Orange TV bevindingen

Luboli
Pro Member
Pro Member
Berichten: 308
Lid geworden op: 06 Jan 2017
Bedankt: 57 keer
Uitgedeelde bedankjes: 64 keer

Re: Orange TV bevindingen

Berichtdoor Luboli » 07 Mar 2022, 22:09

Is wel nieuw in de zin dat dit nu ook de app is die samen met de nieuwe decoder moet gebruikt worden, zoals bij telenet ook het geval is

Hakki
Pro Member
Pro Member
Berichten: 239
Lid geworden op: 12 Dec 2011
Bedankt: 22 keer
Uitgedeelde bedankjes: 39 keer

Re: Orange TV bevindingen

Berichtdoor Hakki » 07 Mar 2022, 22:31

Misschien moet je eerst over schakelen naar tv light en dan een maandje later terug naar standaard tv en hopen de box te krijgen met zelfde app.

Alleen weet je niet wat je krijgt..
En is de box en zijn werking nog een misterie of het überhaupt wel werkt en verbetering is voor jouw specifieke gebruikspatroon.

phil48
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1697
Lid geworden op: 30 Mei 2012
Bedankt: 22 keer
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer

Re: Orange TV bevindingen

Berichtdoor phil48 » 07 Mar 2022, 23:20

Hakki schreef:Misschien moet je eerst over schakelen naar tv light en dan een maandje later terug naar standaard tv en hopen de box te krijgen met zelfde app.


Al dat gedoe (box opsturen etc) om die experimentele box te krijgen ?

Misschien beter even wachten tot de kinderziektes eruit zijn :-)

Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6930
Lid geworden op: 05 Feb 2010
Locatie: kortrijk
Bedankt: 363 keer
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer

Re: Orange TV bevindingen

Berichtdoor proximusboyke » 07 Mar 2022, 23:47

wat ik me afvraag en nergens vind : hoeveel kan je opnemen ? 200u zals telenet 400u zoals proximus
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP

Gebruikersavatar
devilkin
userbase crew
userbase crew
Berichten: 4855
Lid geworden op: 17 Mei 2006
Bedankt: 340 keer
Recent bedankt: 3 keer
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Contact:

Re: Orange TV bevindingen

Berichtdoor devilkin » 08 Mar 2022, 07:52

'k vind het maf dat in *geen enkel* van die TV-via-app aanbiedingen je een deftig engelstalig aanbod hebt.

Blijkbaar geen markt voor... of de licenties te duur?
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)

levi1700
Member
Member
Berichten: 60
Lid geworden op: 02 Okt 2013
Bedankt: 5 keer
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer

Re: Orange TV bevindingen

Berichtdoor levi1700 » 08 Mar 2022, 12:46

proximusboyke schreef:wat ik me afvraag en nergens vind : hoeveel kan je opnemen ? 200u zals telenet 400u zoals proximus

De bronnen spreken van 200h

satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5397
Lid geworden op: 09 Okt 2004
Bedankt: 310 keer
Uitgedeelde bedankjes: 453 keer

Re: Orange TV bevindingen

Berichtdoor satsurfer » 09 Mar 2022, 23:16

Op Orange Community:
"Ik kan in ieder geval bevestigen dat er een nieuwe decoder is. Vandaag "vers" geïnstalleerd. Nieuwe klant voor TV
Dat was tot nu toe voor mij een groot struikelblok om over te schakelen.
Ik kom van de telenet tv box.

Beide bewaren opnames in de cloud. Orange "slechts" 2 simultane opnames, bij telenet meerdere (niet getest hoeveel). Dat lijkt mij iets dat Orange wel in de toekomst moet kunnen aanbieden.

Orange draait op Android. Apps te installeren, behalve Netflix zoals reeds aangegeven. Zou met prijsstelling te maken hebben volgens de technieker.
Bij Orange geen terugkijk tv , maar dat lijkt mij deels oplosbaar door de individuele apps (VTM go,vrt nu ,...) te installeren.

