.EU domein €14.52 voor 10 jaar

Hierin kan je goede deals melden aan je mede-userbase leden
Plaats reactie
Gebruikersavatar
JoskeVermeulen
Premium Member
Premium Member
Berichten: 642
Lid geworden op: 22 aug 2012, 02:04
Locatie: Liedekerke
Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
Bedankt: 78 keer

https://www.netim.blog/en/news-eu-disco ... s-448.html

Voor een .EU domeinnaam (of .ею in het cyrillisch).
De prijs past zich in de laatste stap van de bestelling aan van €60 naar €12 exclu btw wanneer 10 jaar wordt gekozen.
Enige nadeel is geen volledige whois privacy mogelijk voor deze extensie.

Geldig tot 10/05/2019.
:troosten:
TV: Afbeelding
ISP: Afbeelding
Tel.: Afbeelding
simon1991
Pro Member
Pro Member
Berichten: 314
Lid geworden op: 30 dec 2009, 13:31
Uitgedeelde bedankjes: 39 keer
Bedankt: 19 keer

Bedankt voor de tip!
Zou het ook geldig zijn op transfers van bestaande domeinnamen? Ik kan precies dan die 10 jaar nergens terugvinden in het order proces.

EDIT - Antwoord gehad van de support:
"Dear Sir,

This promotion only concerns new .eu registrations.

You just have to add your .eu domains and select them for a 10-years period.

You will see the discount in the last step just before choosing your payment method.
Please feel free to contact me if you need any further information.
Best regards, "
Gebruikersavatar
bitbite
Premium Member
Premium Member
Berichten: 558
Lid geworden op: 18 dec 2012, 14:01
Uitgedeelde bedankjes: 38 keer
Bedankt: 42 keer

Zo'n product koop ik niet meer. Ze registreren dat domein ook maar voor een jaar, afaik is het zelfs als registrar onmogelijk om langer vooruit te registreren.
Versio was zo goedkoop en heeft zonder verpinken een "naheffing" geëist wanneer de inkoopprijs omhoog ging. Ook bij een failissement is er een redelijke kans dat je vele registratie-jaren kwijt bent. Het gaat natuurlijk om een klein bedragje, maar ik wil zo geen schemerige handelswijze ondersteunen.
splinterbyte
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1755
Lid geworden op: 16 jun 2006, 18:34
Locatie: Rivierenland
Uitgedeelde bedankjes: 176 keer
Bedankt: 83 keer

zelfde met zo'n "lifetime" services waar je eenmalig voor betaald; na een jaar ofzo ineens weg, en wat heb je dan nog te zeggen...
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5250
Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
Bedankt: 526 keer
Recent bedankt: 12 keer

bitbite schreef:Zo'n product koop ik niet meer. Ze registreren dat domein ook maar voor een jaar, afaik is het zelfs als registrar onmogelijk om langer vooruit te registreren.
best inlezen in de regels voor de desbetreffende beheerder: eurid laat effectief 10-jarige registraties toe, en netim is accredited voor meerjarige registraties uit te voeren bij eurid.
dus in principe kan het perfect en is de domein dan ook gedurende die tijd van jou.

hoe het zit met prijswijzigingen doorheen de tijd met terugwerkende kracht door te rekenen, geen idee... vermoed eigenlijk dat dat niet helemaal koosjer is, maar ik denk ook niet dat er destijds iemand de moeite heeft gedaan dat legaal uit te vissen.
het was trouwens bij versio niet met terugwerkende kracht: had je voor 5j geregistreerd en waren er 3j om, moest je voor de 2 nog komende jaren bijbetalen (en voor die 2 euro gaat geen kat kraaien natuurlijk)

voor .be is het trouwens anders omdat dns belgium enkel met 1-jarige contracten werkt: registreer je dus "10 jaar" voor een .be is dat gewoon 10 jaar dat je vasthangt aan 1 registrar en zijn wensen.

dit allemaal gezegd zijnde is netim wel een van de meest amateuristische registrars dat ik ooit mee gewerkt heb. hun paypal verificatie is geeneens geautomatiseerd blijkbaar.
marzman
Pro Member
Pro Member
Berichten: 426
Lid geworden op: 15 dec 2015, 14:52
Uitgedeelde bedankjes: 89 keer
Bedankt: 18 keer
Recent bedankt: 1 keer

splinterbyte schreef:zelfde met zo'n "lifetime" services waar je eenmalig voor betaald; na een jaar ofzo ineens weg, en wat heb je dan nog te zeggen...
Ach voor zo'n bedrag. Ik heb al vijf jaar een lifetime VPN. Als die morgen niet meer werkt was het nog een voordelig product.
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3131
Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 222 keer

Toch wel een zeer straffe deal vermits ik van mijn hoster de optie kreeg om ook voor 10 jaar te registeren maar dan wel voor 49 euro... Aanbod eveneens geldig tot 10/05.
DaNi0
Premium Member
Premium Member
Berichten: 744
Lid geworden op: 21 jun 2005, 13:45
Locatie: Oostende
Uitgedeelde bedankjes: 429 keer
Bedankt: 28 keer

Splitter schreef:dit allemaal gezegd zijnde is netim wel een van de meest amateuristische registrars dat ik ooit mee gewerkt heb. hun paypal verificatie is geeneens geautomatiseerd blijkbaar.
Mijn registratie is volledig automatisch verlopen. Misschien ben jij er uit gepikt voor manuele controle.
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5250
Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
Bedankt: 526 keer
Recent bedankt: 12 keer

DaNi0 schreef:
Splitter schreef:dit allemaal gezegd zijnde is netim wel een van de meest amateuristische registrars dat ik ooit mee gewerkt heb. hun paypal verificatie is geeneens geautomatiseerd blijkbaar.
Mijn registratie is volledig automatisch verlopen. Misschien ben jij er uit gepikt voor manuele controle.
heb je dan ook met paypal betaald?
het was echt geen "manuele controle" hoor, was een volledig geautomatiseerd systeem dat een manuele bevestiging nodig had:
geld werd "pending" gezet op paypal maar ik moest dan vervolgens via een mailtje bevestigen dat ik dit wel degelijk wilde...
nog nooit meegemaakt, en de eerste indrukken met hun support waren nog belachelijker; betaald via paypal, bevestiging van paypal en netim zelf gekregen dat alles in orde was, maar domein niet geregistreerd.
support ticket antwoord: "het is vandaag een feestdag in frankrijk, je moet tot morgen wachten tot de banken open zijn"...

(wel handig: hun support heeft de optie "contact supervisor", wat ik dan ook maar gedaan had na zo een belachelijk antwoord.)
blaatpraat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1301
Lid geworden op: 10 jan 2014, 12:09
Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
Bedankt: 103 keer

Splitter schreef:support ticket antwoord: "het is vandaag een feestdag in frankrijk, je moet tot morgen wachten tot de banken open zijn"...
Niet enkel daar.
Vandaag is het de feestdag van Europa, wat impliceert dat er heel veel Europese bedrijven gesloten zijn.
Een aantal Europese landen hebben dit nationaal ingevoerd, België is er geen van, maar het geldt wel voor Europese bedrijven in België.
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5250
Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
Bedankt: 526 keer
Recent bedankt: 12 keer

ja, maar of de banken dicht zijn of niet maakt voor paypal niet uit he :)
DaNi0
Premium Member
Premium Member
Berichten: 744
Lid geworden op: 21 jun 2005, 13:45
Locatie: Oostende
Uitgedeelde bedankjes: 429 keer
Bedankt: 28 keer

Splitter schreef:
DaNi0 schreef:
Splitter schreef:dit allemaal gezegd zijnde is netim wel een van de meest amateuristische registrars dat ik ooit mee gewerkt heb. hun paypal verificatie is geeneens geautomatiseerd blijkbaar.
Mijn registratie is volledig automatisch verlopen. Misschien ben jij er uit gepikt voor manuele controle.
heb je dan ook met paypal betaald?

[...]
Yep, met PayPal gisteren betaald. Ik kon al meteen de DNS records aanpassen. Het domein is ook al bereikbaar:

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Goede deals”