Tadaam

Nieuws omtrent telecommunicatie
DevBru
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 31
Lid geworden op: 21 nov 2019, 15:58
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

WalterB1 schreef:
DevBru schreef: Ik ben nog steeds serieus aan het overwegen om mijn Tadaam terug te sturen en naar Scarlet over te schakelen.
Zoals ik het begrepen heb kun je die black-friday deal niet annuleren en een terugbetaling vragen/eisen/krijgen. Toch niet volgens Tadaam. Of dat ook zo is volgens de FOD Economie is een vraag voor hen. Maar daar zou ik enkel aan beginnen als je echt niets beter te doen hebt dan pogen uw gelijk te krijgen.

IMHO, doe de periode van de Tadaam promo uit. Voor de prijs kunnen je niet beter. Wil je echt op TV naar TV kijken met de TV app van Tadaam koop een bakje op Aliexpress.
https://nl.aliexpress.com/item/32994604080.html

Voor de lagere prijs bij Tadaam in vergelijking met Scarlet kun je dat kopen en nog 91 euro goedkoper af zijn.
Bij mijn mail die ik ontvangen heb staat "voor verkoop op afstand beschikt u steeds over en termijn van 14 dagen voor herroepingsrecht".
Ik ga er dus vanuit dat ik wel degelijk kan herroepen.

Al denk ik inderdaad dat ik de periode van 6 maanden gewoon ga uit doen want de prijs is idd goed. Het is gewoon heel jammer dat ze hun verantwoordelijkheid niet opnemen voor fouten die ze zelf maken. Dus na die 6 maanden ben ik dan ook weer direct door naar een andere provider, dat staat vast.

Hoe ik het in tussentijd ga oplossen weet ik nog niet, ik was in elk geval niet van plan om €60 of €70 uit te geven aan een toestel dat ik in minder dan een halfjaar weer niet meer nodig heb dan.
dupondje
Premium Member
Premium Member
Berichten: 605
Lid geworden op: 14 sep 2006, 23:55
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 47 keer

Bij nog mensen dat TV niet meer werkt?
wiffel
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 dec 2019, 18:30
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Ja, bij mij werkt de tadaam app ook niet meer ...
Tim.Bracquez
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3202
Lid geworden op: 05 dec 2010, 15:09
Bedankt: 450 keer

Lijkt me logisch aangezien Telenet issues heeft https://allestoringen.be/storing/telenet/
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1379
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 105 keer
Bedankt: 53 keer

Yelo app hier ook niet. Ze hebben precies mee bijna alles panne.
Internet werkt hier gelukkig nog wel.
Tttsss
dovo
Plus Member
Plus Member
Berichten: 118
Lid geworden op: 28 nov 2015, 21:18
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 39 keer

De issue met de connectiviteit naar het yelo platform is al even opgelost en het zou terug moeten werken.
streulma
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 815
Lid geworden op: 06 aug 2011, 16:39
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 56 keer
Recent bedankt: 1 keer

Het is wel zo wanneer Telenet problemen heeft met Yugo of het Yelo platform, Tadaam gebruikers daar ook hinder van ondervinden omdat die op dezelfde API connecteren.
Gebruikersavatar
krisken
userbase crew
userbase crew
Berichten: 19763
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

Iemand die al eens met de 4G router naar het buitenland is geweest? ;-)

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
mgo72
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 888
Lid geworden op: 30 nov 2011, 11:21
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 47 keer
Recent bedankt: 1 keer

Ik heb er een Luxemburgse simkaart ingestoken en dit werkte. Dus uw 'Free' zal wellicht ook werken

Snelheid was toen wel heel laag.

Sent from my Pixel 2 using Tapatalk
ygeffens
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1544
Lid geworden op: 08 sep 2011, 19:19
Locatie: Arendonk
Uitgedeelde bedankjes: 131 keer
Bedankt: 94 keer

Ik heb het vermoeden dat Krisken wil weten of het werkt met de Tadaam sim.

Bij mij ligt hij in de auto, aangesloten op 12v, werkt prima. 1 minuten na het starten van de auto heb ik wifi :-)
Slechts experimenteel, ik heb 10gb op mijn zakelijk abo, en gebruik met moeite 2gb/maand.

