Je hebt er altijd die nog mailen na 22.00 ofzo, of in't weekend, maar dat zoek je dan zelf.
Daarna nog tijd genoeg om te ontspannen. Voor sommigen is dat wandelen door Brussel, en met een mondmasker op de trein zitten, ieder zijn ding.

ddd schreef:Werk 100% thuis sinds maart, en om 16.30 gaat mijn laptop dicht, einde werkdag. Niet moeilijk hoor...
Je hebt er altijd die nog mailen na 22.00 ofzo, of in't weekend, maar dat zoek je dan zelf.
1207 schreef:ddd schreef:Werk 100% thuis sinds maart, en om 16.30 gaat mijn laptop dicht, einde werkdag. Niet moeilijk hoor...
nog niet voor op je donder gekregen?
die verhalen hoor je wel vaker, thuiswerken ok maar als er geen afspraken zijn ben je op den duur 10u bezig en constant bereikbaar.
FlashBlue schreef:Het zelf bepalen van start/einde werkdag is ook een groot pluspunt, net als het feit dat je heel gemakkelijk je dag even kan onderbreken voor iets te regelen, wandeling naar bakker, of noem maar op.
.
Data technicus schreef:Wij mogen van onze regering maar met 1 persoon nauw contact hebben maar sporters mogen blijkbaar meer en dan geven ze het ook nog uit op tv. Krijgen zij dan nu ook een boete van 250 euro?
Screenshot_20201020-210729_HLN.jpg
Screenshot_20201020-210510_HLN.jpg
1207 schreef:neen en voetbalclubs staan tevens boven de wet
sluiten contracten af met labo's om voorrang te krijgen bij de testen en kunnen dus onbeperkt getest worden + uitslag binnen de 24u
Data technicus schreef:Wij mogen van onze regering maar met 1 persoon nauw contact hebben maar sporters mogen blijkbaar meer en dan geven ze het ook nog uit op tv. Krijgen zij dan nu ook een boete van 250 euro?
Screenshot_20201020-210729_HLN.jpg
Screenshot_20201020-210510_HLN.jpg
ddd schreef:Bij ons is het bedrijfsrestaurant ook nog gewoon open...
De horeca (cafés en restaurants) sluit verplicht vier weken lang de deuren. Er komt een evaluatie na 14 dagen. Het gaat om alle drank- en eetgelegenheden, met uitzondering van:
-logiezen die hun restaurant (maar niet hun bar) voor verblijvende gasten mogen openhouden
-grootkeukens in scholen, leefgemeenschappen, werkomgevingen (dus bedrijfsrestaurants, refters in scholen, ..).
FlashBlue schreef:Waarom zou dat ook niet zo zijn.... Was vorige lockdown ook gewoon zo...
FlashBlue schreef:Als jij naar een commercieel labo stapt en zegt "ik wil mij vanaf nu 3x per week laten testen op covid-19,
profke schreef:Het is een beetje "trumpiaans".
hoe kunnen we het aantal positief geteste mensen doen dalen?
door minder mensen te testen.
Test nul mensen, en je hebt nul positieve testen.
iceke schreef:Alle kritiek afdoen als bullshit is dat ook...
https://www.google.com/url?sa=t&source= ... unmEsSOimG
quovadis schreef:Hij zegt ook dat kinderen niet de motor van deze epidemie zijn en ook niet van deze golf.
Dus ik zou niet teveel hopen dat uw natte droom uitkomt.
quovadis schreef:Hij zegt ook dat kinderen niet de motor van deze epidemie zijn en ook niet van deze golf.
heist_175 schreef:Maar in de rest van het land? Ach kom.
CCatalyst schreef:heist_175 schreef:Maar in de rest van het land? Ach kom.
Jan Jambon zou dit opnieuw mee kunnen goedkeuren voor Vlaanderen (zoals bij de horeca) om achteraf, wanneer de camera's erbij komen, zijn onvrede met deze maatregelen uit te drukken (zoals bij de horeca).
CCatalyst schreef:Kinderen zijn geen motor, scholen zijn de motor. De manier waarop is al lang gekend.
ddd schreef:Op die kleurenkaart van Belgie, lijkt het of Vlaanderen idd veel beter bezig is. Maar dat komt daar de uitschieters in Wallonië, en ook hoe de opschaling qua kleuren gebeurt.
CCatalyst schreef:FWIW, Wallonie is eerder herbegonnen met het hoger onderwijs, en het zou mogelijks daaraan kunnen liggen. In dat geval lopen wij gewoon wat achter.
CCatalyst schreef:FWIW, Wallonie is eerder herbegonnen met het hoger onderwijs, en het zou mogelijks daaraan kunnen liggen. In dat geval lopen wij gewoon wat achter.
1207 schreef:ziekenhuisopnames is een cijfer dat achterloopt op het cijfer vd besmettingen dus dat loopt nog door (ook als de cijfers vd besmettingen beginnen dalen).
dat cijfer zal binnen een week of 4 nog eens serieus toenemen(ik vrees dat je daar neit eens omheen kunt)
heist_175 schreef:[
Er zit een vertraging van 2-3 weken op, dus de ziekenhuisopnames gaan nog even verder stijgen, dat is zeker.
1207 schreef:dat komt op ons af vooraleer de maatregelen grijpen.
Code: Selecteer alles
Microbioloog Emmanuel André: ‘Nieuwe lockdown is noodzakelijk, de enige optie die ons nog rest’
‘We moeten onszelf niet langer de vraag stellen wat we moeten sluiten. We moeten onszelf afvragen wat we open moeten laten. We stevenen recht op een muur af, een nieuwe lockdown is de enige optie die ons nog rest.’ Dat heeft microbioloog Emmanuel André woensdagmiddag verklaard tijdens het journaal op RTBF.
Ziekenhuis Saint-Luc neemt afstand van standpunten van diensthoofd Jean-Luc Gala
Het ziekenhuis Saint-Luc in Brussel noemt de standpunten van infectioloog Jean-Luc Gala ‘contraproductief’. Via Twitter laat het ziekenhuis weten zich ‘ondubbelzinnig te distantiëren’ van zijn uitspraken. ‘Het is heel uitzonderlijk dat een ziekenhuis zich distantieert van een arts.’
petrol242 schreef:Ik ben net met heel het gezin en hun lieven binnen de week voor een tweede keer getest en verwacht de uitslag vanavond en in het slechtste geval morgenvroeg.
1207 schreef:echt iedereen faalt en blijft minimaliseren
1207 schreef:hebt ge den dokter die wa komt hoesten in de studio
"het is mijn jaarlijkse verkoudheid", test volgt nog
1 straf dat hij er komt zitten
2 straf dat schols hem niet wandelen stuurt
maar als ge echt wilt weten waarom het hier zo dramatisch is
echt iedereen faalt en blijft minimaliseren
Terug naar “Maatschappelijke uitdagingen / discussies (niet technisch)”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten