Netflix maakt nieuw standaardabonnement euro duurder

Nieuws omtrent telecommunicatie
Gebruikersavatar
petrol242
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4368
Lid geworden op: 17 sep 2012, 12:07
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 260 keer

Gaat het hier nog over Netflix?
Gebruikersavatar
cyberbug
Premium Member
Premium Member
Berichten: 727
Lid geworden op: 08 okt 2005, 14:37
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 108 keer
Bedankt: 169 keer
Recent bedankt: 1 keer
Contacteer:

Naar mijn idee al enige tijd niet meer, netflix word af en toe nog vermeld, het gaat eerder over "Gerommel in de politiek en het Vlaamse media landschap"
Met als excuus dat dit met de Vlaamse netflix te maken heeft, en dit dan weer met netflix te maken heeft. :roll: (zo raken we natuurlijk rap oftopic)
- een topic: "Gerommel in de politiek en het Vlaamse media landschap" dient misschien aangemaakt te worden en een deel van dit topic kan misschien naar daar verhuizen. maar ik wil de Mod niet zijn die deze draak van een topic moet gaan opsplitsen.

Alternatief voor dit soort topics is het scrolwiel op je muis of het topic na een tijd negeren. :beerchug:
En probeer je niet mee te laten slepen in een te offtopic discussie, hoewel de verleiding soms groot is en ik hier zelf ook al in gezondigd heb.

Enkel ontopic punten die ik heb onthouden.
- netflix is in belgië 1-2€ duurder geworden.
- iedereen klaagt, weeral, net nu Disney gaat komen en Apple er bijna is, ze gaan klanten verliezen.
- Veel willen opzeggen en/of gaan een alternatief zoeken, al dan niet legaal (gratis of betalende dienst), illegaal (torrent) of grijs (proxy vpn)
- Discussies over waarom niet gewoon opzeggen als je het teveel vind, maar bij onze provider betaal je wel graag teveel....
- er werd nog wat gediscuteerd over alle alternatieven.
1) Klassiek alternatief: Kabel, VSDL, Sateliet, DVB-T,...
2) Betalende vlaamse streaming: Stevie, Tadaam,...
3) Alternatieve streaming diensten: Amazon prime, Apple TV, Disney die er aankomt,...
4) gratis Streming diensten: VrtNu, Vtm Go, BBC (met proxy/vpn)
5) VPN om Netflix account in een goedkoper land te nemen
6) Terug illegaal downloaden: Torrent, Usenet,...

- uit cijfers blijkt dat Netflix zelf met de prijsverhoging in aantal leden is vooruit gegaan.

Zelf merk ik dat ik desondanks mijn geklaag niets heb ondernomen uit gemakzucht.
En mijn account niet verplaatst heb naar Turkije om minder te betalen.

Ik moet wel toegeven dat dit zelf, zonder echt oftopic te gaan al een vrij breed topic is...
Greetz cyberbug

Afbeelding
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6595
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

Van Premium naar Standaard nu, en mogelijk naar Basic op moment dat Disney+ beschikbaar is :-)
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
Gebruikersavatar
heist_175
Moderator
Moderator
Berichten: 14885
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 484 keer
Bedankt: 1054 keer
Recent bedankt: 14 keer

Om het goed te maken, voegen ze wel alles* van Studio Ghibli aan de collectie toe
DeStandaard Cultuur & Media - STREAMINGOORLOG - Netflix gebruikt Japanse magie in strijd tegen Disney - https://www.standaard.be/cnt/dmf20200129_04826904
Vanaf 1 februari verschijnen – verspreid over drie maanden – 21 films van Studio Ghibli op Netflix. De streamingdienst heeft daarmee een vervanger klaar voor Disney.
‘Wanneer onze inspiratie opdroogt, kijken we een scène uit een Miyazaki-film om ons weer op te laden’, zei Pixar-oprichter John Lasseter ooit. Daarmee doelt hij op regisseur Hayao Miyazaki, medeoprichter van Studio Ghibli en volgens sommigen de Walt Disney van Japan. Of die vergelijking opgaat, kunt u vanaf zaterdag zelf ontdekken. Dan voegt Netflix de eerste lading films van de legendarische animatiestudio toe aan zijn catalogus, waaronder My neighbor Totoro en Kiki’s delivery service. Grote kleppers als Oscarwinnaar Spirited away, Princess Mononoke en Howl’s moving castle volgen nog in maart en april.

