onbeperkt internet voor de tweede maand op rij op smallband.

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7193
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 374 keer
Recent bedankt: 1 keer

ik bedoel na de kantooruren kunnen die gasten niks zien. Klanten van telenet proximus altijd. Alternatieve moet ge wachten tot de kantooruren bedoelde ik. Alles heeft zijn prijs natuurlijk.

Ik heb geantwoord op MaT dat het de prijs is een duurder abo is ongelimiteerd. meer zelf heb zelfs geantwoord dat de gewone orange een soort basicnet is maar ook onbeperkt.
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
Gebruikersavatar
MaT
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2084
Lid geworden op: 18 feb 2014, 15:40
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 311 keer

proximusboyke schreef:waarschijnlijk met de prijs he.
Neen, gelet op de specificaties, waarom all-in wel 'ongelimiteerd' en basic een 'vast volume'?
Het BIPT aanziet modems en routers als een onderdeel van de eindapparatuur van de eindgebruiker waardoor deze vrij te kiezen zijn voor breedband en internettelefonie.
Bron
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5084
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 153 keer
Recent bedankt: 5 keer

Ik snap waar mat heen wil.

Waarom moet je 2x beperkt worden.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7193
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 374 keer
Recent bedankt: 1 keer

sorry maar ik begrijp niet wat je bedoeld .

all in is veel duurder dan gewoon basic
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5084
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 153 keer
Recent bedankt: 5 keer

proximusboyke schreef:
all in is veel duurder dan gewoon basic
Tuurlijk maar je wordt en beknipt op volume en beknipt op snelheid. Dat is wat mat je probeert duidelijk te maken. Je hebt geen tussenniveau.
Gebruikersavatar
MaT
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2084
Lid geworden op: 18 feb 2014, 15:40
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 311 keer

Ook wel waar, maar dat was eigenlijk niet waar ik naartoe wilde.

Ik wil dat proximusboyke zijn argumentatie waarom het 'onbeperkt' is toepast op het all-in internet en basic internet abonnement van telenet. Je weet wel: 'het is 'onbeperkt' omdat het niet stilvalt na XXX GB'.
Het BIPT aanziet modems en routers als een onderdeel van de eindapparatuur van de eindgebruiker waardoor deze vrij te kiezen zijn voor breedband en internettelefonie.
Bron
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7193
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 374 keer
Recent bedankt: 1 keer

bedoel je dat je nog kan verder surfen na uw 150gb ?
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
Gebruikersavatar
MaT
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2084
Lid geworden op: 18 feb 2014, 15:40
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 311 keer

Inderdaad, en toch zegt men bij basic internet niet 'onbeperkt'?
Leg dat eens uit aub?
Het BIPT aanziet modems en routers als een onderdeel van de eindapparatuur van de eindgebruiker waardoor deze vrij te kiezen zijn voor breedband en internettelefonie.
Bron
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7193
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 374 keer
Recent bedankt: 1 keer

maar daar heb ik al iets over gezegd, en ik was kop van jut. Dat zou nie mogen 150gb is de limiet. Toen maakte ik de vergelijking : als uw benzine diesel electriciteit op is dan ga je ook nie op small en kan je nog aan 10km/u rijden.Maar iemand bij telenet zei me dat ze dat doen, als mens wil bijkopen moeten ze nog op internet kunnen. en je hebt maar 1/0.25. 24/24 7/7 als je aan de limiet zit.

Als je aan u 750 zit heb je nog altijd 10/ tussen 12.01 en 23.59 uur en 300/20 tussen 00.01 en 11.59 uur . Dat is wel groot verschil
Laatst gewijzigd door proximusboyke 25 feb 2020, 18:53, in totaal 1 gewijzigd.
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
Gebruikersavatar
MaT
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2084
Lid geworden op: 18 feb 2014, 15:40
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 311 keer

Wat is het verschil dan?
Na XXX GB kom ja op verlaagde snelheid bij alle twee. Volgens uw eigen redenering is dat 'onbeperkt' aangezien je kan verder surfen nietwaar? Het ene is al wat sneller en wat minder beperkt in de tijd, maar het komt uiteindelijk op hetzelfde neer: het volume is is bij beide 'onbeperkt', want je kan blijven surfen.

Dat dat zo is omdat mensen moeten kunnen bijkopen is ook zever. Ik kan me nog een periode herinneren dat je internet effectief 'stil viel', met uitzonderingen van de telenet pagina's zodat je kon bijkopen. Technisch gezien dus 0 reden waarom dat vandaag niet zou kunnen.

Kort gezegd: je argumentatie klopt niet.
Het BIPT aanziet modems en routers als een onderdeel van de eindapparatuur van de eindgebruiker waardoor deze vrij te kiezen zijn voor breedband en internettelefonie.
Bron
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7193
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 374 keer
Recent bedankt: 1 keer

MaT ik heb toen ik gezegd en blijf het zeggen dat het niet zou mogen 150 is 150. Maar niet iedereen kond dit pruimen op dit forum. (zal nog wel ergens te vinden zijn) Maar op dat gebied geef ik je gelijk !!
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
Gebruikersavatar
MaT
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2084
Lid geworden op: 18 feb 2014, 15:40
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 311 keer

De beschrijving van basic internet klopt volledig.
Na 150GB smallband, dus geen 100/10Mbps meer.
basic.png
De beschrijving van all internet klopt niet.
Er is wel degelijk een limiet, na 750GB geen 300/20Mbps meer, maar er staat tenminste een sterretje met uitleg.
all internet.png
De beschrijving bij orange gaat compleet de mist in en vermeld niets van beperkingen, terwijl die dezelfde zijn als telenet.
Iemand die dit ziet zou er vanuit mogen gaan dat er geen smallband is, nooit.
love.png

uit deze 3 voorbeelden kan je niet anders dan besluiten dat het gegoochel met 'onbeperkt' nergens op gebaseerd is en enkel dient om de consument te misleiden. Een beetje in van hetzelfde genre als telenet die bij onwetende consumenten de schijn wou opwekken glasvezel abonnementen te verkopen door gebruik van het woord 'fiber' in hun productnamen.
Het BIPT aanziet modems en routers als een onderdeel van de eindapparatuur van de eindgebruiker waardoor deze vrij te kiezen zijn voor breedband en internettelefonie.
Bron
Gebruikersavatar
devilkin
Administrator
Administrator
Berichten: 6013
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 829 keer
Bedankt: 507 keer
Recent bedankt: 3 keer

Is het misleidend? Ja. Is het fout? Nee.
Je kan perfect verder... aan een slakketempo.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Gebruikersavatar
MaT
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2084
Lid geworden op: 18 feb 2014, 15:40
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 311 keer

Zucht, van hetzelfde laken een broek... Waarom is basic internet dan niet 'onbeperkt' :???: je kan ook verder aan een slakkentempo...
Hoeveel keer moet je hier iets herhalen zeg?
Het BIPT aanziet modems en routers als een onderdeel van de eindapparatuur van de eindgebruiker waardoor deze vrij te kiezen zijn voor breedband en internettelefonie.
Bron
Gebruikersavatar
devilkin
Administrator
Administrator
Berichten: 6013
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 829 keer
Bedankt: 507 keer
Recent bedankt: 3 keer

Stel de vraag aan Telenet? Hier zit er niemand die je zal kunnen helpen met de bedrijfsbeslissingen van dat bedrijf.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Gebruikersavatar
mailracer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3872
Lid geworden op: 23 feb 2010, 21:03
Uitgedeelde bedankjes: 217 keer
Bedankt: 315 keer

devilkin schreef:Stel de vraag aan Telenet? Hier zit er niemand die je zal kunnen helpen met de bedrijfsbeslissingen van dat bedrijf.
Het gaat niet over Telenet, maar over orange die hun limiet verkeerd adverteert. En dat sommige hun verbruik,niet kunnen nazien zoals bij Telenet geregeld is. Bij hun kan je instellen om via mail verwittigd te worden als je een bepaalde limiet (90 procent) hebt bereik.