Ik woon bij de BE/NL grens, ik vermoed dat ik er dit weekend wel kom.
Ik post mijn bevindingen...
I'm a bilingual. I'm a bilingual illiterate. I can't read in two languages.
Stevenvdb
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 dec 2019, 23:35

Hier nu ook reeds een dag of drie gebruik aan het maken van Tadaam, tot nu toe heel erg enthousiast erover. Het enige wat mij stoort is dat ik mijn Tadaam-box boven moet zetten voor het beste 4g signaal te hebben, maar daar heb ik geen netwerkaansluiting. En bij mij is het wel een vereiste dat ik mijn acces point erop kan aansluiten want anders geraak ik niet overal in mijn huis op de wifi.

Graag zou ik mijn huidige acces point "Netgear WAC104" gebruiken als repeater, echter moet je hiervoor instellingen aanpassen in de interface van je router. Maar aangezien de Tadaam een closed box is en de interface geblokt is gaat dat moeilijk. Iemand een idee hoe ik dit zou kunnen oplossen?
ddd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2382
Lid geworden op: 08 feb 2010, 15:56
Uitgedeelde bedankjes: 359 keer
Bedankt: 165 keer

Powerline van modem naar access point.
Gebruikersavatar
Teebee
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1565
Lid geworden op: 24 nov 2004, 08:50
Locatie: ROFL - Republic Of FLanders (Limburg)
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 40 keer

Is het mogelijk om het signaal te versterken dat deze tadaam ontvangt?
Een collega van mij wil ook eentje kopen, maar bij het testen kwam ik slechts aan 25mbit binnen, buiten haalde ik bijna 50mbit. Kan ik een antenne ofzo aansluiten en zo voor meer bandwith te zorgen? (kan moeilijk die modem buiten laten staan met al dat vocht :D)
acizane80
Starter
Starter
Berichten: 8
Lid geworden op: 24 dec 2013, 01:24
Bedankt: 1 keer

Teebee schreef:Is het mogelijk om het signaal te versterken dat deze tadaam ontvangt?
Een collega van mij wil ook eentje kopen, maar bij het testen kwam ik slechts aan 25mbit binnen, buiten haalde ik bijna 50mbit. Kan ik een antenne ofzo aansluiten en zo voor meer bandwith te zorgen? (kan moeilijk die modem buiten laten staan met al dat vocht :D)

Er is aan de achterkant van de model een aansluiting voor externe antenne. Welke type je nodig hebt weet ik niet maar vermoedelijk kan je mits de nodige opzoeking terugvinden denk. Het is een huawei modem, zoek welke type en dan de handleiding moet je het vinden denk ik
UBremoved9108
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 806
Lid geworden op: 27 sep 2007, 23:31
Uitgedeelde bedankjes: 31 keer
Bedankt: 29 keer

Ik heb een paar dagen geleden de Huawei router ontvangen. Alles is ingesteld en al mijn apparaten zitten op de wifi van de Huawei.
Pingen naar de Huawei loopt stabiel. Soms is het internet héél snel (downloads gaan supervlot: dikwijls 4 megabytes/seconde), maar op andere tijdstippen valt het internet compleet weg.
Ik heb zelfs de Huawei al eens buiten geplaatst in de tuin om te kijken of dat beter gaat: zelfde probleem.
Als ik een ping laat lopen naar bvb 8.8.8.8 loopt dat niet goed: packet loss van 30 à 40%
Websites laten niet/traag/soms wel/soms niet.

Iemand enig idee wat dat kan zijn? Ik heb nochtans aanvaardbare BASE ontvangst binnen bij me thuis, en buiten al zeker.

