Aanvraag toegang tot maats. uitdagingen

Vragen of opmerking aan het adres van de Userbase.be crew kan je hier posten. Ook nieuws ivm Userbase.be wordt hier gepost.
Gesloten
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 387 keer

Mijn voorstel: terug toegang tot het volledige forum zoals andere leden

Ik heb geen zin meer in corona discussies (wat de reden was waarom ik in dat subforum geen toegang meer heb), dus zal daar niet reageren. Doe ik dat wel, ban mij dan volledig van het forum. Corona is voor mij nu een verloren zaak om hier nog tijd in te steken.

Maar er zijn topics zoals de uit de hand lopende electriciteitskosten, waar ik graag ook zou reageren.
Gebruikersavatar
Nob
Erelid
Erelid
Berichten: 3442
Lid geworden op: 09 sep 2002, 18:19
Locatie: Belgium, Bever
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 125 keer

Ik ben voor! :-)
De toenemende haast is een symptoom van de wereld die steeds meer in getallen wordt uitgedrukt.
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6309
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 506 keer
Bedankt: 613 keer
Recent bedankt: 7 keer

doen

Afbeelding
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16729
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 574 keer
Bedankt: 770 keer

Bij deze.

Wat geen vrijgeleide is natuurlijk ;-)
Gebruikersavatar
Sasuke
userbase crew
userbase crew
Berichten: 5526
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 238 keer
Bedankt: 467 keer
Recent bedankt: 6 keer

Het had zomaar de reden van de downtime kunnen zijn :-)
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
quovadis
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 909
Lid geworden op: 15 feb 2016, 12:19
Uitgedeelde bedankjes: 266 keer
Bedankt: 43 keer

ub4b schreef:Mijn voorstel: terug toegang tot het volledige forum zoals andere leden

Ik heb geen zin meer in corona discussies (wat de reden was waarom ik in dat subforum geen toegang meer heb), dus zal daar niet reageren. Doe ik dat wel, ban mij dan volledig van het forum. Corona is voor mij nu een verloren zaak om hier nog tijd in te steken.

Maar er zijn topics zoals de uit de hand lopende electriciteitskosten, waar ik graag ook zou reageren.
Post van ene goeie maand geleden. Wie spamt er nu het corona topic vol? :lol: :angel:
Ordon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2625
Lid geworden op: 27 apr 2019, 06:52
Uitgedeelde bedankjes: 50 keer
Bedankt: 94 keer

Ah, hij is de admins en mods ("the crew") aan het "fact checken".
Ik ben benieuwd waartoe deze "fact check" zal leiden. :think:
Ordon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2625
Lid geworden op: 27 apr 2019, 06:52
Uitgedeelde bedankjes: 50 keer
Bedankt: 94 keer

ub4b schreef:Mijn voorstel: terug toegang tot het volledige forum zoals andere leden

Ik heb geen zin meer in corona discussies (wat de reden was waarom ik in dat subforum geen toegang meer heb), dus zal daar niet reageren. Doe ik dat wel, ban mij dan volledig van het forum. Corona is voor mij nu een verloren zaak om hier nog tijd in te steken.

Maar er zijn topics zoals de uit de hand lopende electriciteitskosten, waar ik graag ook zou reageren.
Het lijkt me duidelijk dat ub4b zich niet gehouden heeft aan zijn eigen opgelegde toelatingsvoorwaarden.
Ik vraag dan ook aan de admins en mods om in overweging te nemen wat ub4b zelf gevraagd heeft: een volledige ban van het forum voor ub4b.
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 387 keer

Ordon schreef: Het lijkt me duidelijk dat ub4b zich niet gehouden heeft aan zijn eigen opgelegde toelatingsvoorwaarden.
Ik vraag dan ook aan de admins en mods om in overweging te nemen wat ub4b zelf gevraagd heeft: een volledige ban van het forum voor ub4b.
Je bent echt alles uit de kast aan het proberen halen om je tegenstander van het forum te krijgen. Als je niet kan winnen, omat je uw zin niet krijgt, dan ga je voor een censuurpoging, om mij van het forum te proberen krijgen.

