Orange verhoogt ‘onbeperkt datavolume’ naar 3TB

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5755
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

bollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 922
Lid geworden op: 31 jul 2019, 13:26
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 27 keer

Foutief ingelicht artikel, er is helemaal geen datavolume maar een FUP. Dat is iets helemaal anders in België, vraag maar aan de JEP. Op Tweakers heb ik iemand gezien dat de datavolumelimiet heeft berekend voor Telenet, die is 228.91TB per maand met zwaarste lijn.
1Gbps = 2592000 Gb per 30 dagen ofte 324000GB ofte 316TB kan je maximaal door je lijn trekken
slechts je traffic in die 7 uur per dag wordt gerekend/beperkt dus 29,17% van de dag, wat wil zeggen dat je in de overige tijd 224.11TB mag downloaden + 3TB tijdens die 7 uur = 227.11TB zonder snelheidsbeperking.
Moest je die 3TB verbruiken tegen de maximale snelheid, dan word je er na 51m teruggezet op 20Mbps voor de overige 209 uur. Op die tijd kan je nog 1.8TB downloaden bovenop al de rest, dus in totaal kan je 228.91TB per maand maximaal downloaden
wouter5
Plus Member
Plus Member
Berichten: 203
Lid geworden op: 27 nov 2011, 11:24
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 14 keer

Goh ja. Maar dan moet je wel het gros van je downloads/uploads "plannen" tijdens de daluren.
Telenet Klik met 1G speedboost:
D: 930 mbps - U: 48mbps

Youfone 40Gb + 5G
Samsung Galaxy S23 Ultra
flt
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 755
Lid geworden op: 08 dec 2005, 17:10
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 3 keer

Goed nieuws gezien ze er toch al maanden niet in slagen om de piekuren effectief tussen 17:00 en 23:59 uur te laten tellen. De piekuren worden nog steeds geteld tussen 12:00 en 23:59 uur :roll:.
Gebruikersavatar
MaT
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2083
Lid geworden op: 18 feb 2014, 15:40
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 311 keer

bollegijs schreef:..er is helemaal geen datavolume..
bollegijs schreef:Op Tweakers heb ik iemand gezien dat de datavolumelimiet heeft berekend voor Telenet..
Je moet wel weten wat je wil natuurlijk.. hoe kan je iets berekenen wat er niet is?
bollegijs schreef:die is 228.91TB per maand met zwaarste lijn.
Klopt, maar echt onbeperkt zou het 334.8TB (31dagen * 1Gbps) moeten zijn.
Maar deze getallen hebben zo goed als geen betekenis. Het gaat helemaal niet om het totale theoretische volume, maar om het volume op het moment dat je wel beperkt bent. De kans is groter dat je gaat netflixen tussen 17u en 00u dan om 04u 's nachts.
Het BIPT aanziet modems en routers als een onderdeel van de eindapparatuur van de eindgebruiker waardoor deze vrij te kiezen zijn voor breedband en internettelefonie.
Bron
bollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 922
Lid geworden op: 31 jul 2019, 13:26
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 27 keer

MaT schreef: Je moet wel weten wat je wil natuurlijk.. hoe kan je iets berekenen wat er niet is?
En ik die dacht dat de volgende zin duidelijk maakte dat het sarcasme was :oops:
Gebruikersavatar
JamesEarlGray
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1322
Lid geworden op: 24 aug 2017, 13:04
Uitgedeelde bedankjes: 77 keer
Bedankt: 135 keer

bollegijs schreef:Foutief ingelicht artikel, er is helemaal geen datavolume maar een FUP.
Foutief feit.

Er is een datavolumelimiet tijdens de piekuren.
Er is een FUP tijdens de daluren.

Dus beide, niet het één of het ander.

Als men spreekt over een FUP, dan is dat het onbegrensde deel van tijdens de daluren waarbij Telenet ervan uitgaat dat je je redelijk opstelt bij het gebruiken van die vrijheid.

Als men spreekt over een limiet, dan is dat het begrensde deel van tijdens de piekuren waarbij Telenet jou een vooraf zeer duidelijk aangegeven limiet geeft en jou op smallband plaatst na het overschreiden van die limiet.

Dus als men spreekt over een FUP, dan hebben ze DEELS gelijk doch verzwijgen ze het slechtere deel.

Als men spreekt over een limiet, dan klopt dat gewoon en moet je niet afkomen dat het ook een deeltijdse FUP is, want bedoel je daarmee dat er geen limiet geldt misschien? En nee, een vooraf bepaalde grens met daarna sterk gereduceerde snelheid werd vroeger gewoon een limiet genoemd, er is absoluut géén goeie reden om dit nu onbeperkt te noemen.

(Vervang Telenet door Orange indien je dat wenst)
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5082
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 153 keer
Recent bedankt: 5 keer

Vraag me af puur financiëel gezien.


Is orange duo met speedboost toch goedkoper?

Bedoel heb nu 100/10 vraag me af of ik het verschil zal merken maar denk dat het wel een aangename upgrade is zeker op upload vlak.
ddd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2382
Lid geworden op: 08 feb 2010, 15:56
Uitgedeelde bedankjes: 359 keer
Bedankt: 165 keer

boonpwnz schreef:Vraag me af puur financiëel gezien.
Is orange duo met speedboost toch goedkoper?
Bij Orange kan je een lager mobile kiezen om idd (veel) goedkoper uit te komen.
Speedboost is 400/40 tov 1.000/40 bij Telenet.
Mobile unlimited: Telenet 40GB, Orange 30GB (daarna beide aan 512kbps).
Telenet geeft nog Datasim + vaste lijn gratis (Orange €10).

Je moet kijken naar uw eigen noden, en dan bepalen welke de goedkoopste is. Soms de ene, soms de andere.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5082
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 153 keer
Recent bedankt: 5 keer

Met onbeperkt bellen is het bijna nutteloos om een vaste lijn te nemen. Unlimited heb ik niet nodig. Zit goed met mijn go plus abbonement, of dit altijd zo zal zijn hangt ervan af.

Maar voor mij:

Orange met Go plus + speedboost --> 65 euro
Orange met Go unlimited + speedboost --> 85 euro (dan beter telenet nemen)
Telenet one up 86 euro

Dus hangt ervan af hoe lang ik het zal doen met men 8 GB. Ik moet ook zeggen nu werk ik hoofdzakelijk thuis en ik ben me ervan bewust dat ik veel data op de trein gebruik. Het is voor mij een soort ontspanning voor en na werk.
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6350
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1287 keer
Bedankt: 486 keer
Recent bedankt: 2 keer

JamesEarlGray schreef: Er is een datavolumelimiet tijdens de piekuren.
Er is een FUP tijdens de daluren.
Dus beide, niet het één of het ander.
Ik heb eens de Telenet website alsook de T&Cs bekeken, en er is nergens expliciet sprake van een FUP, ook niet tijdens de daluren. Dus als jij 24x7 je Telenet lijn dichttrekt, hebben ze juridisch nog altijd geen enkel argument om actie te ondernemen.

Als wij het hebben over de FUP van Telenet, dan bedoelt iedereen daarmee hun technische limitering tijdens de piekuren.
Gebruikersavatar
JamesEarlGray
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1322
Lid geworden op: 24 aug 2017, 13:04
Uitgedeelde bedankjes: 77 keer
Bedankt: 135 keer

Als er geen FUP geldt tijdens de daluren wilt dat niet zeggen dat de harde limiet met smallband tijdens de piekuren dan maar ineens een FUP genoemd moet worden.

Noem een kat een kat. Het is onbeperkt tijdens de daluren maar beperkt met een klassieke limiet tijdens de piekuren. Niks te FUP dus, blijkbaar.
Gebruikersavatar
Ptoeneigh
Premium Member
Premium Member
Berichten: 633
Lid geworden op: 26 jul 2008, 08:50
Uitgedeelde bedankjes: 338 keer
Bedankt: 74 keer
Recent bedankt: 4 keer

boonpwnz schreef:Met onbeperkt bellen is het bijna nutteloos om een vaste lijn te nemen. Unlimited heb ik niet nodig. Zit goed met mijn go plus abbonement, of dit altijd zo zal zijn hangt ervan af.

Maar voor mij:

Orange met Go plus + speedboost --> 65 euro
Orange met Go unlimited + speedboost --> 85 euro (dan beter telenet nemen)
Telenet one up 86 euro

Dus hangt ervan af hoe lang ik het zal doen met men 8 GB. Ik moet ook zeggen nu werk ik hoofdzakelijk thuis en ik ben me ervan bewust dat ik veel data op de trein gebruik. Het is voor mij een soort ontspanning voor en na werk.
Dit is inderdaad het verstand dat iedereen zou mogen gebruiken door zichzelf de vraag te stellen: “wat heb ik nodig voor mijn comfort en gemoedsrust”.
En daarmee bedoel ik dan: als je door €20 euro minder te betalen voor een formule die bij je past, je niet belemmerd voelt maar daardoor wel €240 per jaar uitspaart.. dan ben je goed bezig.

Zeker als je die besparing dan omzet in bijvoorbeeld “iets leuks” dan ga je daarvan een weekend naar Parijs om maar iets te noemen.

Ik denk dat mensen nog te snel en te gemakkelijk zich laten verleiden tot het meer betalen voor “all you can eat” bundels en producten die ze niet nodig hebben. En daar pikt Telenet nu mooi op in maar vind ik dat Orange meer te bieden heeft door de flexibiliteit. Dan kun je per seizoen nemen wat bij je past.
In de zomer meer data.. in de winter neem je misschien liever een maandje streamz.

En sowieso, Orange zal het nog wel gaan recht trekken om weer (meer) concurrerend te zijn met Telenet & co. :thumbs:
Luc Watrin
Pro Member
Pro Member
Berichten: 285
Lid geworden op: 19 okt 2010, 17:10
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 124 keer

Orange heeft jammer genoeg een groot nadeel : slecht klantervaring en veel te veel bugs de laatste tijden. Hun klantendienst is ook bijzonder slecht en compleet nutteloos. Het is tijd voor hen om de bugs te fixen zodat hun producten en diensten perfect werken.
Als je miserie hebt, zal het veel te veel tijd nemen vóór alles eindelijk in orde komt.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7191
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 374 keer
Recent bedankt: 1 keer

Luc dat is nog een overblijfsel van mobistar. Dat was uitstekend tot er iets mis ging. Dan kwam het nooit meer goed.

Ben wel benieuwd of ze deze maand gaan reageren
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
Gebruikersavatar
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2278
Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
Locatie: Oost-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 92 keer

laat ons hopen dat ze reageren en ook px zou leuk zijn dat iedereen dit doet :)
Internet = EDPnet
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
Luc Watrin
Pro Member
Pro Member
Berichten: 285
Lid geworden op: 19 okt 2010, 17:10
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 124 keer

Ze kunnen niet reageren maar het is dan waarschijnlijk dat ze heel veel klanten verliezen. Telenet zal ook nieuwe producten voor business klanten lanceren en de klik vervangen. Er zijn ook nieuwe producten voor BASE
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7191
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 374 keer
Recent bedankt: 1 keer

Luc Watrin schreef:Ze kunnen niet reageren maar het is dan waarschijnlijk dat ze heel veel klanten verliezen. Telenet zal ook nieuwe producten voor business klanten lanceren en de klik vervangen. Er zijn ook nieuwe producten voor BASE

ze kunnen altijd reageren, gewoon de 1 giga aanbieden die er willen voor betalen kunnen.
Net als proximus is dat orange nog de keuze laten welk gsmabo de klant kiest en zo goedkoop en duur maakt.
De limieten optrekken ook echt onbeperkt aanbieden aan een aanlokkelijke prijs
eindelijk VOD aanbieden aan hun klanten
kortom de klant zelf laten kiezen hoe goedkoop of hoe duur ze willen gaan, aleen moet je maken dat je in de buurt blijft van telenet, want nu is het pokkeduur voor grote gezinnen in vergelijking met telenet.
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5082
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 153 keer
Recent bedankt: 5 keer

proximusboyke schreef:Luc dat is nog een overblijfsel van mobistar. Dat was uitstekend tot er iets mis ging. Dan kwam het nooit meer goed.
Lijkt een beetje op scarlet :lol:


@macamba zoals luc watrin zegt is de service nja discutabel. MAar zolang ik daar geen last van heb :)
Luc Watrin
Pro Member
Pro Member
Berichten: 285
Lid geworden op: 19 okt 2010, 17:10
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 124 keer

Ik ben ervan overtuigd dat dit thema van klantervaring een grotere rol in de voorkomende maanden en jaren zal spelen. Wegens corona is thuiswerk verplicht en mensen willen niet meer horen van problemen en miserie bij operatoren. Klanten willen producten en diensten die vlot en goed werken. Dat betekent dus dat operatoren die sterk erover zijn zullen de grote winnaars van morgen zijn.
Nieuwe tarieven zullen nog een rol spelen maar die rol zal kleiner zijn.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5755
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

Luc Watrin schreef:Wegens corona is thuiswerk verplicht en mensen willen niet meer horen van problemen en miserie bij operatoren
Voel ik al jaren bij EDp. :-D Helaas zijn meeste mensen 'dom' en kijken zo ver als hun neus/portemonnee lang is. 'amaaai' zoveel setupkosten bij EDp.
Maar in ruil krijg je 'hassle free' ONBEPERKT internet en performante router + technische helpdesk.
'Wat baten kaars en bril, als de uil niet zien en wil'...
Gebruikersavatar
Ptoeneigh
Premium Member
Premium Member
Berichten: 633
Lid geworden op: 26 jul 2008, 08:50
Uitgedeelde bedankjes: 338 keer
Bedankt: 74 keer
Recent bedankt: 4 keer

Mee eens. Zolang het werkt is het allemaal prima.
Ze willen blijkbaar niet investeren in fatsoenlijke opleidingen / personeel. Vaak via externe callcenters, dus onbetrokkenheid.

Jaren geleden voor Telenet (zelf) gewerkt en kan zeggen dat het (toen toch) intern best goed geregeld was, veel eigen personeel, vast contract, veel opleidingen, coaching /mentoring, opvolging, hiërarchie… kijk natuurlijk is dit een Amerikaanse bedrijfsstructuur gericht op klanttevredenheid maar ook op winst om dividend te kunnen uitkeren maar het was daar in het algemeen zo dat issues echt wel werden aangepakt. Men kreeg een bonus als een doelstelling voor klanttevredenheid werd gehaald.
Ik wil maar zeggen, ook al gaat het ze uiteindelijk om winst en cijfers, qua mentaliteit zit het daar wel goed.
Hoe het onder de nieuwe CEO gaat weet ik niet maar qua service en kwaliteit heeft TN een goed imago bij mij, veel beter dan Proximus.
Maar natuurlijk die winstmarges vind ik absurd en daar wil ik niet voor betalen.

Dus daarmee dat Orange voor mij een beetje Telenet is maar dan goedkoper. Als er eens iets is kun je beter via social media proberen. Uiteindelijk lossen ze het op en zetten ze het financieel ook wel recht. Het kan altijd beter maar horror verhalen heb je overal natuurlijk.

Mogelijk gaat er een hoop veranderen zodra de overname rond is zodat ze zich vanuit Frankrijk gaan bemoeien met de processen om alles op punt te krijgen.
thomiwilli
Pro Member
Pro Member
Berichten: 255
Lid geworden op: 19 apr 2020, 23:49
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 22 keer

satsurfer schreef:
Luc Watrin schreef:Wegens corona is thuiswerk verplicht en mensen willen niet meer horen van problemen en miserie bij operatoren
Voel ik al jaren bij EDp. :-D Helaas zijn meeste mensen 'dom' en kijken zo ver als hun neus/portemonnee lang is. 'amaaai' zoveel setupkosten bij EDp.
Maar in ruil krijg je 'hassle free' ONBEPERKT internet en performante router + technische helpdesk.
'Wat baten kaars en bril, als de uil niet zien en wil'...
EDPnet is voor veel mensen geen optie wegens 1) geen fiber aanwezig in straat 2) slechte VDSL
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5755
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

alsof er gn proximus verkocht wordt :eek:
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7191
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 374 keer
Recent bedankt: 1 keer

satsurfer schreef:
Luc Watrin schreef:Wegens corona is thuiswerk verplicht en mensen willen niet meer horen van problemen en miserie bij operatoren
Voel ik al jaren bij EDp. :-D Helaas zijn meeste mensen 'dom' en kijken zo ver als hun neus/portemonnee lang is. 'amaaai' zoveel setupkosten bij EDp.
Maar in ruil krijg je 'hassle free' ONBEPERKT internet en performante router + technische helpdesk.
'Wat baten kaars en bril, als de uil niet zien en wil'...

te zien wat je allemaal nodig hebt natuurlijk in mijn geval is edpnet 35.45€ per maand duurder dan telenet op 60 maand gerekend en heb ik maar 10gb per simkaart ipv 40 en hebik een 97x minder download en 28.5x trager upload
Laatst gewijzigd door proximusboyke 03 mei 2021, 00:31, in totaal 1 gewijzigd.
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
Gebruikersavatar
krisken
userbase crew
userbase crew
Berichten: 19763
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

Bij EDPnet had ik de laatste jaren veel het gevoel dat de lijnen overvol zaten. 's Nachts kon ik makkelijk de 100Mbit halen, overdag maximum tegen de 20Mbit... Was ook duidelijk te zien aan de traceroutes, overdag steeg de latency in de eerste hops.

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
GuntherDW
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1139
Lid geworden op: 11 mei 2007, 14:00
Locatie: zwijndrecht
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 78 keer
Contacteer:

Dat zal na het failliet van Dommel wel even een herbalancering geweest zijn me dunkt, maar voor de rest heb ik eigenlijk vrij weinig dat probleem gemerkt.

Al zal het waarschijnlijk eerder liggen qua geluk dat mijn POP niet overbelast is ofzo.
Er zijn wel hosts naarwaar het soms iets trager gaat maar dat is dan eerder qua peering en niet de lijn want speedtests en andere hosts krijg ik wel gewoon de "volle" 100Mbit binnen dan.
ToMiKoN
Pro Member
Pro Member
Berichten: 402
Lid geworden op: 31 okt 2002, 12:12
Locatie: Blankenberge
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 38 keer

Mooi dat de prijzen bij Orange steeds gelijk zijn gebleven en voor Koala naar Go Plus zelf gedaald zijn! Dat is vooral wat er bij de meeste van mijn familie en kennissen telt die bij Orange zitten! Deze verhoging van limiet zal voor de meeste niet veel veranderen, maar ik ben er zelf wel blij mee! Ik zat toch meeste rond de 500gb/maand, dus dit is net wat veiliger!

De kantendienstervaring is bij mij prima! Vooral via sociale media, maar via telefoon werd ik ook altijd snel geholpen!
Mobiel: iPhone 11 + Proximus werk abonnement
Tablet: iPad 2020 128 Gb
Home: Proximus Flex S - AndroidTV Picks
wouter5
Plus Member
Plus Member
Berichten: 203
Lid geworden op: 27 nov 2011, 11:24
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 14 keer

Via de sociale media kanalen ben je inderdaad vaak het snelst geholpen...

Nu las ik net dat Orange CGN (carrier grade NAT) toepast bij verschillende klanten. Je kan het gelukkig nog wel uitzetten. Dit is echt gewoon een goedkoop lapmiddel om de uitrol van Ipv6 nog verder voor zich uit te kunnen duwen.
Telenet Klik met 1G speedboost:
D: 930 mbps - U: 48mbps

Youfone 40Gb + 5G
Samsung Galaxy S23 Ultra
butskristof
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1513
Lid geworden op: 19 dec 2011, 18:42
Locatie: Heist-op-den-Berg
Uitgedeelde bedankjes: 478 keer
Bedankt: 110 keer

Op mijn nieuw opgeleverde lijn een paar maanden geleden was CGNAT inderdaad by default actief. Van zodra je naar de port forwarding opties in de modem/router gaat, krijg je echter een melding met de vraag "wil je omschakelen naar een direct toegewezen IP?". Wat mij betreft prima zo, geen gedoe met helpdesks als je toch je IP wil en voor de andere 95% van de klanten hebben ze hun lapmiddel.
splinterbyte
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1755
Lid geworden op: 16 jun 2006, 18:34
Locatie: Rivierenland
Uitgedeelde bedankjes: 176 keer
Bedankt: 83 keer

thomiwilli schreef:... slechte VDSL
of in mijn geval, geen VDSL :)
Internet via ADSL is beschikbaar op je adres!
Te verwachten snelheden:1
Maximum: 5,32 Mbps download - 0,53 Mbps upload
Plaats reactie

Terug naar “Orange (Mobistar)”