Tadaam

Nieuws omtrent telecommunicatie
Boombastic
Member
Member
Berichten: 68
Lid geworden op: 12 dec 2015, 20:41
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 3 keer

Zijn er mensen die het al hebben en eens een speedtest kunnen doen :p
Gebruikersavatar
NuKeM
Administrator
Administrator
Berichten: 5491
Lid geworden op: 10 nov 2002, 00:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 234 keer
Recent bedankt: 5 keer

Als ik het goed begrepen heb lukt TV kijken en streamen ook vlot over een ander netwerk?
kurt
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 30
Lid geworden op: 28 dec 2011, 08:58
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 5 keer

Snelheid regio Mechelen, standaard versie

TV app werkt ook op andere netwerken (werkte zelfs gisteren na bestelling meteen!)
Bijlagen
Screenshot_20190904-165744.png
ITnetadmin
userbase crew
userbase crew
Berichten: 8965
Lid geworden op: 28 jan 2012, 18:22
Uitgedeelde bedankjes: 199 keer
Bedankt: 689 keer
Recent bedankt: 2 keer

Tomsworld schreef:Waar ik ook naar benieuwd ben maar zal wel niet zijn. Publiek ip of cgnat ? Ipv6 ja / nee ?
Yup.
En of je de simkaart (want dat is het uiteindelijk, een router met sim) ook in een eigen router naar keuze kan steken.
bambipower
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2786
Lid geworden op: 04 sep 2004, 19:37
Locatie: Antwerpen... naast de parking
Uitgedeelde bedankjes: 525 keer
Bedankt: 248 keer

Kan je die sim ook in een smartphone gebruiken?
de koe zegt boe
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5071
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 151 keer
Recent bedankt: 3 keer

Mensen lezen jullie de voorwaarden??


Beperkingen m.b.t. de simkaart
• De Klant verbindt zich ertoe de simkaart niet te gebruiken op enige andere wijze dan deze voorzien in de Overeenkomst. De simkaarten mogen uitsluitend worden gebruikt in de modem die door TADAAM ter beschikking wordt gesteld en mogen in geen geval worden gebruikt in toestellen van het type ‘Simbox’, ‘gsm-gateway’ of in vergelijkbare toestellen.
• De simkaarten zijn uitsluitend bedoeld voor persoonlijk gebruik en mogen in geen geval worden gebruikt in het kader van de wederverkoop van communicatie of herrouting. Inbreuken hierop zullen aanleiding geven tot een forfaitaire schadevergoeding van 1.000 EUR per inbreuk.
bambipower
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2786
Lid geworden op: 04 sep 2004, 19:37
Locatie: Antwerpen... naast de parking
Uitgedeelde bedankjes: 525 keer
Bedankt: 248 keer

Sorry, gelezen, maar ken de voorwaarden nog niet vanbuiten :beerchug:

In ieder geval fraudegevoelig met een device spoofer
de koe zegt boe
ITnetadmin
userbase crew
userbase crew
Berichten: 8965
Lid geworden op: 28 jan 2012, 18:22
Uitgedeelde bedankjes: 199 keer
Bedankt: 689 keer
Recent bedankt: 2 keer

1) tussen mogen en kunnen zit een wereld van verschil.
2) maar het bovenstaande is uiteraard vitten; de grote vraag is "waarom".
bambipower
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2786
Lid geworden op: 04 sep 2004, 19:37
Locatie: Antwerpen... naast de parking
Uitgedeelde bedankjes: 525 keer
Bedankt: 248 keer

Zo een boete kan wel in de voorwaarden staan, maar is daarom nog niet afdwingbaar.

https://blog.iusmentis.com/2019/06/05/m ... are-zaken/ bvb
de koe zegt boe
Hakki
Pro Member
Pro Member
Berichten: 268
Lid geworden op: 12 dec 2011, 15:33
Uitgedeelde bedankjes: 52 keer
Bedankt: 25 keer

Toch ook even besteld, wil wel eens zien wat dat geeft.
Voordeeltarief heeft de twijfel om te testen weggenomen 8) nu nog even de reis uitdoen en komend weekend het pakketje zoeken :wink:
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6437
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 106 keer
Bedankt: 736 keer

Some screengrabs
Bijlagen
EAB05919-0808-4E7B-8E3E-5C15C0F3E0D3.png
528F32C9-0BA8-40E0-8CE8-031354C23E8E.png
528F32C9-0BA8-40E0-8CE8-031354C23E8E.png (15.72 KiB) 3102 keer bekeken
51613791-4840-4AA2-B0D9-E9B25A56E13E.jpeg
Fractal Design North • 13900KS • Asus ROG Ryuo III 240mm • Asus Z790-E • Z5 7800 c34 64GB RGB • nVidia RTX4090FE • Samsung 990 PRO 2TB • Asus ROG Swift PG42UQ 42” OLED 138Hz
woutervh
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2307
Lid geworden op: 09 mei 2007, 11:44
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 183 keer
Recent bedankt: 1 keer

Is dit nu Telenet of niet? Ik heb internet van het werk, maar moet de keuze maken tussen Proximus en Telenet. Maar deze lijkt me interessantst...
Hakki
Pro Member
Pro Member
Berichten: 268
Lid geworden op: 12 dec 2011, 15:33
Uitgedeelde bedankjes: 52 keer
Bedankt: 25 keer

Ik merk even op dat de app op Android niet kan connecteren wanneer mijn add blocker Blokada actief staat.

Eveneens geen splitscreen view of pop-up view (Samsung S10).
Enkel video in landscape, geen Portrait ondersteuning. Geen fullscreen door inzoomen voor schermen met andere beeldverhouding dan 16:9.
Eveneens geen PiP
Laatst gewijzigd door Hakki 04 sep 2019, 20:31, in totaal 1 gewijzigd.
DirkMee
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 sep 2019, 19:50

CCatalyst schreef: Heb zo'n vermoeden dat TN niet te happy is met het uitlekken hiervan.
Telenet heeft hiervoor een communicatiebureau ingeschakeld.
Deze hebben het slim aangepakt door de media kosteloos hun reclame te laten verspreiden.
tien schreef: HLN heeft het ook opgepikt. Het is voor de jonge kabelknippers die geen traditionele tv meer willen (met 16 tv kanalen) en je kan het zelfs naast netflix gebruiken :eek:
Jongeren hebben geen interesse in lineaire tv, lijkt me dus geen doelpubliek voor dit product.

Jorinde schreef:
Doktor Avalanche schreef:Volgens mijn Telenet contact is Tadaam vooral bedoelt voor de Waalse markt omdat daar de kabel penetratie laag is.
Correctie:
Vooral voor de Waalse markt omdat Liberty Global de Waalse intercommunale VOO nog niet heeft kunnen overkopen.
Dit lijkt me een mogelijkheid, Telenet wil al langer VOO inpalmen.
Orange is echter ook kandidaat, dus kan dit een strategie zijn...
ygeffens
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1543
Lid geworden op: 08 sep 2011, 19:19
Locatie: Arendonk
Uitgedeelde bedankjes: 131 keer
Bedankt: 94 keer

Mij ondertussen ook ingeschreven.

"Mijn Tadaam / Internet" laat het volgende zien (zie bijlage).

Een lijst van maanden en bijhorend verbruik.
Een snelle telling van het aantal lijnen voor 8/2019 komt uit op 130 stuks.
Ik heb het gevoel dat ik hier de totalen (verbruik) van alle 130 gebruikers in die maand zie.

Het testen (met metingen althans) is begonnen mei van dit jaar.

En aangezien ze hier meelezen zal dat snel opgelost zijn :-)
Bijlagen
TADAAM verbruik.pdf
(207.04 KiB) 298 keer gedownload
I'm a bilingual. I'm a bilingual illiterate. I can't read in two languages.
bollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 911
Lid geworden op: 31 jul 2019, 13:26
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 27 keer

bambipower schreef:Zo een boete kan wel in de voorwaarden staan, maar is daarom nog niet afdwingbaar.
Klopt, die 1000eur kunnen ze alleen vragen aan een bevoegd rechter die beslist over de schade/straf.
woutervh schreef:Is dit nu Telenet of niet? Ik heb internet van het werk, maar moet de keuze maken tussen Proximus en Telenet. Maar deze lijkt me interessantst...
Vraag ik ook af, iemand ondernemingsnummer gevonden? Staat (verplicht) op de factuur.
Hakki
Pro Member
Pro Member
Berichten: 268
Lid geworden op: 12 dec 2011, 15:33
Uitgedeelde bedankjes: 52 keer
Bedankt: 25 keer

bollegijs schreef:Vraag ik ook af, iemand ondernemingsnummer gevonden? Staat (verplicht) op de factuur.
Staat niet op hun factuur
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 8248
Lid geworden op: 20 jun 2016, 18:36
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 522 keer
Recent bedankt: 12 keer

TN ondernemingsnummer staat zowel in T&C als in de GDPR policy
bollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 911
Lid geworden op: 31 jul 2019, 13:26
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 27 keer

CCatalyst schreef:TN ondernemingsnummer staat zowel in T&C als in de GDPR policy
Dan moet deze thread verplaats worden naar Telenet forum ofwa??!! :evil: :evil: :evil:

Maar moet dus wettelijk op de factuur staan. Dit terzijde.

Telenet product it is.
ITnetadmin
userbase crew
userbase crew
Berichten: 8965
Lid geworden op: 28 jan 2012, 18:22
Uitgedeelde bedankjes: 199 keer
Bedankt: 689 keer
Recent bedankt: 2 keer

Als je deze thread moved, verandert voor zover ik weet zijn URL, want daarin zit niet alleen het threadnummer maar ook het forumnummer.
Aangezien deze thread door externe media gelinked is, zou ik hem niet zomaar verplaatsen.
Boombastic
Member
Member
Berichten: 68
Lid geworden op: 12 dec 2015, 20:41
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 3 keer

Hoe is de beeldkwaliteit?
Gebruikersavatar
jutuiz
Premium Member
Premium Member
Berichten: 725
Lid geworden op: 23 okt 2016, 15:26
Locatie: West-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 53 keer
Recent bedankt: 1 keer

Hoe is de ervaring met opnemen en terugkijken?
Flippi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 895
Lid geworden op: 26 jan 2011, 18:44
Uitgedeelde bedankjes: 92 keer
Bedankt: 80 keer
Recent bedankt: 1 keer

ITnetadmin schreef:Als je deze thread moved, verandert voor zover ik weet zijn URL, want daarin zit niet alleen het threadnummer maar ook het forumnummer.
Aangezien deze thread door externe media gelinked is, zou ik hem niet zomaar verplaatsen.
.htaccess permanent redirect ?
Gebruikersavatar
heist_175
Moderator
Moderator
Berichten: 14848
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 484 keer
Bedankt: 1043 keer
Recent bedankt: 7 keer

Ondanks het feit dat het product me niet interesseert (ik kijk geen TV), lijkt het me toch allemaal "too good to be true".
Het is gewoon een heel mooi product (€40 voor internet en TV), geen kabelgedoe etc; dus ik zou verwachten dat mensen massaal overstappen van overpriced Telenet naar dit pakket.
Wat de bestaande Telenetproducten zou kanibaliseren en dus verwacht ik dat ze aan de voorwaarden gaan prutsen naar de toekomst toe
- prijs verhogingen, "indexering"
- volume/snelheid: smallband, daluren, strakkere FUP, ...
- verplaatsbaar: je mag enkel op de GSM masten in de buurt van uw woonplaats connecten
- ...

En nu maar hopen dat de concurrentie iets soortgelijks lanceert: Proximus/Scarlet, Orange, misschien zelfs een MVNO?
vverbeke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 935
Lid geworden op: 19 mei 2009, 11:31
Uitgedeelde bedankjes: 60 keer
Bedankt: 94 keer

Ik zou nog liever een los TV product met native Android TV (en/of decoder) ondersteuning zien. M.a.w. een "Stievie on steroids", kids & wife proof met afstandsbediening. Dan kan TV losgetrokken worden van internettoegang.
@home: VDSL 100/35 • @work: fiber 200/200 + fiber 300/50 + cable 240/30
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6437
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 106 keer
Bedankt: 736 keer

Ik vind het zelfs zonder het TV gedeelte (of bijvoorbeeld het TV gedeelte voor een andere persoon in je huishouden) een interessant product.

Gisterenavond voor de eerste keer opgestart:
- aangesloten op het stroomnet en nog enkele seconden later had ik al verbinding, het verbindingsledje was blauw en dat blijft ook zo.
- ik kreeg dan onmiddellijk na het verbinden een SMS met een code in, deze had ik niet echt nodig omdat ik m'n account al aangemaakt had.
- iPhone Xs connecteren was gebruikevriendelijk door de QR code te scannen met de camera van iOS (bovenaan verschijnt dan een notificatie "join tadaam-xxxx?"
- Connecteren met de Wi-Fi van de Tadaam box duurde 1,5 seconde, even snel als op m'n Airport Extreme/Telenet thuis
- Wat speedtestjes gedaan, thuis is wel niet de beste ontvangst, ga vandaag op een andere plaats proberen.
- Daarna de macbook willen verbinden, hiervoor selecteerde ik het TADAAM Wi-Fi netwerk zodat macOS het password vraagt, dan hield ik m'n iPhone die al verbonden was dichtbij, en vroeg die "do you want to send the password to your macbook" et voila. (ja, dit is functionaliteit van Apple, en heeft niet echt iets te maken met Tadaam, maar het maakt de hele gebruikservaring wél beter)

Vandaag verder onderzoek:
- Ik zag gisteren een 2.4 en een 5Ghz netwerk (maar heb geen screenshot genomen)
- Ik zag ook nog een hidden 5Ghz netwerk van de box (het enige huawei apparaat in huis)
- Subnet is 192.168.0.0/24
- Er draait geen webinterface op de Tadaam box (althans niet gewoon op 80 en 443) > straks nog eens nmappen
- I'm open voor nog verdere dingen die ik kan proberen.

Een paar quircks nog:
- https://my.tadaam.be werkte niet vanop het tadaam netwerk op m'n iPhone, straks nog eens testen op macbook.
- Die website werkte gisteren wel vanop 2 andere netwerken (proximus en glasvezeleindhoven)
Bijlagen
IMG_3517.jpg
IMG_3522.jpg
IMG_3522.jpg (37.24 KiB) 2563 keer bekeken
Fractal Design North • 13900KS • Asus ROG Ryuo III 240mm • Asus Z790-E • Z5 7800 c34 64GB RGB • nVidia RTX4090FE • Samsung 990 PRO 2TB • Asus ROG Swift PG42UQ 42” OLED 138Hz
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2029
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 143 keer
Recent bedankt: 1 keer

Het is een interessant product dat wel zijn plaats zal vinden. Maar de prijs is toch niet meer dan correct.

40 euro per maand. Dat is voor internet het dubbele om het dubbele ongeveer te krijgen vergeleken met 0range Internet@home. Dat is in de veronderstelling dat er een echt quota is van 300gb. Dat zal nog bezien moeten worden. Hoe ze dat echt toepassen zal bepalen hoe interessant dit is.

Bij Orange is er geen snelheidsbeperking waar je bij Tadaam extra moet voor betalen. Tadaam kun je vrij gebruiken in België. Dat is geweldig voor wie echt mobiel is. Maar Orange staat ook het gebruik toe op 3 verschillende locaties per facturatieperiode. Dat is beperkter dan Tadaam maar waarschijnlijk spoepel genoeg voor meeste mensen.

Het echt interessante is het televisie-luik. Voorlopig is de collectie zenders bescheiden. Meer van het niveau van AntenneTV van TVV , al wel waarschijnlijk in hogere resolutie. Als ze dat wat verder kunnen uitwerken en dat die data niet gaat meetellen voor het quota is dit al een stuk interessanter.

Momenteel lijkt mij Scarlet Trio van 40 euro beter van waarde dan Tadaam voor gebruik op een vaste plek. Het zal ervan afhangen hoe ze Tadaam gaan toepassen en verder ontwikkelen.
Bert O.
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 feb 2017, 19:17
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

selder schreef: - I'm open voor nog verdere dingen die ik kan proberen.
Kan je vanop je Iphone (persoonlijk meer interesse in Android, maar vermits je een Iphone hebt...) Chromecasten naar een TV met Chromecast?

Persoonlijk wel benieuwd naar de stabiliteit van het internet in drukke omgeving (flatgebouw Antwerpen). Scarlet Trio durft nogal een keertje haperen als heel het gebouw thuis is...
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6437
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 106 keer
Bedankt: 736 keer

Ik vind Tadaam niet vergelijkbaar met bestaande pakketten van andere ISPs.

Heeft er iemand opgelet dat ik mij eergisteren ingeschreven heb en dat ik gisteren al online was?
Fractal Design North • 13900KS • Asus ROG Ryuo III 240mm • Asus Z790-E • Z5 7800 c34 64GB RGB • nVidia RTX4090FE • Samsung 990 PRO 2TB • Asus ROG Swift PG42UQ 42” OLED 138Hz
Gebruikersavatar
heist_175
Moderator
Moderator
Berichten: 14848
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 484 keer
Bedankt: 1043 keer
Recent bedankt: 7 keer

selder schreef:Ik vind Tadaam niet vergelijkbaar met bestaande pakketten van andere ISPs.

Heeft er iemand opgelet dat ik mij eergisteren ingeschreven heb en dat ik gisteren al online was?
Bij EDPnet was het min of meer vergelijkbaar: aanvragen en enkele dagen later actief (bbox3 had ik al).

Maar ik zie de bomma nog geen EDPnet aanvragen, terwijl de bomma met Tadaam wel overweg kan:
- kleinzoon bestelt het pakket
- bomma plakt het tegen de muur en klaar
Bomma heeft meer dan genoeg TV, kleinkinderen hebben internet bij de bomma
:)
ddd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2382
Lid geworden op: 08 feb 2010, 15:56
Uitgedeelde bedankjes: 359 keer
Bedankt: 165 keer

En je moet al een koperpaar liggen hebben (wat ik niet heb).
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6437
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 106 keer
Bedankt: 736 keer

Daar vergis je je in, bij EDPnet is er vroeger dan al voorbereidend werk gebeurd. Er is dan al een bestaande infrastructuur van Proximus waar EDPnet gebruik van kan maken. Bij de aansluiting van EDPnet is er ook een technieker geweest die je koperpaar aansluit.

Dat geeft een vertekent beeld, bij Tadaam is er geen technieker of voorbereidend werk aan te pas gekomen.
Fractal Design North • 13900KS • Asus ROG Ryuo III 240mm • Asus Z790-E • Z5 7800 c34 64GB RGB • nVidia RTX4090FE • Samsung 990 PRO 2TB • Asus ROG Swift PG42UQ 42” OLED 138Hz
bambipower
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2786
Lid geworden op: 04 sep 2004, 19:37
Locatie: Antwerpen... naast de parking
Uitgedeelde bedankjes: 525 keer
Bedankt: 248 keer

Volgens mij is dit ook de toekomst, kabels worden overbodig.

Maar of het er nu al rijp voor is? Idontknow... de 300gb limiet, inlusief uw tv verbruik, is nog veel te weinig voor gezin modaal
de koe zegt boe
DidierDW
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 05 sep 2019, 09:53
Bedankt: 1 keer

Ik schrok van de snelheid. Is regio Lochristi
Tadaam.JPG
Gebruikersavatar
NuKeM
Administrator
Administrator
Berichten: 5491
Lid geworden op: 10 nov 2002, 00:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 234 keer
Recent bedankt: 5 keer

Interessant :) Standaard of Premium?

Kan je met een smartphone die niet op het Telenet mobile netwerk zit makkelijk achterhalen hoe de kwaliteit van het Telenet mobile netwerk is op de locatie van je smartphone?
tien
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1333
Lid geworden op: 17 apr 2019, 11:48
Locatie: Attenhoven (Landen)
Uitgedeelde bedankjes: 106 keer
Bedankt: 66 keer

selder schreef:Ik vind Tadaam niet vergelijkbaar met bestaande pakketten van andere ISPs.
Lijkt volgens mij nog het meeste op orange flybox maar dan met tv. Hoop dan ook dat ze wat met limieten gaan concureren.

(ook proximus/telenet maar zonder kabels :lol: "vergelijkbaar" zijn ze altijd)
ygeffens
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1543
Lid geworden op: 08 sep 2011, 19:19
Locatie: Arendonk
Uitgedeelde bedankjes: 131 keer
Bedankt: 94 keer

Dat laatste begrijp ik niet zo goed:
Orange Flybox is 150gb voor 20 euro, en 10 euro per 10 gb extra. Op dat moment zit je al aan hetzelfde bedrag als Tadaam, je heb veel minder data aan volle snelheid gehad, en zelfs niet eens TV.



Weet er trouwens iemand hoe een provider kan zien welk toestel je gebruikt? Zou dat op basis van het IMEI-nr zijn?
Tadaam schrijft dat je de kaart niet in een ander toestel mag steken.
Doe je dat toch dan val je toch instant door de mand?
Of je moet een toestel van een ander IMEI nummer kunnen voorzien...
I'm a bilingual. I'm a bilingual illiterate. I can't read in two languages.
quovadis
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 909
Lid geworden op: 15 feb 2016, 12:19
Uitgedeelde bedankjes: 266 keer
Bedankt: 43 keer

Bert O. schreef:
selder schreef: - I'm open voor nog verdere dingen die ik kan proberen.
Kan je vanop je Iphone (persoonlijk meer interesse in Android, maar vermits je een Iphone hebt...) Chromecasten naar een TV met Chromecast?

Persoonlijk wel benieuwd naar de stabiliteit van het internet in drukke omgeving (flatgebouw Antwerpen). Scarlet Trio durft nogal een keertje haperen als heel het gebouw thuis is...
Antwoord van de Tadaam support:

"De TADAAM app is in volle ontwikkeling en chromecast zal kortelings ondersteund worden."
bertv96
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 26
Lid geworden op: 05 sep 2019, 11:50
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 2 keer

Hoi
ik ben nieuw op dit forum en heb me geregistreerd omdat ik deze interessante discussie zag over TADAAM.

Heb van een bevriende Telenet technieker gehoord dat het inderdaad meer gericht is op de franstalige sprekende kant van het Belgenlandje.

Ben wel benieuwd. Wij hebben nu YUGO (100 euro in de maand), maar vinden dit veel te veel geld voor wat het maar is.

Nu met de komst van Tadaam, is mijn nieuwsgierigheid wel getriggerd. Lijkt me interessant product, maar te mooi op waar te zijn ...

Lijkt me eerder dat je wat geluk moet hebben met die snelheden. Hangt af van het gebouw en regio waarin je woont, niet ?
DidierDW
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 05 sep 2019, 09:53
Bedankt: 1 keer

NuKeM schreef:Interessant :) Standaard of Premium?

Kan je met een smartphone die niet op het Telenet mobile netwerk zit makkelijk achterhalen hoe de kwaliteit van het Telenet mobile netwerk is op de locatie van je smartphone?
Ik heb de premium genomen.

Ga het voornamelijk gebruiken om op een tweede verblijf aan de kust te gebruiken. Snel nog de gratis Mi box bestellen.
Plaats reactie

Terug naar “Telecom nieuws”