orange zal voetbal uitzenden

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7191
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 374 keer
Recent bedankt: 1 keer

Orange heeft een akkoord met eleven sports voor de komende 5 jaar

https://corporate.orange.be/nl/news-med ... iel-en-dat
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
Gebruikersavatar
Fallschirmjaeger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 849
Lid geworden op: 07 mei 2011, 14:46
Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
Bedankt: 111 keer

Eens benieuwd naar hun democratische prijs. Aangezien het Eleven Sports is, zullen ze er niet zoveel over te zeggen hebben.

Ter info, eleven sports zelf is €8/maand voor het buitenlands voetbal.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7191
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 374 keer
Recent bedankt: 1 keer

orange kan er ook voor een deel in tussenkomen é. Zoals ze nu doen als klant moet je ook geen 8 euro gaan betalen om eleven sports te bekijken.
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5755
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

https://orange.prezly.com/orange-belgiu ... s-abonnees

Orange Belgium zorgt opnieuw voor opschudding op de markt met een ongeziene prijs voor zijn voetbaloptie en een grote databoost voor alle GO Plus-abonnees
Zoals eerder aangekondigd, bereikten Orange Belgium en Eleven Sports een deal omtrent de voetbalrechten van de Jupiler Pro League. Hierdoor kunnen alle Orange Belgium-klanten met een convergente of enkel een mobiele oplossing Belgisch voetbal kijken. Orange Belgium maakt voetbal nu nog toegankelijker met een uitermate competitieve prijs van amper 10,99 euro voor dit nieuwe Football pack met 3 nieuwe speciale sportkanalen. En om zeker te zijn dat de klanten nooit iets van hun favoriete content hoeven te missen, trekt Orange voor alle bestaande en nieuwe klanten de datalimiet van zijn GO Plus-abonnement automatisch en zonder meerkost op van 5 GB naar 8 GB.

10,99 euro voor Belgian Football pack van Orange
Orange Belgium wil het Belgische voetbal voor al zijn klanten toegankelijk maken door het los te koppelen van dure premium content bundels waarin het tot nog toe werd aangeboden. Orange Belgium biedt zijn Love Trio-abonnees trouwens al als enige operator toegang tot de internationale kanalen van Eleven in zijn basis tv-pack. Het gaat nu nog een stap verder. Dankzij de overeenkomst met Eleven Sports, de nieuwe rechtenhouder op het Belgische voetbalkampioenschap, kan Orange Belgium al zijn klanten met een convergente of enkel een mobiele oplossing een nieuwe voetbalcontent pack aanbieden. Dat pack omvat drie nieuwe sportkanalen, die volledig in het teken van de Belgische voetbalcompetities staan. Het eerste kanaal focust op de Jupiler Pro League, kanalen twee en drie op wedstrijden uit 1B. Ze fungeren ook als back-upkanalen, wanneer wedstrijden op hetzelfde ogenblik worden gespeeld. Op de kanalen zullen elke week ook meer dan 20 uur eigen content en uitzendingen over voetbal te zien zijn.

Om zijn naam van 'Bold Challenger' helemaal waar te maken en het Pro League-voetbal voor een breder publiek toegankelijk te maken, biedt Orange Belgium dit pack voor de ongeziene prijs van 10,99 euro per maand aan al zijn Love Trio-klanten aan, meteen het meest competitieve abonnement op de markt op dit moment. Orange biedt daarenboven ook Eleven Sports-maandpassen aan zijn Love Duo- en mobiele abonnees aan, zodat ook die toegang tot de Pro League-wedstrijden hebben.
Gebruikersavatar
devilkin
Administrator
Administrator
Berichten: 6011
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 826 keer
Bedankt: 507 keer
Recent bedankt: 3 keer

Ugh.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
phil48
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1818
Lid geworden op: 30 mei 2012, 01:03
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 25 keer

Vergeleken met wat je bij de concurrentie betaalde is dit idd een heel schappelijke prijs.

Niet vergeten dat ze (orange) ook nog 3 gratis kanalen hebben met Italiaans, Duits en Spaans voetbal.
springfield
Pro Member
Pro Member
Berichten: 276
Lid geworden op: 16 dec 2011, 12:28
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 10 keer

Zelfde prijs als Eleven dus. Bij Proximus ben je 17 euro kwijt voor sport met CL voetbal en bij Telenet 20 euro met PL voetbal. Ik had ook niet verwacht dat het spotgoedkoop ging worden. Orange moet nog steeds proberen winst te maken. TV + voetbal komt zo wel op 26 euro. Ben er zelf nog niet uit of ik niet beter gewoon een los eleven sports abonnement kan nemen. TV kijken doe ik echt zelden en de meeste programma's die we dan nog kijken zijn te bekijken met zaken zoals VRT Nu en VTM Go.
Gebruikersavatar
cyberbug
Premium Member
Premium Member
Berichten: 727
Lid geworden op: 08 okt 2005, 14:37
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 107 keer
Bedankt: 169 keer
Recent bedankt: 1 keer
Contacteer:

Op black Friday was het abbo van 80€ in 2017 20€ voor een jaar de daarop volgende jaren telkens 40€ dacht ik (buitenlands voetbal, een collega neemt dit elke jaar op black Friday)
20€ was in 2017 ook voor Belgisch voetbal, vond ik terug op deze site. https://www.bel-com.be/viewtopic.php?t=202

wel grappige deze site lijkt net een Franstalige userbase.
Zelfde forum software, gelijkaardige(maar wel veel meer) plugins geïnstalleerd, wel iets meer logotj's gebruikt, gelijkaardige structuur in kwa secties. het is natuurlijk ook een forum over Belgische telecom...

Offtopic
btw ik weet niet of dit al ergens vermeld is maar https://www.dplay.nl/ is nu ook maar 20€ per jaar ipv 40€ (handig voor als je een NL vpn hebt)
Greetz cyberbug

Afbeelding
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3131
Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 222 keer

Wat mij nog meer stoorde, vandaag kreeg ik een sms van Orange (5000) waarinz e hun voetbal abo aanprijzen... In het Frans. Enkel en alleen Frans.
ToMiKoN
Pro Member
Pro Member
Berichten: 402
Lid geworden op: 31 okt 2002, 12:12
Locatie: Blankenberge
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 38 keer

Ik dankdag dit voor veel voetbalfans een aanvaardbaar aanbod is. Het is ongeveer een bedrag die je ook aan Netflix kwijt bent!
Mobiel: iPhone 11 + Proximus werk abonnement
Tablet: iPad 2020 128 Gb
Home: Proximus Flex S - AndroidTV Picks
levi1700
Member
Member
Berichten: 86
Lid geworden op: 02 okt 2013, 09:20
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 7 keer

Als Telenet klant zie ik het niet zitten om terug naar orange over te stappen met hun brakke hardware (decoder). Ga waarschijnlijk de eleven sports app gebruiken via Apple TV.
Orange is mijn geval ook niet goedkoper. Wigo 35 tov Love met 3 gsm abonnementen, fixed Phone en internet boost. Het enigste verschil is dat ik dan meer data zal hebben per abbo, maar geen noodzaak is.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7191
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 374 keer
Recent bedankt: 1 keer

ja orange is maar goedkoper voor 1 of 2 abos. heb je er meer nodig zal je altijd rond of duurder zijn dan telenet.
en met telenet heb je meer opties.
Ik kijk vooral uit of ze de vlaamse netflix gaan uitzenden.
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
nbrys
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 30
Lid geworden op: 28 jun 2018, 11:06
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Benieuwd hoe ze dit nu juist gaan doen. Als je inschrijft op website van orange voor meer nieuws, krijg je ook melding dat het mogelijk zal zijn via app van eleven sports zelf? Tevens is de prijs van Eleven sports rechtstreeks even duur/goedkoop?

Trouwens, net melding gekregen van Eleven sports dat ze vanaf morgen ook chromecast zullen ondersteunen.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7191
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 374 keer
Recent bedankt: 1 keer

net bericht op de decoder ontvangen. Nieuwe zenders. Dus al de zenders zitten terug door elkaar.
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3131
Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 222 keer

Elke keer een gedoe bij Orange... Zender er bij, kan je manueel zitten prutsen om ze terug naar uw zin te zetten. Nieuwe update en/of nieuwe zenders? Idem.

Ga denk ik gewoon mijn box opzeggen. Ik betaal nu al een maand of 5 zonder naar 1 programma op tv gekeken te hebben.
Stiaan
Plus Member
Plus Member
Berichten: 219
Lid geworden op: 04 aug 2012, 19:38
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

Het lijken me gouden tijden voor Orange momenteel. Een goeie deal kunnen afsluiten! Tegelijkertijd zendt Telenet het Belgisch voetbal niet uit wegens “moeizame onderhandelingen” met Eleven Sports... op Facebook en Twitter lijkt een kleine rel uitgebroken van misnoegde Telenet klanten die voetbalfans zijn, Telenet dreigt veel klanten te verliezen aan Orange en Proximus lijkt me.
wouter5
Plus Member
Plus Member
Berichten: 203
Lid geworden op: 27 nov 2011, 11:24
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 14 keer

