Tv Vlaanderen Android TV app

Alles over TV en Internet via satelliet
Slevin
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 32
Lid geworden op: 19 nov 2008, 08:33
Bedankt: 5 keer

@jollito ik gebruik deze sinds de start (light pakket) en werkt perfect op mijn nvidia shield.
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1379
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 105 keer
Bedankt: 53 keer

jollito schreef:ben van plan om toch eens een maandje een proef-abo te nemen op deze app. Kan iemand bevestigen dat dit goed werkt op een Nvidia Shield aub? 'k Zou voor het Basic abo gaan, zodat ook het Belgisch voetbalpakket erin zit.
1ste maand is gratis maar dat weet je wel al.
Wel op tijd opzeggen als het u niet zou aanstaan maar let wel op, ik zegde dat op via mail en die sloten mijne boel direct volledig af haha.

Als je je registreerd kan het wel een dag duren, bv dag nadien dat het maar geactiveerd is.

Het werkt goed op de shield maar perfect is het niet. Bv terugkijk tv gebruikte ik constant en in het begin werkte dat vrij goed, erna liep alles fout bij mij want ik zet een programma op maar die toonde eerst nog 20min van een ander programma en het programma dat ik wou bekijken brak te vroeg af. Dit is natuurlijk een software fout of menselijke fout denk ik, we zijn ondertussen al een maand verder dus het kan zijn dat dat probleem verholpen is. Mss andere mensen die het nog hebben dit kunnen bevestigen of niet? Het gaat mij wel over de terugkijk tv.

De voetbal heb ik niet kunnen testen omdat ik de basic light had , dus geene voetbal. 15€ is natuurlijk wel weinig zeker als je voetballiefhebber bent, vooral duimen dat uw internet niet teveel plat ligt maar dat zal wel niet zeker?

En uiteraard heeft tv vlaanderen ook een menu, effe wennen int begin natuurlijk maar best gebruiksvriendelijk te noemen.

Mijn mening: het is toch een gratis maand, wrm zou je het niet eens zelf grondig testen?? Kan toch geene kwaad he :). Staat het u na bv 2-3 weken niet aan, zet het dan stop. Je zal zelf merken of er problemen zijn of niet en hoeveel en of ze u echt storen of niet.

Ik was er best tevreden over maar ik ergerde me aan de terugkijk tv die al dikke 7 dagen toen niet werkte zoals het moest, gelukkig heb ik nog de yelo app en het account van mijn ouders om mijn programma's te bekijken.

Gewoon ervoor gaan en het zelf ervaren is het beste wat je kan doen. Sry voor de lange uitleg maar ik geef graag mijn volledige ervaringen mee.

Update: Wat ik nog vergeten was, je kan ook nog altijd via de app ook streamen indien nodig vanaf de smartphone.
Tttsss
zjazjoe
Member
Member
Berichten: 67
Lid geworden op: 16 dec 2011, 22:45
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 3 keer

Iemand die ook af en toe zwart scherm heeft bij eleven sports belgisch voetbal?
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1379
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 105 keer
Bedankt: 53 keer

zjazjoe schreef:Iemand die ook af en toe zwart scherm heeft bij eleven sports belgisch voetbal?
Dat heb ik ook wel eens voor gehad op gewone zender.
Het staat duidelijk nog in de kinderschoenen die app maar heeft veel potentieel.
Tttsss
jollito
Pro Member
Pro Member
Berichten: 442
Lid geworden op: 16 jan 2008, 15:28
Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
Bedankt: 7 keer

Unicorn1 schreef:
jollito schreef:ben van plan om toch eens een maandje een proef-abo te nemen op deze app. Kan iemand bevestigen dat dit goed werkt op een Nvidia Shield aub? 'k Zou voor het Basic abo gaan, zodat ook het Belgisch voetbalpakket erin zit.
1ste maand is gratis maar dat weet je wel al.
Wel op tijd opzeggen als het u niet zou aanstaan maar let wel op, ik zegde dat op via mail en die sloten mijne boel direct volledig af haha.

Als je je registreerd kan het wel een dag duren, bv dag nadien dat het maar geactiveerd is.

