Promo aanlsuitkosten Love/Home Internet

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
rubenvb
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 48
Lid geworden op: 19 mei 2010, 18:54
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 4 keer

Beste Userbase,

er loopt momenteel een promo bij Orange die de aansluitkosten van 69 euro schrapt voor nieuwe Love klanten.
Ik zit momenteel op Telenet Internet van 55,10 euro, wat iets van een 57,50 gaat worden soon.

Nu, mijn werkgever betaalt 50 euro aan internet per maand, en ik heb geen boodschap aan een extra mobiel abonnement.
Hoe snel kan ik een Love Duo (35 internet + 8 (promo 6 maand) Go Light) omzetten naar een Home Internet (42 euro)?
Is dat na 6 maand of vroeger? De 7 euro extra voor het internet interesseert me namelijk niet, omdat die toch betaald worden door mijn werkgever, maar die 8 euro voor het stukje plastiek kost mij wel iets.

Dus ik kan 69 euro ophoesten voor home internet aan 42 euro (maandelijkse ksot volledig betaald door mijn werkgever), of (6 maand (?)) de 8 euro extra voor de ongebruikte sim kaart, wat neerkomt op een 48 euro aan "kosten" indien ik dit niet vroeger zou kunnen opzeggen.
Volgens de FOD zou ik dus gewoon de SIM kaart onmiddelijk kunnen opzeggen en kunnen ze me maximaal de 48 euro aanrekenen, wat nog steeds goedkoper is dan de aansluitkost voor Home Internet.

Of rekenen ze bij de opzeg van de Love Duo een "aansluitkost" Home Internet sowieso aan op die moment?
Gebruikersavatar
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5784
Lid geworden op: 17 nov 2009, 22:39
Uitgedeelde bedankjes: 261 keer
Bedankt: 1771 keer
Recent bedankt: 4 keer

Ik denk dat de website duidelijk is: https://www.orange.be/nl/producten-en-d ... ove-aanbod
Web Promo : Gratis opstartkosten

Van 23/05/2022 t.e.m. 30/06/2022, voor elke nieuwe internetabonnee die via web intekent voor een abonnement op Love Duo of Trio. De promotie geeft een korting van € 59 op de opstartkosten bij het ondertekenen en installeren van een Love Duo/Trio abonnement. Het bedrag van 59€ zal na de installatie van de eerste of tweede factuur afgetrokken worden. Niet compatibel met andere promoties, met uitzondering van het gezamenlijke aanbod van een smartphone met een gsm-abonnement en de Smart Data optie, en met de lopende promotie op het Go Plus-abonnement.
Dus vanaf het moment dat die 59 euro van een factuur is afgetrokken kan je je productbundel wijzigen op voorwaarde dat je 6 maand internetklant blijft.
Plaats reactie

Terug naar “Orange (Mobistar)”