Tv Vlaanderen Android TV app

Alles over TV en Internet via satelliet
woutervh
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2307
Lid geworden op: 09 mei 2007, 11:44
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 183 keer
Recent bedankt: 1 keer

Heden beschikbaar. En werkt op eerste zicht super :bdaysmile:

PS: ik heb het onder IPTV gezet omdat het imho weinig met satelliet van doen heeft, maar past wss nog beter onder 'Andere'

[Mod] verplaatst naar Satelliet TV
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6590
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

Ik zie hier regelmatig bezoekers naar IPTV signalen vragen, hoe gaan zij dan kunnen vermoeden daarvoor onder "satelliet" hoofding te moeten zoeken :-(
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
BasicQ
Plus Member
Plus Member
Berichten: 114
Lid geworden op: 20 jun 2003, 17:46
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 7 keer
Contacteer:

Stel ik neem een tv-vlaanderen abbo met LiveTV. Is er iets dat mij verplicht een schotel te installeren, smartcard te kopen etc? Stel dat ik enkel de android tv-app gebruik? TVVlaanderen zelf geeft hier geen eenduidig antwoord op.
woutervh
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2307
Lid geworden op: 09 mei 2007, 11:44
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 183 keer
Recent bedankt: 1 keer

BasicQ schreef:Stel ik neem een tv-vlaanderen abbo met LiveTV. Is er iets dat mij verplicht een schotel te installeren, smartcard te kopen etc? Stel dat ik enkel de android tv-app gebruik? TVVlaanderen zelf geeft hier geen eenduidig antwoord op.
Livetv als afzonderlijk product bestaat niet. Je moet dus minimum een satelliet-abonnement aangaan. Schotel en zo aankopen hoeft niet. Van een kaartje ben ik niet zeker, maar je kan evengoed een tweedehands kaartje laten activeren als het echt nodig mocht blijken.
Niemand kan u verplichten van een schotel tegen uw gevel te hangen... En er is ook niets dat erop checkt of kan controleren of je effectief gebruik maakt van uw satelliet-abonnement.
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 17487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 921 keer
Bedankt: 3348 keer
Recent bedankt: 5 keer

wied schreef:Ik zie hier regelmatig bezoekers naar IPTV signalen vragen, hoe gaan zij dan kunnen vermoeden daarvoor onder "satelliet" hoofding te moeten zoeken :-(
Omdat dit aanbod voorbehouden is voor de klanten van TVV Vlaanderen met een actief satelliet abonnement.
Posts over de "Yello TV" App of Telenet TV" App staan toch ook bij Kabeltelevisie :wink:
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Fiber Essential (50/8 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.50, aangesloten op Proximus ONT (VLAN20).
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6590
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

Akkoord, maar er is wel degelijk een nieuw/belangrijk verschil: TVV biedt een "hybride" oplossing...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7916
Lid geworden op: 06 jul 2008, 13:51
Locatie: Dendermonde
Uitgedeelde bedankjes: 376 keer
Bedankt: 734 keer
Recent bedankt: 1 keer

Dan richten we toch een "hybride" subforum op, niet?
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 7590 AX + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
woutervh
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2307
Lid geworden op: 09 mei 2007, 11:44
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 183 keer
Recent bedankt: 1 keer

wied schreef:Akkoord, maar er is wel degelijk een nieuw/belangrijk verschil: TVV biedt een "hybride" oplossing...
Dat is yelotv bijvoorbeeld ook hé
didi79
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1054
Lid geworden op: 25 jun 2007, 17:19
Locatie: 8930 Rekkem
Uitgedeelde bedankjes: 107 keer
Bedankt: 108 keer
Recent bedankt: 1 keer

Ah goed nieuws, eindelijk. Ging ook wel met de apk op goedkope MiBox, maar was soms niet helemaal stabiel. En bediening was bijna niet te doen zonder muis.
sdecoster
Pro Member
Pro Member
Berichten: 319
Lid geworden op: 03 dec 2013, 23:11
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 16 keer

Jammer dat de app niet werkt bij een antenne-tv abonnement.
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6590
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

@woutervh

Via YeloTV of via decoder, beide signalen lopen via dezelfde kabel!
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
woutervh
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2307
Lid geworden op: 09 mei 2007, 11:44
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 183 keer
Recent bedankt: 1 keer

wied schreef:@woutervh

Via YeloTV of via decoder, beide signalen lopen via dezelfde kabel!
Niet persé, Yelotv werkt ook op een telefoon/orange/proximus/....
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6590
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

woutervh schrijft: ...omdat het imho weinig met satelliet van doen heeft...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 17487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 921 keer
Bedankt: 3348 keer
Recent bedankt: 5 keer

Kunnen we please terug even on-topic gaan (over de Adroid App zelf) dan te discuteren in welk forum het thuishoort?
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Fiber Essential (50/8 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.50, aangesloten op Proximus ONT (VLAN20).
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
enta
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 46
Lid geworden op: 13 maa 2020, 18:38
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 2 keer

On-topic: welke android tv speler zouden jullie adviseren?
Zijn de Xiaomi Mi Box S en de Nvidia Shield TV de enige door M7 ondersteunde spelers?

De Xiaomi Mi Box S heeft geen vaste netwerkpoort. De Nvidia Shield TV heeft dit wel en zal ook top zijn, maar is bijna 3x zo duur. Ik heb geen behoefte aan 4K of gaming features. De shield lijkt me daarom te duur en onnodig krachtig voor mijn noden.
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6590
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

Xiaomi Mi Box S fans lossen dat op met een USB/ethernet adapter...

https://www.totaaltv.nl/tests/mi-box-s- ... van-super/
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
enta
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 46
Lid geworden op: 13 maa 2020, 18:38
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 2 keer

Ik heb zelf dan maar de proef op de som genomen met een Mi Box S.

Eerste indrukken zijn zeer positief, werkt vlot en goed. Enige wat me nog wat stoort is de wat ongelukkige en onlogische gebruikersinterface. Het is bijvoorbeeld niet mogelijk om met 1 knop op de afstandsbediening tussen kanalen te zappen. Dat vereist meerdere handelingen.

De app van VRT NU kan ik trouwens niet vinden, is er een verschil tussen normale Android apps en die van Android TV? VTM GO is dan weer wel beschikbaar.
woutervh
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2307
Lid geworden op: 09 mei 2007, 11:44
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 183 keer
Recent bedankt: 1 keer

Klopt, android tv is niet hetzelfde als android. Tvv had al lang een goeie android app, maar pas recent een android tv app. Vrtnu kun je oplossen door kodi+retrospect plugin te installeren.
Knoppen op mi box zijn idd beperkt. Maar kun je niet snel kanalen wisselen door op en neer te klikken met de circle pad? Een andere optie is hdmi-cec (kan anders noemen afhankelijk van tv merk) activeren op jouw tv en mi box. Dan kun je uw gewone tv afstandsbediening gebruiken
profke
Pro Member
Pro Member
Berichten: 275
Lid geworden op: 14 aug 2010, 23:42
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 24 keer

vrtnu is een aparte addon voor kodi.. die werkt beter dan retrospect (voor vrtnu)
phil48
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1816
Lid geworden op: 30 mei 2012, 01:03
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 25 keer

profke schreef:vrtnu is een aparte addon voor kodi.. die werkt beter dan retrospect (voor vrtnu)
Gisteren nog geprobeerd op Leia 18.6

Krijg geen de twee aan de praat, ook al hebben we de credentials (n+pw) ingevuld.
profke
Pro Member
Pro Member
Berichten: 275
Lid geworden op: 14 aug 2010, 23:42
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 24 keer

tja ; blijkbaar grote verschillen dan.

ik heb Kodi draaien op Libre-Elec (op een Raspberry pi)

Retrospect & Vrtnu draaien naast mekaar; doch meestal is VRTnu de stabielste.
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 17487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 921 keer
Bedankt: 3348 keer
Recent bedankt: 5 keer

Deze topic gaat over de TV Vlaanderen Android App !!!
Hebben vorige posts hiermee iets te maken?
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Fiber Essential (50/8 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.50, aangesloten op Proximus ONT (VLAN20).
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
tommie_c
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 38
Lid geworden op: 26 dec 2014, 15:44
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 2 keer

Interessant, maar ik lijk niks op de website te vinden?

Weet iemand wat de precieze voorwaarden zijn? Enkel satelliet of all-in abonnement?
Vraag me ook af welke functionaliteiten in de app zitten... Kan je bvb. terugkijk en opname gebruiken?
gimic
Premium Member
Premium Member
Berichten: 473
Lid geworden op: 22 mei 2003, 23:48
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 13 keer

Vraag me ook af welke functionaliteiten in de app zitten... Kan je bvb. terugkijk en opname gebruiken?
Je kan alles terug kijken to 7dagen terug. Net gemist zit er ook in.
Opnames lukken niet bij mij, ik heb geen decoder van Tvvl.
woutervh
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2307
Lid geworden op: 09 mei 2007, 11:44
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 183 keer
Recent bedankt: 1 keer

Zit gratis inbegrepen in elk satelliet abonnement
tommie_c
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 38
Lid geworden op: 26 dec 2014, 15:44
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 2 keer

Ondertussen opnieuw een TVV abonnement afgesloten, omdat ik me had voorgenomen om klant te worden bij de eerste provider die Android TV wil ondersteunen. Bovendien had ik al een satelliet installatie staan, meevaller. :-)

Zodus, zeer vlot opnieuw TVV klant geworden (oude smart card voor CI opnieuw laten activeren). De Android TV app werkte ook onmiddellijk en ondertussen ben ik deze enkele dagen aan het testen. Deze lijkt zeer goed te werken... ik heb 14 dagen bedenktijd als consument, maar als de Android TV app gedurende deze periode blijft meevallen zeg ik mijn Telenet WIGO op en schakel ik terug over naar TVV (televisie) en edpnet (fiber, telefoon, mobiel).

Dat alles zal me een decoder uitsparen, alsook een aardige duid besparen en zo zit ik qua technologie helemaal op de eerste rij! :-D
didi79
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1054
Lid geworden op: 25 jun 2007, 17:19
Locatie: 8930 Rekkem
Uitgedeelde bedankjes: 107 keer
Bedankt: 108 keer
Recent bedankt: 1 keer

Terug verdwenen uit de store ? Sideloaden lukt wel nog...
iktjilp
Plus Member
Plus Member
Berichten: 201
Lid geworden op: 23 jun 2013, 23:46
Twitter: IkTjilp
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 8 keer

Hier nog gewoon beschikbaar.
Edpnet VDSL XL - Mobile Vikings - Zon - APP TV
boulder
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5195
Lid geworden op: 01 apr 2009, 09:37
Uitgedeelde bedankjes: 265 keer
Bedankt: 226 keer

tommie_c schreef:Dat alles zal me een decoder uitsparen, alsook een aardige duid besparen en zo zit ik qua technologie helemaal op de eerste rij! :-D
Daarvoor had je dit toch niet nodig?
Je had al een CI+ module die rechtstreeks in de TV kon, zowel bij Telenet als bij TV Vlaanderen.
Dan is het natuurlijk broadcasting en geen streaming, maar ik ben er nog niet zo uit wat nu eigenlijk het voordeel is van streamen, of dat het op Android werkt.
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
tommie_c
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 38
Lid geworden op: 26 dec 2014, 15:44
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 2 keer