Eens gaan kijken naar hun Twitter-account. Je zou bijna medelijden krijgen met de social media afdeling van Telenet.
Gewoon Play Sports opzeggen en ofwel naar Orange switchen ofwel apart een TVV app abo afsluiten (is denk ik zelfs nog goedkoper dan play sports).
Telenet Klik met 1G speedboost:
D: 930 mbps - U: 48mbps

Youfone 40Gb + 5G
Samsung Galaxy S23 Ultra
Gebruikersavatar
devilkin
Administrator
Administrator
Berichten: 6011
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 826 keer
Bedankt: 507 keer
Recent bedankt: 3 keer

Ik heb nul interesse in voetbal, maar je kreeg toch een geste van 10e korting wegens dit debacle? Mits je play sports had, ofcourse.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
1207
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3443
Lid geworden op: 11 jun 2009, 11:02
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 96 keer

ikzou toch ff afwachten

eleven sports heeft betaald voor een play-off met 6 en niet met 4. Ik verwacht hier toch nog discussie over
SpecialK
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1590
Lid geworden op: 22 mei 2013, 09:04
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 132 keer
Recent bedankt: 1 keer

Stiaan schreef:Telenet dreigt veel klanten te verliezen aan Orange en Proximus lijkt me.
Wel, dat valt nog af te wachten. Om 40 tot 50 miljoen aan marge te genereren heb je heel wat klanten nodig, er mogen er maw al wel wat weglopen zonder dat Telenet er verlies op maakt. Op een Orange klant verdienen ze trouwens ook nog wel iets.

Uit De Tijd:
https://www.tijd.be/ondernemen/sport/te ... 44039.html
"Hoewel Telenet volhoudt dat het zijn sportabonnees niet in de kou wil laten staan, heeft het bedrijf het voetbal in se niet nodig. De voorbije seizoenen hebben aangetoond dat 'het belangrijkste spelletje ter wereld' veel meer kost dan het oplevert, wat ook geldt voor Telenets rechten op buitenlandse competities als de Premier League."

Maw: ik als niet-voetbalkijker betaal mee voor die rechten.

Uit hetzelfde artikel:
"De dynamiek in die onderhandelingen zal mee bepaald worden door het aantal Telenet-klanten dat zijn abonnement bij het kabelbedrijf opzegt en het aantal mensen dat een apart streamingabonnement neemt bij Eleven Sports."

Ze kunnen nu de eerste weken de kat uit de boom kijken, en al blijkt dat het aantal wel meevalt, kan Telenet het zich wel permitteren het voetbal niet uit te zenden.
phil48
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1818
Lid geworden op: 30 mei 2012, 01:03
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 25 keer

wat ook geldt voor Telenets rechten op buitenlandse competities als de Premier League.

Ze kunnen nu de eerste weken de kat uit de boom kijken, en al blijkt dat het aantal wel meevalt, kan Telenet het zich wel permitteren het voetbal niet uit te zenden.
Ik denk dat dat buitenlands voetbal een extraatje was dat de meeste voetbalfans die Play Sports kozen omdat enkel Proximus en Telenet dat gaven er "verplicht" bijnamen (was één pakket).

Héél benieuwd wie nog geld gaat geven voor "enkel" het buitenlands voetbal bij Telenet als dat stuk Jupiler League gewoon wegvalt.

Want ALS je als Telenet klant een apart abootje moet nemen bij Eleven (via de app), waarom zou je dan nog dat geslonken aanbod van Play Sports erbij houden? Tien euro om Engels voetbal te zien? Want al de rest (Italië, Spanje, Duitsland...) zit ook bij Eleven - bovendien is dat stukje gratis bij Orange én kan je die competities bij Eleven met het uitgebreide pack (dacht 14 euro) ook via de app krijgen.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5755
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

https://m.gva.be/cnt/dmf20200807_960258 ... en-telesat
https://www.tv-vlaanderen.be/tv-zenders/voetbalzenders/

Gedaan met de prijzige sportbundels, TV VLAANDEREN en TÉLÉSAT kiezen resoluut voor de ultieme klantbeleving. De nieuwe zenders met Belgisch voetbal worden geïntegreerd in het basisaanbod waardoor klanten geen extra prijzig pakket hoeven te nemen. Dat is dus meer waarde en meer voetbalplezier tegen de beste prijs. En dit bovenop de 3 andere Eleven Sports zenders die reeds deel uitmaken van de standaardpakketten Basic en Basic+. Hiermee krijg je toegang tot zowel Belgisch als internationaal voetbal.

Zo krijg je toegang tot al de grootste Europese voetbalcompetities waarin de meeste van onze Rode Duivels actief zijn (La Liga met Eden Hazard, de Serie A met Romelu Lukaku of de Bundesliga met Witsel en Thorgan Hazard). Daarbovenop zijn er nog tal van internationale competities beschikbaar, zoals UFC, de NBA en de NFL. .
Laatst gewijzigd door satsurfer 08 aug 2020, 17:22, in totaal 1 gewijzigd.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7191
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 374 keer
Recent bedankt: 1 keer

ik zeg kga eens kijken naar de voetbal. Ik krijg op het scherm dat ik moet geabonneerd zijn om te kunnen kijken.
Ik bel gewoon eens naar orange om aan hun belofte te doen denken dat het voetbal gratis te bekijken was van 8-10 augustus.
Maarnee je moet eerst een abo afsluiten zegt die pipo vooraleer je gratis kan kijken :bang:
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
Gebruikersavatar
Data technicus
Premium Member
Premium Member
Berichten: 689
Lid geworden op: 21 mei 2020, 14:39
Locatie: Spalbeek (Hasselt)
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 91 keer
Recent bedankt: 2 keer

proximusboyke schreef:ik zeg kga eens kijken naar de voetbal. Ik krijg op het scherm dat ik moet geabonneerd zijn om te kunnen kijken.
Ik bel gewoon eens naar orange om aan hun belofte te doen denken dat het voetbal gratis te bekijken was van 8-10 augustus.
Maarnee je moet eerst een abo afsluiten zegt die pipo vooraleer je gratis kan kijken :bang:
Ik heb nog geen abo afgesloten en kan al kijken. Als je op de zender eleven pro league 1 zit moet je op u afstandsbediening exit duwen en dan kon ik kijken.
phil48
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1818
Lid geworden op: 30 mei 2012, 01:03
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 25 keer

Bij mij was er een software update die ik heb laten lopen, dan kwam het welkomscherm en daarna moest je inderdaad op exit drukken.

Intussen mijn 2de gratis match :-D
rtl
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 839
Lid geworden op: 22 maa 2004, 15:29
Uitgedeelde bedankjes: 31 keer
Bedankt: 33 keer

Bij mij werkt het alleszins niet. ‘This channel is scrambled’. Nice. Of telt het weer niet voor pro klanten? :roll:
Clemens2
Plus Member
Plus Member
Berichten: 147
Lid geworden op: 01 sep 2019, 18:24
Uitgedeelde bedankjes: 43 keer
Bedankt: 18 keer

Ook hier (ttz bij familie van mij, zelf heb ik geen Orange TV), was een softwareupdate nodig vooraleer het werkte.
rtl
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 839
Lid geworden op: 22 maa 2004, 15:29
Uitgedeelde bedankjes: 31 keer
Bedankt: 33 keer

‘No software update available’
phil48
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1818
Lid geworden op: 30 mei 2012, 01:03
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 25 keer

rtl schreef:‘No software update available’
Je moet eerst bij de decoder instellingen een nieuwe zenderscan doen, dan krijg je het bericht dat er een software update is. Daarna zap je naar kanaal 35 (of die andere twee) en dan zie je het scherm "Welkom bij Eleven sports..." en dan verschijnt op het scherm de instructie "op exit duwen" en gaan de drie kanalen open.
rtl
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 839
Lid geworden op: 22 maa 2004, 15:29
Uitgedeelde bedankjes: 31 keer
Bedankt: 33 keer

Nadat ik een zenderscan doe krijg ik nog steeds geen melding dat er een software update is. Als ik het nogmaals manueel check ook niet.

Kan het trouwens nog complexer? Dit lijkt echt nergens op...
Steven7
Premium Member
Premium Member
Berichten: 576
Lid geworden op: 07 aug 2004, 18:56
Locatie: Veerle
Uitgedeelde bedankjes: 28 keer
Bedankt: 36 keer

Ik was van plan via Eleven sports te kijken en de kostprijs te delen met kameraad.
Ik had immers gelezen dat je op 4 apparaten kan aanmelden.
Hij vermoedt dat het 4 apparaten zijn, maar dat je maar op1 apparaat tegelijk kan kijken.
Klopt dit?
Gebruikersavatar
Data technicus
Premium Member
Premium Member
Berichten: 689
Lid geworden op: 21 mei 2020, 14:39
Locatie: Spalbeek (Hasselt)
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 91 keer
Recent bedankt: 2 keer

Dit staat er op de site van eleven sports:

Eén Eleven Sports account geeft je de mogelijkheid om drie verschillende toestellen te gebruiken. Je kan echter slechts één toestel tegelijk gebruiken. Wil je een vierde toestel gebruiken, dan zal je één van de andere drie moeten deactiveren. Dit doe je door je in te loggen op http://www.elevensports.be, te klikken op ‘Mijn Account’, vervolgens te klikken op het +teken naast ‘Mijn toestellen’ en daar het toestel te kiezen dat je wil deactiveren.
Plaats reactie

Terug naar “Orange (Mobistar)”