Dit is alweer de zoveelste ad-hominem reactie.
Ordon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2625
Lid geworden op: 27 apr 2019, 06:52
Uitgedeelde bedankjes: 50 keer
Bedankt: 94 keer

Laat de admins en mods maar beslissen.
Jij hebt jezelf voorwaarden opgelegd én houdt je daar duidelijk niet aan...
Bovendien zijn er meerdere mensen die duidelijk hebben aangegeven aanstoot te nemen aan jouw berichten.
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6309
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 506 keer
Bedankt: 613 keer
Recent bedankt: 7 keer

ub4b schreef:
Ordon schreef: Het lijkt me duidelijk dat ub4b zich niet gehouden heeft aan zijn eigen opgelegde toelatingsvoorwaarden.
Ik vraag dan ook aan de admins en mods om in overweging te nemen wat ub4b zelf gevraagd heeft: een volledige ban van het forum voor ub4b.
Je bent echt alles uit de kast aan het proberen halen om je tegenstander van het forum te krijgen. Als je niet kan winnen, omat je uw zin niet krijgt, dan ga je voor een censuurpoging, om mij van het forum te proberen krijgen.

Dit is alweer de zoveelste ad-hominem reactie.
Lees ik nu goed dat uitgerekend jij klaagt dat er iemand bij de mods gaat aankloppen terwijl je zelf meermaals berichten van anderen hebt laten verwijderen ?

Ik voel iets met pot en ketel opborrelen.

En ja zeg nu maar dat het op de man is, het gaat over de man dus...

J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
Gebruikersavatar
NuKeM
Administrator
Administrator
Berichten: 5494
Lid geworden op: 10 nov 2002, 00:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 234 keer
Recent bedankt: 4 keer

Het probleem is dat het Corona topic nu meer en meer een één tegen allen verhaal aan het worden is waar meer en meer dezelfde argumenten keer op keer gezet worden. Dat is niet echt een discussie meer.
Ik stel voor dat alle partijen zich even onthouden van reacties in de lijn van de huidige “ik zeg dit en ik zeg dat” zodat er we hieruit kunnen ontsnappen.
Als een standpunt al meermaals verdedigd werd, moet men zich inhouden dat niet keer en keer opnieuw te willen doen.
sky
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1372
Lid geworden op: 22 mei 2003, 20:23
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 114 keer
Recent bedankt: 5 keer

Het probleem is dat alles al 1265 keer gezegd is geweest in dat topic.
Er valt niets meer over te zeggen, wat niet al gezegd is geweest. het blijft een welles nietes.
Ik heb besloten om het topic gewoonweg niet meer te lezen.
Als er meerdere dat doen, lost het probleem zich vanzelf op.
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6126
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 244 keer
Bedankt: 584 keer
Recent bedankt: 10 keer

Ik ben heel dat gedoe zo kotsbeu dat ik er niet ook online eens met mijn neus ga induiken.
Ik vraag me af wat de zware verdedigers van 'hun waarheid' hier denken te bereiken...
Gebruikersavatar
Sasuke
userbase crew
userbase crew
Berichten: 5526
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 238 keer
Bedankt: 467 keer
Recent bedankt: 6 keer

Eerlijk gezegd … ub4b is voor minder redenen als deze uit het gehele maatschappelijke forum geband, en nu mag hij rustig verder doen omdat men het beschouwd als een welles/nietes spelletje ??? Denk dat je best even kijkt wat er geschreven of beweerd wordt … een van lijkt me toch geen slecht idee.

Eventueel ook een slot op het topic dat het terug vers kan beginnen, en liefst wat meer gemodereerd dan :-)
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Goztow
Administrator
Administrator
Berichten: 14441
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1600 keer
Bedankt: 1194 keer
Recent bedankt: 3 keer

Laat de mods en admins dit even bespreken intern.
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 17490
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 923 keer
Bedankt: 3349 keer
Recent bedankt: 4 keer

[mod=Op zijn vraag werd ub4b enkele maanden geleden terug toegelaten op het Forumdeel "Maatschappelijke uitdagingen"
Hij had hierbij beloofd om nooit meer deel te nemen aan het Corona topic.

Gezien hij zijn zelf opgelegde voorwaarden meermaals heeft geschonden, wordt hij vanaf nu terug geband op dit Forumdeel.
Hierover wensen wij geen verdere discussie te voeren.
slotje.][/mod]
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Fiber Essential (50/8 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.50, aangesloten op Proximus ONT (VLAN20).
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Gesloten

Terug naar “Userbase: Aankondigingen, vragen en suggesties”