waar kopen jullie en gsm

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
SPR
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 784
Lid geworden op: 23 jan 2021, 10:34
Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
Bedankt: 31 keer

Klopt, maar voor 50 euro neem ik dat risico echt wel. Trouwens, voor studenten die vaak de 2 jaar met hun phone niet halen is dat zelden een probleem.

Ik heb trouwens 6 Oneplus toestellen gehad en geen enkele had een defect. Hier zelfs nog een Oneplus one in gebruik om te navigeren op de motor. De andere Oneplus is sinds vorig jaar uit gebruik omdat de zoon hem heeft laten vallen en het scherm echt wel stuk is gevlogen. Voor een toestel van 6 jaar toch nog steeds super speelgoed. :) Nu heeft hij zijn Oneplus 5 recent laten vallen, ding hangt met haken en ogen in mekaar maar het werkt nog steeds.

Toestel opsturen naar Oneplus is inderdaad geen probleem, maar duurt ook eventjes voor je deze hersteld weer in huis hebt lees ik op hun fora.
Gebruikersavatar
TiTanium
Moderator
Moderator
Berichten: 5776
Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
Locatie: Antwerpen 2
Uitgedeelde bedankjes: 716 keer
Bedankt: 470 keer
Recent bedankt: 1 keer

De laatste toestellen zijn bij Samsung zelf gekocht door de werknemerskorting.
Alleen bij de S21 ultra had Dynal*** mijn pakje kwijt gespeeld en heeft het 42 dagen geduurd, eer het opgelost was.
De prijs lag gevoelig lager dan in de winkels.

Anders komt het van de coolblue, soms zijn daar goede combo's die echt wel interessant zijn.
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 Crucial P5 1TB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Mobile: Samsung S21 Ultra 512GB & Samsung Tab S9 Ultra 5G

Provider: Telenet OneUP for 5.
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”