Gezocht: smartcard TV Vlaanderen

Alles over TV en Internet via satelliet
Plaats reactie
KRL100
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 806
Lid geworden op: 22 sep 2008, 08:21
Locatie: Diksmuide
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 59 keer

Iemand van de leden hier toevallig nog een TV Vlaanderen smartcard liggen die weg mag (tegen een mooi prijsje)?

Enkel de smartcard, ik zoek dus geen CI-module, noch een CI+.

Laat mij asam iets weten!
DJ KaReL de Groot --- www.kareldegroot.be
ygeffens
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1543
Lid geworden op: 08 sep 2011, 19:19
Locatie: Arendonk
Uitgedeelde bedankjes: 131 keer
Bedankt: 94 keer

nog 2 of 3 stuks

doe maar een bod
I'm a bilingual. I'm a bilingual illiterate. I can't read in two languages.
KRL100
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 806
Lid geworden op: 22 sep 2008, 08:21
Locatie: Diksmuide
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 59 keer

Aankoop van bovenstaande gaat niet door, nog iemand één of 2 kaartjes in de aanbieding??
Enkel de TV Vlaanderen smartcard (serienummer 130.xxx).

THX!
DJ KaReL de Groot --- www.kareldegroot.be
ygeffens
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1543
Lid geworden op: 08 sep 2011, 19:19
Locatie: Arendonk
Uitgedeelde bedankjes: 131 keer
Bedankt: 94 keer

Graag verklaar ik even waarom dit niet doorgaat:

Ik moet blijkbaar een kopie van mijn paspoort bezorgen, voor en achter.
Ik moet dat bezorgen aan zowel de overnemer als aan TVV.
Wat mij betreft is er geen enkele reden waarom de overnemer mijn paspoort moet kunnen inzien. Wanneer dit zou worden opgezet tussen overnemer en TVV, en tussen overlater en TVV, ok, maar niet op deze manier.
TVV moet voldoen aan GDPR, maar de overnemer niet. Het gaat hier op een principe, niet om het al dat niet hebben van vertrouwen in KRL100.

Ik schrijf dit hier niet om het voor KRL100 nu moeilijk te maken, wel om aan te geven waarom ik van een eerder gemaakte afspraak afzie.
I'm a bilingual. I'm a bilingual illiterate. I can't read in two languages.
KRL100
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 806
Lid geworden op: 22 sep 2008, 08:21
Locatie: Diksmuide
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 59 keer

Jouw volste recht, en zoals in PB aangehaald, ik vind hun systeem ook achterhaald. Fysieke copies van je ID per post versturen vind ik ook niet (meer) van deze tijd... Mijn update was zeker geen kwaad naar jouw kant hoor!

In tijden van digitalisering, hoe simpel kan het zijn om een aanvraag (of overname) van een kaartje door beide partijen digitaal te laten tekenen. Het lukt zelfs onze overheid (alli, soms, en als je IE gebruikt, etc...).
DJ KaReL de Groot --- www.kareldegroot.be
woutervh
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2307
Lid geworden op: 09 mei 2007, 11:44
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 183 keer
Recent bedankt: 1 keer

Is toch omgekeerd? In principe moet de verkoper een overdrachtsformulier invullen die beiden moeten tekenen. Deze moet samen met een kopie van beide paspoorten opgestuurd worden naar TVV (mag ook per mail). Indien de koper dus tot bij de verkoper gaat, of de koper zijn deel opstuurt naar de verkoper dient de koper nooit een kopie van zijn paspoort aan de koper te geven.
satwatcher
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 okt 2019, 16:21

Logisch dat je niet zomaar een Tv Vlaanderen smartcard kan overkopen van iemand anders: dit is illegaal. Tv Vlaanderen weet trouwens dat er veel illegale smartcards worden doorgegeven aan andere personen die geen abonnementsgeld betalen en gratis willen kijken. Daarom is er iedere keer een bewijs nodig van paspoort en bankrekeningnummer. Bovendien is Tv Vlaanderen gestopt met losse smartcards mee te leveren maar enkel nog een ci+ module met ingebouwde kaart om piraterij te voorkomen. Zelfde situatie bij Canal Digitaal voor de Nederlandse zenders. Eerlijk duurt het langst :beerchug:
BartVdA
Starter
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 feb 2019, 21:07
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

Dag iedereen,

Ik ga dit oude topic nog even leven inblazen ;) Ik ben op zoek naar een oude smartcard van TVV (officiëel, met overnameformulier). Een smartcard waarvan het nummer begint met 130 572.

Groeten, Bart
Chukky2
Member
Member
Berichten: 76
Lid geworden op: 12 jul 2014, 14:22
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer

BartVdA schreef:Dag iedereen,

Ik ga dit oude topic nog even leven inblazen ;) Ik ben op zoek naar een oude smartcard van TVV (officiëel, met overnameformulier). Een smartcard waarvan het nummer begint met 130 572.

Groeten, Bart
Ik heb eentje liggen .
Je kan deze komen halen en als ik ergens moet tekenen of copie van iets zeg je het maar.
Indien nog interesse graag via pb
Plaats reactie

Terug naar “Satelliet aanbieders: TV Vlaanderen, Telesat, Canaaldigitaal, Starlink ...”