On(beschikbaarheid) Telenet TV Box

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
koenraaddeconinck
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2056
Lid geworden op: 21 jul 2010, 10:11
Uitgedeelde bedankjes: 209 keer
Bedankt: 118 keer
Recent bedankt: 1 keer

Dank voor de "Orange-tip": ga hun aanbod eens exploren. Resultaat van tv-box ruil is dat ik tot morgen zonder tv zit ! Nog eens alles op een rij:

1. 19/07 met mail en sms richting TN winkel maar box niet voorradig, nadien problemen op terug digicorder aan de praat te krijgen en 's avonds nog een mail om mijn openstaand saldo te controleren en te vereffenen, een openstaande factuur die er niet is, was en nooit geweest is. Klacht ingediend.

2. 20/07: reactie op klacht met als resultaat dat er 2 tv boxn gingen opgestuurd worden zonder verzendingskosten aan te rekenen en ook de 50 euro ruil zou kwijt gescholden worden. Zal op de wonde.

3. gisteren zaterdag rond 16 u.: POSNTL levert 2 boxen. :banana: Moesten nog weg dus ik dacht morgen (vandaag dus) rustig boxen installeren.

4. kabels van digicorder allemaal verwijderd want in de doos zit alles wat je nodig hebt om de tv box aan te sluiten. Dus netjes alles aangesloten zoals op het karton dat in de doos zit, beschreven is.
Box start op > welkomstscherm > even geduld > witte cirkel en nadien: fout cs1011 > we kunnen uw gegevens niet ophalen :!:

Tel naar TN- klantendienst: uw internet is niet OK en uw box is niet interactief. Alles uitgevlooid, had internet, tv box is aangesloten op een unmanaged swtich en dat kan volgens de helpdesk ook het probleem niet zijn dus ... enkele nieuwe pogingen op de tv box aan de praat te krijgen. Lukte niet, dus weer tel naar klantendienst: "ik zie dat uw tv boxen niet correct in ons systeem staan". Kunt u binnen een uur terug bellen want het order voor de activatie moet nog doorlopen.

Tel. terug na 1 uur: medewerker zegt me hoe ik alles moet aansluiten. Zo gezegd zo gedaan. Opnieuw de CS1011- melding.

Tje, uw order voor activatie is blijven hangen en er moet door een achterliggende dienst naar gekeken worden maar ... die werken zondag niet. U kunt TV kijken via de TV app. Ik: "maar daar kan ik niet op inloggen". Als ik telenet login ingeef, sluit de pagin af. Medewerker helpdesk: probeer de yelo app nog eens. Ik: = idem, kan niet meer inloggen.
Gevraagd om mijn digibox terug te activeren opdat ik vandaag toch nog een glimp van de spelen zou kunnen opvangen.

Antwoord van de medewerker coulant: dat kan niet dus u zult het een dagje zonder TV moeten stellen :bang: :bang: :bang: Morgen tusen 9 en 10 u wordt u terug gebeld door mijn collega wanneer de achterliggende dienst alles opgelost heeft.

Geknoei van de bovenste plank !!!!
Raketisch
Plus Member
Plus Member
Berichten: 124
Lid geworden op: 11 nov 2017, 15:57
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 5 keer

Zo'n dingen mag je inderdaad nooit in het weekend doen.
Hier ook al tot 2maal dezelde miserie gehad met wisselen van digicorders enkele jaren geleden.

Telkens activeren dan toen ook niet wou lukken. Ongelofelijk dat dat zo'n problemen kan geven.
Blijkbaar nu nog steeds hetzelfde. Op dat vlak zijn het echt prutsers eerste klas
pfuhu
Premium Member
Premium Member
Berichten: 640
Lid geworden op: 12 mei 2011, 20:02
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 66 keer
Recent bedankt: 4 keer

Die tv-boxen blijft precies een ellende.

10 jaar geleden wou Proximus mijn 2 digicorders (die al effe oud waren) ook niet omruilen naar een nieuw (nog schaars) model. Die oude dingen verbruikten non-stop 20 watt (per stuk) en kostten op die manier een fortuin aan elektriciteit. Proximusmedewerker maakte me duidelijk dat er niet geruild kon worden, zelfs niet tegen vergoeding. Na opzeggen durfden ze mij wel nog te stalken om terug klant te worden (want ik was er toen ook nog professionele klant en had dat ook opgezegd). Kans verkeken ...

Altijd maar zo denken: Er zijn nog andere spelers op de markt en die doen het zeker niet slechter ...

Maar ik vind: als je dreigt om weg te gaan als ze iets niet willen doen, moet je ook bereid zijn dat effectief te doen ...
koenraaddeconinck
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2056
Lid geworden op: 21 jul 2010, 10:11
Uitgedeelde bedankjes: 209 keer
Bedankt: 118 keer
Recent bedankt: 1 keer

Ik gebruik mijn tv box in combinatie met een e-router / EMTA modem (docsis 3.1).

Dit kan toch niet het probleem zijn? Ze hebben me al 100X bevestigd dat dit perfect kan nu maar dat dit in het verleden bij de lancering van de tv box wel problemen gaf ...

Als het daar aan gelegen is, kan ik ookn nog eens om een nieuwe modem morgen met weer van die brakke wif ... Ik hoop dat dit niet het probleem is.
Hakki
Pro Member
Pro Member
Berichten: 268
Lid geworden op: 12 dec 2011, 15:33
Uitgedeelde bedankjes: 52 keer
Bedankt: 25 keer

koenraaddeconinck schreef: Gevraagd om mijn digibox terug te activeren opdat ik vandaag toch nog een glimp van de spelen zou kunnen opvangen.

Antwoord van de medewerker coulant: dat kan niet dus u zult het een dagje zonder TV moeten stellen :bang: :bang: :bang:
Spelen zijn op de VRT, dus valt wel te streamen via hun website of app.
Om toch ietwat te kunnen kijken, al weet ik dat het niet de gewenste ervaring is. Noodoplossing.
koenraaddeconinck schreef:Ik gebruik mijn tv box in combinatie met een e-router / EMTA modem (docsis 3.1).

Dit kan toch niet het probleem zijn? Ze hebben me al 100X bevestigd dat dit perfect kan nu maar dat dit in het verleden bij de lancering van de tv box wel problemen gaf ...
Dan zou je op de app al kunnen inloggen toch, dus lijkt mij inderdaad iets aan de activatie dat nog niet voltooid werd.

Hou ons op de hoogte
koenraaddeconinck
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2056
Lid geworden op: 21 jul 2010, 10:11
Uitgedeelde bedankjes: 209 keer
Bedankt: 118 keer
Recent bedankt: 1 keer

Dank voor jullie reacties. Houd jullie zeker op de hoogte !

Daastraks nog eens gebeld. Het order om de de digicorders te verwijderen en de 2 tv boxen te activeren, is "aborted" of blijven hangen. TBO kan dit blijkbaar oplossen in ee handomdraai maar ... die weken niet op zondag. Dus Telenet zou het onmogelijk moetne maken om op zondag zaken te installeren / activeren ...

Zo een kruisweg om een tv-box te activeren terwijl je je maandelijks blauw betaalt. Dit is niet meer van deze tijd toch. En PX fiber: heb 2 mensen in mijn omgeving van de 4 met fiber die ook niet echt content zijn en ... overwegen om terug te keren naar idd. Telenet.

Waarom kan TN geen BTO'er of 2° lijnsdeskwerker in het w.e. thuis van wacht dienst laten doen ... ? We betalen toch genoeg.

Ik begin zelfs te denken aan een TV- schotel met ineternet en tel.
Gebruikersavatar
Converted
Pro Member
Pro Member
Berichten: 336
Lid geworden op: 11 aug 2006, 16:08
Twitter: ReleaseUrSelf
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
Bedankt: 16 keer

koenraaddeconinck schreef:Ik gebruik mijn tv box in combinatie met een e-router / EMTA modem (docsis 3.1).

Dit kan toch niet het probleem zijn? Ze hebben me al 100X bevestigd dat dit perfect kan nu maar dat dit in het verleden bij de lancering van de tv box wel problemen gaf ...

Als het daar aan gelegen is, kan ik ookn nog eens om een nieuwe modem morgen met weer van die brakke wif ... Ik hoop dat dit niet het probleem is.
Je hebt de laatste e-router? De CV8560E?? Zie: https://www2.telenet.be/nl/business/kla ... net-modem/
Zo ja, dan werkt dit probleemloos. Moest je niet de juiste modem gehad hebben, dan konden ze die tv boxen zelfs niet aan je account koppelen...
"ONEup -> 1000/40"
Gebruikersavatar
Garpenlov
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 803
Lid geworden op: 24 okt 2014, 22:17
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 70 keer

Hier sinds donderdag een Tv box kunnen ophalen in Mol, (enorm grote stock daar nu, maar je hebt effectief de Technical swap mail nodig).