Het werkt goed op de shield maar perfect is het niet. Bv terugkijk tv gebruikte ik constant en in het begin werkte dat vrij goed, erna liep alles fout bij mij want ik zet een programma op maar die toonde eerst nog 20min van een ander programma en het programma dat ik wou bekijken brak te vroeg af. Dit is natuurlijk een software fout of menselijke fout denk ik, we zijn ondertussen al een maand verder dus het kan zijn dat dat probleem verholpen is. Mss andere mensen die het nog hebben dit kunnen bevestigen of niet? Het gaat mij wel over de terugkijk tv.

De voetbal heb ik niet kunnen testen omdat ik de basic light had , dus geene voetbal. 15€ is natuurlijk wel weinig zeker als je voetballiefhebber bent, vooral duimen dat uw internet niet teveel plat ligt maar dat zal wel niet zeker?

En uiteraard heeft tv vlaanderen ook een menu, effe wennen int begin natuurlijk maar best gebruiksvriendelijk te noemen.

Mijn mening: het is toch een gratis maand, wrm zou je het niet eens zelf grondig testen?? Kan toch geene kwaad he :). Staat het u na bv 2-3 weken niet aan, zet het dan stop. Je zal zelf merken of er problemen zijn of niet en hoeveel en of ze u echt storen of niet.

Ik was er best tevreden over maar ik ergerde me aan de terugkijk tv die al dikke 7 dagen toen niet werkte zoals het moest, gelukkig heb ik nog de yelo app en het account van mijn ouders om mijn programma's te bekijken.

Gewoon ervoor gaan en het zelf ervaren is het beste wat je kan doen. Sry voor de lange uitleg maar ik geef graag mijn volledige ervaringen mee.

Update: Wat ik nog vergeten was, je kan ook nog altijd via de app ook streamen indien nodig vanaf de smartphone.

Bedankt voor de uitgebreide uitleg Unicorn! Via chromecast streamen en live op Mac werkt tot nu toe zeer goed, terugkijken moet ik nog eens proberen.
Vanavond test ik op m'n Nvidia. En inderdaad, het is één maand gratis, dus als ik niet tevreden ben stop ik het abonnement gewoon.
bjornvw
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 26
Lid geworden op: 01 okt 2013, 11:33
Bedankt: 1 keer

Ik probeer mij te registreren voor de 30 dagen gratis, maar na de registratie loopt het fout. Er komt geen e-mail met een bevestiging. Na een telefoontje met TV Vlaanderen blijkt dat er niets is doorgekomen. Ook 24u na de registratie geprobeerd met een ander e-mailadres zonder resultaat. De medewerker aan de lijn vertelde me: 'Ik snap dat je hierdoor naar alternatieven wordt geleid'. Men leert het daar dus NOOIT!
Gebruikersavatar
antutu
Pro Member
Pro Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 12 jun 2017, 17:17
Uitgedeelde bedankjes: 147 keer
Bedankt: 37 keer

WHAT. THE. f***.

Ik besloot TV Vlaanderen uit te proberen ter vervanging van het ter ziele gegane Stievie.

Account gemaakt. Proefperiode geactiveerd. Bankgegevens ingetypt en heb nu een contract lopen. Blijkt onmiddellijk na registratie dat ik niet kan inloggen met mijn username en wachtwoord op de app. Kan wel inloggen op de site zelf, maar de app zegt gewoon doodleuk dat de gegevens niet kloppen????

Dan zitten zoeken op die zeer gebruiksonvriendelijke site; er is een optie om Live TV te activeren. Dat geeft dan de fout dat er geen smartcardnr gevonden werd. Man man man, TV Vlaanderen = dogshite.

Hele site lijkt wel 1 grote scam. Ook in Google Play Store zijn er reviews van mensen die hetzelfde voor hebben.

Dan maar een mail gedaan naar klantenservice om te zeggen dat ik de proefperiode zéker en vast niet in een vast abonnement wil zien veranderen. Al 5 dagen geleden; nog steeds geen antwoord. Dan maar een aangetekende zending gedaan; die werd niet aanvaard en is nu terug op weg naar het postkantoor.