Deze discussie lijkt een beetje op de beginjaren toen Telenet met hun Fup kwam. Dat was ook niet duidelijk voor iedereen, tot iedereen er genoegen mee heeft genomen dat het een limiet is tijdens de piekuren.
Gebruikersavatar
devilkin
Administrator
Administrator
Berichten: 6013
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 829 keer
Bedankt: 507 keer
Recent bedankt: 3 keer

Basic Internet is geen product van Orange.

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Gebruikersavatar
mailracer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3872
Lid geworden op: 23 feb 2010, 21:03
Uitgedeelde bedankjes: 217 keer
Bedankt: 315 keer

Mat schreef iets, daarna jullie (ik wil gelijk hebben) discussie. terwijl het eigenlijk gaat over de manier van adverteren en interpreteren van limieten door gebruikers. Bij Telenet al lang duidelijk, bij orange nog in de leerfase dus.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5084
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 153 keer
Recent bedankt: 5 keer

+ Orange garandeert geen mogelijkheid tot je verbruik op te volgen. Dat stoort me nog het meest.

Dan kan je wel zelf zeggen van monitor zelf je gebruik maar denk je dat iedereen zo technisch onderlegd is om dit met elk apparaat te doen?
Gebruikersavatar
devilkin
Administrator
Administrator
Berichten: 6013
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 829 keer
Bedankt: 507 keer
Recent bedankt: 3 keer

mailracer schreef: terwijl het eigenlijk gaat over de manier van adverteren en interpreteren van limieten door gebruikers. Bij Telenet al lang duidelijk, bij orange nog in de leerfase dus.
Agreed.

Ik meen me te herinneren dat ik het wel ergens gezien had in de documenten bij orange, maar ik vind het niet terug...

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 17490
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 923 keer
Bedankt: 3349 keer
Recent bedankt: 4 keer

MaT schreef:uit deze 3 voorbeelden kan je niet anders dan besluiten dat het gegoochel met 'onbeperkt' nergens op gebaseerd is en enkel dient om de consument te misleiden.
De JEP (Jury voor Etische Praktijken inzake reclame) heeft al herhaaldelijk uitspraken gedaan in verband met "onbeperkt" in het voordeel van de Providers (onder andere Scarlet en Telenet).
Het woord "onbeperkt", gevolgd door een sterretje of verwijzing naar de kleine lettertjes, met de uitleg naar de FUP, wordt niet aanzien als een poging om de gemiddelde consument te misleiden: Van de 3 voorbeelden hierboven is Orange duidelijk in overtreding, gezien geen verwijzing naar de FUP.

We kunnen nog dagen blijven doorgaan met de zinloze discussie of 750GB genoeg is of niet genoeg. Ieder heeft recht op een eigen mening hierover, en je zal de andere mening toch niet kunnen overtuigen.
Heel veel gezinnen komen toe met 750 GB per maand, wie er niet mee toekomt moet zorgen voor alternatieven (andere provider of andere formule met meer volume, 2 abonnementen, enz ...).

We kunnen ook blijven discuteren over de (taalkundige) betekenis van het woord "onbeperkt", maar hier geeft de JEP de providers gelijk gegeven: onbeperkt blijft onbeperkt, zelfs met vertraagde snelheid na het bereiken van de limiet :-( .

Ik ben het wel met de TS starter (en mailracer) over eens dat de reclame van Orange misleidend is, en nergens verwijst naar de 750 GB FUP ..
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Fiber Essential (50/8 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.50, aangesloten op Proximus ONT (VLAN20).
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Gebruikersavatar
devilkin
Administrator
Administrator
Berichten: 6013
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 829 keer
Bedankt: 507 keer
Recent bedankt: 3 keer

Trouve!

https://www.orange.be/nl/hulp/technisch ... -love-pack

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Gebruikersavatar
MaT
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2084
Lid geworden op: 18 feb 2014, 15:40
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 311 keer

En zoek nu eens naar de verwijzing op de productpagina en reclames?
Het BIPT aanziet modems en routers als een onderdeel van de eindapparatuur van de eindgebruiker waardoor deze vrij te kiezen zijn voor breedband en internettelefonie.
Bron
warpozio2
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1058
Lid geworden op: 19 okt 2016, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 77 keer
Bedankt: 26 keer