Ziet er een tof product uit, maar op deze manier... :-(

Edit: wat ik ook zeer raar vindt is dat ik bijvoorbeeld een continuous ping (soms) kan opstarten naar 8.8.8.8 en die blijft dan een hele tijd héél goed lopen, maar een ping tegelijkertijd naar bijvoorbeeld yahoo.com wordt geresolved, maar daar krijg je dan de eerste 6 packets geen ICMP reply van, en dan opeens weer wel.
Bababa
Premium Member
Premium Member
Berichten: 649
Lid geworden op: 28 jul 2014, 19:20
Uitgedeelde bedankjes: 26 keer
Bedankt: 35 keer

Ik zou Tadaam willen gebruiken voor iemand van 70 jaar.
Wat is dan de meest gebruiksvriendelijke manier? een Xiaomi Mi Box die met afstandsbediening werkt zoals een gewone tv?
Orange Love Trio
Orange Flybox
Orange Extra surf card
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2029
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 143 keer
Recent bedankt: 1 keer

In het algemeen;

Dat zal sterk afhangen van wat voor persoon dat is. Leeftijd is niet noodzakelijk de doorslaggevende factor. Sommige mensen moeten bellen voor hulp omdat de tv stuk is, komt geen geluid meer uit... omdat de mute aan staat. Anderen kunnen schakelen tussen invoerapparaat, een DVD-speler gebruiken , een digicorder of gelijkaardig. - En de mensen die er tussen zitten kunnen zich behelpen met uitgeschreven instructies en zich beperken tot de meest elementaire basisfuncties.

Heb geen Xiaomi box met Tadaam app dus kan niet zeggen hoe eenvoudig dat is op die wijze. Het zal sowieso technisch delicater zijn dan TV via een oplossing zoals TV van Telenet via een digicorder.

Heb het juist opgezegd maar AntenneTV is voor wie enkel VTM of VRT's wil zien rechtstreeks en HD niet echt nodig heeft noch iets opnemen is dat wel zeer betrouwbaar en gebruiksvriendelijk.
DevBru
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 31
Lid geworden op: 21 nov 2019, 15:58
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Update snelheden:

Tot nu toe had ik op mijn TV via wifi altijd uitstekende verbinding (+30 mbps, soms tot 60-70 mbps). Vandaag haal ik daar met moeite 1-2 mbps.
De Android Box die naast de TV staat haalt dan wel weer vlot 50-60 mbps. Zeer vreemd. Verbinding met pc (kabel) werkt ook altijd goed.

Tot nu toe geen negatieve ervaringen, ook niet met de TV app (uitgezonderd dat op een bepaalde zender de kleur van het beeld lichtjes lijkt te flikkeren, kan een tijdelijk fenomeen geweest zijn).

Hopelijk is de snelheid op de TV ook snel terug normaal, misschien eens alles resetten, want zoals het nu is kan ik zelfs geen video kijken in 720p op YouTube zonder enorme haperingen.
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2029
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 143 keer
Recent bedankt: 1 keer

DevBru schreef:
Update snelheden:
In het algemeen heb ik een 55Mbps down en een 21Mbps up. Ping is globaal wat minder dan bij Orange, in de 30ms.

Bij het opstarten van de speedtest schiet de meter even tot in de 70Mbps, dat was niet met Orange.

Maar gisteren had ik de eerste keer problemen. Streaming blokkeerde. Had een download van een paar Mbps en de uploadtest faalde. Ping was in de 400ms. Dat maakte mij ongerust dat ik vandaag niet ging kunnen thuiswerken. Maar een paar uur later gisteren werkte het terug normaal. Ook geen problemen gehad vandaag.
skynetbbs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1664
Lid geworden op: 07 mei 2006, 21:18
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 23 keer

vandaag ook eens in huis gehaald ... direct binnen de 24h de doos... ondertussen kon ik al (via orange) tv kijken;
zit bon bij om die Mi box S gratis te bestellen; wel minstens 4 maand lid blijven
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2029
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 143 keer
Recent bedankt: 1 keer

Zijn er hier nog mensen die problemen hebben om de aandacht van Tadaam-support te trekken?

Via facebook messenger berichten verzonden. Eerst op 28 november. Met aanvullingen op 29 en 30 november. Geen reactie ontvangen. E-mail verzonden via e-mail vorige week woensdag de 11de. Nog geen reactie.
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1379
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 105 keer
Bedankt: 53 keer

Dat is raar: kem er vandaag zien reageren op fb.
Was bij zo bericht van gesponsord.
Daar heb ik ze 2 keer zien reageren 7 en 8uur geleden.
Tttsss
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2029
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 143 keer
Recent bedankt: 1 keer

