Proximus introduceert Epic combo

Nieuws omtrent telecommunicatie
Gebruikersavatar
frodo
Plus Member
Plus Member
Berichten: 192
Lid geworden op: 08 maa 2007, 14:48
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 18 keer

Ik heb ondertussen al een 10 tal mails gestuurd naar de ontwikkelaars via Google play. Geen enkele reactie. Ik probeer regelmatig om te casten naar de shield tv maar krijg meestal zwart beeld of na enkele sec stilstaand beeld met draaiend cirkeltje. Soms start een uitzending wel maar dan mag ik niet naar een andere zender want terug alles zwart en vastlopen. Ik vraag mij af of de chromecast functie op hun nieuwe decoder dan werkt met de pickx app. Deze week ook een paar keer proberen te bellen maar je geraakt gewoon niet binnen.
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1379
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 105 keer
Bedankt: 53 keer

frodo schreef:Ik heb ondertussen al een 10 tal mails gestuurd naar de ontwikkelaars via Google play. Geen enkele reactie. Ik probeer regelmatig om te casten naar de shield tv maar krijg meestal zwart beeld of na enkele sec stilstaand beeld met draaiend cirkeltje. Soms start een uitzending wel maar dan mag ik niet naar een andere zender want terug alles zwart en vastlopen. Ik vraag mij af of de chromecast functie op hun nieuwe decoder dan werkt met de pickx app. Deze week ook een paar keer proberen te bellen maar je geraakt gewoon niet binnen.
Dus u wil casten van uw smartphone naar de shield met die pickxx app maar dat gaat niet? Heb ik het goed begrepen?
Daar heeft google play toch niks mee te maken?
Ik heb al gelezen op de proximus forums dat meerdere mensen niet tevreden zijn van die app.

Dat cirkelke heb ik ook op regelmatige basis voor bij de yelo app en dat ligt aan de app. Want ik heb het zowel over op de shield als op mijn nieuwe chromecast 3 die ik heb gekocht.

En als ik bv eleven sports kijk via hun app heb ik geen draaiend cirkeltje.

Troost u: bij proximus had ik na 14 dagen nog niet eens een afspraak om te komen installeren, dan maar stopgezet en Orange genomen.

Ps: als je proximus sneller wil bereiken maak je het meeste kans via hunne chat of via proximus forum en daar een topic openen.
Tttsss
Gebruikersavatar
frodo
Plus Member
Plus Member
Berichten: 192
Lid geworden op: 08 maa 2007, 14:48
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 18 keer

Via Google play kan je de contactgegevens vinden van de ontwikkelaar. Ja ik wil casten vanaf een tablet. En dat draaiende cirkeltje met stilstaand beeld is blijvend,dus het beeld gaat nooit verder na een tijd.
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3223
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 217 keer

Is het al lang veranderd dat Epic Combo onbeperkte belminuten heeft?

https://www.proximus.be/epic/nl/id_zwpe ... combo.html
Internet & TV: Proximus Flex Fiber 500/500 + TV via  Apple TV
GSM: Hey Telecom 20 GB + 20GB boost

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
Gebruikersavatar
frodo
Plus Member
Plus Member
Berichten: 192
Lid geworden op: 08 maa 2007, 14:48
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 18 keer

Na meer dan een jaar nog altijd niet kunnen kijken op een tv via castfunctie. Laatste reactie van Proximus:"We zijn volop bezig met het ontwikkelen van een upgrade zodat je minder problemen zou moeten ondervinden en een fijnere kijkervaring moet krijgen.

We merken inderdaad dat een aantal klanten veel problemen ondervindt, maar die zijn niet altijd makkelijk op te lossen vermits dit van veel factoren afhankelijk is (merken van gebruikte toestellen, chromecast die al dan niet ingebouwd is in je tv-toestel of toch de originele van Google,...)"
En van de ontwikkelaars van de app:
"Beste,



Bedankt voor uw feedback, het is een hele boterham.



Zo direct kan ik je jammer genoeg geen pasklaar antwoord geven waardoor je problemen opgelost zijn. Een eerste stap zal zijn de issues die jij ondervindt te reproduceren zodat we ermee aan de slag kunnen. Daarna kunnen onze developers kijken wat er precies gebeurt op de achtergrond en waar het fout gaat, op basis daarvan is het dan zoeken naar een oplossing.

