Tadaam

Nieuws omtrent telecommunicatie
houdinibe
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 jun 2020, 19:06
Bedankt: 1 keer

ben ook maar een leek, dus hopelijk stel ik niet te domme vragen :roll:

-casten naar tv box vanaf gsm, bv netflix enkele afleveringen op gsm gezet, en stream naar tv box, werkt oke, verbruikt dat dan aangerekende data?
de tadaam internet box moet aanstaan anders werkt casten niet, dus vermoedelijk zend ik van gsm naar tadaam internetbox zo naar tv box

-standaard 1stream premium 3
dit slaagt dan op de tv app neem ik aan? men kan met de 40 euro standaard bv wel gelijkertijd meerdere streams doen bv yt+ netflix en 1 keer
tadaam tv?

en zou een antenne echt het verschil kunnen maken waar men geen schitterde verbinding heeft?
kevjoe
Starter
Starter
Berichten: 22
Lid geworden op: 25 jun 2017, 12:00
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 1 keer

Bij casten verzend je het over je intern netwerk. Daarmee gebruik je dus geen bandbreedte, gezien je in je lokale netwerk blijft.

Ik kreeg meerdere streams zelf niet aan de praat, ik kreeg de melding dat al mijn streams al in gebruik waren. In principe kan je de app + de TV box gebruiken.
De streams slaat enkel op de Tadaam-TV app, niet op Netflix streams of YouTube.

En ja, de plaatsing van Tadaam is heel gevoelig. Een andere kamer kan zelfs een groot verschil in ontvangst betekenen.
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2029
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 143 keer
Recent bedankt: 1 keer

kevjoe schreef: En ja, de plaatsing van Tadaam is heel gevoelig. Een andere kamer kan zelfs een groot verschil in ontvangst betekenen.
Die Huawei-app heeft een functie waarmee je kunt zien wat de kwaliteit van ontvangst is van het toestel. Kan nuttig zijn om plekken te vergelijken.
Hakki
Pro Member
Pro Member
Berichten: 268
Lid geworden op: 12 dec 2011, 15:33
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 25 keer

kevjoe schreef:Bij casten verzend je het over je intern netwerk. Daarmee gebruik je dus geen bandbreedte, gezien je in je lokale netwerk blijft.
Ik denk dat je dat verkeerd ziet, toch wat betreft YouTube, Netflix en andere tv apps van providers. Je gsm beheert enkel de opdracht, maar de Chromecast zelf gaat alles gaan binnenhalen, rechtstreeks over de data van je modem.

Tenzij je het over lokale video's hebt die je met speciale app naar de Chromecast stuurt, maar dat was de vraag niet dacht ik

Edit: maar geen idee hoe dat zit met die offline geplaatste films.
houdinibe
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 jun 2020, 19:06
Bedankt: 1 keer

Hakki schreef:
kevjoe schreef:Bij casten verzend je het over je intern netwerk. Daarmee gebruik je dus geen bandbreedte, gezien je in je lokale netwerk blijft.
Ik denk dat je dat verkeerd ziet, toch wat betreft YouTube, Netflix en andere tv apps van providers. Je gsm beheert enkel de opdracht, maar de Chromecast zelf gaat alles gaan binnenhalen, rechtstreeks over de data van je modem.

Tenzij je het over lokale video's hebt die je met speciale app naar de Chromecast stuurt, maar dat was de vraag niet dacht ik

Edit: maar geen idee hoe dat zit met die offline geplaatste films.

netflix eender wat van content kan je gewoon op je gsm zetten, x aantal dagen geldig dan. doe het al jaren op camping waar ik niet genoeg data had om te live streamen. overdag pintje pakken aan kantine, en terwijl enkele films van netflix downloaden. en die kon ik s'avonds dan offline bekijken door te streamen naar een mirorcast.
kevjoe
Starter
Starter
Berichten: 22
Lid geworden op: 25 jun 2017, 12:00
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 1 keer