De deal is een opsteker voor Netflix dat een uitbreiding van het gezinsaanbod wel kon gebruiken, nadat Disney weggetrokken was om de eigen streamingdienst Disney+ op te richten. Al moeten ze het voorlopig zonder de Japanse en Noord-Amerikaanse markt stellen. In de Verenigde Staten ging concurrent HBO Max aan de haal met de rechten.
Ik weet niet hoe bekend Ghibli is onder UB'ers, op een uitzending op Canvas van "The Red Turtle" (2016) en een vertoning op het animafestival na, denk ik niet dat de films heel bekend zijn? Ik heb er nog maar enkele van gezien, maar allen wel zeer aan te bevelen. The Red Turtle is schilderachtig! Qua stijl (niet qua verhaal), kan je het wat vergelijken met Ernest&Celestine (2012), een Frans/Belgische annimatiefilm.

alles*:
Alleen het hartverscheurende oorlogsdrama Grave of the fireflies ontbreekt door een verspreiding van de filmrechten.
Een absolute aanrader, "Grave of the fireflies", maar een beproeving als je zelf jonge kinderen hebt.

Anderzijds krijgen de landen zonder prijsverhoging die pareltjes ook te zien...
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3936
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 138 keer
Bedankt: 64 keer

Heb vandaag een bericht gekregen over de prijsverhoging,vanaf 1 april is het 12 Euro.
bambipower
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2786
Lid geworden op: 04 sep 2004, 19:37
Locatie: Antwerpen... naast de parking
Uitgedeelde bedankjes: 525 keer
Bedankt: 248 keer

Al 2 maand dat ik gratis premium krijg voor een standaard abbo prijs. Als je netflix opzegt, en terug verlengt, krijg je dus premium voor de prijs van standaard
de koe zegt boe
Abusimbal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1991
Lid geworden op: 30 okt 2004, 13:34
Uitgedeelde bedankjes: 305 keer
Bedankt: 107 keer

Ik heb ook een bericht gekregen. Vanaf volgende maand 2 euro omhoog. Van premium naar HD gedowngrade.
Telenet All-Internet (Gigabit optie)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Intel NUC 13 Extreme i7 13700K
Microsoft Surface Pro 8
Garmin VivoSmart 5 (activity tracker)
wamy
Plus Member
Plus Member
Berichten: 154
Lid geworden op: 19 okt 2010, 18:41
Locatie: Hulshout
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 1 keer

Ook net het premium abbo aan de prijs van standaard kunnen verkrijgen.
Toch maar een maandje extra dan :-D
tien
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1336
Lid geworden op: 17 apr 2019, 11:48
Locatie: Attenhoven (Landen)
Uitgedeelde bedankjes: 106 keer
Bedankt: 66 keer

Westerse distribute van Ghibli normaal in de handen van Disney (enkele films zelfs in samenwerking). Vind dat die er echter zeer weinig mee doen dus was wel blij verrast met nieuws. Netflix vrij veel aziatisch aanbod (niet enkel anime).

Fireflies ook wel aanrader.
9livesuni
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1104
Lid geworden op: 25 jun 2012, 17:31
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 85 keer

Waarom kijken naar avod van vicky als je toch betaalt voor netflix netflix netflix.
tien
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1336
Lid geworden op: 17 apr 2019, 11:48
Locatie: Attenhoven (Landen)
Uitgedeelde bedankjes: 106 keer
Bedankt: 66 keer

Vergelijken, als dat aanbod (Disney?) beter is, kan je beter overschakelen. (of erbij nemen).
Waarom kijken naar Telenet als je toch al proximus betaald? (en edpnet en orange en hermes in mijn geval)
yaris
Premium Member
Premium Member
Berichten: 564
Lid geworden op: 14 mei 2004, 00:16
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 34 keer
Recent bedankt: 1 keer

