Gratis Google home mini - dagdeal 15/12/2019

Hierin kan je goede deals melden aan je mede-userbase leden
Plaats reactie
lukadad
Pro Member
Pro Member
Berichten: 409
Lid geworden op: 27 feb 2015, 20:01
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 45 keer

Bij Kruidvat.be : dagdeal op 15/12/2019, een Google Home Mini (zwart of wit) cadeau bij aankoop van Gillette Mach3 25 stuks of Fusion 20 stuks voor 59,00 euro.

Enkel voor geregistreerde klanten, via jouw dagdeal.
Gebruikersavatar
MaT
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2083
Lid geworden op: 18 feb 2014, 15:40
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 311 keer

Vind ik niets van terug, ik neem aan dat je ingelogd moet zijn op kruidvat.be om deze promo te zien?
Het BIPT aanziet modems en routers als een onderdeel van de eindapparatuur van de eindgebruiker waardoor deze vrij te kiezen zijn voor breedband en internettelefonie.
Bron
lukadad
Pro Member
Pro Member
Berichten: 409
Lid geworden op: 27 feb 2015, 20:01
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 45 keer

Inderdaad, inloggen op je Kruidvat-account,
daarna naar 'jouw extra aanbieding' surfen, mogelijks deze 'extra aanbieding' eerst wel nog activeren.
https://www.kruidvat.be/nl/my-account/dailyoffer

Er komen daar soms wel heel mooie extra's voorbij, waaronder deze Google home mini.
bambipower
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2786
Lid geworden op: 04 sep 2004, 19:37
Locatie: Antwerpen... naast de parking
Uitgedeelde bedankjes: 525 keer
Bedankt: 248 keer

Na lang zoeken werkt het. Ik moest eerst mn kruidvat kaart koppelen.

Thx
de koe zegt boe
Gebruikersavatar
MaT
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2083
Lid geworden op: 18 feb 2014, 15:40
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 311 keer

Eens ontleden:

Mach3 bij kruidvat €59/25stuks = €2.36/stuk

Mach3 bij bol.com €47.22/32stuks = €1.475/stuk
Google home mini bij megekko.nl: €41.95

Het equivalent van 25 stuks bij bol.com en de google home mini apart = €36.98 + €41.95 = €78.84.
Bij kruidvat doe je dus €19.84 voordeel op de google home mini.

Bij de kruidvat in Nederland dezelfde promo trouwens maar €10 goedkoper voor de mach3 mesjes :evil:
https://static.pepper.com/live_nl/threa ... 7101_1.jpg
Het BIPT aanziet modems en routers als een onderdeel van de eindapparatuur van de eindgebruiker waardoor deze vrij te kiezen zijn voor breedband en internettelefonie.
Bron
bambipower
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2786
Lid geworden op: 04 sep 2004, 19:37
Locatie: Antwerpen... naast de parking
Uitgedeelde bedankjes: 525 keer
Bedankt: 248 keer

Wie een google premium heeft, zou via deze weg een nest mini gratis kunnen krijgen

Mij lukt het niet, maar ik heb premium family

https://mobilesyrup.com/2019/12/14/goog ... l1wN355iMQ



De aanbieding met promotiecode wordt aangeboden door Google Commerce Limited, Gordon House, Barrow Street, Dublin 4, Ierland, en valt onder de volgende voorwaarden. De aanbieding moet uiterlijk om 8:59 uur CET op 24 januari 2020 worden ingewisseld. Anders verloopt deze. De aanbieding is alleen beschikbaar voor gebruikers, inclusief gezinsbeheerder en -leden, die op 4 december 2019 een betaald individueel abonnement, studentenabonnement en/of gezinsabonnement hebben op YouTube Premium, YouTube Music Premium of Google Play Muziek. Gebruikers moeten actieve leden zijn en hun lidmaatschap mag geen onderbroken status hebben. Elke promotiecode kan worden ingewisseld tegen één Google Nest Mini, op basis van 'wie het eerst komt, het eerst maalt' en afhankelijk van beschikbaarheid. Google behoudt zich het recht voor om deze voorwaarden waar nodig te wijzigen en informeert u over deze wijzigingen.
de koe zegt boe
Gebruikersavatar
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6044
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 376 keer
Bedankt: 346 keer

Op Ibood staan er vandaag 2 voor 49 Euro: https://www.ibood.com/be/nl/ .
Ik wacht wel tot Netflix op de Nest hub beschikbaar is, dan komt er waarschijnlijk zo nog eentje. Zeer tevreden van.
Argon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1265
Lid geworden op: 21 mei 2007, 22:26
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 49 keer

Louter ter info: op Ibood gaat het over de Home Mini, terwijl de nieuwe de Nest Mini zijn.
Plaats reactie

Terug naar “Goede deals”