Waar/Wanneer gratis Apple TV+ ?

Hier horen vragen over google, irc, nieuwsgroepen, e-mail, enzovoort
Plaats reactie
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6350
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1287 keer
Bedankt: 486 keer
Recent bedankt: 2 keer

Ik heb begin vorig jaar 1 jaar Apple TV+ geactiveerd dat ik kreeg met de aankoop van een nieuwe iPad. We hebben nu eerder deze maand nog een nieuwe iPad gekocht, en ik dacht weer een jaar gratis te hebben. Maar toen ik eens opzocht, bleek dat aanbod eigenlijk maar een soort trial te zijn en daarme slechts 1 keer geldig. Ik kon in mijn Apple account ook zien dat op 8 februari de service automatisch (betalend) verlengd zou worden.

Vandaag wil ik Apple TV+ gaan opzeggen, aangezien het bijna 8 februari is, maar groot is mijn verbazing dat er nu ineens staat dat mijn abonnement op 8 juli verlengd zal worden. :?: Uiteraard goed voor mij (alhoewel, we kijken eigenlijk nooit), maar ik vraag me af of iemand een idee heeft van waar ik ineens 5 maand extra zou hebben. Ik heb er in elk geval niets van mail over gekregen.
efari
Member
Member
Berichten: 82
Lid geworden op: 10 sep 2015, 21:49
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 6 keer

uw abonnement zal inderdaad verlengt worden. maar staat het er expliciet bij dat het gratis verlengd wordt?
want zo werkt het standaard: je krijgt het eerste jaar gratis, maar als je niet tijdig opzegt, wordt er geld afgehouden voor de verlenging ervan.
quovadis
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 909
Lid geworden op: 15 feb 2016, 12:19
Uitgedeelde bedankjes: 266 keer
Bedankt: 43 keer

Voor 'early adopters' zou het gratis jaar eindigen op 31 oktober 2020, maar Apple had dit in eerste intentie verlengd tot 28/02/2021, maar wordt nogmaals verlengd tot juli 2021. Ook betalende abonnees worden gecompenseerd.
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6350
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1287 keer
Bedankt: 486 keer
Recent bedankt: 2 keer

Thanks quovadis. Dat blijkt het inderdaad te zijn, en nu ik weet wat het is, vind ik het ook rap terug met Google :).
Bvb: https://www.iculture.nl/nieuws/gratis-a ... en%20extra.
phildww
Pro Member
Pro Member
Berichten: 386
Lid geworden op: 05 aug 2009, 21:57
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 41 keer

Liever niet-betalende klanten dan géén klanten, denken ze bij Apple. Enfin, toch voor hun Apple TV+ :-D
https://www.onemorething.nl/2021/01/62- ... bonnement/
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Internet-Gebruik”