Bij mij is het nog altijd 13.99 euro. Denk dat hun AI al uitgedokterd heeft dat ik stop bij een prijsverhoging :-)
yaris
Premium Member
Premium Member
Berichten: 564
Lid geworden op: 14 mei 2004, 00:16
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 34 keer
Recent bedankt: 1 keer

Bij mij is het nog steeds 13.99 euro. Zijn ze mij vergeten ?
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6350
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1287 keer
Bedankt: 486 keer
Recent bedankt: 2 keer

yaris schreef:Bij mij is het nog steeds 13.99 euro. Zijn ze mij vergeten ?
Hier idem. Ik dacht eerst dat dat was omdat ik met Google Play betaalde en ze op een of andere manier vergaten daar ook de prijs te verhogen. Maar ondertussen is Google Play payments al maanden afgeschaft, heb ik zowel met CC als giftcards betaald, maar zit ik nog altijd op €13.99 per maand. Maar ik klaag niet hoor :).
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2029
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 143 keer
Recent bedankt: 1 keer

Bij mij ook. 13,99 CAD = 8,95 euro. (HD-versie) Ooit ingeschreven bij Netflix Canada.

Dat dit blijft werken maakt het aanhouden van het Netflix-abonnement een gemakkelijke beslissing.
deman
Member
Member
Berichten: 50
Lid geworden op: 18 jul 2008, 17:00
Locatie: Olen
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 5 keer

WalterB1 schreef:Bij mij ook. 13,99 CAD = 8,95 euro. (HD-versie) Ooit ingeschreven bij Netflix Canada.

Dat dit blijft werken maakt het aanhouden van het Netflix-abonnement een gemakkelijke beslissing.
Heb je dan nog steeds NL ondertitels?
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5084
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 153 keer
Recent bedankt: 5 keer

hier is het al 16 euro sinds maart.
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6350
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1287 keer
Bedankt: 486 keer
Recent bedankt: 2 keer

deman schreef: Heb je dan nog steeds NL ondertitels?
Ja, de content die je te zien krijgt wordt bepaald door je huidige locatie, niet door waar je account aangemaakt is of gebilld wordt. Vandaar de populariteit van VPN om je in andere landen voor te doen en de content van daar te krijgen.
Gebruikersavatar
Fallschirmjaeger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 849
Lid geworden op: 07 mei 2011, 14:46
Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
Bedankt: 111 keer

boonpwnz schreef:hier is het al 16 euro sinds maart.
Idem.

In mei wel gedowngrade naar hd aangezien ze de data toch aan throttlen waren en met momenten zelfs geen hd kwaliteit meer aanboden. Dan zie ik ook niet in waarom ik voor 4k zou betalen. En ondertussen heb ik 4k nog niet echt gemist, dus blijf ik de hd formule behouden.

Samen met de €2 korting van Proximus, is dit nog aanvaardbaar. Anders had ik het ondertussen al opgezegd, kijk tegenwoordig toch meer Prime dan Netflix.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5084
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 153 keer
Recent bedankt: 5 keer

Ik ben aan het kijken ook naar standard te gaan en te delen met 3. En die 3 zijn inclusief mijn 2 halfbroers(dus in feite gezin) alleen niet op zelfde adres.
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2029
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 143 keer
Recent bedankt: 1 keer

Ja, ik heb totaal geen enkel verschil in gebruikservaring. In begin werkte 'Mijn lijst' enkel als ik 'in Canada' zat. Verder geen verschil buiten een andere collectie.

In het begin deed ik dat omdat Netflix niet bestond in België. En later heb ik dat ook nog gedaan omdat ik bang was dat Netflix ging uitschakelen als ik niet af en toe terug 'thuis' kwam. Maar dat doe ik al jaren niet meer. Ik betaal met een Europabank VISA-kaart. Het is geen geheim voor Netflix dat ik in België zit.

Kan enkel zeggen; dank U Netflix.

Aanvulling; wat wel een lastige klant is met ondertitels is Prime Video. Ten eerste kan in welke talen de ondertitels van een programma beschikbaar is verschillen binnen een seizoen. Vaak heeft de eerste aflevering meer talen dan de rest maar dat is niet steeds zo. Ook kan het zijn dat ik Nederlands niet aan de praat krijg of dat die staat op Deens en ik kan het niet wijzigen.

