TVV: Nieuwe zenders

Alles over TV en Internet via satelliet
Plaats reactie
tdemeyer
Premium Member
Premium Member
Berichten: 735
Lid geworden op: 19 jan 2013, 23:15
Locatie: Ronse
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 43 keer

Beste klanten,

Het is officieel: M7 Group (TV VLAANDEREN en TÉLÉSAT) en Eleven Sports hebben een overeenkomst gesloten voor de komende 5 seizoenen rond het Belgisch voetbal. Vanaf augustus 2020 worden de drie nieuwe zenders van Eleven Sports, die voorbehouden zijn voor het Belgische voetbal, toegevoegd aan de basis tv-abonnementen van TV VLAANDEREN en TÉLÉSAT.

Alle abonnees van een Basic of Basic+ satelliet tv-product of een APP TV Basic of Plus internet tv-product kunnen zonder extra sportpakket genieten van de nieuwe Pro League-kanalen van Eleven Sports. Het gaat hier zowel over 1A, 1B, Women Super League, de Cup league, de Super Cup als de E-Pro League.

“De overeenkomst met Eleven Sports ligt volledig in lijn met onze groepsstrategie. We zijn verheugd met deze deal, want het is onze ambitie om een zo compleet mogelijke tv-ervaring toegankelijk te maken voor het grote publiek. Dit sportaanbod is onmiskenbaar een van de meest toegankelijke en uitgebreide op de markt en zal bovenal beschikbaar zijn voor een zeer groot deel van onze abonnees en op alle schermen dankzij onze tv-applicatie.” vertelt Hans Troelstra, CEO van M7 Group.


TV VLAANDEREN en TÉLÉSAT bieden voetbal aan in basisaanbod.
Gedaan met de prijzige sportbundels, TV VLAANDEREN en TÉLÉSAT kiezen resoluut voor de ultieme klantbeleving. De nieuwe zenders met Belgisch voetbal worden geïntegreerd in het basisaanbod waardoor klanten geen extra prijzig pakket hoeven te nemen. Dat is dus meer waarde en meer voetbalplezier tegen de beste prijs. En dit bovenop de 3 andere Eleven Sports zenders die reeds deel uitmaken van de standaardpakketten Basic en Basic+. Hiermee krijg je toegang tot zowel Belgisch als internationaal voetbal.

Zo krijg je toegang tot al de grootste Europese voetbalcompetities waarin de meeste van onze Rode Duivels actief zijn (La Liga met Eden Hazard, de Serie A met Romelu Lukaku of de Bundesliga met Witsel en Thorgan Hazard). Daarbovenop zijn er nog tal van internationale competities beschikbaar, zoals UFC, de NBA en de NFL. .
Gebruikersavatar
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5780
Lid geworden op: 17 nov 2009, 22:39
Uitgedeelde bedankjes: 261 keer
Bedankt: 1770 keer
Recent bedankt: 10 keer

Sterke deal.
woutervh
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2307
Lid geworden op: 09 mei 2007, 11:44
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 183 keer
Recent bedankt: 1 keer

Leuk voor wie voetbal wil volgen... Ik had liever de discovery's gehouden
Clemens2
Plus Member
Plus Member
Berichten: 147
Lid geworden op: 01 sep 2019, 18:24
Uitgedeelde bedankjes: 43 keer
Bedankt: 18 keer

Voorlopig werkt ook enkel Nagra of Viaccess codering, de Seca codering (die met losse TVV kaarten werkt) zit er helaas niet op.
Dus voorlopig kan ik enkel via de App kijken.
Opus
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 937
Lid geworden op: 29 sep 2008, 21:43
Locatie: Hoboken
Uitgedeelde bedankjes: 83 keer
Bedankt: 49 keer

Ik ben ssuper tevreden hiermee :banana:
Dreambox 800 / Open-Pli image / eSATA 750Gb / CCcam 2.1.4 / Schotel draaibaar
Core2duo E6600 Debian CCcam 2.1.4 server
JelleLampaert
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 33
Lid geworden op: 16 aug 2012, 16:15
Bedankt: 4 keer

Ik heb hierdoor ook een proefabonnement op de App TV genomen.

