Tadaam

Nieuws omtrent telecommunicatie
streulma
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 815
Lid geworden op: 06 aug 2011, 16:39
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 56 keer
Recent bedankt: 1 keer

De Black Friday link met de 3 opties is verdwenen.
Maar nu zie ik in My Tadaam staan dat ik Tadaam (Premium) kan bestellen voor 6 maand aan 99 Euro.
Aantekening 2019-11-25 110950.png
Md¹1
Starter
Starter
Berichten: 11
Lid geworden op: 20 okt 2019, 02:08
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

Kan je na 6 maanden downgraden naar Tadaam Standaart?
streulma
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 815
Lid geworden op: 06 aug 2011, 16:39
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 56 keer
Recent bedankt: 1 keer

Dat heb ik nagevraagd maar nog geen antwoord.
Md¹1
Starter
Starter
Berichten: 11
Lid geworden op: 20 okt 2019, 02:08
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

Ik heb nu Standaart. Ik veronderstel dat dit mogelijk moet zijn na afloop contract van 6 maand.
Misschien komen er nog betere deals op Black Friday....
streulma
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 815
Lid geworden op: 06 aug 2011, 16:39
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 56 keer
Recent bedankt: 1 keer

Ik wou net bestellen... De link is helaas weg. Nu staan er nog 2 opties, Standaard en Premium.
Eens zien wat het op Black Friday zelf wordt.
Md¹1
Starter
Starter
Berichten: 11
Lid geworden op: 20 okt 2019, 02:08
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

Vreemde strategie van Tadaam...
Coconut1180
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 nov 2019, 13:00

Ik had graag geweten:
- of je de modem kunt combineren met Google Wifi (of een andere mesh oplossing) en je dan ook tv kunt kijken?
- of de verhoogde latency versus kabelverbinding een impact heeft bij twee gebruikers die simultaan vpn'en of conference video callen?

Dankjewel alvast!
DevBru
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 31
Lid geworden op: 21 nov 2019, 15:58
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

https://www.tadaam.be/offers/blackfriday99/1

Hier kan je nog wel bestellen, 6 maanden voor €99. Ik ga er dan ook vanuit dat dit gewoon de Black Friday aanbieding gaat zijn.

Edit: op de website van Tadaam staat nu een klok af te tellen tot donderdag 15 uur. Ik veronderstel dat ze dan de Black Friday deal bekend maken.
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1379
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 105 keer
Bedankt: 53 keer

Om alle TADAAM klanten een zo optimaal mogelijke internetervaring te geven zonder onnodig te moeten ingrijpen met volumebeperkingen, opteren we voor een “Fair use policy” die enkel en alleen zal worden toegepast van zodra we merken dat de ervaring van bepaalde TADAAM klanten negatief wordt beïnvloed door het surfgebruik van andere TADAAMers. Concreet betekent dit dat van zodra je internetverbruik meer dan 300GB bedraagt in de lopende periode dan kan het zijn dat we je snelheid terugbrengen naar 5Mbps, hetgeen nog ruimschoots voldoende is om op een kwalitatieve wijze TV te kijken met TADAAM. Desalniettemin zullen we dus enkel ingrijpen indien we merken dat andere TADAAM-klanten hinder ondervinden bij het gebruiken van hun dienst. Je volume blijft onbeperkt.
Tttsss
DevBru
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 31
Lid geworden op: 21 nov 2019, 15:58
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Ook al gezien, maar voorlopig nog van niemand gehoord dat hun snelheid beperkt was na ver over de 300GB te gaan.
Laatst gewijzigd door TiTanium 27 nov 2019, 16:31, in totaal 1 gewijzigd.
Reden: Full quote verwijderd!
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2029
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 143 keer
Recent bedankt: 1 keer

DevBru schreef:
Ook al gezien, maar voorlopig nog van niemand gehoord dat hun snelheid beperkt was na ver over de 300GB te gaan.
Op zich niet onlogisch. Als Tadaam zou gaan ingrijpen tegen veel verbruikers is dat niet iets dat je wil doen vanuit commercieel standpunt gezien zo vroeg in de lancering van deze nieuwe dienst. En ook, aangezien Tadaam schrijft in die voorwaarden dat ze pas gaan ingrijpen nadat je over de 300gb zit en ook dat uw gebruik hinderlijk is voor andere Tadaam klanten ... er zullen nog niet genoeg Tadaam klanten zijn om dit te kunnen laten voorkomen.

Ondertussen aan het uitkijken naar de black-friday deal van Tadaam. Zal de aanbieding van 149 euro voor een jaar basis terugkomen ...? Huidige informatie doet daar sterk aan twijfelen. 99 euro voor 6 maanden premium is op zich ook niet slecht maar niet wat ik wou.
DevBru
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 31
Lid geworden op: 21 nov 2019, 15:58
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Ik ben ook aan het twijfelen, had ook liever een jaar actie gehad ..

12 maanden aan 199€ ipv 149€ zou ik ook zo nemen. 2 keer de 6 maanden kopen en achter elkaar gebruiken is waarschijnlijk geen optie.
Laatst gewijzigd door TiTanium 27 nov 2019, 16:32, in totaal 1 gewijzigd.
Reden: FullQuote verwijderd!
Aboe
Starter
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: 17 sep 2019, 07:41
Bedankt: 1 keer

DevBru schreef:
ygeffens schreef:
Tomsworld schreef:
Aboe schreef:Ik weet niet of ik er iemand mee kan helpen, maar ik heb mijn Tadaam modem ingebouwd in mijn auto.
Dit door middel van een 12V buck-boost module als voeding en een externe antenne. Dit werkt perfect voor 95% van de tijd. Alleen op plaatsen waar er echt enorm slechte ontvangst is tijdens het rijden hapert de verbinding voor een paar seconden.
Heb je dan iets van externe antennes geplaatst ?
Je gsm in de auto heeft toch ook geen extra antennes ? Ik zie daarin niet veel verschil. Ik zou zelfs verwachten dat die modem het beter doet dan een gsm wegens een volledig plastieken behuizing.
Dat en een veel grotere antenne dan degene die in een smartphone zit.
Ik heb idd een externe antenne geplaatst op mijn auto (die dient ineens voor 4G, GPS en wifi.
Zonder de antenne had ik op sommige op plaatsen geen ontvangst.
Als je de modem meer aan het raam kunt zetten denk ik dat de nood voor een externe antenne een pak kleiner is.
allyoucaneat
Starter
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: 26 okt 2019, 12:31

Vandaag 2 maanden Tadaam in mijn bezit. Fantastisch product. Ik heb gekozen voor het maxi product en haal een constante snelheid tussen de 40 en 53 mb/s, geen last van interrupts of wegvallend netwerk.

Met 2 kinderen in huis die volop YouTube kijken en spelletjes spelen nog geen klachten ontvangen.
Installatie verliep foutloos, op enkele minuten was ik online!
De TV app verbetert fel en de foutjes die Ik hier en daar zie worden meestal in de volgende versies al opgelost.

Ik ben benieuwd naar hun Black Friday deal voor bestaande klanten, hun helpdesk heeft me gerust gesteld dat die er komt!
quovadis
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 909
Lid geworden op: 15 feb 2016, 12:19
Uitgedeelde bedankjes: 266 keer
Bedankt: 43 keer

allyoucaneat schreef:Vandaag 2 maanden Tadaam in mijn bezit. Fantastisch product. Ik heb gekozen voor het maxi product en haal een constante snelheid tussen de 40 en 53 mb/s, geen last van interrupts of wegvallend netwerk.

Met 2 kinderen in huis die volop YouTube kijken en spelletjes spelen nog geen klachten ontvangen.
Installatie verliep foutloos, op enkele minuten was ik online!
De TV app verbetert fel en de foutjes die Ik hier en daar zie worden meestal in de volgende versies al opgelost.

Ik ben benieuwd naar hun Black Friday deal voor bestaande klanten, hun helpdesk heeft me gerust gesteld dat die er komt!
99€ voor 6 maanden Premium stond er begin deze week op my.tadaam.be
allyoucaneat
Starter
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: 26 okt 2019, 12:31

Bij mijn account zie ik het niet staan. Zou wel een mooie deal zijn
quovadis
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 909
Lid geworden op: 15 feb 2016, 12:19
Uitgedeelde bedankjes: 266 keer
Bedankt: 43 keer

allyoucaneat schreef:Bij mijn account zie ik het niet staan. Zou wel een mooie deal zijn
lees "stond" ;)
allyoucaneat
Starter
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: 26 okt 2019, 12:31

ahzo, afwachten dan en hopelijk een goede deal scoren!
Gebruikersavatar
NuKeM
Administrator
Administrator
Berichten: 5494
Lid geworden op: 10 nov 2002, 00:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 234 keer
Recent bedankt: 4 keer

Is er ondertussen een snelheidscap op 30 of 50Mbps?
DevBru
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 31
Lid geworden op: 21 nov 2019, 15:58
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

En de actie is bekend.

Zoals verwacht, 6 maanden premium aan €99.
dupondje
Premium Member
Premium Member
Berichten: 605
Lid geworden op: 14 sep 2006, 23:55
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 47 keer

Maar als bestaande klant zie ik:
Niet mogelijk om naar dit abonnement over te gaan :?
quovadis
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 909
Lid geworden op: 15 feb 2016, 12:19
Uitgedeelde bedankjes: 266 keer
Bedankt: 43 keer

dupondje schreef:Maar als bestaande klant zie ik:
Niet mogelijk om naar dit abonnement over te gaan :?
bij my.tadaam.be kan je overschakelen naar dit abo. Lukte bij mij zonder probleem :-)
streulma
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 815
Lid geworden op: 06 aug 2011, 16:39
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 56 keer
Recent bedankt: 1 keer

LOL :banana:
Aantekening 2019-11-28 150638.png
Aantekening 2019-11-28 150638.png (3.21 KiB) 1548 keer bekeken
dupondje
Premium Member
Premium Member
Berichten: 605
Lid geworden op: 14 sep 2006, 23:55
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 47 keer

quovadis schreef:
dupondje schreef:Maar als bestaande klant zie ik:
Niet mogelijk om naar dit abonnement over te gaan :?
bij my.tadaam.be kan je overschakelen naar dit abo. Lukte bij mij zonder probleem :-)
Hier dus niet, ik stuur ze een berichtje :)
allyoucaneat
Starter
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: 26 okt 2019, 12:31

Hier vlotjes overgegaan naar de black friday deal van 99euro voor 6 maand!

:banana: :banana: :banana: :banana:
streulma
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 815
Lid geworden op: 06 aug 2011, 16:39
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 56 keer
Recent bedankt: 1 keer

Snelheid blijft bij mij nog capped op 30/30.
liegebeestig
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2266
Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 70 keer

Jammer, ik hang nog 2 maanden aan mijn vorige operator vast. Jammer dat je voor tadaam geen startdatum kunt aangeven.

De 150 euro voor 12 maanden deal is dus niet teruggekomen. Iemand die gebruikt?
-etienne-
Plus Member
Plus Member
Berichten: 164
Lid geworden op: 21 aug 2006, 12:19
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 14 keer

zou je daar ook een Xaomi box bij krijgen? Krijgt iedereen dat eigenlijk tot nu toe? (want is op zich ook al een 55-70 euro waard)
Jagitc
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 27
Lid geworden op: 06 mei 2019, 09:45
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer

Morgen Black Friday dus ik zit nog te twijfelen om het ook te proberen. Was sowieso van plan om over te stappen naar EDPNet maar als dit een waardig alternatief blijkt zou het wel makkelijker zijn. Alleen heb ik nog 1 vraag...
Met 2 tieners in huis die natuurlijk niet naar dezelfde series en films kijken op Netflix zit de kans er dik in dat er op bepaalde momenten 2 en 3 streams voor Netflix gaan zijn. Kan dit vlot in HD of UHD?
gti69
Member
Member
Berichten: 56
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:18
Locatie: Harelbeke
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 15 keer

liegebeestig schreef: De 150 euro voor 12 maanden deal is dus niet teruggekomen. Iemand die gebruikt?
Ik heb er de eerste avond (13 november) direct op ingeschreven. Bij dat abonnement staat er ook niet wat er na dat jaar gebeurd zoals nu bij de deal nu (na 6 maand abonnement aan 50 euro).
Als ik hun algemene voorwaarden erbij pak en mijn deal, moeten ze mijn abonnement volgend jaar aan dezelfde voorwaarden verlengen met een mogelijkheid om een index-prijsverhoging door te voeren...
DevBru
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 31
Lid geworden op: 21 nov 2019, 15:58
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

-etienne- schreef:zou je daar ook een Xaomi box bij krijgen? Krijgt iedereen dat eigenlijk tot nu toe? (want is op zich ook al een 55-70 euro waard)
Ik heb net besteld, ik zal het morgen laten weten als Bpost het niet te druk heeft :lol:
gti69
Member
Member
Berichten: 56
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:18
Locatie: Harelbeke
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 15 keer

-etienne- schreef:zou je daar ook een Xaomi box bij krijgen? Krijgt iedereen dat eigenlijk tot nu toe? (want is op zich ook al een 55-70 euro waard)
Ik heb die er nog bijgekregen bij mijn deal aan 149 euro...
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5250
Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
Bedankt: 526 keer
Recent bedankt: 12 keer

ik heb die voucher idd ook gekregen met mijn 149 euro deal, maar NU pas kunnen bestellen wegens de hele tijd uitverkocht.
bertv96
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 26
Lid geworden op: 05 sep 2019, 11:50
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 2 keer

Is er iemand die weet of je na de 6 maanden terug kan naar het basispakket als bestaande klant ? Iemand die hier al bevestiging van gekregen heeft van de Tadaam klantendienst?
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2029
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 143 keer
Recent bedankt: 1 keer

bertv96 schreef:Is er iemand die weet of je na de 6 maanden terug kan naar het basispakket als bestaande klant ? Iemand die hier al bevestiging van gekregen heeft van de Tadaam klantendienst?
Ik zie staan op de website, openingsscherm;

"€99 voor 6 maanden, nadien €50 per maand"

En als je dan naar kader gaat moet de specs en voorwaarden van de aanbieding staat daar onder de "bestel nu" knop de tekst;

"De Black Friday Only promotie bestaat uit een niet-terugbetaalbaar bedrag die een periode dekt van 6 aaneensluitende maanden (geen mogelijkheid tot pauzeren) vanaf het moment van aankoop. Nadien loopt uw TADAAM Premium-abonnement verder aan EUR 50 per maand en kan u op elk moment downgraden, pauzeren en opzeggen. Aanbiedingen en vermelde prijzen zijn incl. btw en geldig onder voorbehoud van materiële (druk)fouten, vergissingen en/of wijzigingen. WiFi modem inbegrepen."

Mij lijkt het duidelijk. Als je niets doet kost het 50 euro per maand na de promo. Maar omzetten naar de 40 euro formule, het abonnement tijdelijk stopzetten of definitief stopzetten kan.

.... weliswaar als nieuwe klant. - Maar het zou te gek zijn als dat niet zou kunnen voor bestaande klanten.
bertv96
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 26
Lid geworden op: 05 sep 2019, 11:50
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 2 keer

Ok bedankt, had zover nog niet doorgeklikt. Bedankt voor de feedback.

Dat wordt bestellen ! ;)
WalterB1 schreef:
bertv96 schreef:Is er iemand die weet of je na de 6 maanden terug kan naar het basispakket als bestaande klant ? Iemand die hier al bevestiging van gekregen heeft van de Tadaam klantendienst?
Ik zie staan op de website, openingsscherm;

"€99 voor 6 maanden, nadien €50 per maand"

En als je dan naar kader gaat moet de specs en voorwaarden van de aanbieding staat daar onder de "bestel nu" knop de tekst;

"De Black Friday Only promotie bestaat uit een niet-terugbetaalbaar bedrag die een periode dekt van 6 aaneensluitende maanden (geen mogelijkheid tot pauzeren) vanaf het moment van aankoop. Nadien loopt uw TADAAM Premium-abonnement verder aan EUR 50 per maand en kan u op elk moment downgraden, pauzeren en opzeggen. Aanbiedingen en vermelde prijzen zijn incl. btw en geldig onder voorbehoud van materiële (druk)fouten, vergissingen en/of wijzigingen. WiFi modem inbegrepen."

Mij lijkt het duidelijk. Als je niets doet kost het 50 euro per maand na de promo. Maar omzetten naar de 40 euro formule, het abonnement tijdelijk stopzetten of definitief stopzetten kan.
mgo72
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 888
Lid geworden op: 30 nov 2011, 11:21
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 47 keer
Recent bedankt: 1 keer

Ook aan die 149 ingeschreven met voucher.



Sent from my Pixel 2 using Tapatalk
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2029
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 143 keer
Recent bedankt: 1 keer

bertv96 schreef:Ok bedankt, had zover nog niet doorgeklikt. Bedankt voor de feedback.

Dat wordt bestellen ! ;)
Ik denk dat nu ook maar ga bestellen nu. Ik vroeg om 16u23 aan de Tadaam klantendienst via Facebook of er echt geen promo is voor de basisformule van een jaar ...ook al wist ik eigenlijk wat ze gingen zeggen. Nog geen reactie ontvangen.

Maar de vraag was nutteloos en daarop wachten ook. Seffens zijn ze 'out of stock'. - Jammer. Maar 16,50 euro per maand zonder verplichtingen en setupkosten en blijkbaar gratis hardware en chips blijft een geweldige deal.

@mgo72 maar je had wel een persoonlijke uitnodiging van Tadaam ontvangen voor die aanbieding van 149 euro, juist?
thepretorian
Pro Member
Pro Member
Berichten: 264
Lid geworden op: 07 jan 2009, 18:19
Uitgedeelde bedankjes: 49 keer
Bedankt: 23 keer

-etienne- schreef:zou je daar ook een Xaomi box bij krijgen? Krijgt iedereen dat eigenlijk tot nu toe? (want is op zich ook al een 55-70 euro waard)
Ik heb de 149 voor 1 jaar en daar zat het ook bij. Je kan trouwens met de voucher alles kopen wat je wilt bij coolblue. Deze is 80 euro waard. Daarnet een testje gedaan met een Sony headset van 249 euro, moest maar 169 bijleggen.
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5250
Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
Bedankt: 526 keer
Recent bedankt: 12 keer

thepretorian schreef:Je kan trouwens met de voucher alles kopen wat je wilt bij coolblue. Deze is 80 euro waard.
lol, daar had ik zelfs nog niet eens bij stilgestaan...
vraag me af hoe die deal tussen telenet en coolblue eruitziet
Plaats reactie

Terug naar “Telecom nieuws”