Tadaam

Nieuws omtrent telecommunicatie
eversp
Starter
Starter
Berichten: 9
Lid geworden op: 04 sep 2019, 16:48

heist_175 schreef:
PalmBoy schreef:
eversp schreef:Is het mogelijk om bestaande telenet mail adressen te behouden?
Nee, eerst zeiden ze van wel, nadien een berichtje terug...
Stop toch met ISP emailadressen te gebruiken, je bezorgt uzelf problemen en uw ISP een argument meer om de prijs te verhogen zonder dat de klanten massaal weglopen.
@gmail
@outlook
@hotmail
@msn
@...
Denk eerder aan een eigen domein (via one.com) om ook af te raken van Google, Microsoft, ...
ivybec
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 33
Lid geworden op: 01 apr 2014, 10:21
Locatie: Bredene
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 2 keer

Daarnet getest, 3 TV streams + YouTube + TuneIn:
- Sony Android TV, VRT 1
- mi box, VTM
- Android smartphone, 4
- YouTube HD film bekijken op Windows 10 PC
- TuneIn radio op Android tablet + Chromecast audio op audio versterker
Speedtest PING ms 29, DOWNLOAD Mbps 94.20, UPLOAD Mbps 27.95
Alles werkt vlot, toch wel indrukwekkend hé :-D
bertv96
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 26
Lid geworden op: 05 sep 2019, 11:50
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 2 keer

ivybec schreef:Daarnet getest, 3 TV streams + YouTube + TuneIn:
- Sony Android TV, VRT 1
- mi box, VTM
- Android smartphone, 4
- YouTube HD film bekijken op Windows 10 PC
- TuneIn radio op Android tablet + Chromecast audio op audio versterker
Speedtest PING ms 29, DOWNLOAD Mbps 94.20, UPLOAD Mbps 27.95
Alles werkt vlot, toch wel indrukwekkend hé :-D
Ik veronderstel dat die TADAAM app wat deftig is en dat die al goed draait op de mi box ?
Kan je dat bevestigen ?
ivybec
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 33
Lid geworden op: 01 apr 2014, 10:21
Locatie: Bredene
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 2 keer

Tadaam op mi box werkt goed!
Bert O.
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 feb 2017, 19:17
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

eversp schreef:Denk eerder aan een eigen domein (via one.com) om ook af te raken van Google, Microsoft, ...
Eigenlijk off topic, maar One.com = duur en traag. Er zijn betere en goedkopere alternatieven.
eversp
Starter
Starter
Berichten: 9
Lid geworden op: 04 sep 2019, 16:48

Bert O. schreef:
eversp schreef:Denk eerder aan een eigen domein (via one.com) om ook af te raken van Google, Microsoft, ...
Eigenlijk off topic, maar One.com = duur en traag. Er zijn betere en goedkopere alternatieven.
Welke?
Hakki
Pro Member
Pro Member
Berichten: 268
Lid geworden op: 12 dec 2011, 15:33
Uitgedeelde bedankjes: 52 keer
Bedankt: 25 keer

Iemand die op die mi box eens de interfaces wil doorlopen, tv gids, live kijken, opnames starten en er een video van op YouTube kan plaatsen? Moet niet ingesproken worden, simpel overlopen en opstarten.

ik veronderstel dat ondertitels via tadaam niet ondersteund worden (principe teletekst, niet vast in beeld, vb journaal)
bertv96
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 26
Lid geworden op: 05 sep 2019, 11:50
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 2 keer

ivybec schreef:Tadaam op mi box werkt goed!

Bedankt voor de reactie. Ik heb deze nu ook besteld via de code en hoop dat het zal meevallen.
openaf
Pro Member
Pro Member
Berichten: 244
Lid geworden op: 02 jul 2008, 14:26
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 1 keer

eversp schreef:
Bert O. schreef:
eversp schreef:Denk eerder aan een eigen domein (via one.com) om ook af te raken van Google, Microsoft, ...
Eigenlijk off topic, maar One.com = duur en traag. Er zijn betere en goedkopere alternatieven.
Welke?
Siteplan.be 25€/jaar
wotr
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 46
Lid geworden op: 19 okt 2016, 10:11
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 4 keer

selder schreef:Ik stel voor dat we allemaal gezamelijk Test-aankoop uit onze bookmarks verwijderen, want zo'n informatie is gewoon fout. Dat kan technisch niet eens, hoe wil je met een 4G antenne op een Wi-Fi signaal verbinden.
Die heb ik al even verwijderd, naar aanleiding van de “test uw WiFi en kijk of uw ISP zich aan zijn beloftes houdt” BS :-D

Ik vermoed echter dat je t verkeerd interpreteert: ze bedoelen gewoon dat je ook recht hebt om te verbinden met de Telenet WiFree en Homespots overal te lande met je phone/tablet/pc/...
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6437
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 106 keer
Bedankt: 736 keer

Is dat wel?