Helaas ook een probleem met de achterliggende dienst en ze konden het niet activeren.
Dus ik heb een oude digicorder meegekregen, Alsook de TV box.
Normaal zou ik een smsje moeten krijgen wanneer ik de tv box mag insteken.
Helaas nog steeds niets gehad, best wel een geprul moet ik zeggen.
ISP: Telenet 1000/40 (CV8560E -> Unifi UDM-B)
Mobiel: Orange Go+ / Samsung Galaxy S23
koenraaddeconinck
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2056
Lid geworden op: 21 jul 2010, 10:11
Uitgedeelde bedankjes: 209 keer
Bedankt: 118 keer
Recent bedankt: 1 keer

Ja, en nu ga ik het even hebben over de installatie van de tv box maar zal hier nieuw topic openen.
Gebruikersavatar
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 9667
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 381 keer
Bedankt: 584 keer
Recent bedankt: 39 keer

Ze laten u een tijd zonder dienst zitten maar je kan wel betalen. Waarom vraag je niet om een vergoeding? Niets heb je al, de rest kan je krijgen.
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
Flippi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 895
Lid geworden op: 26 jan 2011, 18:44
Uitgedeelde bedankjes: 92 keer
Bedankt: 80 keer
Recent bedankt: 1 keer

Op drie jaar tijd zouden alle klanten er eentje moeten hebben.
https://datanews.knack.be/ict/nieuws/ch ... 62023.html
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 8248
Lid geworden op: 20 jun 2016, 18:36
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 522 keer
Recent bedankt: 12 keer

CCatalyst schreef:maar je bent wellicht wel op de hoogte dat de chipmarkt in een grote malaise zit momenteel, door een "perfect storm" van omstandigheden. Dan wordt er geprioritiseerd, en pakweg Apple komt dan met veel meer geld over de brug voor hun materiaal dan een Telenet of whatever firma ze de ontwikkeling van die toestellen uitbesteden.
Nog eens allemaal bevestigd door de CEO himself:
De afgelopen maanden heeft de uitrol van de nieuwe tv-digicorders vertraging opgelopen door chiptekort. 'Jammer genoeg waren er andere zaken belangrijker dan tv-decoders'
-- https://www.tijd.be/de-tijd-vooruit/tec ... 22743.html

Voor het overige heeft de omzet van de groep weer een mooie groei gerealiseerd van 4%. Ook verdient men per klant per jaar weer meer dan vorig jaar. Het beleid is dus goed, de mensen blijven gelukkig (veel) betalen voor duurdere bundels van Telenet ook al krijgen ze geen nieuwe decorder, er komen veel nieuwe klanten bij, de financiële doelstellingen zullen zonder moeite gehaald worden, de bonussen aan het management mogen dus al worden klaargezet.

En u, die toch betaalt, u staat op de wachtrij. Tot volgend jaar ergens. Het is niet alsof Telenet de ontevredenheid voelt in haar resultaten.
koenraaddeconinck
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2056
Lid geworden op: 21 jul 2010, 10:11
Uitgedeelde bedankjes: 209 keer
Bedankt: 118 keer
Recent bedankt: 1 keer

Px fiber zou voor mij goed alternatief zijn maar ... op het einde van een aanpalende straat stop het PX fiber netwerk.

Probleem is en blijft het duopolie ... Zo was het, is het geweest en zal het nog een tijd blijven.

Andere kleinere Belgische spelers kunnen uiteraard niet de specs bieden van de 2 grote spelers. Logisch want ze moeten gebuik maken van het netwerk van PX of TN die hen stokken in de wielen steken natuurlijk ...

