Pixel 4a

Hierin kan je goede deals melden aan je mede-userbase leden
Plaats reactie
lukadad
Pro Member
Pro Member
Berichten: 409
Lid geworden op: 27 feb 2015, 20:01
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 45 keer

Zonet de Pixel4a aan €314,10 besteld bij fnac.be (Franse taal kiezen). De extra 10% korting via mijn Fnac-kaart.
Hopelijk zonder problemen geleverd, wel besteld met Mastercard (verzekering).
FlashBlue
Erelid
Erelid
Berichten: 2114
Lid geworden op: 20 jan 2006, 21:08
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 1022 keer
Bedankt: 296 keer

Wens je veel geluk....
De Fnac webshop is al jaren een gigantisch drama, met een heel onduidelijk onderscheid tussen officiele fnac items en third party items.

Communicatie en consumer support zijn ook een dikke nul.

Hopelijk raakt je bestelling er vlot door.
SpecialK
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1590
Lid geworden op: 22 mei 2013, 09:04
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 132 keer
Recent bedankt: 1 keer

Is die ondertussen al toegekomen, of was dat stiekem ook een pre-order zoals bij de meeste andere webshops?
lukadad
Pro Member
Pro Member
Berichten: 409
Lid geworden op: 27 feb 2015, 20:01
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 45 keer

De Pixel4a is bij mijn weten zelfs nog niet door Google.de of .fr verstuurd geweest.
Ook daar pas voorzien op 1/10.

Bij Fnac.be staat sinds gisteren de melding dat pre-orders op 11/10 geleverd worden.
Weet niet of dit ook voor alle pre-orders geldt, of enkel deze sinds gisteren.

Nu, voor €314,10 ga ik niet klagen als ze pas kunnen leveren vanaf 11/10, maar het mag gerust op 1/10 zijn.

De status van mijn bestelling is nu 'voorbereid', wachten op acceptatie door transporteur. Dus, 1/10 is nog mogelijk.
Gebruikersavatar
Didymus
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1099
Lid geworden op: 17 jun 2004, 15:23
Uitgedeelde bedankjes: 258 keer
Bedankt: 94 keer

Heb er ook één besteld. Met Fnac weet je nooit, maar de status bij mij laat uitschijnen dat hij zeer binnenkort wordt verzonden.
lukadad
Pro Member
Pro Member
Berichten: 409
Lid geworden op: 27 feb 2015, 20:01
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 45 keer

De pixel 4a is al aan het opladen.
Van het thuisfront hoor ik dat er ook oortjes bijgeleverd zijn.
Dacht te lezen dat de Franse Google store die er ook bij deed, de Duitse bvb niet.

Fijne ervaring met Fnac en Bpost.
lukadad
Pro Member
Pro Member
Berichten: 409
Lid geworden op: 27 feb 2015, 20:01
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 45 keer

En voor wie de Pixel 5 wil:

https://www.nl.fnac.be/Preorder-Google- ... /a15102503

Met de Fnac kaart aan € 597,50.

Fnac staat ook in de lijst van winkels die recht geven op een gratis Bose QC 35 II.
Addertje onder het gras is dat je een Frans adres moet opgeven om de Bose naar op te laten sturen.
Gebruikersavatar
JoskeVermeulen
Premium Member
Premium Member
Berichten: 642
Lid geworden op: 22 aug 2012, 02:04
Locatie: Liedekerke
Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
Bedankt: 78 keer

De Pixel 4a 5G is volgens de voorwaarden ook van toepassing voor die Bose headphone promotie. Spijtig dat ik niemand ken in FR/DE voor de Pixel 5 i.c.m. de headphone. Zou hem anders zo kopen i.p.v. mijn 4a die nog steeds niet verzonden is van de DE Google Store. :?
:troosten:
TV: Afbeelding
ISP: Afbeelding
Tel.: Afbeelding
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3630
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 105 keer
Bedankt: 150 keer
Contacteer:

JoskeVermeulen schreef:De Pixel 4a 5G is volgens de voorwaarden ook van toepassing voor die Bose headphone promotie. Spijtig dat ik niemand ken in FR/DE voor de Pixel 5 i.c.m. de headphone. Zou hem anders zo kopen i.p.v. mijn 4a die nog steeds niet verzonden is van de DE Google Store. :?
Je kan hem altijd laten forwarden. Kost wat, maar veel minder dan de headphone zelf. Ik heb vroeger al eens gebruik gemaakt van http://parcl.com naar tevredenheid.
ooh. shiny.
lukadad
Pro Member
Pro Member
Berichten: 409
Lid geworden op: 27 feb 2015, 20:01
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 45 keer

Heb nu al spijt...dat ik er geen 2 gekocht heb.

De Pixel4a gekocht als vervanging van een Xperia Z1 Compact. Een groter scherm maar toch compact toestel moest het worden ter vervanging van de Z1c.
Had ik het geweten dat het toestel zo vlot werkt, dan had ik mijn S7 ook vervangen.
Zelf koop ik geen toestellen boven de €399, maar deze Pixel is aan de prijs van €314 een koopje gebleken. De Pixel 5 valt door zijn prijs sowieso uit de boot.

De Z1c gaat via XDA een tweede leven beginnen. Lang geleden dat ik nog eens een ROM geplaatst heb.
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3131
Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 222 keer

Als alternatief met iets betere specs kan ik anders de Oneplus Nord ook aanbevelen...

Ik heb 2dehands een Oneplus 8 aangekocht voor net iets meer dan de prijs van de Pixel 4a...
Plaats reactie

Terug naar “Goede deals”