Ik zal straks eens proberen in te loggen op een Telenet Wi-Free (of één van hun andere sappige marketing prietpraat namen voor hetzelfde) met m'n Tadaam user account. Volgens mij gaat dat niet werken.
Fractal Design North • 13900KS • Asus ROG Ryuo III 240mm • Asus Z790-E • Z5 7800 c34 64GB RGB • nVidia RTX4090FE • Samsung 990 PRO 2TB • Asus ROG Swift PG42UQ 42” OLED 138Hz
Gebruikersavatar
heist_175
Moderator
Moderator
Berichten: 14848
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 484 keer
Bedankt: 1043 keer
Recent bedankt: 7 keer

En tegelijk zou je ook moeten proberen om in een 4G-free zone te gaan, maar wel met een TelenetWiFree wifi in de buurt.
Het zou zomaar kunnen dat de Tadaam-box 4G en WiFree combineert, en waarom ook niet :)?
Flippi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 895
Lid geworden op: 26 jan 2011, 18:44
Uitgedeelde bedankjes: 92 keer
Bedankt: 80 keer
Recent bedankt: 1 keer

eversp schreef:
heist_175 schreef:
PalmBoy schreef:
eversp schreef:Is het mogelijk om bestaande telenet mail adressen te behouden?
Nee, eerst zeiden ze van wel, nadien een berichtje terug...
Stop toch met ISP emailadressen te gebruiken, je bezorgt uzelf problemen en uw ISP een argument meer om de prijs te verhogen zonder dat de klanten massaal weglopen.
@gmail
@outlook
@hotmail
@msn
@...
Denk eerder aan een eigen domein (via one.com) om ook af te raken van Google, Microsoft, ...
In dat geval kies je voor een e-mailadres waaraan een prijskaartje hangt en is het alweer een gedoe om van hostingprovider (of misschien alweer van e-mailadres) te veranderen mocht de prijs plots verhogen. Maar een eigen domein is inderdaad ook een mogelijkheid.
Gebruikersavatar
heist_175
Moderator
Moderator
Berichten: 14848
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 484 keer
Bedankt: 1043 keer
Recent bedankt: 7 keer

Flippi schreef: In dat geval kies je voor een e-mailadres waaraan een prijskaartje hang
Aan uw ISP emailadres hangt ook een prijskaartje, alleen voel je dat misschien niet zo aan. Vendor lock-in is ook een pittige prijs.
Je creëert zelf, door een ISP adres te gebruiken, een grote hindernis om van ISP te veranderen.
tien
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1333
Lid geworden op: 17 apr 2019, 11:48
Locatie: Attenhoven (Landen)
Uitgedeelde bedankjes: 106 keer
Bedankt: 66 keer

Flippi schreef: In dat geval kies je voor een e-mailadres waaraan een prijskaartje hangt en is het alweer een gedoe om van hostingprovider (of misschien alweer van e-mailadres) te veranderen mocht de prijs plots verhogen. Maar een eigen domein is inderdaad ook een mogelijkheid.
Zeker professioneel... Van hosting veranderen kost niet veel tijd en belangrijker is dat (met de nodige voorbereidingen) de klant er totaal niks van voelt.

Kijk gewoon hoevel vracht/bestelwagens er rond rijden met @skynet/ @telenet op gespoten (soms zelfs met erboven hun eigen domein...)
DarkV
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3708
Lid geworden op: 17 apr 2019, 11:47
Uitgedeelde bedankjes: 110 keer
Bedankt: 154 keer
Recent bedankt: 6 keer

heist_175 schreef:Aan uw ISP emailadres hangt ook een prijskaartje, alleen voel je dat misschien niet zo aan.
Niet echt een argument (er zijn er tal van andere) want dat prijskaartje blijft hetzelfde... of je het nu gebruikt of niet.

Maar deze discussie lijkt me een beetje of-topic.
streulma
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 811
Lid geworden op: 06 aug 2011, 16:39
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 55 keer
Recent bedankt: 3 keer

@ivybec Hoe kom jij aan DOWNLOAD Mbps 94.20, UPLOAD Mbps 27.95 ?? De maximum snelheid is toch maar 50 Mbps?
ddd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2382
Lid geworden op: 08 feb 2010, 15:56
Uitgedeelde bedankjes: 359 keer
Bedankt: 165 keer

Idd off-topic, nog even aanvullen dat ik ook een telenet mailadres heb.

Hoe dat komt? Omdat er in de begindagen geen, of toen toch mij niet bekende, alternatieven waren.
Gmail, hotmail, outlook .... zijn allemaal later gekomen dan mjin telenet aansluiting in de jaren '90 (toen nog pandora).
texarcanaa
Plus Member
Plus Member
Berichten: 222
Lid geworden op: 27 feb 2009, 13:04
Locatie: Niverance
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 7 keer

streulma schreef:@ivybec Hoe kom jij aan DOWNLOAD Mbps 94.20, UPLOAD Mbps 27.95 ?? De maximum snelheid is toch maar 50 Mbps?
Ik zat net hetzelfde te denken.
ivybec
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 33
Lid geworden op: 01 apr 2014, 10:21
Locatie: Bredene
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 2 keer

streulma schreef:@ivybec Hoe kom jij aan DOWNLOAD Mbps 94.20, UPLOAD Mbps 27.95 ?? De maximum snelheid is toch maar 50 Mbps?
Gewoon getest met Speedtest op Chrome browser op Windows 10 PC...
Nu:
Knipsel.JPG
quovadis
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 909
Lid geworden op: 15 feb 2016, 12:19
Uitgedeelde bedankjes: 266 keer
Bedankt: 43 keer

ivybec schreef:
streulma schreef:@ivybec Hoe kom jij aan DOWNLOAD Mbps 94.20, UPLOAD Mbps 27.95 ?? De maximum snelheid is toch maar 50 Mbps?
Gewoon getest met Speedtest op Chrome browser op Windows 10 PC...
Nu:
Knipsel.JPG
zeker dat je op Tadaam netwerk zit :D
ivybec
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 33
Lid geworden op: 01 apr 2014, 10:21
Locatie: Bredene
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 2 keer

IK denk het toch, er niets anders... :bang:
Gebruikersavatar
heist_175
Moderator
Moderator
Berichten: 14848
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 484 keer
Bedankt: 1043 keer
Recent bedankt: 7 keer

DarkV schreef:
heist_175 schreef:Aan uw ISP emailadres hangt ook een prijskaartje, alleen voel je dat misschien niet zo aan.
Niet echt een argument (er zijn er tal van andere) want dat prijskaartje blijft hetzelfde... of je het nu gebruikt of niet.
Het prijskaartje is dus dat je uzelf beperkingen oplegt bij een vergelijking van ISP's en uw ISP een argument extra geeft om de prijs te verhogen zonder dat klanten weglopen.
streulma
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 811
Lid geworden op: 06 aug 2011, 16:39
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 55 keer
Recent bedankt: 3 keer

@ivybec Heb je dan per sé Premium nodig voor zo een snelheden?
Gebruikersavatar
cyberbug
Premium Member
Premium Member
Berichten: 724
Lid geworden op: 08 okt 2005, 14:37
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 107 keer
Bedankt: 169 keer
Recent bedankt: 1 keer
Contacteer:

Iets zegt mij van niet, ik heb zelf geen Tadaam account dus ik kan er persoonlijk niet echt veel over vertellen maar als ik meerdere gebruikers ervaringen zie die aangeven dat ze snelheden van boven de 80mbps+ halen via deze box/toestel.
Dan heb ik toch zo het donkerbruin vermoeden dat deze boxen toch connectie maken over het wifree netwerk van telenet.

Zn dat lijk ook enigszins logische want dat van het wifi netwerk van een buur lijkt mij ook veel goedkoper dan al die data over het 4G netwerk te trekken. en bovendiend ligt die infra er al jaren.
Greetz cyberbug

Afbeelding
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6437
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 106 keer
Bedankt: 736 keer

Zucht. Neen. De Huawei box connecteert NIET op een Wi-Fi netwerk om het daarna verder via Wi-Fi te verdelen naar de clients. De Huawei box kan alleen op 3G/4G/LTE netwerken verbinden voor WAN.

