ik niet van plan te pre-orderen en wacht ik wellicht nog wel een paar maanden. Bij launch is het game aanbod altijd wat beperkt. De enige driving factor hier thuis zou zijn dat ik dan de PS4 naar boven kan verhuizen en we dan daar ook Disney+ kunnen kijken en op zowel PS4 (boven) als PS5 (beneden) onze huidige PS4 library kunnen spelen.
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 387 keer

censuur
Laatst gewijzigd door ubremoved_2964 29 okt 2021, 11:25, in totaal 1 gewijzigd.
Gebruikersavatar
Fallschirmjaeger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 849
Lid geworden op: 07 mei 2011, 14:46
Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
Bedankt: 111 keer

Gezien het Ryzen cpu’s en RDNA2 gpu’s zijn, is dat niet onlogisch. Enkel die ssd kan voor problemen zorgen en om die reden zie ik 3rd party developers ze ook niet maximaal benutten.


Persoonlijk ben ik nu zwaar aan het twijfelen. €500 is een goede prijs voor de consoles, maar €80 voor de games geeft mij een extreem vieze nasmaak. Ik ga geen €80 betalen voor een spel.

Gelukkig zijn er wel nog een paar games die een gratis upgrade bieden naar ps5, waardoor het interessanter is om de ps4 versie te kopen dan de ps5 versie. Toont ook aan wat voor een bullshit dat prijsmodel is.

Spiderman, Horizon en Sackboy komen trouwens ook uit voor de ps4 en zullen ook een upgrade krijgen naar de ps5 versie.
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 387 keer

censuur
Laatst gewijzigd door ubremoved_2964 29 okt 2021, 11:25, in totaal 1 gewijzigd.
Gebruikersavatar
Fallschirmjaeger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 849
Lid geworden op: 07 mei 2011, 14:46
Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
Bedankt: 111 keer

Het is een 4k BD drive, geen gewone BD drive. Die €100 verschil tussen beide versies vind ik daarom nog ok.

Voor Sony is dat verschil ook snel terugverdiend met de digital only ps5. Geen concurrentie meer met retailprijzen, geen retailers meer betalen, geen fysieke kosten meer.

Ik zie ze daarom bewust volop inzetten op het digital only model, vermoedelijk zal die ook een grotere voorraad krijgen.

Als gamer zou je trouwens zot zijn om nu die €100 te willen besparen. Games bij Mediamarkt liggen gemiddeld €10 onder de adviesprijs, zelfs Gamemania ligt tegenwoordig steeds €5 eronder. Dat verschil is dus snel terugverdiend en dan spreek ik nog niet eens over 2dehands en inruilacties.
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6350
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1287 keer
Bedankt: 486 keer
Recent bedankt: 2 keer

ub4b schreef:Tweakers spreken over DVD drive, maar het is uiteraard een BD drive
Het is zelfs een UHD-BD drive. BD zat al op PS3 en PS4.

Of je daarop wil besparen of niet, hangt volgens mij vooral af hoe snel je nieuwe games wil gaan spelen. Met uitzondering van GT Sport heb ik eigenlijk geen enkele game onmiddellijk gekocht, en dan zijn er op de PS Store ook wel vaak koopjes te doen. Ben dan ook aan het twijfelen of ik niet gewoon voor de DE zal gaan, aangezien ik die wel veel mooier vind. En als we hier thuis eens een game spelen, is het altijd heel even vloeken als het dan blijkt dat het een game is waarvoor we nog een schijfje moeten gaan insteken :D.


Vanmorgen waren de pre-orders op veel plaatsen in no time opgevuld. Vanavond is blijkbaar MediaMarkt ook begonnen met het accepteren van orders, en heb het toch niet kunnen laten :P. Nu wel nog hopen dat ze effectief op 19/11 kunnen leveren, want dat is niet 100% duidelijk.
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 387 keer

censuur
Laatst gewijzigd door ubremoved_2964 29 okt 2021, 11:25, in totaal 1 gewijzigd.
jnsvr
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1156
Lid geworden op: 29 jun 2014, 11:27
Uitgedeelde bedankjes: 109 keer
Bedankt: 130 keer

De launchgames zijn niet diegene waar ik direct op zit te wachten. Waar ik wel op zit te wachten gaat pas voor de tweede helft van 2021 zijn (o.a. Horizon Forbidden West). Maakt het makkelijk om nu gewoon te wachten tot de console vlot beschikbaar gaat zijn (eventueel over een dik half jaar misschien al wel eens met een kleine korting door bepaalde winkelacties). No rush hier dus, tot die tijd speel ik verder op de PS4 Pro.
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6350
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1287 keer
Bedankt: 486 keer
Recent bedankt: 2 keer

Zoals ik hierboven blijkbaar al vermeld had, heb ik wel een pre-order lopend bij MediaMarkt. Of ik volgende week daadwerkelijk een ga hebben, betwijfel ik toch een beetje. Ben op 9lives en Tweakers de topics al tijdje aan het volgen, en het is toch echt een zootje bij veel retailers, ook voor de Xbox Series. Blijkbaar kregen de meeste retailers heel laat (zoals: nu pas) duidelijk zicht op hoeveel units ze krijgen en dat dat veel lager is dan gepland. Een Coolblue, die niet met pre-orders werkt, geeft zelfs op hun site aan dat ze per 1000 geïnteresseerden maar 1 unit hebben !

Zal woensdag spannend afwachten worden of mijn order-status, die nu nog op 'Wordt verzonden zodra er voorraad is' staat, in iets concreter verandert. Voor de rest enkel 2 extra controllers besteld (was 11% korting op Singles Day) die vandaag geleverd worden. Zal in eerste instantie ook vooral nog oude PS4 games op gespeeld worden, die nu uiteraard wel een pak vlotter gaan draaien. En met die PS+ Collection komen daar dan nog wat toppers bij. Al kan die DualSense, waar iedereen zo lyrisch over is, en die je met het gratis Astro's Playroom volop kunt ervaren, mij misschien wel op andere ideeën brengen.

Waar ik nog het meest naar uitkijk, is dat we nu 2 locaties gaan hebben voor onze PS4 games: woonkamer en home-cinema (waar de PS4 naar verhuist). En dat dit gaat toelaten dat ik bvb met mijn zoon kan multi-playeren, elk met zijn eigen scherm.

PS: in lijn met dat topic over 'modem' : is het niet 'het' ipv 'de' topic ? :D
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 387 keer

censuur
Laatst gewijzigd door ubremoved_2964 29 okt 2021, 11:25, in totaal 1 gewijzigd.
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6350
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1287 keer
Bedankt: 486 keer
Recent bedankt: 2 keer

ub4b schreef:Can't wait for me to get electrocuted by playing from my controller
Ik moest ook wel gelijk daaraan denken bij sommige reviews. PS6 controller: elektroshocks :).
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 387 keer

censuur
Laatst gewijzigd door ubremoved_2964 29 okt 2021, 11:25, in totaal 1 gewijzigd.
Gebruikersavatar
Fallschirmjaeger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 849
Lid geworden op: 07 mei 2011, 14:46
Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
Bedankt: 111 keer

Gamemania pre order is confirmed en een afspraak voor afhalen is ook gemaakt. Geen lange wachtrijen deze keer voor mensen die last minute nog een willen kopen. Toch een voordeel aan de lockdown. :-D
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6350
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1287 keer
Bedankt: 486 keer
Recent bedankt: 2 keer

Die doorverkoop-prijzen ondertussen... :bang: 2dehands, Facebook, Martkplaats, etc... staat er ondertussen vol van, en overal gaan ze vlot naar €800 of meer, en ik ben vrij zeker dat dat niet allemaal fake biedingen zijn. Heb al op een aantal plaatsen van mensen gelezen dat ze blijkbaar toch bereid zijn om het ervoor te betalen. :eek:

Ware het niet dat mijn zoontje ondertussen wel zeer hard uitkijkt naar donderdag, ik zou wellicht de mijne ook terug in de verkoop doen, mocht ik hem hebben :p. Nog altijd een beetje bang afwachten, en heb zoontje ook al gewaarschuwd dat het kan dat we hem donderdag nog niet hebben.

Eigenlijk best verbazend dat het zo hard gaat, ook met de Xbox, want qua nieuwe games is het nog bijna noppes. Anderzijds zorgt die backward compatibility (mét patches) er wel voor dat er toch direct wel al een hoop op te spelen valt. Is van mij mijn eerste pre-order. De vorige gen heb ik qua launch overgeslagen (en uiteindelijk 2 jaar later pas een PS4 gekocht), maar heb destijds toch ook winkels afgeschuimd op zoek naar een PS3, Xbox 360, Wii, PS2, etc... en er altijd in geslaagd ene op launch day te hebben. Vandaag is dat onmogelijk, al heeft dat natuurlijk ook wel veel met Corona te maken.
Gebruikersavatar
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6044
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 376 keer
Bedankt: 346 keer

De backwards compatibility doet toch echt veel. Al veel plezier gehad aan de Series X gewoon omdat ik nu games oppik die ik liet liggen door de loadtimes. Bij PS5 gaat dit ook zo zijn. Zeker als je een hele catalog hebt liggen echt de moeite, ok ze halen niet alles uit de hardware maar dat doen de eerste games sowieso niet. Het plezier en meerwaarde van BC is toch iets wat vele onderschatten in mijn ogen.
Wie dubbel betaald voor een console online is goed zot in mijn ogen, en zonde dat velen zich zo laten uitmelken. De pre-orders voor beide consoles was ook abnormaal, zodra het open ging ging alles plat van het verkeer.
tien
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1335
Lid geworden op: 17 apr 2019, 11:48
Locatie: Attenhoven (Landen)
Uitgedeelde bedankjes: 106 keer
Bedankt: 66 keer

Zitten er nu echt zoveel te wachten?
nvidia 30x0: direct uitverkocht
Amd "big navi": direct uitverkocht (te begrijpen, wie aan't sparen was sinds de eerste aankondigingen had al voldoende spaarpotje :lol: )
amd ryzen 5000: direct uitverkocht (zit met voorloper en moet meer cores hebben dus misschien daarom dat ik die toch niet zo spectaculair vind)
Xbox / playstation: uitverkocht (herinner me dat bij playstation vroeger ook wel maar toch niet zo extreem)

Paar jaar terug had men schrik dat thuisgebruikers pc afschaften en vervangen door tablet/foon...
Kan toch niet puur covid thuiswerk zijn? (realistischer gewoon marketing hype)

Zelfs mijn nieuwe hue lampkes zijn uitgesteld tot intussen al midden december :lol:
GlennB86
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 47
Lid geworden op: 21 jun 2018, 16:44
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 8 keer

tien schreef:Amd "big navi": direct uitverkocht
Die wordt pas over 2 dagen gelaunched. :-D
Maar vermoedelijk zal die ook direct uitverkocht zijn.
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 387 keer

censuur
Laatst gewijzigd door ubremoved_2964 29 okt 2021, 11:26, in totaal 1 gewijzigd.
tien
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1335
Lid geworden op: 17 apr 2019, 11:48
Locatie: Attenhoven (Landen)
Uitgedeelde bedankjes: 106 keer
Bedankt: 66 keer

ah, nu ja, beetje weg kwijt... al zoveel en zo lang dingen over gelezen en nu toch een deel reviews maar zal dan de not so big navi geweest zijn :lol:

1300 voor PS5...
Is tweedehands, koper belt op en verklaart dat verkoper zot is. Verkoper lacht eens, zegt dat het ok is en akoord voor 1000€. Beiden blij, koper heeft 300 euro bespaard en verkoper toch dikke marge gescoord :lol:
Gebruikersavatar
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6044
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 376 keer
Bedankt: 346 keer

Op Ebay zijn er anti-scalp bots actief, prachtig, de prijs zodanig opdrijven dat ze niet verkocht geraken. Die bots creëren schaarste.de WC-papier-hoarders van de IT.
Microsoft Belgie deed het netjes bij de pre-orders, max 1 per persoon. Bij resellers liep het wat in de soep. Geen idee hoe het bij Sony liep, maar gezien overal uitverkocht en de frustraties die ik soms lees en hoor vermoed ik hetzelfde.
9livesuni
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1104
Lid geworden op: 25 jun 2012, 17:31
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 85 keer

Tomby schreef: Heb al op een aantal plaatsen van mensen gelezen dat ze blijkbaar toch bereid zijn om het ervoor te betalen.
Geef mij maar zo’n pa dan eentje die zijn zakken vult met verkoop van mijn speelgoed.
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6350
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1287 keer
Bedankt: 486 keer
Recent bedankt: 2 keer

Amai, de hype breekt helemaal los nu, nu blijkt dat Coolblue en BCC er enorm weinig krijgen : https://tweakers.net/nieuws/174692/bcc- ... soles.html . Coolblue maakt er zelfs direct een heuse marketingcampagne van.

En op Tweakers is het pre-order topic gewoon helemaal aan het ontploffen.
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6350
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1287 keer
Bedankt: 486 keer
Recent bedankt: 2 keer

Tomby schreef:Coolblue maakt er zelfs direct een heuse marketingcampagne van.
WTF, ze hebben bijna 75000 sinterklaas-inzendingen gekregen om kans te maken om een van de 199 PS5s te kunnen bestellen. :eek:
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 387 keer

censuur
Laatst gewijzigd door ubremoved_2964 29 okt 2021, 11:26, in totaal 1 gewijzigd.
9livesuni
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1104
Lid geworden op: 25 jun 2012, 17:31
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 85 keer

Oh. Er zijn genoeg handelaars die hun deel verkocht hebben op de secundaire markt met de ruime marge.
Plaats reactie

Terug naar “Games”