hahaa thx! maar ik was al tot daar gekomenhellsnake schreef:google cache van pagina 2
http://209.85.229.132/search?q=cache:NH ... cd=8&gl=be
Het is wel niet de totale pagina blijkbaar, maar toch al een deel.

hahaa thx! maar ik was al tot daar gekomenhellsnake schreef:google cache van pagina 2
http://209.85.229.132/search?q=cache:NH ... cd=8&gl=be
Het is wel niet de totale pagina blijkbaar, maar toch al een deel.
Dat is geen beslissing van de topicstarter, maar van de Userbase crew._ketter_ schreef:en hoe komt het dat deze persoon ook controle heeft over het schrappen van mijn berichten??meon schreef:Niet op ons, maar op de topicstarter. En wie anders dan de persoon die het bericht geplaatst heeft mag controle hebben over hun berichten?
Ik vind dit een zeer aanvallende repliek.localhost schreef:Dat is geen beslissing van de topicstarter, maar van de Userbase crew._ketter_ schreef:en hoe komt het dat deze persoon ook controle heeft over het schrappen van mijn berichten??meon schreef:Niet op ons, maar op de topicstarter. En wie anders dan de persoon die het bericht geplaatst heeft mag controle hebben over hun berichten?
Toen je op deze site registreerde, heb je je akkoord verklaard met de gedragsregels: http://www.userbase.be/userbase/vzw/12-gedragsregels
De Userbase crew heeft altijd het laatste woord.
Ben je niet akkoord, dan staat het je altijd vrij om een eigen blog of forum op te starten, waarin je zelf kan schrijven of schrappen wat je zelf wil.
Ik je PERFECT zeggen dat dit NIET zo is, en kan zelfs zeggen dat userbase.be voor Schedom/Dommel nu niet echt een goeie relatie is hoor. Ook al ben ik niet akkoord met de verwijdering van dit topic, zeggen dat het "Filterd by Dommel" is, is zowel ENORM kortzichtig als zelfs ronduit belachelijk.Muziekbos schreef:Het is ondertussen steeds duidelijker aan het worden dat userbase.be
Filtered by Dommel is
Misschien onderaaan bijvoegen na "powered by EDPnet"
En andere moderators hier hebben dan weer WEL bezig geweest met proberen aan te tonen dat Dommel een provider is waar je beter wegblijft. Probeer eens het volledig plaatje te kijken en userbase.be niet te beoordelen op acties/reacties van deze of gene moderator. Userbase.be is de verzameling van gebruikers, mods en crew. En als je alle topics over dommel bekijkt lijkt er volgens mij geen favoritisme aan te pas te komen van userbase in het algemeen hoor.sithlord2 schreef:Het is simpel:
Bepaalde moderators hier hebben vrij goede banden met Dommel, en kunnen het absoluut niet verdragen dat hun favoriete provider wordt aangevallen.
Diezelfde moderators hebben ook elk initiatief om iets aan de problemen te doen, volledig de kiem ingesmoord:
- Een klacht indienen was volgens hen geen goed idee
- Onze problemen bundelen was geen goed idee
- Een usergroep oprichten was geen goed idee
Het enige wat volgens hun een goed idee was: niets doen en hopen dat het goed komt... want tja, het gaat hier wel over uber-provider "Dommel" hé...
Userbase heeft nu echt wel alle geloofwaardigheid verloren...
Klopt en diegene die toch nog twijfelen moeten maar dit topic over Dommel eens (her)lezen.Sasuke schreef:Ik je PERFECT zeggen dat dit NIET zo is, en kan zelfs zeggen dat userbase.be voor Schedom/Dommel nu niet echt een goeie relatie is hoor. Ook al ben ik niet akkoord met de verwijdering van dit topic, zeggen dat het "Filterd by Dommel" is, is zowel ENORM kortzichtig als zelfs ronduit belachelijk.
Dat is een samenzweringstheorie waar ik niet in wil geloven.sithlord2 schreef:Het is simpel:
Bepaalde moderators hier hebben vrij goede banden met Dommel, en kunnen het absoluut niet verdragen dat hun favoriete provider wordt aangevallen.
Diezelfde moderators hebben ook elk initiatief om iets aan de problemen te doen, volledig de kiem ingesmoord:
- Een klacht indienen was volgens hen geen goed idee
- Onze problemen bundelen was geen goed idee
- Een usergroep oprichten was geen goed idee
Het enige wat volgens hun een goed idee was: niets doen en hopen dat het goed komt... want tja, het gaat hier wel over uber-provider "Dommel" hé...
Userbase heeft nu echt wel alle geloofwaardigheid verloren...
Wil jij , als je eens iets zou vragen aan de mod's of crew , dat ze jouw vraag uitvoeren indien mogenlijk of niet ?Mr.T schreef:imho beetje belachelijk om de ganse topic te verwijderen.
Maar ja; Userbase laat veel van zijn pluimen de laatste maanden.
dát is inderdaad precies wat ik bedoel.Dafke schreef: Ik begrijp dat jullie inderdaad ook bepaalde etiek en regels volgen, maar ketter stelde gewoon de vraag waarom ook "onze" berichten verwijderd zijn, terwijl wij niets met Dommel te maken hebben.
daar heb ik geen probleem mee en ook niet met de gedragsregels. waar ik wel een probleem mee heb is :localhost schreef:De Userbase crew heeft altijd het laatste woord.
Ze reageren toch in deze topic?_ketter_ schreef:waar ik wel een probleem mee heb is :
- dat een bericht zonder reden geschrapt wordt
- dat een volledige draad geschrapt wordt
- dat de draaddeelnemers niet op de hoogte gesteld worden van de schrapping noch van de reden ervan.
- dat een moderator zich niet verwaardigt op een pb te antwoorden als die vraag gesteld wordt.
Dat is waar, ik heb geschreven dat alleen de arbeidsrechter zich kan uitspreken of de berichten al of niet wettig waren._ketter_ schreef:trouwens, de crew beweert hier dat zij niet onder druk staan van dommel en dat geloof ik. met andere woorden, de draad werd geschrapt op initiatief van de TS (zou dit recht niet mogen hebben) of de moderators. onterecht was de melding van een moderator dat het illegaal was wat de ts deed. dat staat gestipuleerd in het individuele contract tussen ts & dommel en daar kon de desbetreffende moderator bijgevolg helemaal geen uitspraak over doen, noch zich daarop baseren om het topic te schrappen.
Je kan een topic kopiëren via het moderatiepaneel.a3ke schreef:Ik heb net even , "voor de lol" , het topic uitgemest en ontdaan van Wentie's posts en quote's van Wentie (niets verwijderd , gewoon even wat knip en plakwerk int klad)
Wat bleef er over , wat oncoherente commentaren en vragen , veel vragen
Ik snap dus echt niet waarom zo'n drama gemaakt word van het feit dat de hele thread weggehaald is