Harde schijf verwisselen V4-decoder?

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Indigiswe
Plus Member
Plus Member
Berichten: 201
Lid geworden op: 19 apr 2015, 11:50
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 20 keer

Goeie avond

Weet iemand toevallig of het mogelijk is om de harde schijf van een V4-decoder zelf te verwisselen?
Of zou die decoder geen andere HDD accepteren?

Heb nog een V4 (Scarlet) liggen waarvan de schijf vrij kapot klinkt, pauzeren ed werkt ook niet, enkel cloudopnames. Verder gewoon degelijke decoder en had hem graag boven gezet. Eerlijk gezegd geen dealbreaker, hij werkt ook gewoon zonder HDD.

Thx voor de input!
Indigiswe
Plus Member
Plus Member
Berichten: 201
Lid geworden op: 19 apr 2015, 11:50
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 20 keer

Niemand een idee? ;)
SpecialK
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1590
Lid geworden op: 22 mei 2013, 09:04
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 132 keer
Recent bedankt: 1 keer

Probeer het eens, worst case zet je er de oude terug in. Ik dacht dat een kameraad dat al eens gedaan had; het heeft geen zin er een schijf van meer dan 320GB in te zetten want meer diskspace wordt sowieso niet herkend.
Indigiswe
Plus Member
Plus Member
Berichten: 201
Lid geworden op: 19 apr 2015, 11:50
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 20 keer

SpecialK schreef:Probeer het eens, worst case zet je er de oude terug in. Ik dacht dat een kameraad dat al eens gedaan had; het heeft geen zin er een schijf van meer dan 320GB in te zetten want meer diskspace wordt sowieso niet herkend.
Dank u, heb een western digital gekocht van 320 gb maar moet je die schijf eerst klaarmaken (formatteren oid) ofzo? Heb er weinig verstand van :p

Plug en play lijkt niet te werken, decoder wilt meteen booten maar start nooit op.
Met oude schijf duurt het lang voor hij wil booten (+ je hoort de schijf elke 3 sec piepen), na een minuut ofzo negeert hij de schijf en start op. Met de niewe schijf doet hij dus niet de P1:02 ofzo van een minuut proberen voor hij boot.
Zonder schijf start hij meteen op. ;)
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6126
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 245 keer
Bedankt: 584 keer
Recent bedankt: 10 keer

Zou het een optie zijn om de oude schijf 1/1 te klonen naar je nieuwe?
technieker
ISP Staff
ISP Staff
Berichten: 251
Lid geworden op: 02 jun 2009, 18:32
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 69 keer

Als het dezelfde harde schijf is zou ik zeggen probeer het eens ? Maar ik vrees ervoor.
Indigiswe
Plus Member
Plus Member
Berichten: 201
Lid geworden op: 19 apr 2015, 11:50
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 20 keer

cadsite schreef:Zou het een optie zijn om de oude schijf 1/1 te klonen naar je nieuwe?
Heb hiervoor helaas geen apparatuur, kan hem zelf niet eens in een computer steken, maar bon 't was het vragen is waard he ;) decoder zelf werkt verder gewoon ;)
technieker schreef:Als het dezelfde harde schijf is zou ik zeggen probeer het eens ? Maar ik vrees ervoor.
Zal kijken of ik dezelfde kan vinden, had niet gedacht dat er een Seagate in zou zitten. Als 't ni werkt, niks verloren ;) merci
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”