Hi
De mails hebben allemaal deze inhoud ongeveer
,
Ik neem de vrijheid u te schrijven omdat ik uw mail in mijn archief tegenkwam
En nog meer zever
wie ook last van steeds dezelfde mail ander adres
- devilkin
- Administrator

- Uitgedeelde bedankjes: 1164 keer
- Bedankt: 756 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Geen flauw idee wat je vraag is. Noch de titel, noch de inhoud helpen.
Mag ik je vriendelijk vragen te proberen om niet elke gedachte gewoon neer te pennen, maar toch enige tijd te steken in een duidelijker verhaal?
Mag ik je vriendelijk vragen te proberen om niet elke gedachte gewoon neer te pennen, maar toch enige tijd te steken in een duidelijker verhaal?
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Hey Telecom & Mobile Vikings -- Using Samsung S25 Ultra
Hey Telecom & Mobile Vikings -- Using Samsung S25 Ultra
-
9livesuni
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 94 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Bedankt voor uw bericht. Hoe kan ik u precies van dienst zijn? U kunt gerust aangeven waar uw vraag over gaat of wat u wilt bespreken. Ik help u graag verder.
- cptKangaroo
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 811 keer
- Bedankt: 276 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Een vreemde die jou specifiek aanschrijft, kan zich maar beter uitgebreid identificeren op een manier die jij onafhankelijk kan verifiëren.
Google de zender z'n email adres eens, of delen van de email tekst zelf. Bij spammers/phishers gaat het soms gewoon om te zien of een emailadres in gebruik is of niet, dus erop antwoorden is dan eigenlijk al 'verkeerd'.
Google de zender z'n email adres eens, of delen van de email tekst zelf. Bij spammers/phishers gaat het soms gewoon om te zien of een emailadres in gebruik is of niet, dus erop antwoorden is dan eigenlijk al 'verkeerd'.
-
johan.devos
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 280 keer
- Bedankt: 184 keer
Ja, bekend probleem. Gewoon als SPAM markeren.
- Joe de Mannen
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 550 keer
- Bedankt: 718 keer
Of je hebt iemands factuur niet betaald en die stuurt je vriendelijke emails...
Of je hebt ooit iemand een vraag gesteld en die contacteert je nu voor meer uitleg ( heel onwaarschijnlijk in uw geval)
Of...
J.
Of je hebt ooit iemand een vraag gesteld en die contacteert je nu voor meer uitleg ( heel onwaarschijnlijk in uw geval)
Of...
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
-
crackjack
- Plus Member

- Uitgedeelde bedankjes: 48 keer
- Bedankt: 30 keer
Is dit de AI functie van userbase?9livesuni schreef: 5 maanden geleden Bedankt voor uw bericht. Hoe kan ik u precies van dienst zijn? U kunt gerust aangeven waar uw vraag over gaat of wat u wilt bespreken. Ik help u graag verder.
Misschien geen slecht idee om deze automatisch te laten activeren elke keer glda een topic start
-
thepretorian
- Pro Member

- Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
- Bedankt: 38 keer
- Recent bedankt: 4 keer
In tijden van AI... vraag het eens aan ChatGPT, Perplexity, Gemini, etc... voor elke gedachte die je hebt... het zou je erg verbazen wat je allemaal van antwoord kunt krijgen...