Coronalert... wie gebruikt het (niet) ?

Niet-technische onderwerpen of technisch-gerelateerde onderwerpen waar maatschappelijk debat over bestaat. Lees de extra regels in de sticky, aub!
Forumregels
1. De gedragsregels zijn ook hier van toepassing. We verwachten van iedereen in de eerste plaats respect voor de andere users
2. Er zal hier veel minder moderatie gebeuren op inhoud, maar wel meer moderatie op users. Dit betekent concreet dat we discussies in principe niet zullen afsluiten, users die geen zin hebben om de discussie verder te zetten, worden aangemoedigd om zelf de discussie te stoppen / negeren. Dit kan tot iets fellere discussie leiden, maar altijd met respect voor de mede-users!
Daar tegenover staat dat we users kunnen de toegang ontnemen uit dit subforum indien ze het naar ons afwegen te bont maken. Dit kan tijdelijk, dan wel definitief zijn en dit zal zonder enige verantwoording gebeuren
3. Indien u liever de topics uit dit forum niet ziet in de lijst van nieuwe posts, wordt dan lid van de groep "Opt out maatschappelijke uitdagingen in new posts" via deze link: ucp.php?i=167
4. Dit subforum mag op geen enkele manier een platform worden voor militanten / om duidelijk politiek te voeren. Userbase is en blijft een onafhankelijk forum met een duidelijke focus op technische onderwerpen
tien
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1335
Lid geworden op: 17 apr 2019, 11:48
Locatie: Attenhoven (Landen)
Uitgedeelde bedankjes: 106 keer
Bedankt: 66 keer

Geen smartphone :lol:
Gebruikersavatar
heist_175
Moderator
Moderator
Berichten: 14885
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 484 keer
Bedankt: 1054 keer
Recent bedankt: 15 keer

iceke schreef: (En ondertussen worden de labo's slapend rijk...iets met terugbetalingen enzo)
Dat hebben DeBlock en DeBacker (beide OVLD) wel lekker geregeld voor de farmasector.
Benieuwd hoe de nieuwe ministers van de opperlobbypartijen (CDV, OVLD) het er vanaf gaan brengen.
warpozio2
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1058
Lid geworden op: 19 okt 2016, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 77 keer
Bedankt: 26 keer

Ik heb de Nederlandse en Belgische corona app
Gebruikersavatar
NuKeM
Administrator
Administrator
Berichten: 5494
Lid geworden op: 10 nov 2002, 00:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 234 keer
Recent bedankt: 4 keer

Volgens mij zit het wel relatief goed m.b.t. de privacy (toch wel iets wat ik heel belangrijk vind).
Ik ga de app echter niet installeren, puur omdat ik niet in zijn goede werking/nut geloof en omdat ik (ondanks de ok privacy) dit een (kleine) stap in de verkeerde richting vind (wat is het volgende... app verplichten, app dan toch aanpassen en beetje bij beetje privacy opgeven?).
Mijn vrouw heeft hem al een tijdje staan (testgroep), ze doet maar :)
Gebruikersavatar
honda4life
Moderator
Moderator
Berichten: 6008
Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
Locatie: 127.0.0.1
Uitgedeelde bedankjes: 207 keer
Bedankt: 376 keer
Recent bedankt: 2 keer

Ik hoop net dat ze wel een oplossing zien in deze app om toch meer vrijheid te geven.
Stel nu: Geen app, maximum 5 contacten. Wel app: meer contacten toegestaan, want beter getraced?
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6126
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 245 keer
Bedankt: 584 keer
Recent bedankt: 10 keer

honda4life schreef:Ik hoop net dat ze wel een oplossing zien in deze app om toch meer vrijheid te geven.
Stel nu: Geen app, maximum 5 contacten. Wel app: meer contacten toegestaan, want beter getraced?
En hoe ga je bewijzen dat je maar 5 contacten hebt? Ga je daar een andere app voor uitbrengen? :angel:
Stroper
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1893
Lid geworden op: 24 aug 2011, 10:27
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 155 keer
Recent bedankt: 1 keer