Voorlopig krijg ik bij de Pro League-kanalen nog de melding "Deze zender maakt geen deel uit van je aanbod". Hopelijk is dat morgen opgelost.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7188
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 373 keer

benieuwd hoelang het zal duren.
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
Opus
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 937
Lid geworden op: 29 sep 2008, 21:43
Locatie: Hoboken
Uitgedeelde bedankjes: 83 keer
Bedankt: 49 keer

proximusboyke schreef:benieuwd hoelang het zal duren.
Volgens de mail tenminste 5 jaar (5 seizoenen) dus dat is de lengte van hun contract.
Jaloers mss ???
Dreambox 800 / Open-Pli image / eSATA 750Gb / CCcam 2.1.4 / Schotel draaibaar
Core2duo E6600 Debian CCcam 2.1.4 server
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7188
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 373 keer

ik geloof nooit moest tvv plots 200 000 klanten bij krijgen dat ze het nog gratis gaan kunnen aanbieden. Want eleven sports zal meer money willen.
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
blaatpraat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1300
Lid geworden op: 10 jan 2014, 12:09
Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
Bedankt: 103 keer

Iemand een idee of deze zenders al in de lucht zitten?
Anders laat ik mijn decoder eens scannen morgen.
Amazor
Pro Member
Pro Member
Berichten: 433
Lid geworden op: 01 jan 2008, 21:50
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 63 keer

Rond 18.30 uur gisterenavond was er al beeld.
'In de lucht' moet je zien als kanaal 1 in HD op satelliet (+ IPTV) en 2 en 3 zijn enkel via streaming te ontvangen.

Hun communicatie errond speelt in hun nadeel, gezien ze naar buiten komen met 'binnenkort beschikbaar'. Zorgt voor onduidelijkheid bij mensen die vandaag willen kijken. Ook kranten geven TVV geen aandacht, terwijl het een interessante deal is voor voetballiefhebbers.
Internet: Telenet Internet Fiber 200 incl. Giga Speedboost
TV: Telenet (DC-AD2200 + CI+) /// TV Vlaanderen Basic+ (VU+ Duo 4K SE)
Fixed: Telenet FreePhone Europe /// WeePee Telecom (Gigaset C530 IP)
Mobile: Proximus Mobile Connect Pro (Xiaomi Poco F3) /// BASE 0
Gebruikersavatar
frodo
Plus Member
Plus Member
Berichten: 190
Lid geworden op: 08 maa 2007, 14:48
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 18 keer

JelleLampaert schreef:Ik heb hierdoor ook een proefabonnement op de App TV genomen.

Voorlopig krijg ik bij de Pro League-kanalen nog de melding "Deze zender maakt geen deel uit van je aanbod". Hopelijk is dat morgen opgelost.
Je hebt toch het basic genomen want in de light abonnementen is dit niet inbegrepen.
JelleLampaert
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 33
Lid geworden op: 16 aug 2012, 16:15
Bedankt: 4 keer

Ja hoor.

Mijn bestelbevestiging zegt "APP TV Basic".
Als ik naar de Pro League-zenders probeer te kijken, krijg ik de melding " Alvorens deze zender te kunnen afspelen, moet je je abonnement upgraden naar een Basic pakket"
Gebruikersavatar
Dfrog
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1236
Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:07
Locatie: Beerse
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 22 keer

Ik heb een light abonnement. Kan het blijkbaar niet op hun site zelf aanpassen naar basic :/
Wijzig abonnement geeft "Geen upgrades van je pakketten gevonden." Gebeld, na 20min iemand aan de lijn. Aangepast :beerchug:
Laatst gewijzigd door Dfrog 08 aug 2020, 10:45, in totaal 1 gewijzigd.
blaatpraat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1300
Lid geworden op: 10 jan 2014, 12:09
Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
Bedankt: 103 keer

Amazor schreef:Rond 18.30 uur gisterenavond was er al beeld.
'In de lucht' moet je zien als kanaal 1 in HD op satelliet (+ IPTV) en 2 en 3 zijn enkel via streaming te ontvangen.

Hun communicatie errond speelt in hun nadeel, gezien ze naar buiten komen met 'binnenkort beschikbaar'. Zorgt voor onduidelijkheid bij mensen die vandaag willen kijken. Ook kranten geven TVV geen aandacht, terwijl het een interessante deal is voor voetballiefhebbers.
Even gescand dus, ik zie het inderdaad nu op plaats 30 verschijnen.
Decodeerbaar met CI+ module (itt wat hier al werd gezegd).