Voor-en nadelen aan beide systemen dus.

Maar eerste indruk is best ok.

Wie weet wat er mij de komende periode op zal vallen"
************
adsl-bc
"Nous sommes clients Orange (B2B) depuis deux jours maintenant et ils nous ont installé ce nouveau décodeur.

Je confirme toutes les informations reprises dans le post précédent. Au niveau de la télécommande, je ne sais pas si elle est bluetooth ou radio mais elle fonctionne en tout cas avec le décodeur dans un meuble fermé. Elle permet également en effet de piloter le décodeur à la voix et ça fonctionne plutôt pas mal.
Concernant Netflix, je confirme qu'il est indisponible malgré l'accès au Google Play Store (bridé donc).

Au niveau de l'interface, c'est très (trop) sobre mais je n'ai noté aucune latence entre l'action faite et la réaction du décodeur (contrairement à la box évasion de VOO).

Il est même possible d'utiliser Stadia directement via le décodeur pour ceux qui apprécient le Cloud Gaming.

Si vous avez des questions, n'hésitez pas!"

levi1700
Member
Member
Berichten: 60
Lid geworden op: 02 Okt 2013
Bedankt: 5 keer
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer

Re: Orange TV bevindingen

Berichtdoor levi1700 » 14 Mar 2022, 11:57

Eindelijk iets officieel op de Orange site gevonden:

“Nieuwe decoder, nieuwe functies
Onze nieuwe interface is gebaseerd op het Android TV-ecosysteem, en maakt het mogelijk om rechtstreeks toegang te krijgen tot de verscheidene programma’s die je wilt (via native applicaties zoals VRT NU, VTM GO, Streamz en You Tube) en in 4K-kwaliteit te bekijken.”

Ze willen dit duidelijk nog kleinschalig houden.


levi1700
Member
Member
Berichten: 60
Lid geworden op: 02 Okt 2013
Bedankt: 5 keer
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer

Re: Orange TV bevindingen

Berichtdoor levi1700 » 14 Mar 2022, 12:28

Ja, zie het nu ook, blijkbaar toch een persbericht op sites als techpulse ed
Is me ontglipt, vond op Orange.be niets terug

profke
Pro Member
Pro Member
Berichten: 269
Lid geworden op: 14 Aug 2010
Bedankt: 22 keer
Recent bedankt: 1 keer
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer

Re: Orange TV bevindingen

Berichtdoor profke » 14 Mar 2022, 13:10

allicht een decoder om ver van weg te blijven (verhindering van doorspoelen reclame)?

net zoals bij telenet de nieuwe decoder Niet en de oude decoder wel nog reclame kan doorspoelen

wouter5
Plus Member
Plus Member
Berichten: 171
Lid geworden op: 27 Nov 2011
Bedankt: 10 keer
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer

Re: Orange TV bevindingen

Berichtdoor wouter5 » 14 Mar 2022, 14:22

Alleen jammer dat de oude decoder zo'n stuk antiek is
Orange Love Trio + Speedboost
D: 382.7 Mbps - U: 38 Mbps
Oneplus 7 pro en iPad pro

beont
Plus Member
Plus Member
Berichten: 138
Lid geworden op: 16 Jan 2011
Bedankt: 4 keer
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer

Re: Orange TV bevindingen

Berichtdoor beont » 14 Mar 2022, 18:24

https://corporate.orange.be/nl/news-med ... v-beleving

En vooral niet te vergeten. Ze vragen 49 euro om bestaande klanten te laten switchen. (contact opgenomen met support)
Wat hadden we ook weer verwacht...
Laatst gewijzigd door beont op 14 Mar 2022, 20:39, 1 keer totaal gewijzigd.

satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5397
Lid geworden op: 09 Okt 2004
Bedankt: 310 keer
Uitgedeelde bedankjes: 453 keer