* Quasi niemand houdt zich aan de 5 personen-regel
* De regel is dat je je "nauwe"* contacten beperkt tot 5 vaste per maand
-> Nauwe= personen waarmee je op minder dan anderhalve meter afstand komt en kan knuffelen/kussen.
* Als je afstand kan bewaren is er geen limiet op het aantal mensen dat je kan zien.
DarkV
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3724
Lid geworden op: 17 apr 2019, 11:47
Uitgedeelde bedankjes: 111 keer
Bedankt: 154 keer
Recent bedankt: 3 keer

NuKeM schreef:Ik ga de app echter niet installeren, puur omdat ik niet in zijn goede werking/nut geloof
Als de app geen melding geeft... geen probleem, geeft de app wel een melding dan kan je er nog mee doen wat je wil. Ofwel trek je je er niets van aan (weinig respect naar je medemensen ook al is het misschien een false-positif) ofwel ben je wat voorzichtig en beperk je je contacten wat strikter (en laat je je al of niet testen).

Zelfs als de app niet perfect werkt lijkt er mij nog steeds niets verloren door ze wel te installeren.
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6790
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 225 keer
Bedankt: 614 keer
Recent bedankt: 3 keer

heist_175 schreef:
iceke schreef: (En ondertussen worden de labo's slapend rijk...iets met terugbetalingen enzo)
Dat hebben DeBlock en DeBacker (beide OVLD) wel lekker geregeld voor de farmasector.
Benieuwd hoe de nieuwe ministers van de opperlobbypartijen (CDV, OVLD) het er vanaf gaan brengen.
https://www.standaard.be/cnt/dmf20200925_97581795
Labogroep CMA-Medina, de grootste privégroep van het land, heeft het duidelijk handig aan­gepakt. De eigenaars, het echtpaar Verheyden-De Raedt, verkopen de laboratoria aan het Franse Bio­group en cashen daarbij circa 1 miljard euro. De indrukwekkende operationele winstmarge van 50 procent is bepalend voor die verkoopprijs
Gebruikersavatar
devilkin
Administrator
Administrator
Berichten: 6012
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 828 keer
Bedankt: 507 keer
Recent bedankt: 3 keer

Kunnen we dit topic houden voor de tool, en niet *weer* vervallen in de zoveelste politieke discussie?
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6350
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1287 keer
Bedankt: 486 keer
Recent bedankt: 2 keer

honda4life schreef:Een beetje grafiekjes hoe veel contacten je gehad hebt, hoe dicht, ... werkt toch motiverend beter te worden in social distancing (ookal is Bluetooth hier niet 100% voor gemaakt).
Dit vind ik ook een beetje jammer, maar misschien is dat onze geek-reactie. Het is wellicht inderdaad wel omwille van privacy, zoals iemand aanhaalt, al zouden ze er ook gewoon een vertraging op kunnen zetten zodat ik niet weet wie juist die ene andere app-gebruiker is die enkele dagen geleden blijkbaar tegengekomen is.

Nu tast je volkomen in het duister, en heb je totaal geen idee hoe goed de app eigenlijk werkt. Nu, wellicht is het ook een beetje de bedoeling: app installeren, en er dan niet meer verder aan denken, terwijl hij wel zijn werk blijft doen.

Verder maak ik me ook niet teveel illusies. Wie de app gebruikt, is wellicht sowieso al iemand die op zijn hoede is en veel contacten vermijdt. Als je dan op een week tijd misschien bij 10 mensen langer dan 15' gestaan hebt, is de kans nog altijd enorm klein dat er daar ook een van de app gebruikte. En op besmetting 'reken' ik al helemaal niet. We zitten nu aan 1500 per dag of zo. Ik weet niet hoe ver de app terugkijkt, maar stel dat er zo'n 10.000 zouden triggeren, dan is dat nog altijd maar 0.1% van de bevolking en als er pakweg 20% van de bevolking de app gebruikt, zit je dus met een kans van 0.02% dat de app een match vindt.
Gebruikersavatar
honda4life
Moderator
Moderator
Berichten: 6008
Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
Locatie: 127.0.0.1
Uitgedeelde bedankjes: 207 keer
Bedankt: 376 keer
Recent bedankt: 2 keer