Gelukkig hebben twee toestellen waarmee ik naar Prime kan kijken; via de AndroidTV-box en de app van de smartTV. Als ik op de Andoidbox enkel maar Deens heb en geen optie om dat te wijzigen kan ik verder kijken via de SmartTV waarik dan wel de taal kan instellen.

Wat je ook vaak hebt met Prime als Belgische kijker is dat er flims/programma's tussen staan met Franstalige titel en omschrijving, vaak enkel Frans als taal en ondertitel. En dan is dat irritant genoeg bijna steeds een originele Amerikaanse productie.

Aanvulling BIS: (ben in vorm om te klagen over Prime) wat ook zeer irritant is van Prime is dat sommige seizoenen van series wel in het systeem zitten maar zonder een knop om die effectief af te spelen. Dan heb ik veel liever dat die verborgen zijn. - Nu is het van; héhé, dit seizoen bestaat, we hebben het klaarstaan maar je mag er niet naar kijken als abonnee! En we gaan u ook niet vertellen wanneer het wel beschikbaar gaat zijn.
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3131
Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 222 keer

Om nog even een oud topic naar boven te halen... https://www.netflix.com/watch-free kan je nu gebruiken om de dienst uit te testen omdat de gratis proefperiode niet meer geldig is.
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6595
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

Heb ook ergens gelezen dat Netflix wenst te onderzoeken of een combinatie "met reclame" in hun businessmodel zou kunnen passen...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
deman
Member
Member
Berichten: 50
Lid geworden op: 18 jul 2008, 17:00
Locatie: Olen
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 5 keer

Geprobeerd om Netflix in Canada te activeren.
VPN opengezet met UrbanVPN op Firefox
Geeft problemen met betaling met VISA kaart.
2 kaarten getest en lukt niet.
PayPal kennen ze daar niet precies.
Iemand een idee wat er fout loopt?
blatruwe
Plus Member
Plus Member
Berichten: 181
Lid geworden op: 12 nov 2018, 17:24
Uitgedeelde bedankjes: 26 keer
Bedankt: 40 keer

Is je visa wel geactiveerd om buiten de EU te betalen? Bij sommige banken moet je dat activeren
deman
Member
Member
Berichten: 50
Lid geworden op: 18 jul 2008, 17:00
Locatie: Olen
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 5 keer

Ik heb met bank gebeld en die beweren dat het geactiveerd is.

https://www.bnpparibasfortis.be/nl/Dage ... axes4=priv

Voor online betalingen gelden de beperkingen niet.
JAMIN001
Plus Member
Plus Member
Berichten: 111
Lid geworden op: 27 sep 2018, 12:32
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 4 keer

deman schreef:Geprobeerd om Netflix in Canada te activeren.
VPN opengezet met UrbanVPN op Firefox
Geeft problemen met betaling met VISA kaart.
2 kaarten getest en lukt niet.
PayPal kennen ze daar niet precies.
Iemand een idee wat er fout loopt?
Omdat het een “Belgische” kredietkaart is...
Download ‘Revolut’ eens, dit is gratis
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3223
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 217 keer

https://www.standaard.be/cnt/dmf2020103 ... f4fcdece2a

In Amerika wordt het standaard abonnement 1 dollar duurder en het premium 2 dollar... Enkel Basic blijft zelfde... Dat begint al aardig op te lopen. Vermoedelijk binnen afzienbare tijd ook hier duurder met respectievelijk 1 en 2 euro?
Internet & TV: Proximus Flex Fiber 500/500 + TV via  Apple TV
GSM: Hey Telecom 20 GB + 20GB boost

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
bollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 922
Lid geworden op: 31 jul 2019, 13:26
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 27 keer

Toevallig, na 2 jaar mijn Real Debrid account terug opgestart... Nog altijd dezelfde prijs daar ;) ;)
yaris
Premium Member
Premium Member
Berichten: 564
Lid geworden op: 14 mei 2004, 00:16
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 34 keer
Recent bedankt: 1 keer

bollegijs schreef:Toevallig, na 2 jaar mijn Real Debrid account terug opgestart... Nog altijd dezelfde prijs daar ;) ;)
Ik ook nog altijd 13.99 euro :p. Misschien omdat ik blank ben.
SPR
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 784
Lid geworden op: 23 jan 2021, 10:34
Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
Bedankt: 31 keer

Even een oud topic omhoog halen.