boulder schreef:
tommie_c schreef:Dat alles zal me een decoder uitsparen, alsook een aardige duid besparen en zo zit ik qua technologie helemaal op de eerste rij! :-D
Daarvoor had je dit toch niet nodig?
Je had al een CI+ module die rechtstreeks in de TV kon, zowel bij Telenet als bij TV Vlaanderen.
Dan is het natuurlijk broadcasting en geen streaming, maar ik ben er nog niet zo uit wat nu eigenlijk het voordeel is van streamen, of dat het op Android werkt.
Klopt, die CI+ kaartjes zijn momenteel in de televisies geïnstalleerd, maar in de praktijk gebruiken we ze minder en minder. Voordien klant bij Telenet met een WIGO abonnement, waardoor er ook nog eens een extra decoder geïnstalleerd was. In de praktijk gebruikten we al steeds vaker Android TV (YouTube, Netflix, Spotify, GeForce Now, ...) en dan is de toevoeging van live en terugkijk televisie (in de vorm van de TVV app) een erg leuke toevoeging.

Dus, het is voor ons praktischer in gebruik en ineens ook goedkoper.
Maar inderdaad, niet absoluut nodig, het kan altijd anders natuurlijk. :wink:
Het is maar welke keuzes je maakt.
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6590
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

Soms hoef je zelfs geen keuze te maken omdat de noodzaak wegvalt om programma's vooraf op te nemen. Streamen is erg handig in dat opzicht, al blijft "dataverbruik" een groot nadeel hierbij...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
boulder
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5195
Lid geworden op: 01 apr 2009, 09:37
Uitgedeelde bedankjes: 265 keer
Bedankt: 226 keer

tommie_c schreef:Klopt, die CI+ kaartjes zijn momenteel in de televisies geïnstalleerd, maar in de praktijk gebruiken we ze minder en minder. Voordien klant bij Telenet met een WIGO abonnement, waardoor er ook nog eens een extra decoder geïnstalleerd was. In de praktijk gebruikten we al steeds vaker Android TV (YouTube, Netflix, Spotify, GeForce Now, ...) en dan is de toevoeging van live en terugkijk televisie (in de vorm van de TVV app) een erg leuke toevoeging.
Netflix is toch ook niet gratis?
En voor velen betekent het dat ze dan een duurder internetabonnement moeten nemen, omdat ze anders hun limieten overschrijden.
Is het dan wel goedkoper?

10€/maand voor de app (de absolute basiszenders, wil je bijv. de RTBF zenders, dan moet je al 20€/maand uitgeven).
8€/maand voor Netflix

Da's al 18€/maand, en dan moet je veronderstellen dat je geen limieten op je internet abonnement hebt, of dan moet je daar ook nog bijrekenen.
Natuurlijk, zolang Netflix toelaat van accounts te sharen kan dat stuk Netflix goedkoper uitvallen.
Het duurste abonnement is daar 16€/maand, maar dan te delen over 4 schermen, dus dan zit je aan 4€/maand.

Totaal is nog altijd 14€/maand + eventueel extra voor een duurder internetabonnement.
En dan ga ik er niet van uit dat je ook nog eens betalende Youtube of Spotify wilt.

In mijn geval (ik kijk toch af en toe de RTBF zenders) zou ik dus al aan 20€/maand zitten + 4€/maand voor Netflix (in de veronderstelling dat ik 3 mensen vind om mee te delen..).
Mijn internet zit bij EDPNet dus dat zou ik niet moeten upgraden.
De beeldkwaliteit van zenders zou waarschijnlijk lager liggen dan ik nu gewoon ben in het geval van de TV App.
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6590
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

Eventueel upgraden van Internet Start (zie onderschrift) naar Scarlet Loco bijvoorbeeld (32€/maand) is geen financiele aderlating, lijkt mij :-D
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1379
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 105 keer
Bedankt: 53 keer

Vraagske: rond 11 juni kon ik tv vlaanderen bekijken. Eerste 30 dagen gratis ja.
Dus dat is ong tot den 9-10 juli dat ik gratis kon kijken.

Dus de 1ste betalende maand is 10 juli tot 9 augustus toch?