HOE ZIJN BEDRIJVEN ALS DEZE TOEGESTAAN IN BELGIË?????? Kan iemand mij dat uitleggen??? Netflix, Spotify, Bol.com boekenabonnement, noem maar op, alles is door de user opzegbaar via de website. Bij TV Vlaanderen enkel via klantenservice, die op geen enkele manier antwoord geeft.

Ik krijg hier hoofdpijn van. Als er ook maar iets van de rekening gaat stap ik naar de rechter. Ik heb potverdorie betere ervaringen met een buitenlandse illegale IPTV dienst die op 5 minuten werkende was, dan een legale dienst hier in België. 'Koop lokaal' zeggen ze dan. 'Doe het legaal' zeggen ze dan.
Laatst gewijzigd door antutu 05 sep 2020, 08:23, in totaal 1 gewijzigd.
There's something strange and you can't reboot. Who you gonna call? Joost Prutsers.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5071
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 151 keer
Recent bedankt: 3 keer

antutu schreef:WHAT. THE. f***.

Ik besloot TV Vlaanderen uit te proberen ter vervanging van het ter ziele gegane Stievie.

Account gemaakt. Proefperiode geactiveerd. Bankgegevens ingetypt en heb nu een contract lopen; blijkt dat ik niet kan inloggen met mijn mailadres en wachtwoord. Kan wel inloggen op de site zelf, maar de app zegt dan weer dat de gegevens niet kloppen????
U have the same problem as me, sir!

Ik had proefabbo gedaan blijkt dat ik geen abboneenummer had. Ik heb een mail gestuurd en 5 dagen voor mijn proefperiode afgelopen was kon ik via de app kijken :nono:

En geen compensatie gekregen toen ik opzegde want wou nog mijn proefperiode volledig laten doorgaan maar klantenservice volgde het boekje namelijk dat 1 maand 1 maand is en ze hier niet van konden afwijken :bang:
Gebruikersavatar
antutu
Pro Member
Pro Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 12 jun 2017, 17:17
Uitgedeelde bedankjes: 147 keer
Bedankt: 37 keer

boonpwnz schreef:U have the same problem as me, sir!

Ik had proefabbo gedaan blijkt dat ik geen abboneenummer had. Ik heb een mail gestuurd en 5 dagen voor mijn proefperiode afgelopen was kon ik via de app kijken :nono:
Man man man. Wat een pokkebedrijf. Iig opgelucht te horen dat het niet aan mij ligt. Die dag dat ik me registreerde heb ik 3 uur op die site bezig geweest, elk knopje geprobeerd, elke hoek van de website uitgekamd, en niks werkte. ik dacht al dat ik zelf gek aan het worden was.

Erg triestig; only in Belgium kom je bedrijven tegen die een slechtere service bieden dan hun illegale collega's. Illegale IPTV aanbieders hebben hun zaakjes beter op orde dan dat bedrijf, hoe erg is dat? Zelfs de support antwoord daar na 1 uur al (zonder dat daar een aangetekende zending voor nodig is); hier zit ik na 5 dagen nog altijd te wachten op TV Vlaanderen hun antwoord. Ze kunnen er naar mijn mening maar beter meteen een kruis over maken en het hele zootje opdoeken want dit is gewoon huilen met de pet op.
There's something strange and you can't reboot. Who you gonna call? Joost Prutsers.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5071
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 151 keer
Recent bedankt: 3 keer

Zeker waar ik heb me ook even beziggehouden met het probleem te zoeken.

Kan je je profiel zien met je gegevens? Kijk eens of je een abboneenummer hebt zoja kijk eens of het een 0 is?

Ik had er zelf niet opgelet maar had mailtje naar klantenservice gestuurd en die zeiden ja je hebt nog geen abboneenummer en toen keek ik stond er 0 bij mij. Na dat mailtje heb ik nog enkele dagen moeten wachten tegen dat het helemaal geactiveerd was.

In 2020 gewoon on-voorstel-baar!
9livesuni
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1104
Lid geworden op: 25 jun 2012, 17:31
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 85 keer

antutu schreef:Netflix, Spotify, Bol.com boekenabonnement, noem maar op, alles is door de user opzegbaar via de website.
Zijn het niet vooral de omschrijvende klanten die tegen de oubollige interface aanstoten? Het voelt allemaal wat gedateerd aan bij TV vlaanderen en dat maakt het misschien wat minder toegankelijk.
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3909
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
Bedankt: 64 keer

Als TV Vlaanderen die app. goed op orde krijgt,is dit gewoon een doorbraak,de manier om tv erbij te nemen,zonder Telenet of Proximus,maar ook zonder schotel.
Gebruikersavatar
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5780
Lid geworden op: 17 nov 2009, 22:39
Uitgedeelde bedankjes: 261 keer
Bedankt: 1770 keer
Recent bedankt: 10 keer

antutu schreef:Dan maar een mail gedaan naar klantenservice om te zeggen dat ik de proefperiode zéker en vast niet in een vast abonnement wil zien veranderen.
Waarom die paniek en ongeduldigheid? In grote letters op de website staat: "Altijd opzegbaar." https://www.tv-vlaanderen.be/tv-via-internet/
Je gaat dus een contract van onbepaalde duur aan dat je op elk moment met een e-mail, waarin je je klantennummer vermeldt, kan opzeggen.
De gratis proefperiode dien je ten laatste 2 werkdagen voor het einde op te zeggen. De datum van je e-mail telt.
vverbeke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 935
Lid geworden op: 19 mei 2009, 11:31
Uitgedeelde bedankjes: 60 keer
Bedankt: 94 keer

fluppie schreef:Als TV Vlaanderen die app. goed op orde krijgt,is dit gewoon een doorbraak,de manier om tv erbij te nemen,zonder Telenet of Proximus,maar ook zonder schotel.
Idd, maar dan gaan ze er toch opname functionaliteit in moeten steken, dat week terugkijken is niet altijd voldoende. En automatisering in het afsluiten/opzeggen/pauzeren van het abonnement. Dan heb je idd een killer app.

Ik vraag mij af, buiten het gedoe met de klantenservice, éénmaal uw account actief is en zo, werkt het dan een beetje defig?
@home: VDSL 100/35 • @work: fiber 200/200 + fiber 300/50 + cable 240/30
Gebruikersavatar
petrol242
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4368
Lid geworden op: 17 sep 2012, 12:07
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 260 keer

Ik heb ook de moed gehad om een proefabonnement te nemen, maar hier werkt alles wonderbaarlijk goed vanaf de eerste keer.
Wat ik lees over de klantendienst van TVV, tja, blijkbaar is er dus nog altijd niks veranderd tegenover vroeger. De miserie die ik in het verleden gehad heb...

Ik heb het toch geprobeerd omdat ik er heb uit geleerd met de klantendienst van TVV om te gaan. Gewoon even arrogant zijn dus. Diegenen die willen opzeggen, gewoon zoals raf1 zegt, de opzegmail versturen met nogmaals de opzegvoorwaarden in vermeld en belangrijk, de domiciliëring bij je bank blokkeren. Dan ben je zowel juridisch als financieel ingedekt.
Gebruikersavatar
jutuiz
Premium Member
Premium Member
Berichten: 725
Lid geworden op: 23 okt 2016, 15:26
Locatie: West-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 53 keer
Recent bedankt: 1 keer

Oh. Die klantendienst.
Dienst is geen goede titel.

Nooit reactie.
Wel altijd direct een mail met tevredenheidsenquete.

Dat zouden ze daarmee doen? Voorlezen op hun personeelsfeest?
9livesuni
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1104
Lid geworden op: 25 jun 2012, 17:31
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 85 keer

Petrol, al dat alarmisme zorgt dat er niet voor dat klanten zich als een ettertje gaan gedragen?

Dag ik wil mijn abo stoppen ; ingeven op hun website was ruim voldoende om een vriendelijke bevestiging te krijgen.
Gebruikersavatar
antutu
Pro Member
Pro Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 12 jun 2017, 17:17
Uitgedeelde bedankjes: 147 keer
Bedankt: 37 keer

boonpwnz schreef:Zeker waar ik heb me ook even beziggehouden met het probleem te zoeken.

Kan je je profiel zien met je gegevens? Kijk eens of je een abboneenummer hebt zoja kijk eens of het een 0 is?
Hier al van de eerste minuut een abonneenummer gekregen in de welkomstmail (8 cijfers). Maar tot op vandaag werkt het nog steeds niet. Pfff.
raf1 schreef:Waarom die paniek
Ben nooit zo geweest vroeger en had nooit echt schrik van in abonnementen te stappen, mede doordat ik zo verwend word door Netflix/Spotify etc, Netflix neem ik enkel eens als er iets is dat ik absoluut MOET zien dus 1 of 2 keer per jaar, Spotify heb ik in de loop der jaren al zeker 10 keer opgezegd en terug geactiveerd naargelang hoeveel zin ik heb om muziek te luisteren.

Maar een week terug zag ik op de Belgische subreddit een reeks posts van iemand die maar niet van zijn Basic Fit abo afkwam en ze bleven maar maandelijks lidgeld innen.

Die heeft hemel en aarde moeten bewegen om daar van af te komen, en was op een bepaald moment zelfs informatie gaan inwinnen bij een advocaat. Nu ben ik ineens niet meer zo tuk op abo's, en al zeker niet met domiciliëringen.
There's something strange and you can't reboot. Who you gonna call? Joost Prutsers.
phil48
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1816
Lid geworden op: 30 mei 2012, 01:03
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 25 keer

antutu schreef:
boonpwnz schreef:Zeker waar ik heb me ook even beziggehouden met het probleem te zoeken.

Kan je je profiel zien met je gegevens? Kijk eens of je een abboneenummer hebt zoja kijk eens of het een 0 is?
Hier al van de eerste minuut een abonneenummer gekregen in de welkomstmail (8 cijfers). Maar tot op vandaag werkt het nog steeds niet. Pfff.
raf1 schreef:
Die heeft hemel en aarde moeten bewegen om daar van af te komen, en was op een bepaald moment zelfs informatie gaan inwinnen bij een advocaat.
Hij had het beter hier gevraagd hé.

Niet moeilijker dan bij Telenet of Netflix. Toen ik nog in de Ardennen een vakantiewoning had, heb ik ook een anderhalf jaar TVV gehad. Gewoon telefonisch opgezegd en via email laten bevestigen.

Ik heb nog geld terug gekregen van de lopende maand. Dus die man was wellicht vergeten op te zeggen.

Een domi kan je trouwens zelf annuleren he, het zou maar raar zijn als dat niet kon.
Gebruikersavatar
heist_175
Moderator
Moderator
Berichten: 14848
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 484 keer
Bedankt: 1043 keer
Recent bedankt: 7 keer

antutu schreef:Erg triestig; only in Belgium kom je bedrijven tegen die een slechtere service bieden dan hun illegale collega's. Illegale IPTV aanbieders hebben hun zaakjes beter op orde dan dat bedrijf, hoe erg is dat? Zelfs de support antwoord daar na 1 uur al (zonder dat daar een aangetekende zending voor nodig is); hier zit ik na 5 dagen nog altijd te wachten op TV Vlaanderen hun antwoord. Ze kunnen er naar mijn mening maar beter meteen een kruis over maken en het hele zootje opdoeken want dit is gewoon huilen met de pet op.
Dat is zo bij IPTV bedrijven. Zij zijn wél bezig met een tevreden klantenbasis.
Een collega met IPTV abonnement heeft gelijkaardige ervaring als wat jij beschrijft: snelle support, vlotte interfaces, betalingen, ...

Zullen we over een half jaar de Warez-scene nog eens vergelijken met het versplinterde landschap aan streamingdiensten?
9livesuni
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1104
Lid geworden op: 25 jun 2012, 17:31
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 85 keer

Als het allemaal zo geweldig is, die IPTV aanbieders waarom zijn ze hier dan nog zo bedreven in de legale aanbiedingen “ te testen”


Ik ben er zeker van dat die IPTV toestanden een ware nachtmerrie zijn, zeker als je vorige week naar hellraiser hebt gekeken.
Gebruikersavatar
heist_175
Moderator
Moderator
Berichten: 14848
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 484 keer
Bedankt: 1043 keer
Recent bedankt: 7 keer

De IPTV waar ik naar verwees - en zelf geen ervaring mee heb - zijn wel de "illegale" aanbieders.
Waarbij je zowat "alle" matchen van gans de wereld ziet etc.
Zonder licentiekosten is het aanbod natuurlijk ook qua prijs wel interessant (€10 voor alles van sport, ...).

