Ze hebben immers de gegevens al omdat ik al eerder in contact stond.
Daarbij in dat bericht hebben ze mijn gsm nummer publiekelijk laten staan.
De spam telefoontjes komen al reeds binnen.

Ik moet zeggen dat ik dit ook af en toe heb voorgehad (ben al jaren klant bij MV ondertussen), maar bij mij is het bijna instant na dat de andere opneemt. Ik leg gewoon af en bel nog eens, dan is het altijd opgelost.Splitter schreef: 1 maand geleden wel bizar dat je calls zou hebben waarbij de audio wegvalt, zeker omdat MV gewoon proximus is....

Ge waart klant van 25/06 tot 30/06. Uw factuur is altijd een maand, op basis van uw screenshot waarschijnlijk van 25/06 tot 24/07. Uw post dateert van 30/06, terwijl je pas vertrokken bent op 29/06 in de loop van de dag.streulma schreef: 1 maand geleden telen? Ze gaven mij een 0 Euro factuur want had de volledige 15 Euro al betaald voor de volledige maand.
Ze gaven dus niet terug en de pro rata moet handmatig aangemaakt worden.
Ze rekenen dus als je weg gaat altijd de volledige maand aan, ook als het nummer eerder overgezet is.

klinkt alsof ze eens moeten kijken naar de traces dan, dat er ergens een reinvite/update in het netwerk niet helemaal goed gaat, en dan krijg je bij sip klassiek rond de 15 minuten een probleem (ofwel dat de call effectief volledig wegvalt, of eigenlijk wegvalt maar enkel aan 1 zijde van de node)streulma schreef: 1 maand geleden De gesprekken vallen bij MV inderdaad wel weg na een 15 minuten telefoneren.
ik zeg niet dat het automatisch gaat, ik denk zelfs bij de meesten niet(dat zou te leuk zijn voor de klant), maar wel dat het normaal altijd snel rechtgezet (kan) worden.boonpwnz schreef: 1 maand geleden Mag ik even vermelden dat niet iedere provider dit automatisch doet zoals jij beweert?
als het bij het begin van het gesprek is kan dat idd gewoon een slechte verbinding zijn, maar dat is dan ook een ander symptoom dan wegvallen na +/- een kwartiernerph schreef: 1 maand geleden Eerlijk gezegd dacht ik gewoon aan een slechte initieel verbinding of zo iets, en dat het iets is dat bij elke provider kan voorkomen. Geen idee of dit klopt.