Google Chrome Tabbladen opslaan

Hier horen vragen over google, irc, nieuwsgroepen, e-mail, enzovoort
Plaats reactie
q-tec
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2401
Lid geworden op: 23 dec 2007, 15:56
Locatie: nevele
Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
Bedankt: 102 keer

Ik heb al even gezocht maar niks pasklaar gevonden, als ik mijn pc afsluit staan er meestal nog wel een 20/25 tal tabs open de volgende keer dat je opstart open je gewoon je recent gesloten tabs.
Maar als je chrome opent en je sluit die per ongeluk direct kan je dat niet meer doen gebeurt zo een om de maand maar heel vervelend, iemand een betere oplossing voor mijn noden?
Edpnet High upload 16/10 + edpnet voip + weepee voip
Belgacom Vdsl 16.5/2
Galys2 + Mobile vikings
Afbeelding

Afbeelding
remus
Pro Member
Pro Member
Berichten: 309
Lid geworden op: 28 dec 2009, 15:05
Uitgedeelde bedankjes: 26 keer
Bedankt: 15 keer

in Chrome/settings history/recently closed en daar kan je die allemaal dan terug openen?
ddd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2382
Lid geworden op: 08 feb 2010, 15:56
Uitgedeelde bedankjes: 359 keer
Bedankt: 165 keer

Alle tabs, open
CTRL-SHIFT-D
Saved zo alle open tabs in een nieuwe map
Volgende keer chrome starten, ga naar de map, rechts klik "Alles openen"
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16729
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 574 keer
Bedankt: 770 keer

Met CTRL+F4 sluit je de actieve tab.

Met CTRL+SHIFT+T herstel je de gesloten tab, en dat werkt over sessies heen (dus ook als je Chrome gesloten hebt).
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6350
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1287 keer
Bedankt: 486 keer
Recent bedankt: 2 keer

Bovendien: CTRL+SHIFT+T heropent de laatst gesloten Tab.
Als ik me niet vergis helpt dat ook voor het volgende gelijkaardige scenario dat ik al voorgehad heb: Je hebt 20 tabs open, je opent echter ook een nieuw windows (of dragt een tab uit het main window) om die op bvb een ander scherm te zetten. Je wil Chrome afsluiten en sluit het window met die 20 tabs af. Dan merk je dat je nog een ander Chrome window open had. Als je dan afsluit en terug opstart, gaat hij dus enkel dat laatste window terug restoren. Als ik me goed herinner, zorgde CTRL+SHIFT+T er dan ook voor dat het andere window met die 20 tabs terug heropend werd.

Ik zou het zelf eens willen uittesten, ware het niet dat ik op dit moment ook weer 20 tabs open heb :D.
Laatst gewijzigd door Tomby 02 apr 2020, 17:42, in totaal 1 gewijzigd.
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16729
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 574 keer
Bedankt: 770 keer

It does ;)

Ik doe dat regelmatig, werkt goed :-)

Zelfs als je een formulier aan het invullen was kan het zijn dat jouw ingevulde tekst nog ingevuld staat ook!
(net gedaan met dit veld)

Je kan overigens meermaals CTRL+SHIFT+T doen om nog verder terug te gaan hé, da's niet beperkt tot 1 stap terug.
q-tec
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2401
Lid geworden op: 23 dec 2007, 15:56
Locatie: nevele
Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
Bedankt: 102 keer

Afbeelding
Dit maakt het misschien iets duidelijker.
Is er geen Add on die alles kan bijhouden?
Tomby schreef:Bovendien: CTRL+SHIFT+T heropent de laatst gesloten Tab.
Als ik me niet vergis helpt dat ook voor het volgende gelijkaardige scenario dat ik al voorgehad heb: Je hebt 20 tabs open, je opent echter ook een nieuw windows (of dragt een tab uit het main window) om die op bvb een ander scherm te zetten. Je wil Chrome afsluiten en sluit het window met die 20 tabs af. Dan merk je dat je nog een ander Chrome window open had. Als je dan afsluit en terug opstart, gaat hij dus enkel dat laatste window terug restoren. Als ik me goed herinner, zorgde CTRL+SHIFT+TAB er dan ook voor dat het andere window met die 20 tabs terug heropend werd.
Dit is precies mijn probleem, maar CTRL+SHIFT+TAB werkt helaas niet, net geprobeerd.
Edpnet High upload 16/10 + edpnet voip + weepee voip
Belgacom Vdsl 16.5/2
Galys2 + Mobile vikings
Afbeelding

Afbeelding
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6350
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1287 keer
Bedankt: 486 keer
Recent bedankt: 2 keer

q-tec schreef:Dit is precies mijn probleem, maar CTRL+SHIFT+TAB werkt helaas niet, net geprobeerd.
Het is CTRL+SHIFT+T, niet CTRL+SHIFT+TAB. EDIT: zie nu dat ik het zelf verkeerd getypt had. Ik bedoelde dus ook de 2de keer CTRL+SHIFT+T :).
Meon heeft ook al bevestigd dat dat effectief werkt voor het terughalen van tabs die in een ander window open stonden.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Internet-Gebruik”