Tadaam ontbrekende zender

Vragen, opmerkingen, klachten over een provider die niet in bovenstaande lijst staat? Plaats ze dan hier.
Plaats reactie
maxpower
Member
Member
Berichten: 64
Lid geworden op: 15 apr 2013, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 1 keer

Hello ,

heb tadaam aangeschaft en vandaag geinstalleerd , dat verliep allemaal heel vlot. Internet werkt goed of goed genoeg naargelang de belasting op het 4g netwerk of de afstand tot de mast.

Mijn probleem is echter iets wat ik niet had verwacht , de zender Discovery Channel VL waar ik vrij veel naar kijk zit niet in het aanbod.
Volgens hun whatsapp helpdesk word deze waarschijnlijk in de komende maanden toegevoegd , hij staat echter in het aanbod op de support pagina en ik heb nog nergens een thread gezien waar men hierover klaagt.

Ter verduidelijking , discovery channel FR komt wel door wat me zeker doet denken dat "Jolien" vd helpdesk er geen fluit van afweet.

Zijn hier nog Tadaam gebruikers waar deze zender ontbreekt ?
maxpower
Member
Member
Berichten: 64
Lid geworden op: 15 apr 2013, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 1 keer

Tja , thread mag dicht.

Heb van tadaam op 2 dagen tijd 4 tegengestelde antwoorden gekregen , 2x je moet alle zenders kunnen ontvangen en 2x een deel vd zenders worden in de toekomst toegevoegd zoals bvb Disc Channel VL.

Hun support pagina vermeld hier totaal niks van , spijtig want het is voor de rest geen slecht product.

:?
Plaats reactie

Terug naar “Andere, MVNO, kleine virtuele aanbieders”