Ja, heb ik ook gezien. Die wedstrijdpost. Zal het dan maar langst daar doen om aandacht te vragen. Wou dat liever niet doen. Maarja .... een van mijn vragen is of als je boven de 300gb gaat je eerst nog een waarschuwing krijgt om u in te houden of dat je indien daarboven steeds het risico loop op smallband gezet te worden. Ik zie dat ik nu boven de 300gb zit. Alles updaten van de xbox was geen goed idee.
mgo72
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 888
Lid geworden op: 30 nov 2011, 11:21
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 47 keer
Recent bedankt: 1 keer

Whatsapp werkt snel voor support

Sent from my Mi Note 10 using Tapatalk
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2029
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 143 keer
Recent bedankt: 1 keer

Uiteindelijk toch reactie mogen krijgen van Tadaam via e-mail. Ik ben het volgende te weten gekomen dat ik denk ik voor meerdere mensen hier interessant kan zijn;

- Looptijd abonnement black-friday; dat is exact 6 maanden tegenover bestellingsdatum. Bij mij was dat 28/11 en loopt dus af op 28/05. (geen verassing, was meer een vraag ter bevestiging)
- Wijze & tijdstip downgrade/opzeg: "Downgraden of opzeggen doe je best zo laat mogelijk (tot een dag voor het einde van je promo), om zo lang mogelijk te kunnen genieten van je Black Friday-promo. Downgraden of opzeggen kan je doen via 'MyTADAAM'."
- Vraag of er plannen zijn voor Internet-only formule: ''hier zijn momenteel geen concrete plannen voor. "
- Smallband - ga je een waarschuwing krijgen?: "Dit doen we alleen wanneer we merken dat andere TADAAM'ers hinder ondervinden door een overbezetting van het netwerk. Je krijgt normaal ook een melding wanneer er toch wordt ingegrepen. "

Ik heb momenteel in 'My Tadaam' geen optie om te downgraden of op te zeggen. Enkel om over te schakelen van de black-friday promo naar Tadaam Premium. Komt hopelijk nog. Is nog ruim 5 maanden.
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5250
Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
Bedankt: 526 keer
Recent bedankt: 12 keer

WalterB1 schreef:- Looptijd abonnement black-friday; dat is exact 6 maanden tegenover bestellingsdatum. Bij mij was dat 28/11 en loopt dus af op 28/05. (geen verassing, was meer een vraag ter bevestiging)
moeten ze bij mij eens proberen.
mijn receipt zegt duidelijk: " Nov 13, 2019 – Nov 13, 2020 "
trompetterke
Starter
Starter
Berichten: 11
Lid geworden op: 30 mei 2007, 23:56
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer

Ter info,

Via de Huawei Link app is de admin account nog niet aangepast, wachtwoord admin werkt gewoon...
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2029
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 143 keer
Recent bedankt: 1 keer

De SSID en wachtwoord aanpassen via de Tadaam-website werkt bij mij maar niet het uitschakelen van de wifi. Ik bedoel; het werkt op de website het aan te passen maar het heeft geen effect.

Niet echt een probleem maar valt mij wel op.
DevBru
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 31
Lid geworden op: 21 nov 2019, 15:58
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Splitter schreef:
WalterB1 schreef:- Looptijd abonnement black-friday; dat is exact 6 maanden tegenover bestellingsdatum. Bij mij was dat 28/11 en loopt dus af op 28/05. (geen verassing, was meer een vraag ter bevestiging)
moeten ze bij mij eens proberen.
mijn receipt zegt duidelijk: " Nov 13, 2019 – Nov 13, 2020 "
Jij hebt waarschijnlijk de gelekte actie gekocht voor black friday (€149 voor 12 maanden).
Dat is dus niet waar Walter het over heeft.

Ik zit ondertussen boven de 300GB en nog steeds volle snelheid.
streulma
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 815
Lid geworden op: 06 aug 2011, 16:39
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 56 keer
Recent bedankt: 1 keer

De tweede maand ik al bijna over de 300 GB zit zonder smallband.

