fibrbuzz1 schreef:Heb je de Boost optie erbij genomen? Kan je eens een speedtest doen?
Neen. Misschien, waarschijnlijk, ga ik dat wel nemen maar eerst eens zien waar ik kom met 15gb. Ik heb de maximale snelheid van 25 Mbps up&down.
Toestel staat binnen op de vensterbank in de min of meer in de richting van het plein waar de gsm-masten staan een kilometer of twee verder. Signaalsterkte is 75%. Raar genoeg als ik het raam open doe en het toestel op de vensterbank buiten zet is het 50%. Heb de indruk dat de signaalsterkte enkel in schijven van 25% werkt.
fibrbuzz1 schreef:Is het mogelijk om in de settings de LTE-band zelf te kiezen? Ik ga misschien ook een Flybox nemen, maar ik wil graag manueel LTE1800/2600 selecteren aangezien 800 MHz een lagere snelheid geeft

Ik zie geen optie voor dat. Netwerkt type is LTE. Netwerkmodus alleen 4G. Meer is er niet.
Men kan zelf nieuwe verbindingsprofielen aanmaken. Heb eentje aangemaakt om IPv6 te gebruiken ipv IPv4 maar die wou niet verbinden. Geen verassing natuurlijk. Toch jammer dat ze niet (ook) IPv6 gebruiken.
De interface ziet er niet beknot uit. Het is een branded firmware maar ik denk dat je alle instellingsopties hebt die een gewone MR200 heeft. Veel dus, het is TP Link. Ook een functie zoals dynamic dns, dat werkt maar nutteloos is door het prive-IP-adres.
Aanvulling;
Als je bezig bent met een internet verbinding met een beperkt dataquotum is dit wel interessant;
https://support.google.com/chrome/answe ... r_off&rd=1Een extentie voor de Chromebrowser om data te besparen. Je komt dat vaker tegen dat soort plugins maar dit is van Google, dat is toch iets anders. Ik heb het pas gisteren ontdekt en in gebruik. Volgens de app heb ik tot nu 15% data bespaard. De android app van Chrome heeft bij de instellingen ook een optie hiervoor.