Dus ja, hoe kunnen ze ontevredenheid van klanten voelen ? Je hebt weinig andere keuze ...
Chukky2
Member
Member
Berichten: 76
Lid geworden op: 12 jul 2014, 14:22
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer

Tv box is nu dikwijls in stock in de winkels
master-magic
Pro Member
Pro Member
Berichten: 377
Lid geworden op: 03 dec 2005, 12:44
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 20 keer

Chukky2 schreef:Tv box is nu dikwijls in stock in de winkels
Tv box V2 ;-)
greets
master-magic
MV Fiber 930/504 snelheid ;)
Dreambox 920 UHD (DVB-S/C) HD PVR met een T90 & VU+ Zero 4K (DVB-C/T2) .
Geert2800
Pro Member
Pro Member
Berichten: 310
Lid geworden op: 14 aug 2013, 19:13
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 47 keer

Als het een troost mag zijn ik heb vrijdag een digicorder opgehaald daar kon je mee opnemen en met een tv box niet zei de tn medewerkster. Alles thuis aangesloten groot deel van de kanalen komt niet door. Ik bel tn zegt die medewerker waarom heb je geen tv box genomen? Ik zeg omdat u collega zei dat je er niet mee kan opnemen. Niet waar zegt hij en met een tv box kan je nog 7 dagen terugkijken met een digicorder niet ( ik zeg wat die medewerker zei ). Je kan de digicorder omruilen voor een tv box zei die. Dus ik bel de winkel en krijg als antwoord : Moet je wel 50€ omruilen betalen.

Ik bel tn terug en krijg als antwoord dat klopt met. Niet akkoord stuur je maar een klachten mail. Ik stel hen de vraag waarom de tv theek en mijn tv niet werkt dat ik een melding krijg dat dit een interactive dienst is en dat ik de netwerkkabel moet nakijken. Ja me we zien dat er daar één probleem mee is die blijft ergens steken, we hebben er een dossier van opgemaakt de achterliggende dienst zal U contacteren als het inorde is maar die werken niet op zondag.

Voor U zenders die niet doorkomen komt nu maandag een technieker zeg hem het zeker ook van die interactieve diensten. Gisteren is een technieker van tn geweest en een filter er tussenuit gehaald hem dat verteld van die interactieve diensten, ja zegt hij ik stuur het door naar iemand en binnen een half uur is dat opgelost. Niet dus! Ik bel tn en krijg als antwoord : dat is nog niet geactiveerd we doen het voor U nu onmiddelijk en duurt het minstens 48u voor het inorde is.

Tegen 16u40 krijg ik telefoon van tn over mijn klachtenmail maar ik kon niet opnemen was bij de huisarts, ze laten een voicemailbericht achter en ik zie iets later een email van hun dat de diensten enkel bereikbaar zijn tussen 10u en 16u. Daarna kan je ze niet meer contacteren. Ik bel tn zelf en ze zeggen ja mr kan U niet bellen tussen 10 en 16u morgen naar dat nr wij kunnen U niet helpen. Ik zeg nee niet mogelijk ik werk ook en dat is 8u op een dag en geen 6u zoals jullie blijkbaar. Ja sorry mr wij kunnen U niet helpen dan moet U maar terug een klachtenmail sturen en vragen dat ze U op een later tijdstip opbellen, maar we betwijfelen dat ze dit zullen doen omdat ze maar werken tot 16u.
Ik heb vrijdag voor ik de digicorder ben gaan halen en erna zoveel foutieve informatie gehad van tn niet te doen. En dan zeggen ze mij aan de telefoon : de techniekers moet je niet geloven!
Had ik geweten dat het zo een misserie ging worden had ik Telenet tv iconic nooit genomen en blijven verder kijken met de laptop naar de tv maar ook die problemen was ik ermee beu dat ik overgeschakeld ben naar tn tv iconic.

Tn wat een top bedrijf. Zo behandelen ze klanten die al meer dan 20j klant zijn bij hen!
Chukky2
Member
Member
Berichten: 76
Lid geworden op: 12 jul 2014, 14:22
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer

Beste Kurt,

 

Dat klopt, bij aanvraag van Digitale TV krijgt u de Telenet TV-Box.

De voorraad van deze toestellen is momenteel geen probleem meer. De aanvraag kunt u

bij ons in de winkel Doen. Dan kunnen wij u de TV-Box gelijk meegeven.