Re: Orange TV bevindingen

Berichtdoor satsurfer » 14 Mar 2022, 19:11


Gebruikersavatar
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5373
Lid geworden op: 06 Dec 2009
Locatie: Hier ter plaatse
Bedankt: 304 keer
Recent bedankt: 3 keer
Uitgedeelde bedankjes: 100 keer

Re: Orange TV bevindingen

Berichtdoor Dizzy » 14 Mar 2022, 20:34

profke schreef:allicht een decoder om ver van weg te blijven (verhindering van doorspoelen reclame)?

net zoals bij telenet de nieuwe decoder Niet en de oude decoder wel nog reclame kan doorspoelen


Waar heb je die info gevonden?

Hoeveel je kan opnemen in de cloud staat er ook niet bij.
Hoe krommer de tenen, hoe gevoeliger de schenen

profke
Pro Member
Pro Member
Berichten: 269
Lid geworden op: 14 Aug 2010
Bedankt: 22 keer
Recent bedankt: 1 keer
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer

Re: Orange TV bevindingen

Berichtdoor profke » 16 Mar 2022, 09:01

ik heb geen info gevonden.

Ik lees enkel de pers.

1-) alle TV-distributeurs hebben beloofd om op termijn reclame ondoorspoelbaar te maken
2-) de Android-based BOX van telenet is de eerste die voor telenet erin slaagt om dat ook af te dwingen...
3-) de nieuwe decoder van orange is Android based.


intussen vind ik dit:

https://datanews.knack.be/ict/nieuws/orange-klanten-krijgen-nieuwe-tv-decoder/article-news-1846251.html
* 60 dagen retentietijd voor opnames
* telenet heeft bij zijn nieuwe decoder ineens reclame ondoorspoelbaar gemaakt, orange zet die stap nog niet.

rtl
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 791
Lid geworden op: 22 Mar 2004
Bedankt: 31 keer
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer

Re: Orange TV bevindingen

Berichtdoor rtl » 16 Mar 2022, 10:57

Bij de zenders schijnen ze niet te begrijpen dat men de mensen richting piraterij duwt met die achterlijke praktijken. Echt niemand zit te wachten op geforceerde reclame.

satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5397
Lid geworden op: 09 Okt 2004
Bedankt: 310 keer
Uitgedeelde bedankjes: 453 keer

Re: Orange TV bevindingen

Berichtdoor satsurfer » 16 Mar 2022, 11:11

Ja, en als iedereen kan doorspoelen. Waarom zou bedrijf dan nog investeren in reclame, als geen kat kijkt. Denk je dat die acteurs/crew in Vlaamse series gratis werken?
Commerciële zenders krijgen geen subsidies of zo.
Iets verder kijken, dan je neus lang is.
Mogelijkheid om betalend reclame door te spoelen.

Gebruikersavatar
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5373
Lid geworden op: 06 Dec 2009
Locatie: Hier ter plaatse
Bedankt: 304 keer
Recent bedankt: 3 keer
Uitgedeelde bedankjes: 100 keer

Re: Orange TV bevindingen

Berichtdoor Dizzy » 16 Mar 2022, 11:54

Men heeft reclame zelf kapotgemaakt door te overdrijven. Nu niemand het nog kan verdragen gaat men het verplichten :bang:

Mensen hebben geen zeeën van tijd en de helft van uw avond verspillen aan brol die je niet wil is geen fun. Mensen zoeken dus alternatieven. Netflix biedt een groot aanbod zonder reclame en dat werkt omdat dit beantwoord aan wat de mensen willen. De zenders willen gewoon de klanten verplichten te kijken naar waar zij aan verdienen. Surprise, de klanten gaan lopen.

Het reclamemodel werkt als je redelijk blijft. De content moet in verhouding staan van de moeite/kost. Nu zijn programma's opvulsel tussen de reclame. 4 onderbrekingen van vele minuten is onuitstaanbaar. Mensen gaan met 2 werken en tijd is kostbaar geworden. wil je een programma van 50 minuten zien dan wil je geen anderhalf uur kwijt zijn met steeds dezelfde kinderlijke onzin om u brol te verpatsen.