De moeilijkheid in het legale IPTV aanbod zit 'em natuurlijk in die licentiekosten...
9livesuni
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1104
Lid geworden op: 25 jun 2012, 17:31
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 85 keer

Nogmaals,als je alles hebt voor een habbekrats wat zit je dan nog in hemelsnaam te klooien met tv vlaanderen, eleven sports...

Een knagend geweten over de licenties of is de onzin die jullie hier verkopen toch niet echt werkbaar om het aangenaam te houden. Er zal wel meermaals wat gesneuveld zijn als die sportliefhebbers naar hun topmatch wilden kijken.
Gebruikersavatar
heist_175
Moderator
Moderator
Berichten: 14848
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 484 keer
Bedankt: 1043 keer
Recent bedankt: 7 keer

Ik klooi niet, ik kijk gewoon geen TV :)
De collega met zijn IPTV abonnement is alvast heel content, ik denk dat hij €10 per maand betaalt.

Het is wel opmerkelijk dat het legale aanbod qua dienstverlening slechter werkt:
- DVD's die beginnen met allerlei troep, ipv meteen met de echte film - zoals je die krijgt bij een download
- klantendienst van TVV die mensen liever kwijt dan rijk is, klantendienst van de IPTV dienst werkt - naar verluidt - prima (installatie on-site inbegrepen)
9livesuni
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1104
Lid geworden op: 25 jun 2012, 17:31
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 85 keer

heist_175 schreef: (installatie on-site inbegrepen)
Dus uw collega runt zijn eigen merk? Ge moogt mij via PM altijd zijn details geven. Kwestie dat ik jouw promopraatje dolgraag bevestigd zie.
tien
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1333
Lid geworden op: 17 apr 2019, 11:48
Locatie: Attenhoven (Landen)
Uitgedeelde bedankjes: 106 keer
Bedankt: 66 keer

heist_175 schreef: - DVD's die beginnen met allerlei troep, ipv meteen met de echte film - zoals je die krijgt bij een download
Maar je loopt wel het risico dat je tv / laptop in brand vliegt :lol:
Gebruikersavatar
heist_175
Moderator
Moderator
Berichten: 14848
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 484 keer
Bedankt: 1043 keer
Recent bedankt: 7 keer

9livesuni schreef:
heist_175 schreef: (installatie on-site inbegrepen)
Dus uw collega runt zijn eigen merk? Ge moogt mij via PM altijd zijn details geven. Kwestie dat ik jouw promopraatje dolgraag bevestigd zie.
Nee, hij koopt een "abonnement" aan €10 per maand. Iemand uit zijn buurt (hij is zelf van Moeskroen) doet die on-site support. Tijdje terug was er een belangrijke stream (UK of IT voetbal ofzoiets) uit - dat gebeurt al eens met illegale streams :) - en kreeg ie korting de maand nadien. Proximus volume per maand: 850-950Gb.
bjornvw
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 26
Lid geworden op: 01 okt 2013, 11:33
Bedankt: 1 keer

De TVV-app nu al een aantal dagen getest. De activatie verliep niet van een leien dakje, maar bon het is gelukt.

Ik gebruik de app omwille van het voetbal van Eleven. €14,95/maand tegenover € 16,99/maand bij Proximus. De besparing is minimaal, maar ik krijg er wel een volwaardig tv-aanbod bovenop. Persoonlijk vind ik de app van TV Vlaanderen gebruiksvriendelijker dan Pickx van Proximus. Als er nu ook nog een opnamefunctie bijkomt dan kan het pas echt een alternatief zijn voor de duurde providers. De weg is nog lang, maar de eerste horde is genomen.
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1379
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 105 keer
Bedankt: 53 keer

bjornvw schreef:De TVV-app nu al een aantal dagen getest. De activatie verliep niet van een leien dakje, maar bon het is gelukt.