Als 750 GB te beperkt is kun je nog altijd kiezen voor Proximus.
Daar is hun FUP 3TB

https://tweakers.net/nieuws/158298/prox ... r-3tb.html
Gebruikersavatar
MaT
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2084
Lid geworden op: 18 feb 2014, 15:40
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 311 keer

Leuke quote uit dat artikel:
Telenet en Orange hanteren bijvoorbeeld een maandelijkse limiet van 750GB in de piekuren, waarna de internetsnelheid omlaag gaat naar 10Mbit/s voor downloads en 1Mbit/s voor uploads.
Dat is wat de Nederlanders, die echt onbeperkt gewoon zijn, vinden van ons 'onbeperkt'.
Het BIPT aanziet modems en routers als een onderdeel van de eindapparatuur van de eindgebruiker waardoor deze vrij te kiezen zijn voor breedband en internettelefonie.
Bron
boonpwnz1
Starter
Starter
Berichten: 9
Lid geworden op: 24 feb 2020, 13:44
Bedankt: 1 keer

warpozio2 schreef: Daar is hun FUP 3TB

https://tweakers.net/nieuws/158298/prox ... r-3tb.html
Alleen is dat een verschillende FUP tov Orange en Telenet.

De FUP is er wel maar je kan die gratis uitbreiden aan volle snelheid. En zeg nu zelf pakketten van 300 GB die je gewoon continu kan aanvragen zonder problemen is niet geheel onbeperkt maar is wel te doen en daarom vind ik hun FUP veel aantrekkelijker.
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3131
Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 222 keer

Goh, tegenwoordig kan je het 'opvolgen' bij Orange.

Verbruik van 25/2/2020 tot 24/3/2020
Update 26/02/2020 22:50
Surfvolume piekuren
Onbeperkt
Verbruikt 0 GB

Update 26/02/2020 22:50
Surfvolume daluren
Onbeperkt
Verbruikt 0 GB

Ze spreken wel van piek en daluren, vroeger was het gewoon een algemeen getalleke, echter. Het staat nog steeds op 0 dus erg live is het al zeker niet.

Op de My Orange app is het al helemaal niet te vinden.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7193
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 374 keer
Recent bedankt: 1 keer

dan heb jij geluk
Bijlagen
verbruikorange.JPG
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
Gebruikersavatar
petrol242
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4368
Lid geworden op: 17 sep 2012, 12:07
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 260 keer

philippe_d schreef:De JEP (Jury voor Etische Praktijken inzake reclame) heeft al herhaaldelijk uitspraken gedaan in verband met "onbeperkt" in het voordeel van de Providers
De JEP is dan ook niet direct een onpartijdige instantie om een eerlijk oordeel te vellen over iets heel subjectiefs als zijnde een "Fair User Policy". Het faire wordt in dit geval meestal van de gebruiker verwacht en niet van de provider.

Ter info :
De JEP, het zelfregulerend orgaan van de reclamesector, werd in 1974 opgericht door de Raad voor de Reclame. Het zelfregulerende optreden van de JEP is gebaseerd op de vrijwillige medewerking van de adverteerders, de agentschappen en de media.
Niets juridisch afdwingend dus, laat staan regulerend, hoewel het wel zo verkocht wordt.

Om echt een juridisch sluitend antwoord te krijgen is er inspraak nodig van bevoegde rechtbank(en) en zolang er daar geen beweging waar te nemen is, kunnen providers ontelbaar vele kleine lettertjes van toepassing laten blijven. Het is dan aan de consument om dat te slikken of te prikken.

Er zijn wel degelijk providers in België die perfect onbeperkt internet kunnen aanbieden, in zowel technisch haalbare snelheid, maar zeker ook in volume. Ben je niet tevreden over de fupperdepup van je provider, laat niets je weerhouden om van provider te wisselen.
tien
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1336
Lid geworden op: 17 apr 2019, 11:48
Locatie: Attenhoven (Landen)
Uitgedeelde bedankjes: 106 keer
Bedankt: 66 keer

petrol242 schreef:laat niets je weerhouden om van provider te wisselen.
Blijkbaar plek waar dsl niet echt werkbaar is, dan blijven er niet veel over. Of je moet beiden mengen, traag dsl voor de dingen waar het niet uitmaakt (eventueel met goedkoper echt beperkt abo maar dan moet je ergens kunnen weten over hoeveel traffic het gaat)
steve_jaspers
Member
Member
Berichten: 93
Lid geworden op: 20 sep 2005, 19:31
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 2 keer

Dat sommige mensen hier oordelen vellen over anderen gewoon omdat ze niet meer mee zijn met hun tijd en daardoor niet begrijpen dat een moderne manier van leven een behoorlijk datagebruik met zich meebrengt (streamen i.p.v. klassiek tv, meerdere kinderen die online gamen,...) verbaasd me.
Maar wat me nog meer verbaasd is dat sommigen het zomaar goedpraten dat een groot bedrijf als Orange een product aanbied en verkoopt onder misleidende voorwaarden en jullie dit allemaal maar normaal vinden... als de gemiddelde consument zich zo als melkkoe gedraagt zullen de bedrijven nooit veranderen,
ik laat mij persoonlijk als consument niet te kakken zetten en bij deze is dus ook onze smalband weer opgeheven.

nog een prettige dag verder..
Laatst gewijzigd door steve_jaspers 27 feb 2020, 14:15, in totaal 1 gewijzigd.
Area57
Member
Member
Berichten: 60
Lid geworden op: 11 jan 2013, 00:21
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 6 keer
Recent bedankt: 4 keer

Dit doet me denken aan de tijd dat ook WiFi/draadloos internet vermeld stond in de reclame van Telenet.
De klanten verwachtten toen ook dat ze overal in hun woning én met alle apparaten WiFi zouden hebben aan de geadverteerde snelheid.
Uiteindelijk zal Orange op lange termijn afgestraft worden op het gebruik van onduidelijke reclame. Voor de winstcijfers op korte termijn daarentegen zal dit wel goed zijn.

Afbeelding
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7193
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 374 keer
Recent bedankt: 1 keer

goh dat is uw mening ! en dat recht heb je.

proximus misleidende reclame 39€ per maand terwijl het maar de eerste 3 maand is
alle koper misleidende reclame want geen enkele geeft aan iedereen 100 down
telenet zal ook misleidende reclame zijn want zei hebben ook een fub van 750gb

de vraag is dan naruurlijk bij wie moete nog zijn ???

Vele dingen ga je niet meer mogen of willen gebruiken want deze wereld is nu eenmaal gebasseerd op misleidende reclame en niks is meer wat het zelfs zou moeten zijn.

Ik zou zeggen veel succes in uw zoektcht naar bedrijven en een wereld zonder misleidende reclame
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
Gebruikersavatar
MaT
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2084
Lid geworden op: 18 feb 2014, 15:40
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 311 keer

proximusboyke schreef: proximus misleidende reclame 39€ per maand terwijl het maar de eerste 3 maand is
Dat staat toch gewoon ook duidelijk vermeld inclusief de normale prijs? :roll:
proximusboyke schreef: alle koper misleidende reclame want geen enkele geeft aan iedereen 100 down
Daarom staat er ook altijd 'tot 100' of 'max 100'. En dat klopt wel.
Het is pas misleidend als niemand 100 zou hebben.
Het BIPT aanziet modems en routers als een onderdeel van de eindapparatuur van de eindgebruiker waardoor deze vrij te kiezen zijn voor breedband en internettelefonie.
Bron
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5084
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 153 keer
Recent bedankt: 5 keer

Ik meot zeggen dat ik wel meer snelheid bij proximus had dan bij Orange :roll:

Download is hier echt belabberd en het excuus dat klantendienst geeft dat het aan mijn wifi ligt mogen ze me toch eens uitleggen.

Als ik op wifi hogere snelheden haal download bij proximus dan bij orange dan ligt het niet aan men wifi :roll:
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7193
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 374 keer
Recent bedankt: 1 keer

Niemand zal ook 100 hebben ook !!!! de eerste die echt 99 of 100 haalt met vdsl moet ik nog zien hoor. En geloof me ik heb al heel wat gezien. Ik geloof zelfs niet dat je boven de 95 kan met overhead en al.

Bij orange ook vermeld aleen wat meer zoeken.
Maar elk gezond mens weet (zeker met telenet) dat je niet beter en goedkoper kan zijn dan bij de leverancier.
Het zou nog nen goeien zijn dat telenet een fup oplegd en dat orange dat nie zou moeten doen. Dit zal nog wel komen maar dan zal het van een andere toeleverancier moeten komen
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 17490
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 923 keer
Bedankt: 3349 keer
Recent bedankt: 4 keer

proximusboyke schreef:Niemand zal ook 100 hebben ook !!!! de eerste die echt 99 of 100 haalt met vdsl moet ik nog zien hoor. En geloof me ik heb al heel wat gezien. Ik geloof zelfs niet dat je boven de 95 kan met overhead en al.
Ben je hier niet een beetje aan het "miereneuken" ?
Het gaat er niet over of je nu 100 hebt of 95 (met overhead) ...
proximusboyke schreef:Het zou nog nen goeien zijn dat telenet een fup oplegd en dat orange dat nie zou moeten doen. Dit zal nog wel komen maar dan zal het van een andere toeleverancier moeten komen
En waarom zou dat niet kunnen of mogen?
EDPNet hangt ook af van Proximus, en toch geven ze:
  • - ongelimiteerd volume
    - maximale upload (terwijl de Proximus klanten tot voor kort gecapped werden op 6 mbps of 15 mbps - nu 20 mbps)
Dat hangt af van welke overeenkomst Orange met Telenet heeft ...
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Fiber Essential (50/8 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.50, aangesloten op Proximus ONT (VLAN20).
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7193
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 374 keer
Recent bedankt: 1 keer

philippe proximus is een overheidsbedrijf en die moeten.
Hier spreken we over telenet, nee ik zie hen dit echt niet doen :beerchug: dus nee het kan niet

tuurlijk ben ik aan het mierenneuken !!! Maar MaT zegt : Het is pas misleidend als niemand 100 zou hebben.
dus antwoord ik nee niemand haalt dat, en ik weet dat ook wel dat het niet kan. Tenzij je een telemet hebt die foute waarden aangeeft .
Ik heb ook zo een speedtest.net met fluvius torhout haal ik ook 23 24 soms 28 upload met orange maar je weet dat dit niet kan. Er zijn er dan bij als ze dat door hebben gaan ze altijd die speedtest gebruiken om hun gelijk te krijgen en nooit een andere speedtest. (je zal waarschijnlijk wel weten over wie ik het heb :-D )
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
MichelJ
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1078
Lid geworden op: 10 maa 2010, 13:32
Locatie: Kapellen
Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
Bedankt: 66 keer
Recent bedankt: 2 keer

600GB-1TB/maand(95% down, gezien de lamentabele verbinding de laatste maanden nog vrij verrast(hout vasthouden, al sinds 23/2 geen wegval van de verbinding)

en dit op een 70/15 verbinding, en eigenlijk is dat perfect werkbaar voor een gezin van 5 moet ik zeggen.

De FUP van Telenet(750GB) zal dan ook ruim voldoende zijn als backup verbinding :)
GuntherDW
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1139
Lid geworden op: 11 mei 2007, 14:00
Locatie: zwijndrecht
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 78 keer
Contacteer:

proximusboyke schreef: dus antwoord ik nee niemand haalt dat, en ik weet dat ook wel dat het niet kan.
Dat is mierenneuken zoals philippe zegt. Je sync is 100, tenzij je het befaamde 110/50 profiel hebt is 100 mbit op speedtest halen vrij onmogelijk.
Wil je meer een systeem zoals in .de dan waar ze overprovisionen zodat je zeg maar op 110 of 120 synct zodat je 100 haalt?

We "zagen" allemaal ook al langer dat prox van die profielen af moet en gewoon de modem zn ding moet laten doen trouwens.
Plaats reactie

Terug naar “Orange (Mobistar)”