Ze zouden beter werken aan iets dat wel beantwoordt aan de vraag van vandaag. Een gegroepeerd en gebruiksvriendelijk aanbod tegen betaling maar zonder reclame en met opnamemogelijkheid. Kijken naar wat je wil, wanneer het u past.

De zenders hebben zichzelf in de voet geschoten door te weinig aandacht voor kwaliteit. Nu er vrijere keuze is kiezen mensen voor alternatieven, zeker als deze reclamevrij zijn. Mensen zetten hun TV aan voor entertainment en info, niet voor reclame. Voor kwaliteit zal er een markt zijn en kwaliteit kan je ook elders slijten.
Hoe krommer de tenen, hoe gevoeliger de schenen

Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6930
Lid geworden op: 05 Feb 2010
Locatie: kortrijk
Bedankt: 363 keer
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer

Re: Orange TV bevindingen

Berichtdoor proximusboyke » 16 Mar 2022, 12:29

satsurfer schreef:Ja, en als iedereen kan doorspoelen. Waarom zou bedrijf dan nog investeren in reclame, als geen kat kijkt. Denk je dat die acteurs/crew in Vlaamse series gratis werken?
Commerciële zenders krijgen geen subsidies of zo.
Iets verder kijken, dan je neus lang is.
Mogelijkheid om betalend reclame door te spoelen.




mmm digitale vooruitgang ???? doorspoelen met videorecorder geen probleem.
opnames starten en stoppen als ze daadwerkelijk starten en stopten .
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP

phil48
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1697
Lid geworden op: 30 Mei 2012
Bedankt: 22 keer
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer

Re: Orange TV bevindingen

Berichtdoor phil48 » 16 Mar 2022, 12:35

satsurfer schreef:Iets verder kijken, dan je neus lang is.
Mogelijkheid om betalend reclame door te spoelen.


Betalen om niet naar reclame te moeten kijken, gij zijt goed gij :bang:

Mijn vrouw kijkt af en toe wel eens naar TLC. Qua reclame moet dat zowat de irritantste zender zijn op de kabel. In de populaire programma's om de 10' dezelfde advertentierommel, dan ook nog eens gevolgd door 5 keer of meer in hetzelfde uur dezelfde trailers voor dezelfde programma's.

Als dat ooit "betalend" (of niet meer doorspoelbaar) zou zijn, houdt die zender nog nul kijkers over en kan die evengoed verdwijnen.

rtl
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 791
Lid geworden op: 22 Mar 2004
Bedankt: 31 keer
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer

Re: Orange TV bevindingen

Berichtdoor rtl » 16 Mar 2022, 13:37

satsurfer schreef:Ja, en als iedereen kan doorspoelen. Waarom zou bedrijf dan nog investeren in reclame, als geen kat kijkt. Denk je dat die acteurs/crew in Vlaamse series gratis werken?
Commerciële zenders krijgen geen subsidies of zo.
Iets verder kijken, dan je neus lang is.
Mogelijkheid om betalend reclame door te spoelen.

Dat hun businessmodel volledig fout zit is hun eigen schuld, niet die van de consument. Nogmaals, die reclame interesseert niemand.

master-magic
Pro Member
Pro Member
Berichten: 319
Lid geworden op: 03 Dec 2005
Bedankt: 13 keer
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Contact:

Re: Orange TV bevindingen

Berichtdoor master-magic » 16 Mar 2022, 14:05

De eerste 60 seconden in een opname is niet doorspoelbaar, de rest van de opname wel, is dat zo een ramp???
Ik gebruik dit al zo een aantal weken met opnames,
Enige dat niet doorspoelbaar is zijn op aanvraag programma’s die je gratis kan bekijken maar niet hebt opgenomen, dat is alles.
Je wordt dat na een tijdje gewoon van je opnames de eerste 60 seconden niet te kunnen doorspoelen, dan ga je naar de wc eens snel of haal je een snackje of drankje.
Wordt hier ferm overdreven toch.
greets
master-magic
Dreambox 920 UHD (DVB-S/C) HD PVR met een T90 & VU+ Zero 4K (DVB-C/T2) . (Tv Vlaanderen Basic+).

Gebruikersavatar
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5373
Lid geworden op: 06 Dec 2009
Locatie: Hier ter plaatse
Bedankt: 304 keer
Recent bedankt: 3 keer
Uitgedeelde bedankjes: 100 keer

Re: Orange TV bevindingen

Berichtdoor Dizzy » 16 Mar 2022, 14:16

master-magic schreef:De eerste 60 seconden in een opname is niet doorspoelbaar, de rest van de opname wel, is dat zo een ramp???
Ik gebruik dit al zo een aantal weken met opnames,
Enige dat niet doorspoelbaar is zijn op aanvraag programma’s die je gratis kan bekijken maar niet hebt opgenomen, dat is alles.
Je wordt dat na een tijdje gewoon van je opnames de eerste 60 seconden niet te kunnen doorspoelen, dan ga je naar de wc eens snel of haal je een snackje of drankje.
Wordt hier ferm overdreven toch.


Je wordt veel gewoon als je zo gelaten bent als robijn van fleur en fijn maar de vraag is of je dat wil gewoon worden.

Als je telkens er reclame is een snack gaat halen weeg je na enkele weken een paar kilo meer.

Wat je krijgt is dat kijkers afhaken en gaan voor alternatieven. bekijk de topics hier eens over dat onderwerp, het is duidelijk in stijgende lijn. De tijd dat mensen zich in de zetel legden en alles keken wat hen geserveerd werd is voorbij.
Hoe krommer de tenen, hoe gevoeliger de schenen

satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5397
Lid geworden op: 09 Okt 2004
Bedankt: 310 keer
Uitgedeelde bedankjes: 453 keer

Re: Orange TV bevindingen

Berichtdoor satsurfer » 19 Mar 2022, 23:17

Slim Telecom Advies op FB (smart sn verkoper) zegt: '20 programma's tegelijkertijd kunnen opnemen en VTM GO en VRT NU via de decoder om gemiste programma's opnieuw op te kunnen vragen. Geen terugkijk-tv meer nodig. :)'

wouter5
Plus Member
Plus Member
Berichten: 171
Lid geworden op: 27 Nov 2011
Bedankt: 10 keer
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer

Re: Orange TV bevindingen

Berichtdoor wouter5 » 25 Mar 2022, 20:40

Iemand die al ervaring heeft met de nieuwe androidbox?
Orange Love Trio + Speedboost
D: 382.7 Mbps - U: 38 Mbps
Oneplus 7 pro en iPad pro

Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6930
Lid geworden op: 05 Feb 2010
Locatie: kortrijk
Bedankt: 363 keer
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer

Re: Orange TV bevindingen

Berichtdoor proximusboyke » 14 Apr 2022, 13:01

eens aan orange gevraagd en dit was hun antwoord :


Hey Kurt, op de nieuwe TV Box is er in principe geen limiet op het aantal programma's dat je tegelijkertijd kan opnemen. Er is enkel een limitatie voor opnames op de kanalen in eigendom van DPG Media (VTM, VTM 2, VTM 3, VTM 4, VTM Gold, VTM Kids). Hier kan je tergelijkertijd slechts 2 programmas simultaan opnemen. Mocht er nog iets zijn, je weet ons te vinden! Alvast een fijne dag verder.
-Bram.
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP

Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1049
Lid geworden op: 15 Okt 2017
Bedankt: 39 keer
Uitgedeelde bedankjes: 34 keer

Re: Orange TV bevindingen

Berichtdoor Unicorn1 » 1 week 1 dag 20 uur geleden (12 Mei 2022, 14:39)

Hoe zit het met de nieuwe tv box van orange?