De app is 1 dag actief, het enige ik de zien krijg is dat ik op 1/14 zit, alsof als het balkje op 14/14 staat ik superveilig bezig ben :beerchug:
De app zegt nog niet eens op het einde van de dag, 1 "risicocontact" (m'n partner), niet echt motiverend om te zien of het al dan niet werkt zo.
Mja toch een beetje een gemiste kans lijkt me, het lijkt of ik de enige ben die deze app gebruik zo (en dan heeft het ook geen nut).
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Gebruikersavatar
on4bam
Moderator
Moderator
Berichten: 5341
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Locatie: 127.0.0.1 of elders
Uitgedeelde bedankjes: 280 keer
Bedankt: 493 keer
Recent bedankt: 11 keer

Geen gsm.. dus nee, niet geïnstalleerd.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
woutervh
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2322
Lid geworden op: 09 mei 2007, 11:44
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 183 keer
Recent bedankt: 1 keer

Mocht je met de app nu eens iets extra's kunnen...
Iets à la snake, flappy bird, angry birds, geef de croo een djoef op zijn muil, ... zoiets dat viraal kan gaan
Verspreiding gegarandeerd :-D
Stroper
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1893
Lid geworden op: 24 aug 2011, 10:27
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 155 keer
Recent bedankt: 1 keer

De app is momenteel nr 1 in zowel de Apple AppStore en de Google PlayStore.
Dus met de verspreiding zit het wel snor.
En voor de rest moet de app saai zijn, want ze moet enkel op de achtergrond draaien totdat je een waarschuwing krijgt of zelf een test laat doen.
ITnetadmin
userbase crew
userbase crew
Berichten: 8974
Lid geworden op: 28 jan 2012, 18:22
Uitgedeelde bedankjes: 199 keer
Bedankt: 690 keer
Recent bedankt: 2 keer

Ik merkte trouwens net dat de app geen bluetooth permissions vraagt of gelist heeft.
Normaal krijg ik zo'n keuzeveld "allow app to turn bluetooth on/off", met dan de opties "allow", "deny", of "ask me every time".
Deze had dat niet en slaagde er toch in om achter mijn rug de bluetooth aan te zetten.

Dat is uiteraard totaal onaanvaardbaar, hij is er dan ook direct terug afgevlogen.
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 8274
Lid geworden op: 20 jun 2016, 18:36
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 527 keer
Recent bedankt: 13 keer

ITnetadmin schreef: Dat is uiteraard totaal onaanvaardbaar, hij is er dan ook direct terug afgevlogen.
Dat is via de API dat het geactiveerd wordt veronderstel ik?

Eerder iets dat je aan Google moet toewrijven dan, want ik veronderstel dat dit wel Android zal zijn.
Gebruikersavatar
honda4life
Moderator
Moderator
Berichten: 6008
Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
Locatie: 127.0.0.1
Uitgedeelde bedankjes: 207 keer
Bedankt: 376 keer
Recent bedankt: 2 keer

Wat noem je Bluetooth gebruiken?
Scannen op MAC beacons ofzo... Tenslotte is dat weinig connectie maken hé.
Eerder een Android gebrek dan de app.

Mooie drogreden(?) om het niet te willen gebruiken ;-)
Laatst gewijzigd door honda4life 02 okt 2020, 07:07, in totaal 1 gewijzigd.
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Gebruikersavatar
Goztow
Administrator
Administrator
Berichten: 14441
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1600 keer
Bedankt: 1194 keer
Recent bedankt: 3 keer

Net geïnstalleerd.
Gebruikersavatar
krisken
userbase crew
userbase crew
Berichten: 19763
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

Geïnstalleerd op 2 smartphones die ik dagelijks bij mij heb. Reden lijkt me logisch : kans dat ik als ambulancier in contact kom met covid patiënten lijkt me toch redelijk groot?