Kijk gewoon bij de specificaties: https://www.vodafone.de/downloadarea/gi ... etails.pdf
Fractal Design North • 13900KS • Asus ROG Ryuo III 240mm • Asus Z790-E • Z5 7800 c34 64GB RGB • nVidia RTX4090FE • Samsung 990 PRO 2TB • Asus ROG Swift PG42UQ 42” OLED 138Hz
ivybec
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 33
Lid geworden op: 01 apr 2014, 10:21
Locatie: Bredene
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 2 keer

Uit de Vodafone, eertste kolom: download 300 Mbit/s en upload 50 Mbit/s
5G (toekomst) belooft wat :angel:
Bijlagen
Knipsel.JPG
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2029
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 143 keer
Recent bedankt: 1 keer

Zo'n ding is heel gevoelig voor de plaatsing van de antenne. Of toch bij mijn Flybox. Optimaal zit ik boven de 50 Mbits per sec up & down. Recent viel mijn snelheid terug tot een 10 Mbits. Deze morgen de externe 4G antenne wat zitten verplaatsen en plots zat ik terug tegen de 50Mbps.

En nu stel ik vast dat ik dit haal;

Afbeelding

Kom, in praktijk bij gebruik blijf ik genoeg snelheid hebben voor correcte werking. Maar in internet via 4G kan serieuze flex zitten.
iktjilp
Plus Member
Plus Member
Berichten: 201
Lid geworden op: 23 jun 2013, 23:46
Twitter: IkTjilp
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 8 keer

Vandaag mijn Xiaomi box ontvangen. Ook eens getest of 4K Youtube-streaming werkt en ging vrij redelijk. Wel maar een HD-toestel om te kijken dus moet door het toestel eerst weer in kwaliteit verlaagd worden.

Maar is al leuk om eens te zien hoeveel content er eigenlijk al is in 4K. Binnen redelijke termijn volgt dan de eigenlijke overschakeling.
Edpnet VDSL XL - Mobile Vikings - Zon - APP TV
DarkV
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3708
Lid geworden op: 17 apr 2019, 11:47
Uitgedeelde bedankjes: 110 keer
Bedankt: 154 keer
Recent bedankt: 6 keer

WalterB1 schreef:Maar in internet via 4G kan serieuze flex zitten.
4G is tevens een shared medium met niet al teveel capaciteit per mast... als je dus enkele mensen in de buurt hebt die het ook gebruiken zou het plezier er wel eens snel vanaf kunnen zijn.
streulma
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 811
Lid geworden op: 06 aug 2011, 16:39
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 55 keer
Recent bedankt: 3 keer

Ik ben er nog niet aan uit, Premium vragen of niet.
Niets garandeerd mij dat ik hier wel effectief 50Mbps haal, maar ik zou het enkel daarvoor doen en voor de roaming in Europa.
De 3 streams tegelijk heb ik niet nodig.
Ik wil per sé in dit verhaal stappen omdat ik al langer op zoek ben naar een oplossing via 4G omdat ik de gewone (Telenet) kabel wat beu ben als daar onderbrekingen op zijn.
Ik zeg niet dat 4G wel te vertrouwen is, maar ik zal toch alleszins minder uitval hebben...
En 5 Megabit ben ik al meer tevreden mee dan 1 Megabit die Telenet op verbindingen met beperkt volume aanbied.
Maar ik weet niet of Tadaam daar wel blij mee zal zijn, want normaalgezien download ik toch wel 500 Giga per maand. (Youtube, Stievie, Linux ISO's, updates)

Ter info nog even dit meegeven:
https://community.base.be/t5/Technologi ... /td-p/5861

De handleiding die ik op het BASE forum gemaakt had om port forwarding te doen op 4G en het was me gelukt. Nu zou ik het eerder over openvpn doen.
bertv96
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 26
Lid geworden op: 05 sep 2019, 11:50
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 2 keer

User Review:

Ik heb Tadaam nu enkele dagen. We kwamen van telenet YUGO.
Hebben het basic pakket genomen omdat we dachten dat we eerder zouden upgraden van pakket ipv downgraden.

We merken niet echt betekenisvolle verschillen in internetsnelheden voor normale browsing te doen op laptop of gsm.
Voor ons wou de 300 GB wel voldoende moeten zijn. Tenminste dit hopen we toch.

Hebben de Xiaomi Mi Box S EU in huis gehaald. Deze was gratis via de voucher die in de doos zat.
Dit ging vrij vlot, tot hij opeens na enkele uren niet gebruikt te zijn in slaapmodus ging.
Nadat we dan de android box probeerden te gebruiken, zaten we met veel problemen en 'lag'.

Dit wou simpel te verhelpen zijn mits wat settings in developers options.
Nu werkt hij vrij smooth en snel aangezien hij niet meer in slaapstand kan gaan.

Voorlopig een tevreden klant en binnenkort zeg ik dan YUGO op en neem ik een mobile vikings abo voor mijn gsm.
Hakki
Pro Member
Pro Member
Berichten: 268
Lid geworden op: 12 dec 2011, 15:33
Uitgedeelde bedankjes: 52 keer
Bedankt: 25 keer

Hebben jullie geen problemen met de app om opnames te bekijken?
Op mijn S10 crasht de app hele tijd als ik opname wil starten. Op tablet gaat het dan wel weer.

Qua internet ben ik wel tevreden, maar geen tv box dus momenteel geen gecombineerd verbruik. Ik vind het nog iets teveel beta om volle pot te gaan betalen.. zeker aangezien ik voor tv sowieso nog niet kan overschakelen. Ben benieuwd of je onmiddellijk retour moet sturen bij stopzetten na 1maand. Zou ze liever later dit jaar nog een herkansing geven als er meer op punt staat. Dan opnieuw bestellen zou me teveel schuldgevoel geven en dus te hoge drempel.
quovadis
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 909
Lid geworden op: 15 feb 2016, 12:19
Uitgedeelde bedankjes: 266 keer
Bedankt: 43 keer

als ik mij niet vergis kon je toch het abo tijdelijk op pauze zetten
ygeffens
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1543
Lid geworden op: 08 sep 2011, 19:19
Locatie: Arendonk
Uitgedeelde bedankjes: 131 keer
Bedankt: 94 keer

Zou ik ook willen kunnen, na deze maand aan 5 euro even in winterslaap gaan. Dan terug 1 maand gebruiken om te kijken of het 'verbeterd' is, en indien niet dan pas definitief opzeggen. (ik gebruik de voucher niet).

Wanneer ik nu inlog zie ik dat 'Abonnement' grijs is, je kan er dus niet op klikken om instellingen te maken.

Nog veel werk daar.
Benieuwd hoe lang ze die 5 euro gaan volhouden want voor een niet af product de hoofdprijs betalen... hmmm.
I'm a bilingual. I'm a bilingual illiterate. I can't read in two languages.
Aboe
Starter
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: 17 sep 2019, 07:41
Bedankt: 1 keer

Ik heb een vraagje voor de gebruikers/testers. Heeft er iemand al ervaring met Tadaam in het buitenland? Op de officiële website heb ik er niets van teruggevonden, maar hier zie ik dan blijkbaar dat er wel roaming is?
Dus is er iemand met ervaring of iemand die het zwart op wit kan aantonen dat je het mag gebruiken in het buitenland of niet?
ddd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2382
Lid geworden op: 08 feb 2010, 15:56
Uitgedeelde bedankjes: 359 keer
Bedankt: 165 keer

https://tadaam.be/terms

Internet:
"De Internetdienst is enkel beschikbaar in België."

TV:
"4.1 TADAAM Televisie is toegankelijk in België en vanuit alle andere lidstaten van de Europese Unie voor Klanten die een stabiel en feitelijk verblijf in België hebben maar tijdelijk in een andere lidstaat verblijven. TADAAM kan de beschikbaarheid van TADAAM Televisie op ieder ogenblik afhankelijk stellen van het leveren door de Klant van afdoende bewijs van een stabiel en feitelijk verblijf in België."



En staat toch ook duidelijk in hun aanbod:
"Snel internet over 4G/WiFi overal in België (tot 30mbps)"
nindustries
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 sep 2019, 08:31

Hoe is de ontvangst van de access point van Tadaam? Kan deze uitgezet worden voor een eigen access point, e.g. unifi AP?
Hoe moet je dit expanden? :eek:
kurt
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 30
Lid geworden op: 28 dec 2011, 08:58
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 5 keer

nindustries schreef:Hoe is de ontvangst van de access point van Tadaam? Kan deze uitgezet worden voor een eigen access point, e.g. unifi AP?
Hoe moet je dit expanden? :eek:
Ik denk dat de ontvangst is zoals te verwachten is bij een recente hotspot: goed, maar uiteraard niet dekkend in een grote woning.
De wifi kan niet uit gezet worden, maar ik heb simpelweg mijn eigen (mesh) routers er achter gehangen en gebruik dat netwerk. Ik zie het Tadaam-netwerk dus nog, maar je kan het ook gewoon negeren :wink:
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3221
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 217 keer
Recent bedankt: 1 keer

Binnen de maand zou er een update komen waarbij je de wifi module kan afzetten, heb ik gelezen op Twitter.
Internet & TV: Proximus Flex Fiber 500/500 + TV via  Apple TV
GSM: Hey Telecom 20 GB + 20GB boost

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
Plaats reactie

Terug naar “Telecom nieuws”