Voor mijn gsm abonnementje betaal ik 8,5 Euro dus totale telecom komt mij nu op 48,5 (met sociaal tarief af).
allyoucaneat
Starter
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: 26 okt 2019, 12:31

Gisteren e-mail gekregen ivm TADAAM lab. Cast werkt goed!
quovadis
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 909
Lid geworden op: 15 feb 2016, 12:19
Uitgedeelde bedankjes: 266 keer
Bedankt: 43 keer

verbruikt volume:

9/19: 185,716 GB
10/19 704,907GB
11/19 1137,757 GB
12/19 819,719 GB


nog nooit op smalband gezeten
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2029
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 143 keer
Recent bedankt: 1 keer

allyoucaneat schreef:Gisteren e-mail gekregen ivm TADAAM lab. Cast werkt goed!
Beta-versie van de Tadaam TV-app met Chromecastfunctie?

@quovadis Bedankt. Probeerde zonder succes van Tadaam-support duidelijkheid te krijgen in welke mate ik riskeer op smallband te komen. Zit boven ongeveer de 350gb. Weet nu dat ik mij niet ongerust moet maken.
DevBru
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 31
Lid geworden op: 21 nov 2019, 15:58
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

WalterB1 schreef:
allyoucaneat schreef:Gisteren e-mail gekregen ivm TADAAM lab. Cast werkt goed!
Beta-versie van de Tadaam TV-app met Chromecastfunctie?

@quovadis Bedankt. Probeerde zonder succes van Tadaam-support duidelijkheid te krijgen in welke mate ik riskeer op smallband te komen. Zit boven ongeveer de 350gb. Weet nu dat ik mij niet ongerust moet maken.
Als je de Tadaam app opent en dan rechts onder meer kiest kan u Tadaam Labs selecteren, daar kan u de cast functie in of uitschakelen.
Ook hier werkt het zonder probleem.
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2029
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 143 keer
Recent bedankt: 1 keer

DevBru schreef:
Als je de Tadaam app opent en dan rechts onder meer kiest kan u Tadaam Labs selecteren, daar kan u de cast functie in of uitschakelen.
Ook hier werkt het zonder probleem.
Heel erg bedankt. Goed verstopt. Nu kan ik effectief iets doen met die Tadaam app. Lijkt te werken.
streulma
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 815
Lid geworden op: 06 aug 2011, 16:39
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 56 keer
Recent bedankt: 1 keer

quovadis schreef:verbruikt volume:

9/19: 185,716 GB
10/19 704,907GB
11/19 1137,757 GB
12/19 819,719 GB


nog nooit op smalband gezeten
Als je dit bij Telenet zelf deed met een (privé) All-Internet abonnement had je na 750GB al lang op smallband gezeten.
Gebruikersavatar
devilkin
Administrator
Administrator
Berichten: 6010
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 826 keer
Bedankt: 507 keer
Recent bedankt: 3 keer

Piek- en daluren, hè...
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
streulma
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 815
Lid geworden op: 06 aug 2011, 16:39
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 56 keer
Recent bedankt: 1 keer

devilkin schreef:Piek- en daluren, hè...
Ja maar bij Tadaam blijft dit aan volle snelheid (!)
Gebruikersavatar
devilkin
Administrator
Administrator
Berichten: 6010
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 826 keer
Bedankt: 507 keer
Recent bedankt: 3 keer

streulma schreef:
devilkin schreef:Piek- en daluren, hè...
Ja maar bij Tadaam blijft dit aan volle snelheid (!)
Ik bedoelde dat als je rekening houdt met de manier hoe het product werkt (dus je gebruik maakt van piek- en daluren) je veel meer kan verzetten dan 750gb.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
streulma
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 815
Lid geworden op: 06 aug 2011, 16:39
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 56 keer
Recent bedankt: 1 keer

Nu heb ik iets ontdekt (maar het kan eigenlijk al oud nieuws zijn).

Bij Tadaam kan je momenteel niet terugspoelen of pauzeren in het lopende programma.

Of ook: Begin gemist? Daar is een oplossing voor.

Bij Telenet moet je betalen om het begin te kunnen zien van het huidig lopende programma (Play).

Bij Tadaam niet en daar is de volgende truuk voor:
Voeg het huidig lopende programma toe aan Mijn TV (opnames).
Ga naar Mijn TV en kijk naar de opname en ga terug naar het begin.
Je kan pauzeren, terugspoelen en doorspoelen zoveel je maar wil!

Daarmee denk ik dat Tadaam de enige provider is die dat gratis kan.
Plaats reactie

Terug naar “Telecom nieuws”