Google Stadia

Hierin kan je goede deals melden aan je mede-userbase leden
marzman
Pro Member
Pro Member
Berichten: 426
Lid geworden op: 15 dec 2015, 14:52
Uitgedeelde bedankjes: 89 keer
Bedankt: 18 keer
Recent bedankt: 1 keer

De mijne is gisteren verstuurd. Komt volgende week (hetzelfde als wat in de mail stond).
Gebruikersavatar
rowan
Premium Member
Premium Member
Berichten: 583
Lid geworden op: 29 jul 2007, 20:35
Locatie: 59GIS0
Uitgedeelde bedankjes: 190 keer
Bedankt: 22 keer

De mijne komt pas 3-6 januari toe, met de 3 koningen uit het Oosten ;-)

Loont het nu al de moeite om een Stadia PRo account aan te maken en black friday deals te scoren?
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6350
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1287 keer
Bedankt: 486 keer
Recent bedankt: 2 keer

Hier hetzelfde. Eerder deze week stond er nog verzending begin januari. En ik krijg net mail dat het verzonden is. Da's wel een leuke verrassing met het oog op de nieuwe TV die hier net geïnstalleerd is. :beerchug:
stybola
Plus Member
Plus Member
Berichten: 142
Lid geworden op: 04 sep 2019, 20:41
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 7 keer

Net geleverd bij de buren! Deze avond test ik alles uit.

Hopelijk wat toffe deals op de betalende games. :)
marzman
Pro Member
Pro Member
Berichten: 426
Lid geworden op: 15 dec 2015, 14:52
Uitgedeelde bedankjes: 89 keer
Bedankt: 18 keer
Recent bedankt: 1 keer

Hier ook net bij de buren. Dacht al fat ik de bel hoorde maar ik kon niet meteen open doen :)
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5081
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 153 keer
Recent bedankt: 5 keer

Als GLS bij de buren aflevert is het gewoon een paar straten verder :banana:
Gelukkig doen andere postdiensten dat niet :lol:
Gebruikersavatar
silentkiller
Pro Member
Pro Member
Berichten: 429
Lid geworden op: 24 jun 2008, 15:36
Locatie: Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
Bedankt: 53 keer
Recent bedankt: 6 keer

25 NOV. 23:00 Verwerkt in het sorteercentrum
26 NOV. 08:19 Het pakket kan op dit moment niet geleverd worden en heeft 1 à 2 dagen vertraging
marzman
Pro Member
Pro Member
Berichten: 426
Lid geworden op: 15 dec 2015, 14:52
Uitgedeelde bedankjes: 89 keer
Bedankt: 18 keer
Recent bedankt: 1 keer

boonpwnz schreef:Als GLS bij de buren aflevert is het gewoon een paar straten verder :banana:
Gelukkig doen andere postdiensten dat niet :lol:
:) Mijn vrouw kende de buurvrouw ook niet die het kwam brengen. Het zijn hier zes straten met dezelfde straatnaam dus zou best kunnen dat ze wat verder woont. Het was in ieder geval niet de buurvrouw naast ons.
lukadad
Pro Member
Pro Member
Berichten: 409
Lid geworden op: 27 feb 2015, 20:01
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 45 keer

En voor wie er geen geld meer voor over heeft :
Hoe een gratis spel spelen op Stadia, ook zonder Pro-abo :
https://support.google.com/stadia/answer/10220308?hl=nl

De gratis spelen staan hier :
https://stadia.google.com/store/list/101

Dit zijn niet de games die je kan claimen als je een Pro-abo aangegaan bent.
Die staan in de Pro-sectie : https://stadia.google.com/store/list/2001
yaris
Premium Member
Premium Member
Berichten: 564
Lid geworden op: 14 mei 2004, 00:16
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 34 keer
Recent bedankt: 1 keer

silentkiller schreef:25 NOV. 23:00 Verwerkt in het sorteercentrum
26 NOV. 08:19 Het pakket kan op dit moment niet geleverd worden en heeft 1 à 2 dagen vertraging
Bij mij ook deze melding ... balen :-)
Gebruikersavatar
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2278
Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
Locatie: Oost-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 92 keer

Hier deze ochtend geleverd al :) dit weekend eens proberen op de tv
Internet = EDPnet
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
Gebruikersavatar
Marsmillo
Plus Member
Plus Member
Berichten: 178
Lid geworden op: 16 jul 2009, 15:06
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 18 keer

Vrijdagnamiddag pakje toegekomen. Zal niet de enige geweest zijn, want de koerier wist me te melden dat zijn bestelwagen bijna vol zat met gelijkaardige pakjes van Google. Voor 22.22 Euro ook niet verwonderlijk, laat ons hopen dat het stadia een boost kan geven, want na testen was ik wel best aangenaam verrast.

Na het installeren van de Chromecast ultra, onmiddellijk ook de stadia controller ingesteld. Ik moet toegeven dat ik wel wat teleurgesteld was dat ik zo op het eerste zicht niet verder kon, zonder betalingsgegevens op te geven om een PRO account aftesluiten. Eerste maand blijft gratis, maar nu mag ik niet gaan vergeten om dat ding terug tijdig te annuleren of er gaan 9.99 euro van mijn rekening af... Niet zo'n nette praktijken, maar kan het ook zomaar zijn dat ik ergens een skip functie over het hoofd gezien heb.

Met het gratis maandje, kan je ook de gratis PRO games claimen, dus je hebt in ieder geval al iets om te spelen.
En heb je hebt 10 euro korting op een eerste aankoop via stadia (en er zijn kortingen tot onder de 10 euro, dus dat is een gratis game).

Ideaal om te testen dus. En dat testen loopt hier alvast lekker vlot. Vlotter dan Shadow en Nvidia Geforce Now. Al moet ik eens uitzoeken wat het probleem juist is, vroeger had ik daar geen last, maar na modem en decoder swap gaat dit niet lekker meer.

De Stadia controller is ook op PC aan te sluiten.
Via Steam is het me gelukt om een non-steam versie van GTAV met controller te spelen, je moet wel even wat gaan instellen en via big-picture mode spelen. Maar het werkt prima met alle functies, analoge triggers, joysticks, trilmotor (al heb ik dat uitgezet).
-*-
marzman
Pro Member
Pro Member
Berichten: 426
Lid geworden op: 15 dec 2015, 14:52
Uitgedeelde bedankjes: 89 keer
Bedankt: 18 keer
Recent bedankt: 1 keer

Via USB denk ik? Via wifi kun je het gebruiken voor Stadia op de computer in de browser, je telefoon of op de tv via de chromecast.

Bij Lenovo https://gaming.lenovo.com/emea/threads/ ... vailable!) op het forum kun je een code vragen om het drie maanden te proberen (als je dat nog niet eerder gedaan hebt).
Gebruikersavatar
Marsmillo
Plus Member
Plus Member
Berichten: 178
Lid geworden op: 16 jul 2009, 15:06
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 18 keer

marzman schreef:Via USB denk ik? Via wifi kun je het gebruiken voor Stadia op de computer in de browser, je telefoon of op de tv via de chromecast.

Bij Lenovo https://gaming.lenovo.com/emea/threads/ ... vailable!) op het forum kun je een code vragen om het drie maanden te proberen (als je dat nog niet eerder gedaan hebt).
Inderdaad met USB. Werkt goed!
Draadloos op de Chromecast werkt ook zeer vlot.

Bedankt voor de tip. Zonet een aanvraag gedaan, benieuwd of er nog iets uitdelen.
-*-
orionis
Plus Member
Plus Member
Berichten: 135
Lid geworden op: 02 maa 2010, 19:52
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 108 keer
Bedankt: 34 keer

Hier ook pakje vrijdag aangekregen.
Gisteren eerste keer getest en het bevalt me wel.
Het enige wat me nog niet goed lukt is om makkelijk van scherm te wisselen (pc -> TV -> chromebook)
en dan vooral het koppelen van de controller aan het nieuwe scherm.

Ik heb mn abonnement al meteen uitgeschakeld, maar ik blijf gewoon nog PRO tot 26 december,
maar heb wel al een aanvraag gedaan voor de 3 maanden gratis via Lenovo :wink:
- Internet, TV, mobile: scarlet Trio, Tempo Giga, Mobile Vikings
- Streaming: Netflix, Disney+ en Youtube premium
- Gaming: PC, Vive / Reverb G2 en Nintendo switch
- Domotica: Niko home control & philips hue & Nest
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6126
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 244 keer
Bedankt: 584 keer
Recent bedankt: 10 keer

Ze hebben precies nog een magazijn gevonden met pakjes.

Mijn verzending stond voorzien voor eind januari en nu krijg ik bericht dat het morgen toekomt. :P
pfuhu
Premium Member
Premium Member
Berichten: 640
Lid geworden op: 12 mei 2011, 20:02
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 66 keer
Recent bedankt: 3 keer

Hier vanochtend toegekomen.
Gebruikersavatar
Belgissschenaap
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 866
Lid geworden op: 21 nov 2020, 07:01
Uitgedeelde bedankjes: 108 keer
Bedankt: 125 keer

cadsite schreef:Ze hebben precies nog een magazijn gevonden met pakjes.

Mijn verzending stond voorzien voor eind januari en nu krijg ik bericht dat het morgen toekomt. :P
Hier idem, maar verwachte leverdatum was al paar keer vervroegd. Is vandaag verzonden en op zelfde moment van kredietkaart gegaan
yaris
Premium Member
Premium Member
Berichten: 564
Lid geworden op: 14 mei 2004, 00:16
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 34 keer
Recent bedankt: 1 keer

Ik heb er 2 besteld met enkele dagen tussen. 1ste is vanmorgen geleverd en 2de zou, in plaats van begin januari, op 30 november geleverd worden.
Zou wel super zijn.
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6350
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1287 keer
Bedankt: 486 keer
Recent bedankt: 2 keer

De mijne (2) zijn ook toegekomen. Nu nog eens kijken wat ik daar allemaal mee kan, want eigenlijk heb ik sowieso te weinig tijd. Heb ook een PS4/PS5 met PS+, en GamePass Ultimate (voor op PC - nog geen XSX hier). Maar bon, zal alleszins dat maandje gratis eens proberen (en misschien 3 proberen bij Lenovo) om te zien hoe vlot dat wel/niet werkt hier thuis (met o.a. Homeplug).
Had ze eigenlijk in eerste instantie gekocht voor de Chromecast, al is zelfs dat uiteindelijk onnodig gebleken (al wat ik wil casten naar mijn nieuwe LG OLED kan ik blijkbaar ook met Apple Airplay).
Moet sowieso ook nog wat verder mijn LG OLED instellen/uitproberen, en mijn Telenet Galaxy S21 is ook toegekomen, dus daar moet ik ook nog eens kijken hoe alles te migreren... Tijd te kort... 1st world problems :D.


EDIT: ik begrijp wel nog niet helemaal hoe je library nu juist werkt. Ik heb daar nu 40 geclaimde games. Als ik het goed heb zijn dat games die ik gratis kan spelen zolang ik maar PRO heb ? Maar waarom staat er 'geclaimd' ? Of werkt dit zoals PS+ ? Namelijk dat ze regelmatig rouleren en je de nieuwe dan telkens weer expliciet moet toevoegen (waarvoor je PRO moet hebben) en op die manier je lijst van 'gratis' games constant groeit, maar dus wel een actief PRO abonnement vereisen om ze te spelen ?
marzman
Pro Member
Pro Member
Berichten: 426
Lid geworden op: 15 dec 2015, 14:52
Uitgedeelde bedankjes: 89 keer
Bedankt: 18 keer
Recent bedankt: 1 keer

Ja dat is het idee. Games kunnen verdwijnen uit pro maar als je ze geclaimd hebt kun je ze blijven spelen zolang je pro hebt.
orionis
Plus Member
Plus Member
Berichten: 135
Lid geworden op: 02 maa 2010, 19:52
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 108 keer
Bedankt: 34 keer

marzman schreef: Bij Lenovo https://gaming.lenovo.com/emea/threads/ ... vailable!) op het forum kun je een code vragen om het drie maanden te proberen (als je dat nog niet eerder gedaan hebt).
code ontvangen!

@marzman, nog eens merci!
- Internet, TV, mobile: scarlet Trio, Tempo Giga, Mobile Vikings
- Streaming: Netflix, Disney+ en Youtube premium
- Gaming: PC, Vive / Reverb G2 en Nintendo switch
- Domotica: Niko home control & philips hue & Nest
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6126
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 244 keer
Bedankt: 584 keer
Recent bedankt: 10 keer

Ik heb mijn pakket ook ontvangen en tracht de controller werkende te krijgen op de chromecast met google TV. In principe zou dat moeten werken met de bijbehorende app.
Alleen lukt het installeren van de app niet...
Hij blijft maar staan op 'in behandeling'.
Iemand een gedacht wat er mis zou kunnen zijn?
lukadad
Pro Member
Pro Member
Berichten: 409
Lid geworden op: 27 feb 2015, 20:01
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 45 keer

Dit weekend is Tom Clancy´s Rainbow Six Siege gratis te spelen, geen pro-abo nodig :

https://t.co/xyKbzAsUpK
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6126
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 244 keer
Bedankt: 584 keer
Recent bedankt: 10 keer

hèhè, eindelijk gelukt.
Ik heb in de app store moeten klikken op "verwijder updates".
Erna kon ik eindelijk terug apps installeren en dus ook stadia.

Aangezien ik google one heb kreeg ik 3 maanden pro en dankzij de eerder genoemde link komen daar 3 maanden bovenop.

Ik kan dus wat beginnen testen.

Eigenlijk echt een zotte aanbieding. Alleen al de 2 laders zijn meer dan €22,22 waard.
Gebruikersavatar
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2278
Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
Locatie: Oost-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 92 keer

Klopt

Iemand van jullie problemen met koppelen van de controllers via app op Android.

Wifi verbinden lukt meteen, updaten controller - dat loopt fout alles opnieuw proberen ook paar uur gewacht zelfde probleem
Internet = EDPnet
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
splinterbyte
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1755
Lid geworden op: 16 jun 2006, 18:34
Locatie: Rivierenland
Uitgedeelde bedankjes: 176 keer
Bedankt: 83 keer

Ah crap ik ben dus te laat :-( "Niet op voorraad"

Nu apart van dit had ik eens voor de lol een Stadia Pro trial gestart, omdat ik dacht "oh leuk 10 euro per maand en je kan alle spelletjes spelen die er op staan"
Maar nee wat lame zeg, je moet ze nog eens aankopen ook en zijn duurder dan voor bv PS4...
Voorbeeld: Assassin's Creed: Odyssey
- Bij bol.com voor PS4: € 17.99
- Bij google stadia pro: € 69.99
Marsmillo schreef:...nu mag ik niet gaan vergeten om dat ding terug tijdig te annuleren of er gaan 9.99 euro van mijn rekening af... Niet zo'n nette praktijken,..
Of je zegt gewoon direct op, zo heb ik het gisteren gedaan wegens geen interesse. Blijft nog een maand werken:
Stadia Pro
€9.99 / Month
Cancels on Jan 5, 2022

Purchase history
Stadia Pro
Dec 5, 2021
Subscription payment
€0.00
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6126
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 244 keer
Bedankt: 584 keer
Recent bedankt: 10 keer

Ik vind de prijzen ook serieus aan de hoge kant.

Wat ik wel zag, ze schrijven dat ze je een mail sturen 7 dagen voordat de €9,99 zal aangerekend worden.
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6350
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1287 keer
Bedankt: 486 keer
Recent bedankt: 2 keer

Woop woop, zonet ook de code ontvangen van het Lenovo forum. Ocharme die forum mod die al die posts manueel moet processen (want daar lijkt het toch wel op).
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3630
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 105 keer
Bedankt: 150 keer
Contacteer:

splinterbyte schreef:Ah crap ik ben dus te laat :-( "Niet op voorraad"
Blijven refreshen/proberen, er komen er regelmatig terug op voorraad. Je moet wel _heel_ snel zijn...
splinterbyte schreef:Nu apart van dit had ik eens voor de lol een Stadia Pro trial gestart, omdat ik dacht "oh leuk 10 euro per maand en je kan alle spelletjes spelen die er op staan"
Maar nee wat lame zeg, je moet ze nog eens aankopen ook en zijn duurder dan voor bv PS4...
In dat abo zitten weldegelijk "free to play" spellen, alleen is de lijst beperkt en dus al zeker niet "alle spelletjes op Stadia": https://stadia.google.com/store/list/2001?hl=nl-BE
ooh. shiny.
lukadad
Pro Member
Pro Member
Berichten: 409
Lid geworden op: 27 feb 2015, 20:01
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 45 keer

Voor wie AC Valhalla wil kopen op Stadia, deze heeft de poll gewonnen en dus...te koop aan €14,99 op 10/12:

https://nl.pepper.com/aanbiedingen/stad ... ten-220537
yaris
Premium Member
Premium Member
Berichten: 564
Lid geworden op: 14 mei 2004, 00:16
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 34 keer
Recent bedankt: 1 keer

Mijn 2 kinderen hebben nu elk een controller en ze spelen via mijn account. Nu ze kunnen niet samen spelen.
Ik heb al is gekeken om "gezin" in te stellen maar dan lees ik

"Als je Stadia-games wilt delen met je gezin, moet je een gezinsbetaalmethode toevoegen aan je Google-gezinsgroep. Zo kun je verifiëren dat je die groep kent en vertrouwt. Meer informatie over delen met gezin"

Ik ga dus mijn mastercard niet hangen aan accounts van mijn kinderen ... da's born to fail ... hoe lossen jullie dit op ?
Nu spelen ze om de beurt hier.
Gebruikersavatar
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2278
Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
Locatie: Oost-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 92 keer

Gebruik een gratis prepaid zoals revolut of n26 je kan deze kaart blokkeren of gewoon niets opzetten , helemaal kids proof
Internet = EDPnet
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3630
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 105 keer
Bedankt: 150 keer
Contacteer:

Nee nee, je voegt een betaalmiddel toe voor het gezin, niet je individuele kinder-accounts. Je kan vervolgens instellen dat de kinderen voor elke aankoop via de gezinsbetaalmethode jouw toestemming nodig hebben (naast de "opvoeding" dat ze dat niet mogen natuurlijk). Doe dat hier al jaren en toch nog nooit problemen gehad.
ooh. shiny.
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6350
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1287 keer
Bedankt: 486 keer
Recent bedankt: 2 keer

Ik zie dat Google Stadia net uitgekomen is voor de recente LG TVs (WebOS 5 of later).

Best wel grappig (of ironisch). Ik had die Stadia voor €22 eigenlijk vooral gekocht voor de Chromecast omdat ik vroeg of laat eigenlijk wel een LG OLED ging kopen en die geen Chromecast built-in heeft. Toen bleek de LG 55C1 ineens zeer scherp geprijsd voor Black Friday en ben ik er dan ook opgesprongen.
Blijkt nu dat a) ik eigenlijk perfect kan casten vanaf mijn iPad via Apple Airplay en zo dus bvb met de Yelo TV app naar mijn opnames en live TV kan kijken zonder een Chromecast nodig te hebben, b) nu ook nog eens Stadia uitkomt voor LG en ik daarvoor dus ook al geen Chromecast meer nodig heb. Had hem nog niet eens geïnstalleerd en nu lijkt er ook helemaal geen reden meer om dat nog te doen.
Enige waarvoor Chromecast nog nuttig zou zijn, is voor het casten vanaf mijn Android telefoon, maar dat doe ik sowieso eigenlijk nooit.
Gebruikersavatar
Belgissschenaap
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 866
Lid geworden op: 21 nov 2020, 07:01
Uitgedeelde bedankjes: 108 keer
Bedankt: 125 keer

Tomby schreef:Ik zie dat Google Stadia net uitgekomen is voor de recente LG TVs (WebOS 5 of later).

Best wel grappig (of ironisch). Ik had die Stadia voor €22 eigenlijk vooral gekocht voor de Chromecast omdat ik vroeg of laat eigenlijk wel een LG OLED ging kopen en die geen Chromecast built-in heeft.

LG webOS kan al lang naar gecast worden via Android toestellen, dus dat is niet meteen nieuw. Wel dat stadia app nu beschikbaar komt.

Geen idee vanaf wanneer casting werkte op WebOS
stybola
Plus Member
Plus Member
Berichten: 142
Lid geworden op: 04 sep 2019, 20:41
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 7 keer

Tot op heden zeer content van stadia! Ik heb het nu bijna twee weken. Maandje gratis en sinds vandaag nog eens 3 maand via de bovenstaande link.

Het vergt wel veel bandbreedte. Als de vrouw streamt terwijl ik game durft het wel eens laggen.
lukadad
Pro Member
Pro Member
Berichten: 409
Lid geworden op: 27 feb 2015, 20:01
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 45 keer

Kon die niet laten liggen, zonet AC Valhalla aan €17,49 gekocht.
En Nine to Five is nu gratis te spelen.
SPR
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 784
Lid geworden op: 23 jan 2021, 10:34
Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
Bedankt: 31 keer

Ze zijn nu toch al heeeeel lang uit stock! Ik had er beter ook eentje besteld en doorverkocht op 2dehands voor meer dan het dubbele van het bedrag. Zag er meerdere staan die zonder zeveren 60 euro vroegen en ook kregen.

Een collega van mij had er eentje kunnen bestellen, pakket al een maand vermist. Hoorde hem bellen met de klantendienst, ja meneer, pas na 5 maand kunnen we overgaan tot terugbetalen. Heu, wat? Die was ook niet heel erg blij.
Freec
Pro Member
Pro Member
Berichten: 240
Lid geworden op: 08 feb 2021, 11:04
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 22 keer
Recent bedankt: 1 keer

Ik kan ze nog altijd bestellen aan 22.22 euro

https://store.google.com/be/product/stadia?hl=nl
Plaats reactie

Terug naar “Goede deals”