Maar ik zie net op mijn rekening van tvv vlaanderen 17.01€ op 3 augustus gaat het afgaan, terwijl ik 10€ moet betalen.
Tttsss
Slevin
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 32
Lid geworden op: 19 nov 2008, 08:33
Bedankt: 5 keer

Ik zie hetzelfde, ook direct ingeschreven toen het uit kwam. Ergens denk ik dat je normaal op voorhand betaald (in dit geval voor augustus), maar dus ook nog een stukje (7 euro) voor Juli waar ik nog niet voor aangerekend was. Dus dat hun billing systeem nog niet op punt stond, en nu de rekening voor beide periodes volgt.
Ga het wel nog eens navragen bij tv vlaanderen zelf
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1379
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 105 keer
Bedankt: 53 keer

Slevin schreef:Ik zie hetzelfde, ook direct ingeschreven toen het uit kwam. Ergens denk ik dat je normaal op voorhand betaald (in dit geval voor augustus), maar dus ook nog een stukje (7 euro) voor Juli waar ik nog niet voor aangerekend was. Dus dat hun billing systeem nog niet op punt stond, en nu de rekening voor beide periodes volgt.
Ga het wel nog eens navragen bij tv vlaanderen zelf
Wilt u zeggen dat er nog mensen zijn die dat voor hebben en of dat normaal is of niet, laat het hier aub weten. Thx...
Tttsss
woutervh
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2307
Lid geworden op: 09 mei 2007, 11:44
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 183 keer
Recent bedankt: 1 keer

didi79 schreef:Terug verdwenen uit de store ? Sideloaden lukt wel nog...
Met mi box en android tv toestel gewoon te vinden. Met tadaam box niet. Raar... Moet nochtans vroeger wel gewerkt hebben, want Canal digitaal app stond nog op het toestel (nu ook niet meer te vinden)
Slevin
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 32
Lid geworden op: 19 nov 2008, 08:33
Bedankt: 5 keer

Net even nagekeken op Mijn TV Vlaanderen waar je de aanrekeningen kan raadplegen. Daar wordt de 17 euro verduidelijkt, is dus inderdaad zoals ik dacht. Een stukje voor juli, en dan ook vooraf betalen voor augustus. https://www.tv-vlaanderen.be/mijntvv/mijn-aanrekening

Open saldo na de laatste nota € 0,00
APP TV Light 10/06/2020 09/07/2020 € 9,95
Actiekorting APP TV Light 10/06/2020 09/07/2020 € -9,95
APP TV Light 10/07/2020 31/07/2020 € 7,06
APP TV Light 01/08/2020 31/08/2020 € 9,95
Totaal € 17,00
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1379
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 105 keer
Bedankt: 53 keer

Slevin schreef:Net even nagekeken op Mijn TV Vlaanderen waar je de aanrekeningen kan raadplegen. Daar wordt de 17 euro verduidelijkt, is dus inderdaad zoals ik dacht. Een stukje voor juli, en dan ook vooraf betalen voor augustus. https://www.tv-vlaanderen.be/mijntvv/mijn-aanrekening

Open saldo na de laatste nota € 0,00
APP TV Light 10/06/2020 09/07/2020 € 9,95
Actiekorting APP TV Light 10/06/2020 09/07/2020 € -9,95
APP TV Light 10/07/2020 31/07/2020 € 7,06
APP TV Light 01/08/2020 31/08/2020 € 9,95
Totaal € 17,00
Ja , je hebt gelijk.
Tttsss
jollito
Pro Member
Pro Member
Berichten: 442
Lid geworden op: 16 jan 2008, 15:28
Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
Bedankt: 7 keer

ben van plan om toch eens een maandje een proef-abo te nemen op deze app. Kan iemand bevestigen dat dit goed werkt op een Nvidia Shield aub? 'k Zou voor het Basic abo gaan, zodat ook het Belgisch voetbalpakket erin zit.
Plaats reactie

Terug naar “Satelliet aanbieders: TV Vlaanderen, Telesat, Canaaldigitaal, Starlink ...”