 

Met vriendelijke Groet



PNL Computers
Gebruikersavatar
devilkin
Administrator
Administrator
Berichten: 5998
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 826 keer
Bedankt: 506 keer
Recent bedankt: 2 keer

Net de mijne teruggebracht, dus eentje meer in de stock ;p
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Geert2800
Pro Member
Pro Member
Berichten: 310
Lid geworden op: 14 aug 2013, 19:13
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 47 keer

Ik denk dat ze die niet terug meegeven. Mijn digicorder werd in een aparte bak gezer, de afstandbediening in een andere bak en de kabels ook.
Chukky2
Member
Member
Berichten: 76
Lid geworden op: 12 jul 2014, 14:22
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer

Geert2800 schreef:Ik denk dat ze die niet terug meegeven. Mijn digicorder werd in een aparte bak gezer, de afstandbediening in een andere bak en de kabels ook.
Klopt , denk wel dat die weer helemaal krasvrij en opgefrist wordt die tv box. Of de print terug in nieuwe kader.
LoewieKatorz
Plus Member
Plus Member
Berichten: 198
Lid geworden op: 17 nov 2011, 11:57
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 17 keer

Geert2800 schreef:Als het een troost mag zijn …
Zoals reeds in een ander topic aangehaald, als u geen positief gevoel heeft met of tegen over Telenet, kan u best een andere provider nemen waar u wel positief tegen over staat.

U heeft al 3x gezegd dat u alles ging binnenbrengen omdat u niet tevreden bent…
Toch blijft u tot op heden klant?

Ik vind het trouwens zeer vreemd dat u uw “slechte ervaring” overal ligt te posten en telkens met ietje andere inhoud…
Geert2800
Pro Member
Pro Member
Berichten: 310
Lid geworden op: 14 aug 2013, 19:13
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 47 keer

Ja jongen je hebt gelijk! Jij weet hoe gans de situatie in elkaar zit want jij was er bij aanwezig. Totaal vergeten!

De inhoud is STEEDS DEZELFDE geweest alleen is hij niet altijd op dezelfde manier beschreven. Maar gelukkig zijn er nog mensen zoals U!
Gebruikersavatar
Garpenlov
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 803
Lid geworden op: 24 okt 2014, 22:17
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 70 keer

Zo wat een kort lontje heb jij.

Wat bereik je ermee door telkens op UB te zeuren over een ISP waarmee je niet tevreden bent?

Laat het in orde maken of verander van ISP.
Keuze genoeg.

Maar als je geen logica wil aanvaarden dan is het een verspilling van tijd.
ISP: Telenet 1000/40 (CV8560E -> Unifi UDM-B)
Mobiel: Orange Go+ / Samsung Galaxy S23
Gebruikersavatar
devilkin
Administrator
Administrator
Berichten: 5998
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 826 keer
Bedankt: 506 keer
Recent bedankt: 2 keer

Mensen, hou het beleefd aub!
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Geert2800
Pro Member
Pro Member
Berichten: 310
Lid geworden op: 14 aug 2013, 19:13
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 47 keer

Garpenlov schreef:Zo wat een kort lontje heb jij.

Wat bereik je ermee door telkens op UB te zeuren over een ISP waarmee je niet tevreden bent?

Laat het in orde maken of verander van ISP.
Keuze genoeg.

Maar als je geen logica wil aanvaarden dan is het een verspilling van tijd.
Jij ook al? Als je 20j klant bent bij een ISP dan geef je die de kans zoals ik ook heb gedaan, maar ja lezen is moeilijk bij jullie, om het inorde te brengen. Dat jullie veranderen van isp omdat het elders 2€ goedkoper is moeten jullie weten, maar ik ben zo niet en geef ze de kans om het op te lossen! En als dat voor jullie zeuren is wat ik schrijf hebben jullie een probleem.

Jullie zitten wel te zagen over een tv box omdat ze tijdelijk niet beschikbaar zijn en dat al pagina's lang!

Maar owee als je dat hier zegt de waarheid dan moet je het deftig houden.
Gebruikersavatar
Garpenlov
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 803
Lid geworden op: 24 okt 2014, 22:17
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 70 keer

Ik ben zelf ook klant sinds 2002, Als ze iets doen wat me helemaal niet aanstaat (prijsverhogingen, bizar lage FUP toestanden.)
Dan ga ik gewoon over naar de concurrentie, Keuze genoeg...
Proximus, EDPNET, TV vlaanderen.

Een ISP is niet jou vriend, zal het ook niet zijn.
Probeer het in orde te brengen met de klantendienst of ombudsman.
Raakt het niet in orde dan ga je gewoon naar één van de bovengenoemde ISP's.
Niet moeilijk, toch?