Ik gebruik de app omwille van het voetbal van Eleven. €14,95/maand tegenover € 16,99/maand bij Proximus. De besparing is minimaal, maar ik krijg er wel een volwaardig tv-aanbod bovenop. Persoonlijk vind ik de app van TV Vlaanderen gebruiksvriendelijker dan Pickx van Proximus. Als er nu ook nog een opnamefunctie bijkomt dan kan het pas echt een alternatief zijn voor de duurde providers. De weg is nog lang, maar de eerste horde is genomen.
Bij proximus zit de CL erbij.
En bij bv telenet het engels voetbal.

Gewoon even ter info.

UPDATE: Ik heb mijn geld mooitjes terug gestort gekregen, ze zijn bij mij correct geweest, wel ong 2 maand geduld moeten hebben.
Tttsss
joriz
Premium Member
Premium Member
Berichten: 603
Lid geworden op: 13 mei 2006, 22:36
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 48 keer

Het is me niet duidelijk of je voor hun "TV via internet" product nog een ander TV Vlaanderen product moet afnemen, bv. TV via satelliet.
https://www.tv-vlaanderen.be/tv-via-int ... -tv-light/

Weet iemand hier meer over?
Edpnet VDSL XL + Voip @ 100/35Mbit / Fritzbox 7490
ddd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2382
Lid geworden op: 08 feb 2010, 15:56
Uitgedeelde bedankjes: 359 keer
Bedankt: 165 keer

Is een op zichzelf staand product.
kozzmann
Starter
Starter
Berichten: 8
Lid geworden op: 15 maa 2007, 08:03
Locatie: Oostkamp
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer

bjornvw schreef:De TVV-app nu al een aantal dagen getest. De activatie verliep niet van een leien dakje, maar bon het is gelukt.

Ik gebruik de app omwille van het voetbal van Eleven. €14,95/maand tegenover € 16,99/maand bij Proximus. De besparing is minimaal, maar ik krijg er wel een volwaardig tv-aanbod bovenop. Persoonlijk vind ik de app van TV Vlaanderen gebruiksvriendelijker dan Pickx van Proximus. Als er nu ook nog een opnamefunctie bijkomt dan kan het pas echt een alternatief zijn voor de duurde providers. De weg is nog lang, maar de eerste horde is genomen.
Ik heb eens via de chat aan TV-Vlaanderen gevraagd wanneer we kunnen opnemen in de cloud via de app.
Het antwoord was dat ze het nog niet wisten maar dat de technische afdeling eraan werkt.
Ze zijn er dus toch mee bezig.
Eigenlijk is het erg jammer dat ze dit in Nederland wel direct kunnen en dat dit in België weer op de lange baan wordt geschoven.
enta
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 46
Lid geworden op: 13 maa 2020, 18:38
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 2 keer

De laatste dagen veel last van streams die blijven bufferen, beeldkwaliteit die wisselt en langere periodes slecht is, ...
Deelt iemand deze ervaring?
Gebruikersavatar
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3970
Lid geworden op: 18 okt 2003, 12:29
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 410 keer
Bedankt: 100 keer

Hier nog niet gezien.
punk
Pro Member
Pro Member
Berichten: 258
Lid geworden op: 06 jan 2011, 22:40
Twitter: RikLeys
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 27 keer

Hier ook. Al de tweede keer op een Eleven kanaal. Dit weekend zo bv. daardoor Gladbach - Keulen gemist.
lifeoverflow
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 10 apr 2021, 22:02

Heeft er iemand hier een stabiele streaming setup via Eleven? Ideaal via een abonnement exclusief bij Eleven vanaf hun site/apps? Exclusief eleven zonder tvv om de premier league ook te kunnen zien via het abonnement van 19.99. De streamkwaliteit van eleven laat volgens ons de teveel de wensen over.

Momenteel hebben we nog Telenet(Whoppa tv+int+tel) met play sports. Via de yelo webapp op een laptop verbonden met HDMI naar de tv over ethernet, zijn we heel tevreden over de kwaliteit mits enkele tweaks. Met de refresh rate in te stellen op 50 hz i.p.v. 60 hebben we geen probleem met lagging/ghosting en evenaart het de kwaliteit van de decoder. Dus het is mogelijk.