Dit zijn geen excuses, ik zeg dit gewoon om duidelijk te maken dat het wel even tijd kan kosten, alles hangt ervan af hoe snel we de fouten kunnen reproduceren. Maar we gaan er alvast mee aan de slag en ik hou u op de hoogte.



Ikzelf kan het niet verder oplossen gezien hier het casten perfect blijkt te werken, zowel met verschillende toestellen onder Android als onder iOS, en geef het dus door aan collega’s die andere configuraties gebruiken. Hopelijk kan ik snel positief nieuws brengen.



Nogmaals onze excuses voor dit ongemak, wij proberen zo snel mogelijk een oplossing te vinden.





Prettige dag,



--

Het Proximus Pickx Team



E-mail: [email protected]

Kantoor : PROXIMUS TOWER "
Dit is het probleem,iemand een idee voor een oplossing.


Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1379
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 105 keer
Bedankt: 53 keer

Heeft er hier iemand shadow cloud?
Wat zijn de bevindingen?
Tttsss
Gebruikersavatar
Marsmillo
Plus Member
Plus Member
Berichten: 178
Lid geworden op: 16 jul 2009, 15:06
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 18 keer

Unicorn1 schreef:Heeft er hier iemand shadow cloud?
Wat zijn de bevindingen?
Ik gebruik al eventjes shadow.
Ben er op zich wel best tevreden van, ondanks ze de oorspronkelijke belofte niet nakomen (update naar betere machine). De hardware is oké, de opslag capaciteit te beperkt. Ik verwijder dus regelmatig de game die ik speel om een andere te downloaden en omgekeerd. Ik geloof niet dat ze lokaal een cacheserver hebben, gelukkig staat je shadow wel in een datacentrum met goeie download snelheid.

Je ervaring staat of valt wel met je verbinding. Je moet een snelle, maar vooral stabiele verbinding hebben. Daar loopt het bij mij soms mis. Er zijn momenten waar de vertraging echt teveel is, op andere momenten gaat alles wel vlot. Mij is het ook al opgevallen dat het niet altijd aan shadow zelf ligt, het Proximus netwerk is soms ook niet goed hier en ik heb wat connectie stabilieitsproblemen als de tv decoder (v7) aanstaat, waarbij shadow dan ook duidelijk last heeft (lees onbruikbaar is).

Het is dus een mixed bag.
Ja, het kan goed werken en ja ik ben er dan ook wel zeer tevreden van. Maar het is een teer evenwicht, waarbij verbinding vooral de zwakke schakel kan zijn. Maar dat is bij meeste gamingstreaming zaken zo. Ervaar het zelfde bij geforce now en stadia. Waarbij ik persoonlijk shadow prefereer omdat je de hele vm tot je beschikking hebt, je eigen games speelt en je vrij bent om bvb een mod te installeren of eigen content e.d.
-*-
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3223
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 217 keer

Blijft het fiber pakket op 350/30 bij Epic combo? Of is dit meegegaan naar 500/50 zoals bij Flex?

In de FAQ staat nog 350/30, maar zou kunnen dat ze dit vergeten updaten zijn.
Internet & TV: Proximus Flex Fiber 500/500 + TV via  Apple TV
GSM: Hey Telecom 20 GB + 20GB boost

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1379
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 105 keer
Bedankt: 53 keer

Aan marsmillo hier: bedankt voor uw uitleg.

Ondertussen heb ik het zelf nu.
En inderdaad, 256Gb is helaas weinig, gelukkig voor mezelf speel ik maar een 2 tal games :).

1 ervan is world of warcraft.
Op mijne laptop staan de settings op 7 met mijn 1050ti kaart. Op de shadow pc kan ik de boel op de max op 10 zetten, die heeft een 1080 graka, dus stukken beter dan mijn graka. Dikke plus in deze voor shadow.

U zei ook iets over pc upgrades shadow: ik heb vorige week gelezen dat dit eind dit jaar en begin volgend jaar zou aangepakt worden, of dat effectief zal gebeuren gaan we moeten afwachten. Schijnt dat wie zo betaald dat de prijzen zouden stijgen, ze hebben geld moeten zoeken las ik maar wel gevonden. Shadow zelf betalen zou ik alleen uit noodzaak doen, ik zou het anders niet snel aanschaffen en gewoon telkens via de laptop spelen. Ben dus wel content dit in het pack zit van epic combo, ik vind het dik in orde dat we shadow erbij hebben, is een mooie extra.

Over shadow zelf:

- Ik heb al redelijk wat uurtjes gespeeld, ik heb bitter weinig problemen opgemerkt tijdens het spelen van wow. Het spel speelt heel vlot.
- 1 keer is het gebeurt dat ik langer moest wachten om in te loggen maar voor de rest nog niet echt een probleem gehad.
- Het gamen zelf gaat heel goed, weet je dat mijnen ms bij home en world lager ligt dan proximus/telenet, hoe zalig is dat niet he :). Niet onbelangrijk, hoe lager uwe ms hoe beter.
- Ook de snelheid om een game te installeren is zeer snel ook. Een dikke plus alweer. 1000 mbps download en 100 mbps upload is wauw.
- Wat ik wel een klein beetje op merk is dat er een klein beetje kwaliteitsverlies is (tenzij ik zo droom of blind ben) maar niks ergs ofzo ze, de kwaliteit is oke.
- Nog iets leuk is datk hier ne macbook heb staan die in mid 2012 gemaakt is en die ik in 2013 gekocht heb.
Wow spelen op de macbook gaat van geen kanten meer maar dankzij dienen shadow kan ik toch ook via de macbook world of warcraft spelen.
Ik gebruik wel een apart toetsenbord en pc scherm die ik heb gekocht, maar dat je dit kan is een dikke plus alweer.
Stel dat mijn windows laptop problemen heeft en je bent die bv 3 weken kwijt of die is kapot maar je hebt effe geen geld voor een nieuwe te kopen, shadow is wel de redding via de 8 a 9jaar oude macbook :). Is wel wauw zoiets.
- Natuurlijk zijn er een aantal zaken die je niet kan doen als je via shadow inlogt; bv skype dat werkt niet bij mij en bv yelo en proximus tv ook niet, geluid gaat maar geen beeld. Denk dat dit normaal is aangezien ik op de ander zijne pc bezig zit en daar zit mijn scherm niet op aan gesloten :). Niettemin heb ik dit deels kunnen oplossen dat skype probleempje.

Ik heb nog geen hele zware/nieuwe zware game gespeeld via shadow, daar kan ik niet over oordelen maar world of warcraft werkt er heel goed op.

Dus tot nu toe moet ik zeggen dat ik toch onder de indruk ben dat dit allemaal zo goed werkt en ik op deze manier nog via een oudere laptop kan mee gamen en ik nu ook een betere grafische kaart ook heb en nog lagere ms.

Wel nog een tip: in de settings van shadow kunde uw bandwijdte aanpassen. Als ik dat te hoog zet ja, dan heb ik stotteringen aan de lopenden band.
Bij mij staat dat op 31 of 35 max. Nooit lager dan 31 of tmoet al zijn ik geen andere keuze zou hebben.
Proximus snelheid ligt helaas te laag om het op 50 en meer te zetten. Maar op 31 a 35 is het steengoed. Mss dat het bij u te hoog staat in uw shadow instelling?
Als ik bv iets download en wil gamen dan stottert het ook, snelheid die gewoon te laag ligt, bij telenet had ik dit niet voor met de one up die ik had. Ik hoop dat fibernet er hier snel zal komen, dat zal zeker helpen.

- Shadow zuipt veel data ook , 3TB, daar ga ik nooit mee toekomen want ik doe meer dan alleen maar te gamen. :).
Tttsss
Gebruikersavatar
Marsmillo
Plus Member
Plus Member
Berichten: 178
Lid geworden op: 16 jul 2009, 15:06
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 18 keer

Unicorn1 schreef: U zei ook iets over pc upgrades shadow: ik heb vorige week gelezen dat dit eind dit jaar en begin volgend jaar zou aangepakt worden, of dat effectief zal gebeuren gaan we moeten afwachten.
Die shadow updates zijn inderdaad door problemen uitgesteld geraakt, of dat plan is zelfs volledig uitgestorven sinds de overname. Het heeft even heel slecht gegaan met het bedrijf achter shadow en uiteindelijk zijn ze dacht ik overgenomen door een ander bedrijf. Het is jammer dat de update naar een zogenaamd ‘Ultra’-account er waarschijnlijk niet meer in zit, want buiten de nieuwere hardware dacht ik ook dat er iets meer HDD ruimte was in die accounts. Want dat is toch best wel een beperking, gelukkig speel ik nu ook niet al te veel verschillende games en gaat het verwijderen, nieuwe downloaden en installeren wel zeer vlot.

