Game Launchers Windows

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6438
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 106 keer
Bedankt: 736 keer

In navolging van het spierballengerol van Epic tegenover Apple en Google, moest ik hier aan denken:
gamelaunchers3.png
gamelaunchers2.png
gamelaunchers1.png
gamelaunchers1.png (8.98 KiB) 354 keer bekeken
Als Epic bereikt wat ze hopen te bereiken dan hebben we bovenstaande dus straks ook op onze mobiele apparaten.

Leuk hé? :-) (ik zal het er maar bijschrijven: NIET DUS)
Fractal Design North • 13900KS • Asus ROG Ryuo III 240mm • Asus Z790-E • Z5 7800 c34 64GB RGB • nVidia RTX4090FE • Samsung 990 PRO 2TB • Asus ROG Swift PG42UQ 42” OLED 138Hz
Gebruikersavatar
devilkin
Administrator
Administrator
Berichten: 6012
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 829 keer
Bedankt: 507 keer
Recent bedankt: 3 keer

Voor Humble Bundle heb je nu al een game launcher/downloader op Android... werkt voor geen meter.

Nu, los ervan: iets minder hoge percentages zou algemeen een goeie zet zijn.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6350
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1287 keer
Bedankt: 486 keer
Recent bedankt: 2 keer

selder schreef:In navolging van het spierballengerol van Epic tegenover Apple en Google, moest ik hier aan denken:
Maar dat is vooral een geval van applicaties die persé at startup al willen actief zijn, terwijl daar totaal geen reden voor is. Waarom moeten al die Store apps direct launchen ? Als ik een game wil kopen of spelen, zal ik dan wel de launcher opstarten.

Overigens heb je nu ook GOG Galaxy die probeert alles te integreren. Nog niet geprobeerd hoe goed dat werkt. Heb die tijdje geleden eens geinstalleerd omdat je dan ook een gratis game kon activeren (dacht The Witcher). Enige waarvoor ik het al gebruikt is om mijn mond te laten openvallen van het aantal games (waarvan >95% gratis) dat ik gezamelijk op alle platformen heb :D. Is een stuk boven de 500 :banana: . Moest ik nu ook nog eens tijd hebben :P.
Gebruikersavatar
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3977
Lid geworden op: 18 okt 2003, 12:29
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 410 keer
Bedankt: 100 keer

Tomby schreef:Moest ik nu ook nog eens tijd hebben :P.
Hier hetzelfde :-D
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16729
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 574 keer
Bedankt: 770 keer

Ik wil hierbij wel een bijzonder vermelding maken van de Rockstar Social Club-launcher voor bvb GTA IV en V.

Ik heb nog nooit zo hard gevloekt op software. Wat een godsellendig proces om ingelogd te raken, my god. Ik heb nog nooit zoveel captcha's moeten doen als bij die launcher. Ik heb serieus overwogen om gewoon de gepirateerde versies van die spellen te zoeken, want dit kan niet de bedoeling zijn.
Gebruikersavatar
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3977
Lid geworden op: 18 okt 2003, 12:29
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 410 keer
Bedankt: 100 keer

Toch nog iemand.
Dat is inderdaad niet normaal bij die Social Club.
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”