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Gebruikersavatar
tomw
Premium Member
Premium Member
Berichten: 585
Lid geworden op: 04 sep 2008, 13:32
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 10 keer

De app lijkt sinds deze morgen niet meer te werken. Bij het openen komt onmiddelijk een fout tevoorschijn.
ddd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2382
Lid geworden op: 08 feb 2010, 15:56
Uitgedeelde bedankjes: 359 keer
Bedankt: 165 keer

Hier geen probleem.
"Wekelijks Gemiddelde" heeft ook nog een update gehad op 3 okt om 9:11.
1207
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3443
Lid geworden op: 11 jun 2009, 11:02
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 96 keer

krisken schreef:Geïnstalleerd op 2 smartphones die ik dagelijks bij mij heb. Reden lijkt me logisch : kans dat ik als ambulancier in contact kom met covid patiënten lijkt me toch redelijk groot?
het is maar te hopen dat iedereen ook effectief n zijn app zet als hij besmet is
en waarschuwingen? bij mij krijgt geen enkele app toestemming om mij te onpas te terroriseren met een hoop lawaai. Geen idee hoe ik dus verwittigd kan worden
ddd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2382
Lid geworden op: 08 feb 2010, 15:56
Uitgedeelde bedankjes: 359 keer
Bedankt: 165 keer

Open de app, Instellingen, Meldingen.

Wel verwittigd willen worden, maar de waarschuwingen bewust afzetten? We zullen een postduif sturen..
skipper
Pro Member
Pro Member
Berichten: 368
Lid geworden op: 31 jan 2005, 20:21
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 16 keer

Hier staat hij er ook op. Baat het niet, dan schaadt het niet.
1207
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3443
Lid geworden op: 11 jun 2009, 11:02
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 96 keer

ddd schreef:Open de app, Instellingen, Meldingen.
Wel verwittigd willen worden, maar de waarschuwingen bewust afzetten? We zullen een postduif sturen..
wegens een volstrekt incompetent en leugenachtige overheid installeer ik die app uiteraard niet
ten laatste volgend jaar stapt de privé mee in en worden onze gegevens verkocht (leuke extra inkomsten voor de staatskas)
Gebruikersavatar
devilkin
Administrator
Administrator
Berichten: 6012
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 828 keer
Bedankt: 507 keer
Recent bedankt: 3 keer

Je hebt duidelijk geen idee hoe het ding werkt. De privé zit er al in: de api is van google/apple.

Zolang je geen test gaat opladen weet de overheid geen bal.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5082
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 153 keer
Recent bedankt: 5 keer

Ik vind het vervelend dat bluetooth continu moet aanstaan. Die reflex heb ik niet. Ik heb vaak de reflex als ik mijn batterij moet sparen om bluetooth uit te zetten en dan vergeet ik die bij het buitenkomen weer aan te zetten. Dat heb ik ook met 4g dit probleem dat ik vergeet dat hij aan/af staat.

Deze app is dus voor mij totaal onnuttig.
Gebruikersavatar
devilkin
Administrator
Administrator
Berichten: 6012
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 828 keer
Bedankt: 507 keer
Recent bedankt: 3 keer

4g hoeft geen probleem te zijn: de tokens waaraan positieve tests gekoppeld zijn worden - dacht ik - maar 1x per dag gepushed/gedownload vanuit de centrale server.

Bluetooth wel natuurlijk.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Gebruikersavatar
svermassen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2302
Lid geworden op: 21 nov 2004, 20:05
Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
Bedankt: 60 keer
Recent bedankt: 1 keer

woutervh schreef:Mocht je met de app nu eens iets extra's kunnen...
Iets à la snake, flappy bird, angry birds, geef de croo een djoef op zijn muil, ... zoiets dat viraal kan gaan
Verspreiding gegarandeerd :-D
Denk eerder dan die die ze van onder het stof gehaald hebben :bang:

Ik gebruik het nu ook niet.
Als je je zelf aan de richtlijnen houd, bied dat weinig meerwaarde.
Buiten dan eens naar de winkel gaan.
Maar dat is bij mij met die kar door de winkel vliegen en gewoon zwijgen tot ik terug buiten ben :banana:

Misschien als we terug naar kantoor moeten/mogen, zal ik het nog wel eens overwegen.
DarkV
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3724
Lid geworden op: 17 apr 2019, 11:47
Uitgedeelde bedankjes: 111 keer
Bedankt: 154 keer
Recent bedankt: 3 keer

boonpwnz schreef:als ik mijn batterij moet sparen om bluetooth uit te zetten
De kinderen willen het hier ook niet installeren omdat hun bluetooth aan moet :roll:

Mijn bluetooth staat gewoon de ganse dag aan zonder enig probleem.
powaq
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 971
Lid geworden op: 16 sep 2008, 11:43
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 63 keer

boonpwnz schreef:Ik vind het vervelend dat bluetooth continu moet aanstaan. Die reflex heb ik niet. Ik heb vaak de reflex als ik mijn batterij moet sparen om bluetooth uit te zetten en dan vergeet ik die bij het buitenkomen weer aan te zetten. Dat heb ik ook met 4g dit probleem dat ik vergeet dat hij aan/af staat.

Deze app is dus voor mij totaal onnuttig.
Maakt dat ook maar iets uit? Ik merk 0,0 impact of BT nu aan of af staat bij mij..
ddd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2382
Lid geworden op: 08 feb 2010, 15:56
Uitgedeelde bedankjes: 359 keer
Bedankt: 165 keer

Maakt idd amper verschil: https://www.androidauthority.com/does-b ... y-1145853/
Staat bij mij ook gewoon altijd aan.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5082
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 153 keer
Recent bedankt: 5 keer

Bij mij staat wifi altijd aan maar enkel als ik thuis ben. 4g enkel aan indien nodig en bt staat quasi nooit bij mij aan...
ddd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2382
Lid geworden op: 08 feb 2010, 15:56
Uitgedeelde bedankjes: 359 keer
Bedankt: 165 keer

Waarom installeer je de app, die Bluetooth nodig heeft, dan?
BT staat bij mij altijd aan: verbruikt nauwelijks batterij, thuis bellen is altijd met BT headset, BT in wagen, smartwatch, BT Speaker thuis...
DarkV
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3724
Lid geworden op: 17 apr 2019, 11:47
Uitgedeelde bedankjes: 111 keer
Bedankt: 154 keer
Recent bedankt: 3 keer

ddd schreef:Maakt idd amper verschil: https://www.androidauthority.com/does-b ... y-1145853/
Staat bij mij ook gewoon altijd aan.
Het zijn van die verhalen die blijven rondgaan en op dit moment toch wel een belangrijke impact hebben.

Misschien iets voor de makers van het tooltje om mee te geven ?
Gebruikersavatar
honda4life
Moderator
Moderator
Berichten: 6008
Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
Locatie: 127.0.0.1
Uitgedeelde bedankjes: 207 keer
Bedankt: 376 keer
Recent bedankt: 2 keer

Baterijgebruik van Bluetooth is denk ik altijd een probleem van de app zelf.
Als je nu een smartwatch verbindt, en je installeert en app... dan is het toch niet de Bluetooth die veel batterij verbruikt maar de app...

Wat kan zo'n app meer doen als je Bluetooth zichtbaar maken?
(mits bepaald interval, of samen met Android / Apple dit niet zichtbaar maken?)
Ik geloof nooit dat je toestel een lijst met 600.000 MAC-adressen ontvangt om even onzichtbare devices in de nabijheid te scannen.
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
johcla
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2417
Lid geworden op: 23 maa 2009, 21:08
Uitgedeelde bedankjes: 675 keer
Bedankt: 154 keer

Ik las dit weekend dat IOS 14 met een serieus batterijprobleem zit. Waarschijnlijk zullen sommigen de schuld leggen bij de coronalert-app en niet bij de IOS update.
DarkV
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3724
Lid geworden op: 17 apr 2019, 11:47
Uitgedeelde bedankjes: 111 keer
Bedankt: 154 keer
Recent bedankt: 3 keer

johcla schreef:Ik las dit weekend dat IOS 14 met een serieus batterijprobleem zit.
Daar merk ik toch niets van... heb zelfs de indruk dat het beter is dan IOS 13 (en heb ondertussen de Coronalert app actief).
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3223
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 217 keer

Ik merk ook niets van een batterydrain met iOS 14.
Internet & TV: Proximus Flex Fiber 500/500 + TV via  Apple TV
GSM: Hey Telecom 20 GB + 20GB boost

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
Plaats reactie

Terug naar “Maatschappelijke uitdagingen / discussies (niet technisch)”