Basis abo 1 euro duurder.

Standaard en premium 2 euro er bij.

https://www.hln.be/multimedia/netflix-w ... ~a4c889e1/

12,5 procent extra bij Premium... Dat is wel ineens de moeite. De alternatieven komen steeds beter uit de verf!
Gebruikersavatar
devilkin
Administrator
Administrator
Berichten: 6013
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 829 keer
Bedankt: 507 keer
Recent bedankt: 3 keer

Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Gebruikersavatar
heist_175
Moderator
Moderator
Berichten: 14885
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 484 keer
Bedankt: 1054 keer
Recent bedankt: 14 keer

https://tweakers.net/nieuws/187826/netf ... en-be.html
Afbeelding

In de comments gaat het vaak over Prime.
Dat kost een fractie (€4?) en je krijgt meteen UHD, plus alle verzendkosten bij de webshop vallen ook weg.

Ik heb al jaren Amazon Prime, maar nog nooit naar gekeken.
ddd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2382
Lid geworden op: 08 feb 2010, 15:56
Uitgedeelde bedankjes: 359 keer
Bedankt: 165 keer

Amazon Prime is maar €2.99/mnd.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5084
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 153 keer
Recent bedankt: 5 keer

Ik deel hem momenteel nog met men broer de netflix maar die prijsstijgingen vindk echt wel fors.

Als je Nederlandse amazon neemt is het inderdaad 2,99
Als je jaarlijks abbo neemt op duitsland is het 4,08 per maand
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7192
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 374 keer
Recent bedankt: 1 keer

wat wel opvalt nederland en belgie, alsof ze daar ook al weten belgen betalen toch graag meer en reclameren niet dus daar vragen we meer voor dezelfde diensten.
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
warpozio2
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1058
Lid geworden op: 19 okt 2016, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 77 keer
Bedankt: 26 keer

Waarschijnlijk nemen meer Belgen Premium (al dan niet om te delen) en zijn Nederlanders wat zuiniger :roll: en gaan voor Standaard
Gebruikersavatar
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 9755
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 385 keer
Bedankt: 592 keer
Recent bedankt: 38 keer

Bedrijven weten dat snel en maken er dus misbruik van. Misschien hebben ze vernomen dat men hier zelfs reclame kan verplichten zonder veel problemen, dan zal een opslag er ook nog wel bij kunnen :lol:

In ieder geval toont het aan dat ze geen bang hebben om klanten te verliezen aan de concurrentie.

Nederlanders gaan ook voor premium maar delen nog meer. Je moet een Hollander niet uitleggen hoe je best zuinig werkt :lol: Bedrijven weten ook dat en zullen hun prijzen hierop aanpassen.
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 17490
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 923 keer
Bedankt: 3349 keer
Recent bedankt: 4 keer

proximusboyke schreef:wat wel opvalt nederland en belgie, alsof ze daar ook al weten belgen betalen toch graag meer en reclameren niet dus daar vragen we meer voor dezelfde diensten.
Natuurlijk weten er dat "daar" ook ...
Zo werkt markering: de prijs wordt bepaald op basis van wat de lokale markt bereid is te geven, toch?
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Fiber Essential (50/8 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.50, aangesloten op Proximus ONT (VLAN20).
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
phildww
Pro Member
Pro Member
Berichten: 386
Lid geworden op: 05 aug 2009, 21:57
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 41 keer

heist_175 schreef:Afbeelding
?? Ik betaal nu maar 13,99 € voor een 'premium HD 4 streams' abonnement, en woon niet in NL...
Dit lijstje klopt niet óf ik heb een voorkeurstarief
:wink:
Plaats reactie

Terug naar “Telecom nieuws”