We hebben toevallig ook toegang tot eleven, maar wat we ook proberen, de ghosting is te groot naar ons gevoel. De bitrate van eleven en yelo is allebei 10 Mbps dus daar ligt het probleem niet volgens mij.

Debugging methodes zijn welkom. Windows tools, browser settings, tv settings, etc

De tv is fullhd van Samsung > UE40D6510

Recentelijk zijn we aan het kijken of streamen over het internet rijp is om de decoder te vervangen ,en we de greep van Telenet wat kunnen verminderen. Als we tv(tvv) en de vaste lijn(ovh) overzetten en we play sports moeten blijven gebruiken zonder de combo korting en zonder eleven, dan blijft de prijs ongeveer het zelfde op 5/10 euro na. Ja dan is het me ook niet de moeite waard :bang:
Jelly
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 887
Lid geworden op: 14 jun 2004, 13:31
Locatie: Rotselaar
Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
Bedankt: 17 keer
Contacteer:

Sinds gisteren willen de tv streams niet meer opstarten op de Nvidia Shield.

App op smartphone werkt wel, de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar zonder succes.

Iemand nog tips?
Everything that has a beginning has an end.
lifeoverflow
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 10 apr 2021, 22:02

Jelly schreef:Sinds gisteren willen de tv streams niet meer opstarten op de Nvidia Shield.

App op smartphone werkt wel, de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar zonder succes.

Iemand nog tips?
Heb geen tvv, maar heb je al eens de Kodi plug-in geprobeerd?

https://github.com/add-ons/plugin.video.tvvlaanderen
lifeoverflow
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 10 apr 2021, 22:02

lifeoverflow schreef:Heeft er iemand hier een stabiele streaming setup via Eleven? Ideaal via een abonnement exclusief bij Eleven vanaf hun site/apps? Exclusief eleven zonder tvv om de premier league ook te kunnen zien via het abonnement van 19.99. De streamkwaliteit van eleven laat volgens ons de teveel de wensen over.

Momenteel hebben we nog Telenet(Whoppa tv+int+tel) met play sports. Via de yelo webapp op een laptop verbonden met HDMI naar de tv over ethernet, zijn we heel tevreden over de kwaliteit mits enkele tweaks. Met de refresh rate in te stellen op 50 hz i.p.v. 60 hebben we geen probleem met lagging/ghosting en evenaart het de kwaliteit van de decoder. Dus het is mogelijk.

We hebben toevallig ook toegang tot eleven, maar wat we ook proberen, de ghosting is te groot naar ons gevoel. De bitrate van eleven en yelo is allebei 10 Mbps dus daar ligt het probleem niet volgens mij.

Debugging methodes zijn welkom. Windows tools, browser settings, tv settings, etc

De tv is fullhd van Samsung > UE40D6510

Recentelijk zijn we aan het kijken of streamen over het internet rijp is om de decoder te vervangen ,en we de greep van Telenet wat kunnen verminderen. Als we tv(tvv) en de vaste lijn(ovh) overzetten en we play sports moeten blijven gebruiken zonder de combo korting en zonder eleven, dan blijft de prijs ongeveer het zelfde op 5/10 euro na. Ja dan is het me ook niet de moeite waard :bang:
Heb eens yelo en eleven onder de loep genomen. De 110 milliseconde die eleven nodig heeft om een chunk te verwerken, kan wel verklaren waarom het beeld niet vloeiend is. Telenet en theoplayer hebben hun zaken wel duidelijk meer op orde. Kleinere chunks van 1mb ipv 4. Kortere en efficiëntere tasks bij het verwerken van de chunk na het downloaden.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
streulma
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 811
Lid geworden op: 06 aug 2011, 16:39
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 55 keer
Recent bedankt: 3 keer

Heb me terug op TV Vlaanderen App TV geaboneerd. Werkt perfect!
Plaats reactie

Terug naar “Satelliet aanbieders: TV Vlaanderen, Telesat, Canaaldigitaal, Starlink ...”