Ik bedoelde het eerder als: casten zelf gebruikt geen extra bandbreedte om het naar het andere toestel te sturen.
De content die je binnenhaalt om te casten, gebruikt vanzelfsprekend wél de bandbreedte. Maar om het naar een ander toestel te sturen gebruik je geen extra bandbreedte.
jaku627
Member
Member
Berichten: 53
Lid geworden op: 16 okt 2018, 19:35
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 1 keer

ldw schreef:Misschien gewoon tijdelijk wat minder goeie verbinding? Of denk je dat je de eerste bent dat ze op smalband gezet hebben?
Ik denk niet dat ik de eerste ben, zag gewoon dat het hier gevraagd werd ;-)
Met een jitter van 1,5 ms, de modem die lte+ aangeeft en mijn telefoon op zelfde netwerk betwijfel ik dat het een minder goede verbinding is hoor.
De grafiekjes zijn mooi stabiel en ( zoals je kan zien ) beginnen altijd hoog en stabiliseren dan snel toevallig dicht bij een 5-2mb/s profiel ;-) vrees er dus voor.
Gebruikersavatar
Ratface
Pro Member
Pro Member
Berichten: 390
Lid geworden op: 09 jan 2012, 13:45
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 40 keer
Recent bedankt: 1 keer

Ben sinds gisteren ook 'aangesloten' bij Tadaam. Had dringend internet nodig voor het thuiswerken van mijn vriendin en dan is het natuurlijk zeer handig dat alles via de post gaat en je het zelf doodsimpel kan installeren.

Voorlopig zeer tevreden van. Ik woon in een relatief oud huis dus de wifi reikt tot elke kamer.

TV box moet ik nog installeren want ik heb hier nog geen TV toestel staan.
streulma
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 815
Lid geworden op: 06 aug 2011, 16:39
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 56 keer
Recent bedankt: 1 keer

Nu heb ik iets vreemds aan de hand...

Ik had Tadaam 2 maand geleden opgezegd om terug te gaan naar Telenet maar dit voldeed niet.
Ik ben teruggekomen met een nieuw mailadres nieuw klantennummer, met zelfde gsmnummer en bankkaart.

Wat zie ik? Mijn facturen, diegene die ik zonet betaald heb als "nieuwe" klant, komt ook in het oude klantennummer terecht.

Deze ochtend modem ontvangen.
Rood lampje op de Tadaam modem.
Gisterenavond waren er netwerkproblemen bij Tadaam die kort daarna van de baan waren.
Doch, ik heb nu geen signaal. Ik heb het gecontroleerd met de HiLink app en die zegt dat access prohibited is.

Ik heb Tadaam aangesproken, maar zij gaan nog altijd uit van een algemene storing.
Wie is nu juist? Ik met 2 klantennummers waarbij de ene denkt dat ik zonder abonnement zit en de andere met een actief abonnement.
Of Tadaam dat er algemene netwerkproblemen zijn?
kingdark
Starter
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: 16 jul 2020, 11:20

Hallo allemaal,
Ik ben nu aan mijn tweede maand Tadaam bezig. De zesde van de maand, wordt mijn abonment op nul gezet. Nu, ik keek de zevende van deze maand op mijn account pagina, bij internet verbruikt, en enkel de eerste maand stond erop. Mijn eerste dag van internet gebruik leek niet geregistreerd de zijn. De achste ook niet, negnde en tiende ook niet. Eindelijk, op de elfde, keek ik en tot mijn grote verbazing, stond mijn verbruikt plots op 190Gb verbruik.

Nu vraag ik mij af, met de covid 19, kan je nog steeds onbeperkt downloaden? Ik stream veel en ik ben een gamer. Zijn er mensen die nu met de crisis op traag zijn gezet geweest?

Bedankt!
johcla
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2417
Lid geworden op: 23 maa 2009, 21:08
Uitgedeelde bedankjes: 675 keer
Bedankt: 154 keer

Waar zijn jullie je verbruik?

Op de website staat bij internetverbruik steeds 'Geen data beschikbaar'.
Ik kan ook de instellingen van de wifi niet wijzigen, dan krijg ik 'une erreur est survenue'.

Ik heb hiervoor Tadaam eens gecontacteerd, maar dat heeft niets opgebracht.

Zou ik beter een keer Tadaam stopzetten en me met een nieuw email-adres opnieuw registeren en zo een nieuw pakket krijgen?
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2029
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 143 keer
Recent bedankt: 1 keer

@johcla via de Huawei HiLink app kun je op niveau van het toestel uw verbruik bijhouden. Dat is toch iets.

Het gaan opzeggen en dan terug een nieuwe aanvraag omdat er problemen zijn met het account zou ik niet gaan doen. Een ISP kan klanten weigeren. Is wel iets wat je kun vragen aan Tadaam-support of dat een oplossing is.
streulma
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 815
Lid geworden op: 06 aug 2011, 16:39
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 56 keer
Recent bedankt: 1 keer

En nog altijd geen verbinding hier...

Deze nacht was het van "Welkom bij Tadaam!" per mail en per sms. En effectief ik had verbinding. Daarna weer rood lampje.

" Helaas loopt er achterliggend iets mis met de activering van de modems. Onze collega's werken helaas nog steeds aan een fix. Nogmaals onze oprechte excuses hiervoor. "
Laatst gewijzigd door streulma 16 jul 2020, 15:19, in totaal 1 gewijzigd.
kingdark
Starter
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: 16 jul 2020, 11:20

johcla schreef:Waar zijn jullie je verbruik?

Op de website staat bij internetverbruik steeds 'Geen data beschikbaar'.
Ik kan ook de instellingen van de wifi niet wijzigen, dan krijg ik 'une erreur est survenue'.

Ik heb hiervoor Tadaam eens gecontacteerd, maar dat heeft niets opgebracht.

Zou ik beter een keer Tadaam stopzetten en me met een nieuw email-adres opnieuw registeren en zo een nieuw pakket krijgen?
zoals ik in mijn post zei, het duurde enkele dagen voor het werd upgedate. Misschien is dit voor jou ook zo? Geef het enkele dagen en kijk of dat iets uit doet. Hoe lang ben je al klant? Wanneer is je 'maand' begonnen?
johcla
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2417
Lid geworden op: 23 maa 2009, 21:08
Uitgedeelde bedankjes: 675 keer
Bedankt: 154 keer

Hallo,

In februari was ik een maand klant om het te proberen.
Sinds 22 juni heb ik het weer geactiveerd.

Ook van februari heb ik geen verbruikgegevens.
Vermits het op een tweede verblijf staat dat momenteel verhuurd is, wil ik nu liever Tadaam niet contacteren om het risico niet te lopen dat het erger wordt in plaats van beter.
streulma
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 815
Lid geworden op: 06 aug 2011, 16:39
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 56 keer
Recent bedankt: 1 keer

@kingdark Hallo allemaal,
Ik ben nu aan mijn tweede maand Tadaam bezig. De zesde van de maand, wordt mijn abonment op nul gezet. Nu, ik keek de zevende van deze maand op mijn account pagina, bij internet verbruikt, en enkel de eerste maand stond erop. Mijn eerste dag van internet gebruik leek niet geregistreerd de zijn. De achste ook niet, negnde en tiende ook niet. Eindelijk, op de elfde, keek ik en tot mijn grote verbazing, stond mijn verbruikt plots op 190Gb verbruik.

Nu vraag ik mij af, met de covid 19, kan je nog steeds onbeperkt downloaden? Ik stream veel en ik ben een gamer. Zijn er mensen die nu met de crisis op traag zijn gezet geweest?

Bedankt!
Het is zo dat Tadaam niet per facturatieperiode telt maar per maand: dus van de eerste tot de laatste van de maand.
kingdark
Starter
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: 16 jul 2020, 11:20

Dan is het nog vréémder. Aangezien ik pas een 'verbruik' zag, verscheidene dagen later. Ik ben er héél zeker van, dat de eerste drie a vier dagen, ik 'enkel' het verbruik van de maand ervoor kon zien, en dat er geen nieuwe maand bijkwam. Maar dan kan het wel kloppen dat ik direct zoveel had, aangezien ik nog een dag of twee ervoor een game had gedownload. (voor de zesde) waarvan ik dacht dat vanaf die dag, het op nul zou komen.

Kingdark
streulma
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 815
Lid geworden op: 06 aug 2011, 16:39
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 56 keer
Recent bedankt: 1 keer

Zoals al eerder gemeld had Tadaam/Telenet problemen met het activeren van nieuwe modems, hadden ze mij gemeld.
Ondertussen is dit probleem opgelost, maar bij sommige nieuwe klanten moet de modem nog manueel geactiveerd worden door hen.
Het aanpassen van wifi instellingen via My Tadaam werkt nog niet, daar zijn ze nog mee bezig. (wel te omzeilen via de Huawei HiLink app)

Mag ik even vragen: zijn er nog klanten bij wie dit nog niet of niet volledig opgelost is?
Bij mij (als terugkerende klant) is ondertussen wel de modem geactiveerd.
johcla
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2417
Lid geworden op: 23 maa 2009, 21:08
Uitgedeelde bedankjes: 675 keer
Bedankt: 154 keer

Wat bedoel je met het activeren van de modem?
Zoals gemeld, zie ik geen verbruik op op mijn abonnement en heb ik een trage (10 Mbps) verbinding.
johcla
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2417
Lid geworden op: 23 maa 2009, 21:08
Uitgedeelde bedankjes: 675 keer
Bedankt: 154 keer

Ik zie net in My Tadaam dat er staat 'geen modem beschikbaar'...
streulma
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 815
Lid geworden op: 06 aug 2011, 16:39
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 56 keer
Recent bedankt: 1 keer

johcla schreef:Ik zie net in My Tadaam dat er staat 'geen modem beschikbaar'...
Dit gaat over een recente storing waarbij nieuwe klanten bij de eerste keer aanzetten van hun modem niet konden geactiveerd worden, het lampje bleef rood.
Maar ik veronderstel dat jij al langer klant was? Dan is het een ander probleem.

De problemen die nu nog gaande zijn is dat ze sommige nieuwe klanten manueel moeten activeren en dat de modem met de wifi instellingen nog niet kan beheerd worden in My Tadaam.
kingdark
Starter
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: 16 jul 2020, 11:20

Ik heb wanneer ik mijn Tadaam modem kreeg, die onmiddelijk kunnen activeren. Well, eigenlijk gewoon de stekker ingestoken en dan gewoon verbonden. Dat is alles wat ik moest doen. Niks speciaals moeten doen....
johcla
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2417
Lid geworden op: 23 maa 2009, 21:08
Uitgedeelde bedankjes: 675 keer
Bedankt: 154 keer

Ik ben klant geworden op 22 februari. Omdat ik het op mijn tweede verblijf gebruik, heb ik het door corona half maart op pauze gezet.
Op 23 juni heb ik het dan weer geactiveerd.
koendeco
Starter
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 jul 2020, 11:01
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Hallo,

Bij mij moet blijkbaar mijn modem manueel worden geactiveerd. Duurt nu toch al een paar dagen. Waarschijnlijk moet je blijven wachten tot Tadaam dat doet of zie ik dat verkeerd?
crezzeke
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 jul 2020, 12:20

Ik heb nu tadaam een maandje.
Maar ik wil online gamen op men ps4.
Ik moet bepaalde poorten open zetten, hoe kan ik dit aanpassen ?
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2029
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 143 keer
Recent bedankt: 1 keer

crezzeke schreef: Maar ik wil online gamen op men ps4.
Ik moet bepaalde poorten open zetten, hoe kan ik dit aanpassen ?
Getest en het werkt niet? - Raar.

In My Tadaam noch via de app in het toestel zijn daar enige instellingen voor.

Wat je eens zou kunnen proberen is bij de netwerkinstellingen van de ps4 zien of er een optie is om bij voorkeur of enkel via IPv6 te verbinden. Als dat kan dan omzeil je eventuele problemen met de NAT van de gewone IPv4 die je hebt aangezien je dan werkt via een publiek IPv6 adres.
crezzeke
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 jul 2020, 12:20

WalterB1 schreef:
crezzeke schreef: Maar ik wil online gamen op men ps4.
Ik moet bepaalde poorten open zetten, hoe kan ik dit aanpassen ?
Getest en het werkt niet? - Raar.

In My Tadaam noch via de app in het toestel zijn daar enige instellingen voor.

Wat je eens zou kunnen proberen is bij de netwerkinstellingen van de ps4 zien of er een optie is om bij voorkeur of enkel via IPv6 te verbinden. Als dat kan dan omzeil je eventuele problemen met de NAT van de gewone IPv4 die je hebt aangezien je dan werkt via een publiek IPv6 adres.
ik krijg een nat type 2
wat dus zeer vreemd is
kingdark
Starter
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: 16 jul 2020, 11:20

crezzeke schreef:Ik heb nu tadaam een maandje.
Maar ik wil online gamen op men ps4.
Ik moet bepaalde poorten open zetten, hoe kan ik dit aanpassen ?
Poorten aanpassen? Waarom zou je poorten moeten aanpassen? Ik heb met mijn ps4 ook verbinding gemaakt en ik heb niks moeten doen, buiten verbinden maken met het Tadaam netwerk. Ik kan gamen zoveel ik wil op gelijk welke manier.
streulma
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 815
Lid geworden op: 06 aug 2011, 16:39
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 56 keer
Recent bedankt: 1 keer

Update:

Voor nieuwe klanten bij wie de Tadaam modem niet geactiveerd geraakt / of voor klanten die binnen de 14 dagen niet tevreden zijn van het product:
Je hebt het recht binnen de 14 dagen om uw abonnement op te zeggen. Ook al heb je het in gebruik genomen.
Je moet wel het abonnement via je My Tadaam eerst opzeggen.
Als je dit binnen de 14 dagen doet ontvang je meteen een refund van het volledig betaalde bedrag (40 of 50 Euro).
Je moet daarbij wel het herroepingsformulier invullen en langs de gekende kanalen naar Tadaam support sturen.
ldw
Plus Member
Plus Member
Berichten: 220
Lid geworden op: 11 okt 2010, 09:47
Uitgedeelde bedankjes: 131 keer
Bedankt: 25 keer

Is er toevallig iemand van Leuven met Tadaam Premium? Haal je de geadverteerde snelheden?
woutervh
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2322
Lid geworden op: 09 mei 2007, 11:44
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 183 keer
Recent bedankt: 1 keer

Hoe bepaalt die router zijn dhcp range? Opeens is die 192.168.1.xxx beginnen uitdelen (vroeger 192.168.0.xxx). Heel leuk als je wat adressen statisch hebt staan in uw netwerk...
Indigiswe
Plus Member
Plus Member
Berichten: 201
Lid geworden op: 19 apr 2015, 11:50
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 20 keer

ldw schreef:Is er toevallig iemand van Leuven met Tadaam Premium? Haal je de geadverteerde snelheden?
Ik en mijn buurman gebruiken onze Tadaam wel eens in Leuven (centrum).
Ik heb standaard, 30/30 lukt meestal altijd.
Hij heeft premium. 50 down is meestal geen probleem, 50 up is zeldzaam.... blijft vaak rond de 40 en stijgt pas 's avonds naar 50. Denk dat 50 up sowieso moeilijk te garanderen is op veel plaatsen hoor

Bij ons thuis ( zeer rustig, maar ook weinig infrastructuur om het hele dorp te dekken ) , haalt hij meestal wel 50 up, met een paar uitzonderingen. In Leuven zal het netwerk wel veel drukker bezet zijn..
Wel 10000 keer liever leuven dan brussel qua downloadsnelheid..
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4276
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 49 keer
Bedankt: 97 keer

Zal eens proberen, heb enkele klanten met vakantiehuizen waar dit nuttig kan zijn gezien er geen distributie of koperkabel toekomt.
Ook een klant die afgelegen woont (4km van de centrale), en zijn koperkabel ligt eruit met Proximus die het niet wil of kan oplossen.
Internet = Proximus Fiber 1000/500 & back-up Telenet 300/30 / Fixed & mobile phone = Dstny SmartMobile + Samsung S23 & OVH VoIP Entreprise TV = FTA IPTV + Netflix / Network = 100% MikroTik powered / / I'm using Atera RMM to run my IT business, Atera offers a 30-day free trial, learn more here.
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4276
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 49 keer
Bedankt: 97 keer

Aangenaam verast van de snelheid. Leuk alternatief voor wie 'nomadisch' is of afgelegen woont zonder vaste lijn / distributie. :angel:

TV werkt vlot, en de download snelheid komt zoals beloofd rond de 54 Mbit uit, qua upload zat ik rond de 15 Mbit.
De snelheid fluctueert wel wat, en is ook sterk afhankelijk van de positie van de modem.

Afbeelding

Afbeelding
Internet = Proximus Fiber 1000/500 & back-up Telenet 300/30 / Fixed & mobile phone = Dstny SmartMobile + Samsung S23 & OVH VoIP Entreprise TV = FTA IPTV + Netflix / Network = 100% MikroTik powered / / I'm using Atera RMM to run my IT business, Atera offers a 30-day free trial, learn more here.
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2029
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 143 keer
Recent bedankt: 1 keer

Vraagje aan de actuele Tadaam 40-euro-per-maand -gebruikers;
Ga je structureel op smallband als je over de 300gb gaat of soms?
Krijg je nog een of andere waarschuwing voordat dit ingaat? Zoals; 'opgepast; nog 10gb of je gaat op smallband' via een of ander kanaal?
Smallband download is 5 Mbps; correct? En de upload? Idem, geen beperking daarop?

..stelde die vragen een paar weken geleden aan de Tadaam-support maar heb geen reactie ontvangen ....
quovadis
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 909
Lid geworden op: 15 feb 2016, 12:19
Uitgedeelde bedankjes: 266 keer
Bedankt: 43 keer

Juli en augustus de eerste maanden zonder blackfriday en in juli meer dan 300gb verbruikt en geen smalband gehad
kingdark
Starter
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: 16 jul 2020, 11:20

WalterB1 schreef:Vraagje aan de actuele Tadaam 40-euro-per-maand -gebruikers;
Ga je structureel op smallband als je over de 300gb gaat of soms?
Krijg je nog een of andere waarschuwing voordat dit ingaat? Zoals; 'opgepast; nog 10gb of je gaat op smallband' via een of ander kanaal?
Smallband download is 5 Mbps; correct? En de upload? Idem, geen beperking daarop?

..stelde die vragen een paar weken geleden aan de Tadaam-support maar heb geen reactie ontvangen ....
Ik heb min of meer dezelfde vraag gesteld, en ik heb wel antwoord gekregen, maar ze zeiden gewoon om naar de regels te kijken. Dus ze hebben mij geen antwoord gegeven, buiten een herhaling dat ze een fair policy hanteren, wat natuurlijk geen antwoord is...
Gebruikersavatar
Dfrog
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1236
Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:07
Locatie: Beerse
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 22 keer

Niet te druk rond maken, smallband is in dit forum slechts zelden gepasseerd. Probeer het gewoon uit. Als je wat geluk hebt, zit je dicht tegen een zendmast met niet te veel users in de buurt. Weinig te verliezen, je kan gewoon opzeggen.
woutervh
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2322
Lid geworden op: 09 mei 2007, 11:44
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 183 keer
Recent bedankt: 1 keer

Niemand met een bijgeleverde mi-box van in het begin die liever een echte tadaam box wil? Ik wil ruilen :angel:
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2029
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 143 keer
Recent bedankt: 1 keer

@woutervh Kun je nu al Netflix op kijken op die Tadaam-box? (niet dat ik interesse heb, enkel curieus)
Plaats reactie

Terug naar “Telecom nieuws”