v7 decoder, ingebouwde chromecast

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
miejas
Starter
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 02 sep 2014, 17:07

Sinds kort de v7 decoder ontvangen. Werkt goed wanneer via een dedicated VLAN aangesloten naar de bbox. Maar aangezien mijn interne apparaten achter een eigen router zitten, is de Chromecast functionaliteit niet beschikbaar. De decoder op mijn eigen netwerk steken maakt IPTV uiteraard kapot, maar Netflix, Youtube, Prime, VTMGO,.. werken wel nog.

Het lijkt dus kiezen tussen IPTV of Chromecast. Maar liever gebruik ik beide natuurlijk. Iemand hier met dezelfde ervaring? Of enig idee naar een oplossing die ik mogelijk over het hoofd zie?
Gebruikersavatar
Marsmillo
Plus Member
Plus Member
Berichten: 178
Lid geworden op: 16 jul 2009, 15:06
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 18 keer

Ik heb geen al te goede ervaringen met de chromecast functie die ingebouwd zit bij de v7 decoders van Proximus. Het loopt regelmatig vast, verliest connectie (nochtans zit dit bekabeld aangesloten) moet vaak bufferen e.d. Geen idee wat het probleem is. De TV functies lopen op zich wel goed en ook naar Netflix kijken via de decoder gaat vlot.

Wij hadden al voor we de v7 kregen een chromecast en die gebruiken we dan ook lekker door. Deze zit dan wel niet bekabeld aangesloten (er bestaan daar dacht ik wel kabeltjes voor) maar heb een AP dicht genoeg erbij staan dat dit geen probleem is.
-*-
Gebruikersavatar
tomw
Premium Member
Premium Member
Berichten: 585
Lid geworden op: 04 sep 2008, 13:32
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 10 keer

Hier geen enkel probleem op twee decoders. De ene is bekabeld, de andere draadloos. Doet gewoon wat het moet doen.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”