Racisme ?

Niet-technische onderwerpen of technisch-gerelateerde onderwerpen waar maatschappelijk debat over bestaat. Lees de extra regels in de sticky, aub!
Forumregels
1. De gedragsregels zijn ook hier van toepassing. We verwachten van iedereen in de eerste plaats respect voor de andere users
2. Er zal hier veel minder moderatie gebeuren op inhoud, maar wel meer moderatie op users. Dit betekent concreet dat we discussies in principe niet zullen afsluiten, users die geen zin hebben om de discussie verder te zetten, worden aangemoedigd om zelf de discussie te stoppen / negeren. Dit kan tot iets fellere discussie leiden, maar altijd met respect voor de mede-users!
Daar tegenover staat dat we users kunnen de toegang ontnemen uit dit subforum indien ze het naar ons afwegen te bont maken. Dit kan tijdelijk, dan wel definitief zijn en dit zal zonder enige verantwoording gebeuren
3. Indien u liever de topics uit dit forum niet ziet in de lijst van nieuwe posts, wordt dan lid van de groep "Opt out maatschappelijke uitdagingen in new posts" via deze link: ucp.php?i=167
4. Dit subforum mag op geen enkele manier een platform worden voor militanten / om duidelijk politiek te voeren. Userbase is en blijft een onafhankelijk forum met een duidelijke focus op technische onderwerpen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 9741
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 384 keer
Bedankt: 592 keer
Recent bedankt: 40 keer

1207 schreef:uw korte temrijngeheugen werkt echt neit meer hé :)
De definitie in wikipedia is duidelijk genoeg en zegt hetzelfde als ik, Vlaams is een variëteit, tussentaal, dialect maar geen officiële taal. Ik wens u veel succes als u in het buitenland uw taal moet selecteren en Vlaams er niet tussen staat, dat kunnen uiteraard allemaal Vlamingenhaters zijn die hier willen komen wonen :lol:
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
duizend
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2970
Lid geworden op: 23 apr 2008, 20:36
Uitgedeelde bedankjes: 165 keer
Bedankt: 266 keer
Recent bedankt: 1 keer

Sasuke schreef:
1207 schreef: wie vrouwenrechten verwerpt moet tegen de muur
behalve bij de moslims want dat is hun cultuur
WAAAH, die kende ik nog niet ... quote of the day !
Gij moet dringend naar de woke song luisteren en kijken op YouTube!
Denk dat je dan een ganse avond met een big smile rondloopt...
Gebruikersavatar
Sasuke
userbase crew
userbase crew
Berichten: 5526
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 238 keer
Bedankt: 467 keer
Recent bedankt: 6 keer

Dizzy schreef:
1207 schreef:uw korte temrijngeheugen werkt echt neit meer hé :)
De definitie in wikipedia is duidelijk genoeg en zegt hetzelfde als ik, Vlaams is een variëteit, tussentaal, dialect maar geen officiële taal. Ik wens u veel succes als u in het buitenland uw taal moet selecteren en Vlaams er niet tussen staat, dat kunnen uiteraard allemaal Vlamingenhaters zijn die hier willen komen wonen :lol:
Ge blijft wel volharden in uw zoektocht naar politiek incorrecte opmerkingen hé :)

@duizend .. THANKS :D
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
Gebruikersavatar
JamesEarlGray
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1322
Lid geworden op: 24 aug 2017, 13:04
Uitgedeelde bedankjes: 77 keer
Bedankt: 135 keer

@duizend: Grappig liedje :-D maar voor een satire vind ik het niet grof genoeg. Kan waarschijnlijk ook niet anders als het op de TV uitgezonden moet kunnen worden.

Hadden die van De Ideale Wereld niks gelijkaardig gemaakt?
woutervh
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2322
Lid geworden op: 09 mei 2007, 11:44
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 183 keer
Recent bedankt: 1 keer

Rellen in Luik met plunderingen. Is er eigenlijk iemand die NIET de automatische reflex heeft dat het weer Belgen van ander origine zullen zijn? En is dat dan ook racisme als je dat wel denkt? Ik beschouw mezelf als ruimdenkend en niet racistisch. Wel tegen politiek correct gezwets. Maar toch heb ik geen moment gedacht dat het misschien wel autochtone witte Belgen zouden zijn (wordt moeilijk om uit te drukken wat ik bedoel, want ja, kleurlingen kunnen ook Belgen zijn natuurlijk, maar ik denk wel dat iedereen weet wat ik bedoel)
1207
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3443
Lid geworden op: 11 jun 2009, 11:02
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 96 keer

woutervh schreef:Rellen in Luik met plunderingen. Is er eigenlijk iemand die NIET de automatische reflex heeft dat het weer Belgen van ander origine zullen zijn? En is dat dan ook racisme als je dat wel denkt? Ik beschouw mezelf als ruimdenkend en niet racistisch. Wel tegen politiek correct gezwets. Maar toch heb ik geen moment gedacht dat het misschien wel autochtone witte Belgen zouden zijn (wordt moeilijk om uit te drukken wat ik bedoel, want ja, kleurlingen kunnen ook Belgen zijn natuurlijk, maar ik denk wel dat iedereen weet wat ik bedoel)
tja diezelfde reflex had ik deze week met de inval vd flikken

2 advocaten en een flik opgepakt
de flik bleek een zekere dario te zijn en de advocaten?
Nva zet vreemdelingen in voor visa en ze hebben 2x prijs

voor sommige hier zal ik wel extreem-rechts op het nazistishce af zijn nu
Plaats reactie

Terug naar “Maatschappelijke uitdagingen / discussies (niet technisch)”