Een andere optie is om op UserBase een aantal gigantische frustratie posts te plaatsen, een forum dat helemaal niets met Telenet te maken heeft.
Enorm onbeleefd reageren op mensen die op basis van jou frustratie posts advies geven, en dan verwachten dat iemand je serieus neemt?

Ik denk dat de eerste twee opties wat beter zal uitkomen.


We hebben hier al wat rare figuren gehad, maar dit soort toestanden heb ik nog niet meegemaakt.
"Jongen."
ISP: Telenet 1000/40 (CV8560E -> Unifi UDM-B)
Mobiel: Orange Go+ / Samsung Galaxy S23
Geert2800
Pro Member
Pro Member
Berichten: 310
Lid geworden op: 14 aug 2013, 19:13
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 47 keer

Jongen je bent al nr'tje zoveel in de rij die het niet begrijpt!

Ik heb geklaagd bij Telenet ( het was iedere dag wel wat anders maar ja dat gelooft toch geen kat ). Ze hebben het netjes opgelost door de omruilkost van de tv box kwijt te schelden dat is 1, ze hebben mij een maand play more gratis gegeven dat is 2 en hebben ze mij ook nog is een compensatie van 12€ gegeven omdat ik de week welcome pack ( alle betaalzenders blijkbaar ) ben misgelopen.

Dus heb ik nog reden van klagen? Neen! Maar jullie blijven er maar over doordrammen.
Ik stap ook niet zomaar over naar een andere ISP omdat er mij iets niet aanstaat bij hen. Jullie daar en tegen voor 2€ minder betalen de maand veranderen jullie al.van isp.

En dat jullie frustraties uiten omdat de snelheid van de ene modem lager is dan de andere modem of de ene modem wat meer lawaai maakt als de andere dat mag allemaal. Maar ola als het iemand is die onze jongens niet kennen.
Gebruikersavatar
Garpenlov
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 803
Lid geworden op: 24 okt 2014, 22:17
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 70 keer

Meisje of jongen? Ik ben niet zo mee met pubertaal als volwassenen.

Kijk is aan, de ISP lost het op.
Mooi toch? Of het nu de moeite waart was om er op drie verschillende topics erover "door te drammen" is, das weer een andere vraag.

Ik kan niet wachten tot je toevallig weer is de site bezoekt voor je volgende probleem waar uw temperament niet omheen kan.
ISP: Telenet 1000/40 (CV8560E -> Unifi UDM-B)
Mobiel: Orange Go+ / Samsung Galaxy S23
Geert2800
Pro Member
Pro Member
Berichten: 310
Lid geworden op: 14 aug 2013, 19:13
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 47 keer

Jong toch jullie zagen wel over een domme erfenis hier of over Afghanistan dat een ver van ons bed show is. Maar ja zoals zo vaak gezegd mogen jullie dat allemaal! Maar ola als het iemand is dat ze niet kennen.

Ga jij niet klagen ( en antwoord daar maar op ) als ze jou foutieve informatie geven en ze niet bereid zijn om het onmiddelijk op te lossen? En dat je dan alle dagen richting je isp moet bellen omdat er steeds wel weer wat misloopt? Tuurlijk jullie dumpen hem en gaan direct naar een andere isp terwijl ik als trouwe klant van een isp ze de kans geef om het op te lossen!

Waar ik de digicorder/tv box ben gaan halen in de winkel daar zeiden ze zelf : Alles wat ze U vertellen bij Telenet neem het maar met een grote zak zout ipv met een korreltje zout.
Zal ook wel zijn reden hebben zeker?

Oja ik verwacht geen antwoord hoor.
Laatst gewijzigd door Geert2800 20 sep 2021, 20:53, in totaal 2 gewijzigd.
Chukky2
Member
Member
Berichten: 76
Lid geworden op: 12 jul 2014, 14:22
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer

Rustig jongens
Alles komt goed .

En eigenlijk gaat het hier op dit subforum over onbeschikbaarheid telenet tv box !
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 17487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 921 keer
Bedankt: 3348 keer
Recent bedankt: 5 keer

Kunnen we terug on-topic blijven, en persoonlijke (irrelevante) aanvallen achterwege laten aub
Mod - een aantal off-topc reacties verwijderd
Mod - topic 24uur op slot
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Fiber Essential (50/8 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.50, aangesloten op Proximus ONT (VLAN20).
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”