Toch blijf ik op de Proximus Epic pagina lezen bij "veelgestelde vragen" dat die update er nog steeds aankomt:
https://www.proximus.be/nl/id_cr_shadow/particulieren/packs/epic-combo/shadow.html schreef:Hoe zit dat met de nieuwe accounts van Shadow?
Shadow lanceert drie verschillende soorten accounts. Momenteel kan je enkel de ‘Boost’ account aankopen, dewelke ook aan onze klanten aangeboden wordt. Later, wanneer ook het ‘Ultra’-account wordt gelanceerd, zullen klanten waarbij hun Epic combo full TV experience geïnstalleerd was vóór 1 april 2020 een e-mail krijgen van Shadow, waarbij hen de keuze wordt gegeven tussen upgraden naar een ‘Ultra’-account zonder meerkost of op het Boost-account blijven. Klanten waarbij de installatie van Epic combo full TV experience pas nà 1 april 2020 gebeurde, zullen standaard op het Boost-account blijven.
Ik heb mijn "Epic combo full TV experience" al van voor 1 april 2020 en ben nog steeds wachtende op de e-mail van shadow om het ultra-account te krijgen. Dus als jij ergens las dat ze misschien eind dit jaar, begin volgend jaar terug nieuwe mensen gaan updaten, ben ik benieuwd of ik alsnog die e-mail zal krijgen :)

Edit:
Unicorn1 schreef:Wel nog een tip: in de settings van shadow kunde uw bandwijdte aanpassen. Als ik dat te hoog zet ja, dan heb ik stotteringen aan de lopenden band. Bij mij staat dat op 31 of 35 max. Nooit lager dan 31 of tmoet al zijn ik geen andere keuze zou hebben. Proximus snelheid ligt helaas te laag om het op 50 en meer te zetten. Maar op 31 a 35 is het steengoed. Mss dat het bij u te hoog staat in uw shadow instelling?
Ik weet deze instelling inderdaad staan en heb al heel wat testjes kunnen doen. Met mijn oude tv decoder en modem had ik geen enkel probleem, mijn verbinding hier is ook best wel oké en dat ding op 40 - 50 zetten was ook geen enkel probleem (beeldkwaliteit gaat stukje omhoog). Maar toen kwamen er werken in de straat, een nieuwe modem en tv decoder. Als tv niet aanstaat kan ik nog steeds vlot die instelling op 40 - 50 zetten, ook als mijn vriendin aan het skypen (teamen?) is of zelfs aan het netflixen. Echter vanaf de TV decoder aangaat, en er uitgesteld gekeken wordt naar iets, beginnen de problemen. Lagspikes treden dan op. De shadow settings aanpassen helpt daan maar weinig enkel tv uitzetten is een oplossing. We ervaren hetzelfde met andere toepassingen ook en hebben er een ticket bij Px van openstaan, maar tot nu toe zonder oplossing. Mijn persoonlijke mening is dat ofwel de tv decoder (v7) of de b-box3v+ of de combinatie van beide met een of andere QoS instelling de boosdoeners zijn. Heb jammer geen andere modem/decoder liggen om bijkomend te testen. Live tv kijken geeft dat weer geen invloed...

Ben benieuwd of glas inderdaad verbetering zal brengen.


PS: Ik plaats de instellingen hier meestal wel niet zo hoog.
Alles boven de 25 is oké voor mij.
-*-
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1379
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 105 keer
Bedankt: 53 keer

Ondertussen de game world war z aangeschaft en op de laptop loopt die niet lekker smooth, ik installeer de game op shadow cloud, loopt als een trein.
Toch wel een goede aanvulling voor de gamer, ik krijg er wel maar max 3 games op; world war z, world of warcraft en binnenkort back4blood.
Wel maar 256GB opslag is natuurlijk wel weinig.
Niettemin lost het wel mijn probleem op want op back4blood is een zware.
Dus nu kan ik nog rustig gamen en blijven sparen voor mss volgend jaar of het jaar nadien een nieuwe laptop te kopen.

Ik moet zeggen dat ik wel onder de indruk ben vd prestaties om te gamen via shadowcloud want de ms is lager dan bij proximus zelf en ik heb niet meteen een hapering of dat het stottert ofzo, draait verdomd smooth moet ik zeggen. Echt wel onder de indruk. Game installeren door de hogere snelheid is ook een groot verschil.

Nu nog fibernet hebben, hopelijk dan toch volgend jaar al vreesk er wat voor en dan is het af.