Want ik zit wat te surfen op het net en ik vinde der niks over.

Ben mss van plan om over te schakelen, ik heb nooit zin om jarenlang bij een zelfde te blijven haha, is sterker dan mezelve, ik test graag alles uit.

En proximus hun internet is verdomd deze keer wel zeer stabiel hier maar hunne tv box heeft problemen met mijn aansluitingen hier , ook bij opnames spraak en tekst die nooit mee zijn en ik moet de decoder zowat iedere week stekker gaan uittrekken en als ik pech heb soms meer dan eens per week.
Maar hun internet zelf ligt hier nooit plat, is wel ongezien haha, dat heb ik nog nooit meegemaakt, maar 100 mbps die vaak nog iets minder ook is steekt wel een klein beetje want soms download ik iets en ondertussen cast ik bv iets naar de chromecast en die kan de snelheid niet aan soms.
En ik zou blijven mocht men zeggen volgende maand komt fiber bij je installeren maar dat zal er dit jaar al helemaal niet van komen.

Telenet kan ik ook gaan maar die zijn echt duur dus voorlopig geen optie.

Dus wie snel eens alle min en pluspunten wil opsommen van de tv box van orange ;).

Met de oude box had ik ook miserie; stekker ook uittrekken, die was pokketraag, de menu's waren ook niet snel, opnames slecht opgenomen waardoor ik soms een stuk miste of die zelfs niet eens opgenomen werden enz...

Dus ik hoop dan de nieuwe tv box beter zal zijn.

Bij de telenet tv box had ik dan weer veel problemen met opgenomen programma's in de cloud en ik kreeg te vaak de tekst dat het niet wilde afspelen ppfff. Dan sta je er mooi te staan. Ook soms een haperingetje tijdens je programma te bekijken en het geluid die effe 1-2sec wegviel, was vervelend.

Zijn dit ook zaken die je bij de orange tv box voor hebt?

Hakki
Pro Member
Pro Member
Berichten: 239
Lid geworden op: 12 Dec 2011
Bedankt: 22 keer
Uitgedeelde bedankjes: 39 keer

Re: Orange TV bevindingen

Berichtdoor Hakki » 1 week 1 dag 19 uur geleden (12 Mei 2022, 15:53)

Laat ons vooral weten hoe het gaat als je de overstap gemaakt hebt!
(hier nog oude digicorder, maar geen issues meer.. behalve traag)

Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1049
Lid geworden op: 15 Okt 2017
Bedankt: 39 keer
Uitgedeelde bedankjes: 34 keer

Re: Orange TV bevindingen

Berichtdoor Unicorn1 » 1 week 16 uur 54 minuten geleden (13 Mei 2022, 18:16)

Hakki schreef:Laat ons vooral weten hoe het gaat als je de overstap gemaakt hebt!
(hier nog oude digicorder, maar geen issues meer.. behalve traag)


Ik ga opt einde vd week een reviewke geven.
Laatst gewijzigd door Unicorn1 op 18 Mei 2022, 20:39, 1 keer totaal gewijzigd.

pfuhu
Premium Member
Premium Member
Berichten: 450
Lid geworden op: 12 Mei 2011
Bedankt: 37 keer
Recent bedankt: 2 keer
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer

Re: Orange TV bevindingen

Berichtdoor pfuhu » 1 week 3 uur 48 minuten geleden (14 Mei 2022, 07:22)

Zijn er mensen die met de oude box opeens problemen hebben? Onze box werkt(e) al jaren probleemloos, maar sinds deze week moeten we die zonder reden opeens 2x per dag hardresetten omdat die vastloopt. Is de box het aan het opgeven of hebben ze een slechte update doorgestuurd?


Terug naar “Kabel TV (Telenet, Numericable, Voo, Orange)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten