Nieuwe Nintendo switch kopen met 3 games: beste deal?

Hierin kan je goede deals melden aan je mede-userbase leden
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Goztow
Administrator
Administrator
Berichten: 14441
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1600 keer
Bedankt: 1194 keer
Recent bedankt: 3 keer

Voor de communie van mijn dochter ga ik een Nintendo switch (met verbeterde batterijduur) kopen met drie games:
- nintendo switch: ?
- 1 2 switch
- fort boyard
- mario deluxe

Ik zoek de beste deal om deze aan te kopen in België of bij een Belgische / Nederlandse / Franse webshop.

Wie kan mij helpen zoeken?

Dank je!
Gebruikersavatar
cyberbug
Premium Member
Premium Member
Berichten: 727
Lid geworden op: 08 okt 2005, 14:37
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 108 keer
Bedankt: 169 keer
Recent bedankt: 1 keer
Contacteer:

De prijzen lopen overal zowat gelijk bij nieuwkoop.
Nintendo doet nergens promo's omdat door corona de switch vlot van de hand gaat.

De verbeterde versie vind je trouwens aan 279€ 2de hands en 209€ nieuw (dat is maar 30€ verschil voor een toestel dat niet nieuw.)
https://www.gamemania.be/consoles?filte ... us.eq.used

het kan ook interessant zijn om niet de "verbeterde" / gepatchte versie te nemen.
In de oude zit nog hardwarematige bug die Nintendo niet via software kan patchen die je toelaat te rooten en homebrew + copies de draaien.
In de nieuwe versie heeft men die hardwarematig opgelost door een nieuwe revisie van de tegra soc te" gebruiken.
Dit is denk ik ook de echte reden van de "verbeterde" versie, de exploit eruit halen
Dit een iets langere batterij geven en verbeterd in de de product naam te zetten is puur om de mensen te overhalen niet voor de oude te gaan...

Zelf had ik gehoopt goedkoop een oud model te kunnen scoren maar helaas...

Edit op ebay vind je voor ongeveer 244€ het oude model. (model die nog homebrew kan draaien)
https://www.benl.ebay.be/itm/Nintendo-S ... 4116991473
Greetz cyberbug

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Goede deals”