flybox sim

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
fendtje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 789
Lid geworden op: 04 jan 2007, 01:06
Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
Bedankt: 71 keer

Hallo,
Iemand een idee hoe een flybox sim in een smart phone te gebruiken.
Welke instellingen zijn juist nodig in smart phone.

dank
Tim.Bracquez
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3202
Lid geworden op: 05 dec 2010, 15:09
Bedankt: 450 keer

**
Laatst gewijzigd door Tim.Bracquez 04 sep 2021, 11:33, in totaal 1 gewijzigd.
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2029
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 143 keer
Recent bedankt: 1 keer

Zelfs als het zou werken is dat meen ik niet toegelaten door Orange, gebruiksvoorwaarden.

Een beetje in deze sfeer; het 4G toestel dat Tadaam gebruikt kan wel gebruikt worden met een andere SIM. Getest met MobileVikings-SIM. - Opgepast; ik het het dus niet over de Tadaam-sim in een ander toestel.
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6595
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

Dat geldt evengoed voor de flybox B525, dewelke perfect kan dienen voor gebruik met een andere sim...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
phil48
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1818
Lid geworden op: 30 mei 2012, 01:03
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 25 keer

Heeft iemand hier ervaring met het afsluiten van een abonnement "zonder" aankoop van een modem?

Heb interesse in een tijdelijke oplossing in het kader van een op handen zijnde verhuis, maar wil géén contract van 12 maanden. Volgens de klantendienst zou het mogelijk zijn als je zelf een flybox modem hebt (zo'n huawei kan ik uitlenen van een vriend), maar klopt dit effectief ? En is dit dan na pakweg twee maand weer opzegbaar, of zit je dan vast aan een bepaalde termijn.
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2029
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 143 keer
Recent bedankt: 1 keer

U zoekt bevestiging dat wat de Orange-klantendienst u vertelde correct is?

Van een uitdaging gesproken. Indien u in zee wil gaan met Orange zou ik naar een Orange shop gaan en zien wat ze daar zeggen. Mirakels gebeuren. Misschien bevestigen ze dat daar en kunnen ze u een INternet @home verkopen van onbepaalde duur en zonder toestel. Als ze van niets weten zou ik het daarbij laten. Het leven is te kostbaar om naar de Orange-klantendienst te bellen.

Tadaam(.be) kan zeker. 40 euro per maand (met tv). Geen setupkost, met hardware maar zonder kost. En steeds van onbepaalde duur. Dat werkt goed en vlotjes.
Tim.Bracquez
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3202
Lid geworden op: 05 dec 2010, 15:09
Bedankt: 450 keer

**
Laatst gewijzigd door Tim.Bracquez 04 sep 2021, 11:33, in totaal 1 gewijzigd.
phil48
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1818
Lid geworden op: 30 mei 2012, 01:03
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 25 keer

Thanks Tim :beerchug:

@ WalterB1

Goeie reviews gehoord over Tadaam, maar voor ons geval is dit overkill. We hebben geen 300 GB of meer nodig en al zeker geen tv.

De keuze gaat tussen Basic internet van Telenet (28 euro, plus 50 activatie) of die Flybox van 20 euro, zonder activatiekost.

Denk dat intussen de keuze gemaakt is, want die eerste komt over de 100 euro voor 2 maand, de tweede op een goeie 40 euro.
Plaats reactie

Terug naar “Orange (Mobistar)”