age of empires multiplayer

Voor de gamers. Hier kan je met al je opmerkingen, vragen, problemen terecht.
Plaats reactie
jonas
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 37
Lid geworden op: 23 feb 2004, 16:58

als ik met nog een 3 ander vrienden age of empires multyplayer speel dan gaat da altijd zo traag. Bij mij zelf ook en ik maak de kamer en volgens een vriend van mij kan da nie dat da bij ons dan ook zo traag gaat. onze computer heeft 1500+MHz, 256MB RAM, Geforce2 MX 64MB en een telenet verbinding. Er is wel 1 van de 3 vrienden met een heel trage computer. maar dan zou dat bij mij toch rapper moeten gaan omdat ik de kamer maak.
kan iemand mij helpen
jonas
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 37
Lid geworden op: 23 feb 2004, 16:58

wij spelen age of empires conquers
Gebruikersavatar
Sub Zero
Administrator
Administrator
Berichten: 6181
Lid geworden op: 15 sep 2002, 12:14
Locatie: Herzele
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer

Ik dacht dat AoE iets van een 3-4kbyte/s nodig heeft. Dus 3 mensen bij u thuis spelen is gewoon krap. Met 2 anderen (dus 3 in totaal) moet wel lukken. Maar met 4 in totaal, dat zal je upload niet meer aankunnen vrees ik. Er is niet veel aan te doen. Tenzij zo een gamerspack aanvragen bij telenet, dan heb je een upload van 192kbit/s en zou het wel moeten lukken.

Cheers
Laatst gewijzigd door Sub Zero 10 maa 2004, 18:45, in totaal 1 gewijzigd.
Afbeelding
byter
Pro Member
Pro Member
Berichten: 337
Lid geworden op: 02 dec 2003, 14:50
Locatie: Genk
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 6 keer

rts games verbruiken weinig upload
maar die trage pc is een probleem ..had ik vroeger met c&c bijvoorbeeld ook ..het game was zo snel als de traagste pc toelaat en maakt nie uit wie de game host
Arrigi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 824
Lid geworden op: 05 okt 2003, 23:00
Locatie: Hoogstraten
Contacteer:

Even iets meer informatie over andere spelers.

Die heel trage computer is een Pentium 200Mhz, 32MB RAM, grafische kaart weet ik niet (eigenaar van die computer kan me dat niet vertellen), hij heeft ook constant problemen met te weinig ruimte op HD (2GB!!!) maar vertraagt dat het spel? Die persoon heeft een telenet verbinding. 1 van de andere spelers heeft een dialup verbinding. De 3e heeft ook telenet, pc configuratie weet ik niet, maar is nog redelijk recent naar de activiteiten die hij er mee doet.
Gebruikersavatar
Sensei Zeon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4143
Lid geworden op: 15 sep 2002, 09:08
Locatie: Belgium, Haacht
Contacteer:

ja dit vertraagd het spel, ik heb nog op skynet adsl met 4+1 aoe2 gespeeld :) en dit ging vlot want iedereen had redelijke pc's, en natuurlijk moet de server de zwaarste pc zijn, allez, zwaar genoeg zijn :)
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Games”