En mag ook gezegd zijnde dat ik de 1ste keer ooit best tevreden ben nu van proximus, op tv gebied is er nog wat werk want af en toe moetk de decoder eens stekker uittrekken of een programma die foutmelding krijgt maar voor de rest, tevreden. Ook tot nu toe nog niet 1 keer internet uitval, ervoor was dat toch wel andere koek, mss had dat toen toch te maken door dat ik er een bakske moest laten tussen hangen, werkte via coax ook nog enz... Had haperingen op de tv zenders daarmee moest er zo vort bakje tussen, toen was het een ramp, 6 keer kleine pannes en 1 keer grote iedere maand opnieuw, nu alles toppie.

die epic combo is zeker top en z'n geld waard, zelfs met all sports erbij kom ik nog goedkoper uit dan bij telenet. Enige bij telenet nog beter is is hun software die beter op punt staat bij de deocder. Maar voor de rest tja, ik merkte al snel, veel betalen en toch wel echt weinig voor terug krijgen. Als je ziet dat ik nu minder betaal en shadow erbij heb en voetbal en betere ontvangst mobiel netwerk, dan zit je toch mss beter bij proximus dan bij telenet al weet ik dat wie nog geene fiber heeft en dergelijke stuff wil doen op problemen stuit. Ik moet er soms ook eens rekening mee houden.
Tttsss
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3223
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 217 keer

Vraagje over de Fiber Epic Combo. Heeft iemand dit? Op de website staat dat de snelheid met het full abo 350/30 is. Ik vraag mij af of dat niet ook al 350/50 is zoals bij Flex en dat hun website in de FAQ gewoon nog niet aangepast is.
Internet & TV: Proximus Flex Fiber 500/500 + TV via  Apple TV
GSM: Hey Telecom 20 GB + 20GB boost

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3223
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 217 keer

Niemand hier die Epic Combo icm Fiber heeft?
Internet & TV: Proximus Flex Fiber 500/500 + TV via  Apple TV
GSM: Hey Telecom 20 GB + 20GB boost

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
Gebruikersavatar
Marsmillo
Plus Member
Plus Member
Berichten: 178
Lid geworden op: 16 jul 2009, 15:06
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 18 keer

Het glas hangt hier al aan de gevel. Delen van de stad, z al tot een straat verder kunnen al aansluiten, maar hier dus nog niet...
-*-
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1379
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 105 keer
Bedankt: 53 keer

Net sms gekregen lol.
Shadow verdwijnt uit mijn pack zzzzzzz.
Tttsss
Gebruikersavatar
Marsmillo
Plus Member
Plus Member
Berichten: 178
Lid geworden op: 16 jul 2009, 15:06
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 18 keer

Inderdaad, Shadow verdwijnt uit het Epic combo full-pack vanaf 31/01/22. Ik kreeg de SMS ook zonet. Ik kan niet zeggen dat mij dit als een gehele verrassing overkomt, enkele maanden terug was er al een bijzondere enquête onder de Epic klanten die heel sterk richting het verdwijnen van Shadow peilde. Best jammer dat ze geen vervangende dienst aanbieden zoals Nvidia GeForce NOW of Google Stadia.

Proximus beweerd naar eigen zeggen 'zeer verveeld' met de zaak te zitten en geeft daarom 6 maanden 10 euro korting op je Proximus Epic abonnement. Persoonlijk denk ik dat dit wat weinig is of wat kort is, maar goed, daar kunnen we niets aan veranderen. Ik zal na die 6 maand wel weer eens her oriënteren met mijn abonnementen. Shadow was voor mij één van de doorslaggevende factoren en nu dit weg is, tja.

Wil je je Shadow behouden, dat kan. Moet je wel even zelf het abonnementsgeld betalen.
Dat is 29.99 euro per maand.
-*-
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1379
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 105 keer
Bedankt: 53 keer

30€ per maand is me teveel en dat dan nog voor oude stuff die weliswaar wel goed werken maar 256GB is veel te weinig.
Ik heb 1TB nodig. Dat wil dus zeggen dat het makkelijk 40€ ofzo zal kosten.
Ik vrees dat het mss zal verdwijnen die shadow, wie wil dit betalen? Laptop kopen is hoedkoper op lange termijn.

Zal wel nieuwe laptop kopen.

Kans zit er mss in dat ik binnen x tal maanden weer weg ben. Het is altijd wat met die providers.
Die shadow was ook 1 vd redenen wrm ik dat wou, laptop nu kan bepaalde games nie zo vlot afspelen dus was shadow ideaal voor.
Tttsss
Plaats reactie

Terug naar “Telecom nieuws”