Probleem met Scarlet decoder....

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
Kulder
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 29 aug 2020, 08:03
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

Hoi
Ik heb nu al 2 dagen geen tv meer. Decoder valt altijd terug op 1 zender nl. 999 infochannel. Ik heb Scarlet al gebeld. Heb kabels verstoken, modem gereset enz... maar ik heb nog steeds t zelfde probleem. Opmerkelijk vind ik dat de radio's op 800 t wel doen.
Geeft iemand zelfde probleem gehad?
Weet iemand oplossing aub?
technieker
ISP Staff
ISP Staff
Berichten: 251
Lid geworden op: 02 jun 2009, 18:32
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 69 keer

Als je een wanbetaler bent sluiten ze uw tv diensten af en heb je enkel nog het infokanaal. ( ik heb niet gezegd dat het zo is he :))
Misschien heeft scarlet u onterecht afgesloten.
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7918
Lid geworden op: 06 jul 2008, 13:51
Locatie: Dendermonde
Uitgedeelde bedankjes: 376 keer
Bedankt: 734 keer

Je hebt al 2 dagen geen tv meer? Je hebt misschien inbrekers over de vloer gehad die ermee aan de haal zijn gegaan. Of heb je geen beeld meer op je tv? Een beetje duidelijkheid kan nooit kwaad.
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 7590 AX + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5082
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 153 keer
Recent bedankt: 5 keer

Ik weet niet of je in een appartement woont maar zo kan het zijn dat een Proximus technieker dit heeft veroorzaakt door bij een andere klant de draden te wisselen :roll:

Ik weet hier waar ik woon dat ik deze situatie gehad heb. Ik wou veranderen van px naar kabel dachtk(weet niet meer hoe het zat of van scarlet naar px alleszinds het was iets met veranderen) en iemand op dezelfde verdieping werd Scarlet gedeactiveerd samen met mijn lijn. Hoe dat mogelijk is weet ik niet maar die heeft toch zeker een paar keer met Scarlet moeten bellen om dat in orde te krijgen.
apestaart
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1338
Lid geworden op: 10 jun 2013, 21:23
Locatie: Oostende
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 66 keer

Jack Daniels schreef:Je hebt al 2 dagen geen tv meer? Je hebt misschien inbrekers over de vloer gehad die ermee aan de haal zijn gegaan. Of heb je geen beeld meer op je tv? Een beetje duidelijkheid kan nooit kwaad.
Als zijn TV toestel zou gestolen zijn dan zou hij ook niet kunnen zien dat hij enkel het infokanaal kan ontvangen, ik ben het wel mee eens dat hij dat verkeerd uitgedrukt heeft, hij had moet zeggen dat hij geen digitale TV heeft.
Kulder
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 29 aug 2020, 08:03
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

Wel neen. Dus ik bedoel dat ik enkel t infokanaal kan zien. En ja ik was te laat met betaling geweest. Dat is inmiddels in orde. Bij scarlet zeggen ze hetzelfde. Alles staat terug groen. Als ik mij decoder reset zou er normaal gezien welcome DRA moeten opkomen. Bij mijn decoder is het welkome HDD.
technieker
ISP Staff
ISP Staff
Berichten: 251
Lid geworden op: 02 jun 2009, 18:32
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 69 keer

welke decoder heb je ?
https://www.proximus.be/support/nl/id_s ... etten.html

je mag uw lijnnr of uw cidnr in pm zetten dan kijk ik effe.
Kulder
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 29 aug 2020, 08:03
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

En die nummers, welke zijn dat en die vind ik waar ikeerlijk gezegd ben ik nogal n leek op Dees gebied. Ik kan geen pm strenger omdat ik nieuw ben.
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”