Block schreef:Kan ik dat nu al aanklikken dat ik enkel de twee gratis maanden pro wil? Waarschijnlijk is de stadia base versie voor mij voldoende.
Ja, ik heb nu de gratis Pro. De eerste betaling zou pas juni zijn, maar je kan ervoor het stopzetten.
Block schreef:Kan ik dat nu al aanklikken dat ik enkel de twee gratis maanden pro wil? Waarschijnlijk is de stadia base versie voor mij voldoende.
Tuneboy2005 schreef:Ik gebruik hier al enkele maanden met volle tevredenheid Shadow. Voordeel van dit is dat je een gewone windows 10 workstation ter beschikking hebt met krachtige hardware en je gewoon alles kan installeren zoals je thuis zou doen. Steam en Epic enz. Nog een voordeel is dat je met Shadow je bitrate kan instellen van 5 tot 70 Mb/sec. Dus ook voor de iets tragere verbindingen lukt dit nog wel goed. Dat je gewoon een krachtige windows 10 PC hebt zowel op je smartphone of tablet of oude laptop vind ik geweldig.
lukadad schreef:En eindelijk is het zover: family sharing in Stadia!!
Jammer genoeg kan ik het nog niet activeren, kan tot een week duren voor het volledig uitgerold is.
Dju.
Slafes schreef:Abo genomen, 3 minuten getest, verplicht controller aanschaffen want op het touchpad via gsm kon ik nog niet eens de voorwaarden accepteren wegens idioot kleine lettertjes.
Zoeken in de store heb ik ook niet meteen gevonden.
Meh. 69 euro om een maand gratis te proberen is te gek voor woorden.
Slafes schreef:Abo genomen, 3 minuten getest, verplicht controller aanschaffen want op het touchpad via gsm kon ik nog niet eens de voorwaarden accepteren wegens idioot kleine lettertjes.
Zoeken in de store heb ik ook niet meteen gevonden.
Meh. 69 euro om een maand gratis te proberen is te gek voor woorden.
meon schreef:Kan je Stadia activeren ZONDER in te gaan op dat verplichte abonnement van Stadia Pro met trial?
ddd schreef:Net "Destiny 2" gratis geclaimd (heb geen Pro).
Toch wel knap om zo te kunnen gamen (FHD) op mijn 6 jaar oude PC zonder extra grafische kaart.
Lag ofzo merk ik niets van, maar ben dan ook een zeer casual gamer.
bollegijs schreef: Ook kan ik geen games zoeken, alleen scrollen door lijsten?
StinkyPanda schreef:Ik heb ook alleen maar de eerste gratis maand pro gebruikt en heb ook de €10 korting gekregen.
Maar de korting telt niet voor pre-orders en bundels. Staat in de voorwaarden vermeld
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast