Tadaam

Nieuws omtrent telecommunicatie
quovadis
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 909
Lid geworden op: 15 feb 2016, 12:19
Uitgedeelde bedankjes: 266 keer
Bedankt: 43 keer

allez de Blackfriday deal wordt 149€ dit jaar ipv 99€ vorig jaar :-D
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5250
Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
Bedankt: 526 keer
Recent bedankt: 12 keer

quovadis schreef:allez de Blackfriday deal wordt 149€ dit jaar ipv 99€ vorig jaar :-D
was vorig jaar (in mijn geval) 149 hoor, wel met 80 euro waardebon van coolblue (mi box s) en een zakje chips :)
als ze opnieuw 149 doen voor een jaar teken ik gelijk, maar uiteindelijk gebruik ik het niet vaak genoeg (en de tv app helemaal niet) om 40 euro te verantwoorden elke maand.
Gebruikersavatar
Dfrog
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1236
Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:07
Locatie: Beerse
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 22 keer

Heb je een link naar de actie?
quovadis
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 909
Lid geworden op: 15 feb 2016, 12:19
Uitgedeelde bedankjes: 266 keer
Bedankt: 43 keer

Splitter schreef:
quovadis schreef:allez de Blackfriday deal wordt 149€ dit jaar ipv 99€ vorig jaar :-D
was vorig jaar (in mijn geval) 149 hoor, wel met 80 euro waardebon van coolblue (mi box s) en een zakje chips :)
als ze opnieuw 149 doen voor een jaar teken ik gelijk, maar uiteindelijk gebruik ik het niet vaak genoeg (en de tv app helemaal niet) om 40 euro te verantwoorden elke maand.
dan was het mssn voor bestaande klanten 99€ want ik ben zeker dat ik 99€ betaald heb voor 6 maanden :-)


edit: @Dfrog: de actie is nog niet actief voor zover ik weet
mgo72
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 888
Lid geworden op: 30 nov 2011, 11:21
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 47 keer
Recent bedankt: 1 keer

99 euro was de black Friday actie dat uitlekte op een blauwe maandag en velen intekenden vooraleer tadaam goed en wel wist dat ze gingen lanceren
Hakki
Pro Member
Pro Member
Berichten: 268
Lid geworden op: 12 dec 2011, 15:33
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 25 keer

Ik zou het wel interessant vinden dat ze hun producten opsplitsen.
Toen ik het early bird pakket had, stond het nog niet op punt en had ik geen android tv om hun app op te testen, vermoed dat ze nu wel al een pak verder staan en als gemakkelijke backup voor tv om terug te kijken zou een Promodeal leuk zijn. Veranderen naar de internet oplossing had ik issues met de beperkingen, als ging dat voor de modale gebruiker wel goed.
Heb net even tv Vlaanderen geprobeerd, maar niet zo'n fan van de werkwijze (al functioneert wel allemaal).
LoewieKatorz
Plus Member
Plus Member
Berichten: 198
Lid geworden op: 17 nov 2011, 11:57
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 17 keer

Website Tadaam:
OEPS, WE HEBBEN GEEN VOORRAAD MEER!
Wauw, we kunnen niet geloven hoe veel mensen deel willen uitmaken van onze TADAAM familie! Helaas kunnen we jullie enthousiasme niet volgen, waardoor we momenteel volledig uitverkocht zijn

Maar niet getreurd, je kunt je nu inschrijven op de wachtlijst. Van zodra er nieuwe TADAAM pakketten beschikbaar zijn, krijg je van ons een exclusieve uitnodiging waarmee je kunt bestellen.
Als Tadaam nu eerst eens begint met te zorgen dat ze genoeg voorraad opbouwen om de bestaande aanvragen te kunnen verwerken...
ivybec
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 33
Lid geworden op: 01 apr 2014, 10:21
Locatie: Bredene
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 2 keer

Ik ontving een nieuwe Tadaam TV box via Bpost.
Was weer eenvoudig te installeren en werkt voortreffelijk.
Tadaam retour ticket voor defecte box met Bpost was gratis.
Tijdelijk kon ik kijken met Android TV en Tadaam applikatie op mijn Sony TV.
De Tadaam TV box heeft een betere/snellere respons met de afstandsbediening!
Indigiswe
Plus Member
Plus Member
Berichten: 201
Lid geworden op: 19 apr 2015, 11:50
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 20 keer

Had hier een tijdje terug gevraagd of Tadaam ook in het buitenland werkt, en andere leden zeiden nee (wat logisch klinkt).

Nu moest ik vandaag toevallig even naar Nederland en was zo nieuwsgierig dat ik de de Tadaam toch heb meegenomen om eens te zien wat hij doet :p
Tot mijn grote verbazing werkte hij prima in NL.

Sterker nog: ik zat op smallband in Belgie en in NL was de snelheid uncapped.

Tadaam standaard 30/30 op smallband in nl, via netwerk van KPN:
Met gewoon Belgisch IP adres van TN

Hier een foto van de Huawei app die aangeeft op KPN te zitten met 4G+ (geeft ook roaming aan)

Speedtestjes (bijna allemaal genomen in auto op snelweg) :
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
server alle 3 "eXtreme Hosting" in Houten NL

Dan nog de meest interessante speedtest, op een lang, rustig weggetje, al dichter tegen de Belgische grens (kon hem niet delen vanuit de app) :
Afbeelding
server "Telenet" in Mechelen

En dan helaas vanaf Belgie, terug de realteit: mijn cap :p :
Afbeelding


De tadaam heeft wel duidelijk het verbruik geteld, twijfelde zelf eerst ook of ik niet droomde..

Zou wel een leuke bonus zijn voor wie door europa reist / rond reist.. hopelijk nu geen slapende honden wakker die het plezier afpakken. ;)
Gebruikersavatar
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2278
Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
Locatie: Oost-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 92 keer

Zeer leuk en ik denk dat er wel een link is met Telenet en Ziggo, NL zal geen probleem zijn.
Wel raar feit dat je KPN krijgt qwa netwerk maar des te beter, het werkt
Internet = EDPnet
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
Indigiswe
Plus Member
Plus Member
Berichten: 201
Lid geworden op: 19 apr 2015, 11:50
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 20 keer

buthead schreef:Wel raar feit dat je KPN krijgt qwa netwerk maar des te beter, het werkt
KPN was de preferred roaming partner van BASE iig, of is dat nu met Telenet anders?
Heb wel niet geprobeerd met een ander netwerk te verbinden als de tadaam dat kan, das voor de volgende keer ;)
Gebruikersavatar
Teebee
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1565
Lid geworden op: 24 nov 2004, 08:50
Locatie: ROFL - Republic Of FLanders (Limburg)
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 40 keer

Geen black Friday deal dit jaar, major bummer !
quovadis
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 909
Lid geworden op: 15 feb 2016, 12:19
Uitgedeelde bedankjes: 266 keer
Bedankt: 43 keer

Wel giveaways op hun Instagram
Gebruikersavatar
tommekentom
Premium Member
Premium Member
Berichten: 571
Lid geworden op: 31 maa 2012, 16:41
Twitter: MisterTommie
Locatie: Lille, FR
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 24 keer
Contacteer:

Gisteren de box onvangen. Het viel me ook op dat er geen moeite werd gedaan om deze te resetten.
Bij het installeren van de Hueawei HiLink app op de smartphone, stond het verbruik bij ontvangst meteen op meer dan 2TB en bovendien kon je de namen en mac-adressen zien die reeds werden verbonden met de modem bij de vorige gebruikers. Kan dit eigenlijk wel met de GDPR-wetgeving?
[Home] Bouygues Bbox ultym fibra
[Home] Tadaam Premium
[Pro] iPhone XS Max - Orange Shape Traveller
[Private] Samsung Note 20 ultra - Bouygues Sensation 120GB
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2029
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 143 keer
Recent bedankt: 1 keer

Dat lijkt mij wil ook te zeggen dat ze het toestel niet getest hebben of het correct werkt. Als ze dat wel zouden doen dan is de eerste handeling die je gaat doen een reset logisch gezien. Dan heb je een checklist, een procedure.
Matomatisch
Plus Member
Plus Member
Berichten: 142
Lid geworden op: 03 nov 2020, 20:31
Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
Bedankt: 15 keer

Goed dat dit aan bod komt, ik stuur een van de dagen onze Tadaam modem terug.

Kan je een reset zelf alvast doen?
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2029
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 143 keer
Recent bedankt: 1 keer

Omdraaien. Bij het sim-slot is een gaatje. Naald, of beter nog zo'n prikbordprikker insteken en wachten tot de lampjes van kleur veranderen.
Fredo2020
Starter
Starter
Berichten: 23
Lid geworden op: 14 jun 2020, 11:02
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 6 keer

Geen verbruiksvolume meer te volgen sinds begin november, nog iemand met deze issue?

Afbeelding
quovadis
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 909
Lid geworden op: 15 feb 2016, 12:19
Uitgedeelde bedankjes: 266 keer
Bedankt: 43 keer

hier net hetzelfde.


Ook regelmatige korte onderbrekingen waardoor teams calls, zoom meetings en rdp hun connectie verliezen :bang:
Artma
Starter
Starter
Berichten: 8
Lid geworden op: 26 jan 2020, 11:15
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

ben deze week in Frankrijk geweest: Tadaam-internet werkt daar langs geen kanten. Ik heb het duurste abonnement en roaming aangezet. Zelfs manueel aan het zoeken geweest: tevergeefs
quovadis
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 909
Lid geworden op: 15 feb 2016, 12:19
Uitgedeelde bedankjes: 266 keer
Bedankt: 43 keer

Artma schreef:ben deze week in Frankrijk geweest: Tadaam-internet werkt daar langs geen kanten. Ik heb het duurste abonnement en roaming aangezet. Zelfs manueel aan het zoeken geweest: tevergeefs
Tadaam internet is dan ook enkel voor in België. De tv app daarentegen zou in de volledige Benelux moeten werken
Artma
Starter
Starter
Berichten: 8
Lid geworden op: 26 jan 2020, 11:15
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

de app werkt zelfs in Spanje!
ik postte de reactie omdat iemand wel internet had in Nederland.
quovadis
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 909
Lid geworden op: 15 feb 2016, 12:19
Uitgedeelde bedankjes: 266 keer
Bedankt: 43 keer

bedoelde dus idd in gans de EU, geen idee waarom ik Benelux schreef :bang:
Indigiswe
Plus Member
Plus Member
Berichten: 201
Lid geworden op: 19 apr 2015, 11:50
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 20 keer

Artma schreef:ik postte de reactie omdat iemand wel internet had in Nederland.
Spijtig, ik moest normaal eens in frankrijk en duitsland zijn, maar is gecanceled.. wou daar nochtans heel graag testen of het werkte, maar vrees er nu een beetje voor.
Volgende week normaal terug naar NL, daar ging het bij mij 2 weken terug wel en zonder cap.

Misschien wel een verschil ,ik zat op smallband toen? geen idee of dat uitmaakt.
ShinobiX9X
Starter
Starter
Berichten: 17
Lid geworden op: 01 feb 2011, 11:52
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 1 keer

Weet iemand hoe die modem aan te passen.
Ik bedoel, gewoon bridgen naar wan, of mijn eigen router in DMZ plaatsen zoals bij de Telenet modem?
streulma
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 815
Lid geworden op: 06 aug 2011, 16:39
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 56 keer
Recent bedankt: 1 keer

ShinobiX9X schreef:Weet iemand hoe die modem aan te passen.
Ik bedoel, gewoon bridgen naar wan, of mijn eigen router in DMZ plaatsen zoals bij de Telenet modem?
Als je bedoeld om poorten open te zetten door in DMZ te plaatsen, dit is bij Tadaam niet mogelijk. (Carrier Grade NAT)
kurt
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 30
Lid geworden op: 28 dec 2011, 08:58
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 5 keer

streulma schreef:
ShinobiX9X schreef:Weet iemand hoe die modem aan te passen.
Ik bedoel, gewoon bridgen naar wan, of mijn eigen router in DMZ plaatsen zoals bij de Telenet modem?
Als je bedoeld om poorten open te zetten door in DMZ te plaatsen, dit is bij Tadaam niet mogelijk. (Carrier Grade NAT)
Opties zijn om een VPN op te zetten via een VPS, maar wat ik gebruikte was nog makkelijker (en geen maandelijkse kosten voor VPS): Zerotier
Het draaide op mijn Synology NAS, maar kan ook op een simpele RaspberryPi.

Ondertussen ben ik geen Tadaam meer omdat we met onze Nest cams te veel data verstoken en het risico voor smallband echt geen optie was. Wel nog altijd heimwee naar het goed werkende TadaamTV (nu App TV van TV Vlaanderen).
Indigiswe
Plus Member
Plus Member
Berichten: 201
Lid geworden op: 19 apr 2015, 11:50
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 20 keer

Zag dat iemand had geprobeerd in frankrijk wat niet werkte, wou ook eens proberen in FR en DE maar afspraken zijn nu momenteel gecanceled.

Vandaag mijn inkopen gedaan in NL, en Tadaam werkte wel nog steeds. Deze keer gek genoeg geen 4G+, enkel 3G:
Afbeelding
Ook een stuk trager dus , wel sneller dan smallband ( download toch )

Beschikbare netwerken:
Afbeelding
Hij wou enkel met KPN 3G verbinden, niet met 4G, ook niet met 1 vd andere netwerken .

En misschien een grappige ' quirk ' : ik zag een sms optie in de HiLink app staan, en die werkte dus gewoon in NL. Vandaag niet getest in BE, dus geen idee of het hier ook werkt, maar dachtte van niet.
Afbeelding
Dit is het soort nummer waar je de sms van krijgt. 13 cijfers na de +32.
Nummer deels afgeschermd omdat het mij niet zou verwonderen dat er bepaalde types meelezen en mijn account zo misschien zouden kunnen identificeren, en mijn leuke goodies zoals roaming afpakken :(
Gebruikersavatar
tommekentom
Premium Member
Premium Member
Berichten: 571
Lid geworden op: 31 maa 2012, 16:41
Twitter: MisterTommie
Locatie: Lille, FR
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 24 keer
Contacteer:

Indigiswe schreef:En misschien een grappige ' quirk ' : ik zag een sms optie in de HiLink app staan, en die werkte dus gewoon in NL. Vandaag niet getest in BE, dus geen idee of het hier ook werkt, maar dachtte van niet.
Afbeelding
Dit is het soort nummer waar je de sms van krijgt. 13 cijfers na de +32.
Nummer deels afgeschermd omdat het mij niet zou verwonderen dat er bepaalde types meelezen en mijn account zo misschien zouden kunnen identificeren, en mijn leuke goodies zoals roaming afpakken :(
Ja, de smsoptie werkt ook in België, ik heb deze al een paar weken terug eens getest. Het lijkt inderdaad telkens om M2M nummers te gaan.
Nu ben ik ook benieuwd of dit effectief op de volgende factuur zal worden vermeldt dat er een sms werd verzonden en of deze zal worden aangerekend.
[Home] Bouygues Bbox ultym fibra
[Home] Tadaam Premium
[Pro] iPhone XS Max - Orange Shape Traveller
[Private] Samsung Note 20 ultra - Bouygues Sensation 120GB
Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2656
Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 231 keer

M2M is idd 77 en dan 11 cijfers

https://www.bipt.be/file/cc73d96153bbd5 ... all_NL.pdf

En Telenet ziet idd tadaam als m2m
Indigiswe
Plus Member
Plus Member
Berichten: 201
Lid geworden op: 19 apr 2015, 11:50
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 20 keer

tommekentom schreef:Ja, de smsoptie werkt ook in België
thx!! Had eigenlijk niet verwacht dat het in BE zou werken, aangezien o.a. de snelheidscaps bv. ook niet werken in NL (hence de 200 mbps die ik 3 weken terug bijna haalde )..

steekt precies niet zo nauw bij tadaam, maar vind het wel fijn dat het niet zo dichtgetimmerd zit allemaal ;)
streulma
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 815
Lid geworden op: 06 aug 2011, 16:39
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 56 keer
Recent bedankt: 1 keer

Vraagje over de Huawei modem van Tadaam:

Ik heb (ongeveer) hetzelfde type Huawei gekocht voor Proximus.
Nu, daar zit het probleem niet, maar wel een probleem dat ook bij Tadaam voor komt, namelijk de LAN-poort op de modem.

Ik heb ontdekt, en misschien een weetje dat hier veel vragen zal oplossen:
De LAN-poort wordt ook aanzien als WAN-poort.

Wanneer ik 2 UTP-kabels aansloot op de 2 poorten (1 is er LAN en 1 is er WAN/LAN) dan vloog mijn internet meteen weg en had ik geen verbinding meer.
Van zodra ik de WAN/LAN poort terug loskoppelde werkte mijn internet terug.

Maar wanneer ik een kabel ook aansloot op de WAN/LAN poort kreeg ik een conflict.

Dus voor Tadaam gezien denk ik dat de enige poort die er is ook storing kan geven en dat het daarom was dat WalterB1 geen internet had en een rood lampje met Tadaam.
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2029
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 143 keer
Recent bedankt: 1 keer

Bij mij was het probleem dat ik zeker was dat de DHCP van een andere router in het netwerk uit was.

Enkel bleek uiteindelijk dat die ondanks dat ik die had uitgezet die toch op te staan. En die twee de DHCP-servers lagen dus in conflict met elkaar.

Heb nu enkel nog domme switchen op mijn kabelnetwerk(je). Zo ben ik zeker.
bvhalst
Pro Member
Pro Member
Berichten: 398
Lid geworden op: 22 dec 2020, 21:46
Uitgedeelde bedankjes: 135 keer
Bedankt: 65 keer

Via Wireless diagnostics-scan tool op mijn Mac kan ik alles wifi netwerken in de buurt zien.

Voor mijn Tadaam router zie ik het 2.4 GHz signaal alsook het 5GHz signaal met de netwerknaam. Echter zie ik ook een verborgen netwerk met dezelfde SSID als mijn netwerk (met uitzondering dat de laatste 2 cijfers verschillend zijn, dus dit komt zeker van mijn router).

Iemand een idee waarom Huawei B528s-23a een verborgen netwerk broadcast naast de normale signalen? Tadaam gecontacteerd, die vertelden me om de router te resetten*... werkte niet. Ze verwezen met uiteindelijk naar Huawei zelf...

*ter info: reset van de router reset enkel de wifi instellingen, niet de APN instellingen. Paswoord van de router is onderaan de sticker, wachtwoord veranderen kan via de Tadaam website (alsook kanalen aanpassen). De Huawei HiLink app (via telefoon) heeft als paswoord.... admin (zitten zoeken, en gelukkig op dit forum gevonden!). Met die app kan je dus je wifi kanalen instellen om zo afzonderlijk te laten broadcasten.
Bijlagen
netwerken
netwerken
Mobile Vikings Fiber 1000/500
MobileVikings
MacBook Pro mid 2012 - MacOS Ventura via OpenCore
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2029
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 143 keer
Recent bedankt: 1 keer

Ze hebben aan die firmware, aan de interfase zitten knoeien, van dat toestel. Misschien is het gevolg daarvan dat er nu een gehandicapte versie van een 'gastennetwerk' actief is dat je niet kunt beheren.
ShinobiX9X
Starter
Starter
Berichten: 17
Lid geworden op: 01 feb 2011, 11:52
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 1 keer

bvhalst schreef:Via Wireless diagnostics-scan tool op mijn Mac kan ik alles wifi netwerken in de buurt zien.

Voor mijn Tadaam router zie ik het 2.4 GHz signaal alsook het 5GHz signaal met de netwerknaam. Echter zie ik ook een verborgen netwerk met dezelfde SSID als mijn netwerk (met uitzondering dat de laatste 2 cijfers verschillend zijn, dus dit komt zeker van mijn router).

Iemand een idee waarom Huawei B528s-23a een verborgen netwerk broadcast naast de normale signalen? Tadaam gecontacteerd, die vertelden me om de router te resetten*... werkte niet. Ze verwezen met uiteindelijk naar Huawei zelf...

*ter info: reset van de router reset enkel de wifi instellingen, niet de APN instellingen. Paswoord van de router is onderaan de sticker, wachtwoord veranderen kan via de Tadaam website (alsook kanalen aanpassen). De Huawei HiLink app (via telefoon) heeft als paswoord.... admin (zitten zoeken, en gelukkig op dit forum gevonden!). Met die app kan je dus je wifi kanalen instellen om zo afzonderlijk te laten broadcasten.
Hoi, admin als paswoord werkt niet voor mij
DarkV
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3724
Lid geworden op: 17 apr 2019, 11:47
Uitgedeelde bedankjes: 111 keer
Bedankt: 154 keer
Recent bedankt: 3 keer

bvhalst schreef:Iemand een idee waarom Huawei B528s-23a een verborgen netwerk broadcast naast de normale signalen? Tadaam gecontacteerd, die vertelden me om de router te resetten*... werkte niet. Ze verwezen met uiteindelijk naar Huawei zelf...
Unifi doet zoiets voor wireless uplinks (Mesh)... geen idee bij Huawei.
Gebruikersavatar
tommekentom
Premium Member
Premium Member
Berichten: 571
Lid geworden op: 31 maa 2012, 16:41
Twitter: MisterTommie
Locatie: Lille, FR
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 24 keer
Contacteer:

WalterB1 schreef:Ze hebben aan die firmware, aan de interfase zitten knoeien, van dat toestel. Misschien is het gevolg daarvan dat er nu een gehandicapte versie van een 'gastennetwerk' actief is dat je niet kunt beheren.
Welke interface? Als ik de ip van de router open kom ik uit op eek witte pagina
[Home] Bouygues Bbox ultym fibra
[Home] Tadaam Premium
[Pro] iPhone XS Max - Orange Shape Traveller
[Private] Samsung Note 20 ultra - Bouygues Sensation 120GB
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2029
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 143 keer
Recent bedankt: 1 keer

tommekentom schreef: Welke interface? Als ik de ip van de router open kom ik uit op eek witte pagina
Dat is wat ik bedoel. Dat is niet stock. Normaal is daar een interfase. En dat je via hun website (min of meer, erg buggy) bepaalde instellingen kunt beheren is ook niet standaard. Ze hebben de firmware van dat toestel aangepast.

Valt op zich wel goed mee eigenlijk, die aanpassingen aangezien je het toestel nog steeds kunt beheren via de app. Maar dan kun je u afvragen; was dat de bedoeling of vanwege geknoei van degene die dat gedaan heeft? Lijkt onlogisch om het beheer van dat toestel via de ingebouwde GUI te slopen maar niet via de App.
Gebruikersavatar
Dfrog
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1236
Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:07
Locatie: Beerse
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 22 keer

Nog iemand die regelmatig geen opnames kan afspelen? Momenteel lijkt er zelfs geen enkele opname geregistreerd (geen enkele opname terug te vinden). Bijzonder vervelend! :roll:
Plaats reactie

Terug naar “Telecom nieuws”