Enkel spijtig dat het enkel het eerste kanaal is, en niet de rest, maar voor vanavond volstaat het wel dus. :-D
bollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 911
Lid geworden op: 31 jul 2019, 13:26
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 27 keer

Dit is interessant, zijn die 30 gratis dagen 'annuleerbaar' of zit je vast aan minimum 6 maand?
Gebruikersavatar
Dfrog
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1236
Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:07
Locatie: Beerse
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 22 keer

App tv is zonder abonnement, steeds opzegbaar
JelleLampaert
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 33
Lid geworden op: 16 aug 2012, 16:15
Bedankt: 4 keer

Ter info: ik heb vanmiddag even gebeld. Er was nog een probleem met de Eleven-zenders in App TV Basic. Ze hebben me opgewaardeerd naar App TV Plus en daar werkt het wel.
bollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 911
Lid geworden op: 31 jul 2019, 13:26
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 27 keer

JelleLampaert schreef:Ter info: ik heb vanmiddag even gebeld. Er was nog een probleem met de Eleven-zenders in App TV Basic. Ze hebben me opgewaardeerd naar App TV Plus en daar werkt het wel.
Oei, slechte start. Binnen uurtje is het voetbal en bij mij werkt het nog niet :-D Ook staat er vanonder Paypal en kredietkaarten maar ik kon alleen met bankoverschrijving werken?

Ook kan je niet abbo wijzigen of annuleren online?
FredjeFr
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 46
Lid geworden op: 28 mei 2015, 09:54
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 1 keer

En begin volgend jaar komt er een prijsverhoging van de abonnementen...
Gebruikersavatar
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3970
Lid geworden op: 18 okt 2003, 12:29
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 410 keer
Bedankt: 100 keer

Dat is dan ook bij Telenet en Proximus want die doen het ook elk jaar, maar doe eens wat meer positief, je weet het nog niet zeker...
Steven7
Premium Member
Premium Member
Berichten: 576
Lid geworden op: 07 aug 2004, 18:56
Locatie: Veerle
Uitgedeelde bedankjes: 28 keer
Bedankt: 36 keer

Dus als ik het goed begrijp kan je op twee schermen tegelijk voetbal kijken.
Ik neem bv. een abonnement van 15 euro en vraag kameraad 7,5 euro per maand en we kunnen dan het abonnement delen.
Dit kan namelijk niet met eleven sports.
Gebruikersavatar
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3970
Lid geworden op: 18 okt 2003, 12:29
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 410 keer
Bedankt: 100 keer

Clemens2 schreef:Voorlopig werkt ook enkel Nagra of Viaccess codering, de Seca codering (die met losse TVV kaarten werkt) zit er helaas niet op.
Dus voorlopig kan ik enkel via de App kijken.
Dus als ik voetbal wil kijken moet ik van een light abonnement naar een basic en ik moet zo een module kopen van TVV want ik heb nu een gewone kaart van vroeger ?
Gebruikersavatar
Dfrog
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1236
Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:07
Locatie: Beerse
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 22 keer

JelleLampaert schreef:Ter info: ik heb vanmiddag even gebeld. Er was nog een probleem met de Eleven-zenders in App TV Basic. Ze hebben me opgewaardeerd naar App TV Plus en daar werkt het wel.
Ik heb zaterdag gebeld voor upgrade light naar basic. Sinds vandaag bij mij tevens het Pro League kanaal beschikbaar.
--
Tijd.be bericht over het voetbalaanbod, TVV hebben ze nog niet ontdekt blijkbaar (mailtje gestuurd) https://www.tijd.be/ondernemen/sport/zo ... 44345.html
Clemens2
Plus Member
Plus Member
Berichten: 147
Lid geworden op: 01 sep 2019, 18:24
Uitgedeelde bedankjes: 43 keer
Bedankt: 18 keer

AnD schreef:
Clemens2 schreef:Voorlopig werkt ook enkel Nagra of Viaccess codering, de Seca codering (die met losse TVV kaarten werkt) zit er helaas niet op.
Dus voorlopig kan ik enkel via de App kijken.
Dus als ik voetbal wil kijken moet ik van een light abonnement naar een basic en ik moet zo een module kopen van TVV want ik heb nu een gewone kaart van vroeger ?
Hangt er van af denk in sommige originele ontvangers loopt de kaart in Nagra modus (CAID 1818 die wel geactiveerd is op het kanaal) en misschien ook in bepaalde modules, maar dat weet ik niet zeker.
Maar los (bv. met Oscam in een Enigma2 ontvanger) waar de kaart in tunneled Seca modus werkt is er geen mogelijkheid, ik kijk de Pro League dan ook met mn LG Smart TV en de TVV App (op de PC is de beeldqualiteit verschrikkelijk via de browser, via de Smart TV app valt het mee)

In de bijlagen zie je de kaarten die mogelijk zijn bij één HD (klassieke kaart in Nagra mode (1817: CD, 1818: TVV, 1819: Télésat), in Tunneled Seca Mode (0100:000006A: CD, 0100:000006C: TVV, 0100:000006D: Télesat) en in Viacess Mode voor de Modules/ontvangers met geintegreerde smartcard (0500)).
Bij Pro League zie je dat enkel 1818 en 0500 werken, en ik vermoed dat is bewust zo gedaan om cardsharing van die kanalen tegen te gaan. Ik vrees ook dat in toekomst steeds minder kanalen hetzelfde gaan doen en dat op een bepaald moment misschien zelfs alles op Viaccess only omgeschakeld wordt.
Voorlopig wordt zover ik weet ook enkel het eerste Pro league kanaal via satelliet aangeboden.
Bijlagen
proleague.png
proleague.png (4.05 KiB) 1610 keer bekeken
eenhd.png
eenhd.png (4.99 KiB) 1610 keer bekeken
Flippi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 895
Lid geworden op: 26 jan 2011, 18:44
Uitgedeelde bedankjes: 92 keer
Bedankt: 80 keer
Recent bedankt: 1 keer

Clemens2 schreef:Maar los (bv. met Oscam in een Enigma2 ontvanger) waar de kaart in tunneled Seca modus werkt is er geen mogelijkheid.
'k Zag al op sat4all passeren dat het wel werkt via Nagra mapping door de volgende regel aan "oscam.dvbapi" toe te voegen:

Code: Selecteer alles

M: 1818:00006C 0100:00006C
Natuurlijk moet je wel nog over minstens een Basic abonnement beschikken.
datakiller
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 769
Lid geworden op: 01 jan 2018, 18:00
Locatie: Aalter
Uitgedeelde bedankjes: 48 keer
Bedankt: 37 keer

Wil ik de zenders nog eens bekijken...
Afbeelding
Telenet ONE: https://www.speedtest.net/my-result/d/7 ... 3afbda.png
Telenet ONE for one (mobiel): 300kbps in Gent-Sint-Pieters :-D maar de upload is wel gewoon 20Mbps
Clemens2
Plus Member
Plus Member
Berichten: 147
Lid geworden op: 01 sep 2019, 18:24
Uitgedeelde bedankjes: 43 keer
Bedankt: 18 keer

Bedankt kwam ik via ander forum ook juist achter...werkt!

EDIT transponder ligt er nu uit (ook die van een HD/Canvas HD)
Kan iemand bevestigen geen ontvang te hebben op 12129 V en 12187 H (en misschien ook nog andere)? Of ligt het aan mijn installatie (zou me verbazen maar je weet nooit)
Misschien zijn ze nu ook wat aan het herstructureren om Pro League 2/3 ook aan te bieden via Sat...

EDIT werkt weer.

EDIT het werkt soms, transponders vallen hier nog steeds uit en komen soms terug...bevestiging zou leuk zijn :)
Maar ik vermoed een beetje geduld helpt ook.
Amazor
Pro Member
Pro Member
Berichten: 433
Lid geworden op: 01 jan 2008, 21:50
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 63 keer

Het ligt niet aan jouw installatie. Rond 11.30u had ik al problemen gemerkt met één en Canvas. Toen bevroor het beeld, een uur geleden lag de transponder er uit.
Internet: Telenet Internet Fiber 200 incl. Giga Speedboost
TV: Telenet (DC-AD2200 + CI+) /// TV Vlaanderen Basic+ (VU+ Duo 4K SE)
Fixed: Telenet FreePhone Europe /// WeePee Telecom (Gigaset C530 IP)
Mobile: Proximus Mobile Connect Pro (Xiaomi Poco F3) /// BASE 0
Gebruikersavatar
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5780
Lid geworden op: 17 nov 2009, 22:39
Uitgedeelde bedankjes: 261 keer
Bedankt: 1770 keer
Recent bedankt: 10 keer

Wellicht problemen met de uplink door zwaar onweer: https://www.buienradar.nl/
Plaats reactie

Terug naar “Satelliet aanbieders: TV Vlaanderen, Telesat, Canaaldigitaal, Starlink ...”