Curve app met Mastercard

9livesuni
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1104
Lid geworden op: 25 jun 2012, 17:31
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 85 keer

Bij MCO zijn de centjes weg en krijgt ge wat usdc in de plaats.
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 8248
Lid geworden op: 20 jun 2016, 18:36
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 522 keer
Recent bedankt: 12 keer

Didymus schreef:Op hun forum beweerden ze een paar dagen geleden nog dat ze Wirecard ertussenuit kunnen halen zonder alle kaarten te moeten vervangen. Afwachten.
Zoals ik al enkele keren schreef, ik snap echt niet *hoe* dat zou kunnen.

Het komt nog altijd neer op het feit dat het een fysieke kaart is, met een nummer, dat begint met een BIN die toebehoort aan Wirecard. Apple Pay enzomeer zijn een virtualisering van diezelfde fysieke kaart. Omdat het een fysieke kaart is, is het onmogelijk - en omwille van veiligheidsredenen maar best ook - om op afstand die BIN te veranderen. Het is ook niet mogelijk dat Curve een BIN van Wirecard in eigen beheer zou "overnemen," tenzij ze Wirecard zouden overkopen, iets wat ze best niet zouden doen. Kaarten die uitgegeven worden door Curve zullen dus een andere BIN hebben.

Soit, de realiteit heeft dit nu ook wel bewezen. Enige optie is nu om aan iedereen die nog op Wirecard zit ASAP een nieuwe kaart uit te reiken, die ook weer manueel on-boarded zal moeten worden in Apple Pay door de eindgebruiker. In tussentijd kunnen die mensen gewoon niet betalen met Curve, Mastercard zal de transacties niet aanvaarden. Ik veronderstel dat er bij Curve de komende dagen niet veel geslapen zal worden...
9livesuni
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1104
Lid geworden op: 25 jun 2012, 17:31
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 85 keer

heist_175 schreef:Dat is toch wel te kort door de bocht
Ik twijfel helemaal niet aan de grootspraak van werknemer/gever/steuntrekker ooit haalt men wel de koppen.




https://www.corporatecrimereporter.com/ ... orruption/

https://m.hln.be/in-de-buurt/gent/amade ... ~aede1b29/

https://m.hln.be/in-de-buurt/gent/-crev ... ~a801ec16/

Ik had misschien gewoon de pech dat ik enkel maar bedrog kan zien in de ondernemingen.
iktjilp
Plus Member
Plus Member
Berichten: 201
Lid geworden op: 23 jun 2013, 23:46
Twitter: IkTjilp
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 8 keer

Vandaag mail van Wirecard gehad. Tijdelijk dus geen betalingen met de kaart mogelijk.
WIRECARD LICENCE SUSPENDED - PLEASE CARRY A BACK-UP CARD.
Dear Curve Customers,

Your Curve card and all associated Curve transaction and money transfer services will be temporarily suspended with immediate effect. Please be assured, we expect to be up and running again shortly but it may take a few days. Your money and card details held at Curve are safe and secure.

This has happened because the Financial Conduct Authority1 has this morning suspended its permission for Wirecard Card Solutions Limited (the company who currently issues Curve Cards) to operate, without prior notice. This action is not related to Curve - but Curve currently depends on Wirecard for operation of the Curve card.

We are already well on the way to migrating away from Wirecard but have not fully completed this process. We are now working round the clock to achieve the migration as quickly as possible and therefore expect this disruption to last for only a limited period of time.

We will continue to communicate the details of what this means for you during this interim period.

For now, please carry a backup card.

We’ll be back,
Team Curve
Edpnet VDSL XL - Mobile Vikings - Zon - APP TV
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 8248
Lid geworden op: 20 jun 2016, 18:36
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 522 keer
Recent bedankt: 12 keer

"Tijdelijk" zou wel eventjes kunnen duren.

Curve moet eerst de uitgaves genereren. Curve zal ze niet zelf drukken natuurlijk, en de kaart"drukkerij" kan maar een zeker aantal kaarten per uur drukken, dus dat zal in de queue komen met de uitgiftes van andere kaarten, en mogelijks nog extra opdrachten van andere diensten die Wirecard gebruikten.

Vervolgens moet dat verzonden worden (wie weet in welk land), en moet het nog tot bij jou in de bus raken. Dan moet jij ze nog activeren.

Een mogelijke shortcut zou zijn dat Curve je al de kaartgegevens bezorgt in de app, en je ze vanaf daar kunt toevoegen in Apple Pay zonder de levering van de fysieke kaart te moeten afwachten.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5754
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 8248
Lid geworden op: 20 jun 2016, 18:36
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 522 keer
Recent bedankt: 12 keer

Wirecard Card Solutions Ltd zou volgende week een voorlopige doorstart kunnen maken. De Engelse toezichthouder - waar dit dochterbedrijf geregistreerd staat - vraagt momenteel de nodige garanties. Indien deze bezorgd worden zouden de operaties op Mastercard in principe kunnen hervatten, inclusief Curve transacties met de huidige bestaande kaarten. Dit zal uiteraard nog steeds onder de Wirecard BIN zijn, dus de toekomst hiervan is hoogst onzeker.

Curve dient iig vaart te maken met de uitgiftes van hun eigen kaarten.
iktjilp
Plus Member
Plus Member
Berichten: 201
Lid geworden op: 23 jun 2013, 23:46
Twitter: IkTjilp
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 8 keer

Kaarten van Curve moeten niet vervangen worden. Is kwestie van dagen. Terugkerende betalingen zouden ook geen probleem moeten zijn gezien handelaren hiervoor meerdere pogingen kunnen doen.
Edpnet VDSL XL - Mobile Vikings - Zon - APP TV
liegebeestig
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2265
Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 70 keer

Enig idee hoe refunds op de 'oude' Wirecard Curve-kaarten afgehandeld zouden worden? Ik heb nog wat te goed van Amazon namelijk.
iktjilp
Plus Member
Plus Member
Berichten: 201
Lid geworden op: 23 jun 2013, 23:46
Twitter: IkTjilp
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 8 keer

Edpnet VDSL XL - Mobile Vikings - Zon - APP TV
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 8248
Lid geworden op: 20 jun 2016, 18:36
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 522 keer
Recent bedankt: 12 keer

iktjilp schreef:Komt ook gewoon in orde. https://discover.curve.app/a/wirecard-w ... -fixing-it
Toch ff op wijzen dat Curve op 22 juni verkondigde dat "In terms of your cards, which say “issued by Wirecard” - these will continue to function without issue ... won’t be impacted by whatever the future may hold for Wirecard." Dit terwijl ik en anderen hier een week geleden al - voor dat bericht gepost werd - grote vraagtekens bij zo'n "continue to function without issue" gezet hebben. Gisteren bleken alle kaarten dan toch tijdelijk geblokkeerd, en Curve zag het blijkbaar ook helemaal niet aankomen getuige het feit dat er achteraf pas - als in uren later - in allerijl communicatie over verstuurd werd.

Soit, zoals ik vanaf het begin al zei, dit is niet Curve's fout enzovoort. Maar ik zou wel voorzichtig zijn met wat ze allemaal zeggen want mijn indruk is dat ze het soms zelf ook niet goed weten.

Wat refunds betreft: de handelaar kan dit dan doen wanneer de kaart terug werkt volgende week normaal. Het vervelende is IMHO als je te doen hebt met een handelaar wiens refund department legendarisch onbereikbaar is, zoals een luchtvaartmaatschappij. Stel dat die nu gisteren een refund geprobeerd hebben, en die werd geweigerd. Wat dan? Hen kennende zullen ze eens hun schouders opgehaald hebben en dat was het dan: geen bericht aan jou oid. Jij zal hen moeten aanporren om het later opnieuw te proberen, veel succes. Amazon is natuurlijk veel minder problematisch op dat vlak, vraag een store credit in de plaats.

Kaarten moeten niet vervangen worden: IMHO niet op korte termijn, wel op lange termijn voor een definitieve oplossing. Ze zouden er best wel niet te lang mee wachten, want ondanks alle berichten over een doorstart is er op dit ogenblik geen garantie dat Wirecard er over een maand nog zal zijn. En als je al hoort dat Wordline geinteresseerd is om Wirecard over te nemen heb ik maar 1 advies voor Curve: vluchten.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5754
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

zag ik net passeren
morgen curve terug operationeel.
[tweet][/tweet]

https://discover.curve.app/a/wirecard-w ... -fixing-it
Luboli
Pro Member
Pro Member
Berichten: 385
Lid geworden op: 06 jan 2017, 02:40
Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
Bedankt: 60 keer

BIN is aangepast van Wirecard naar Curve, zonder de kaart te moeten vervangen.
Blijkbaar is dat dus toch perfect mogelijk.
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3221
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 217 keer
Recent bedankt: 1 keer

Ik kreeg ook die melding en wacht nu nog op de update van de iOS app. Ze hebben daar dit weekend niet stil gezeten! :wink:
Internet & TV: Proximus Flex Fiber 500/500 + TV via  Apple TV
GSM: Hey Telecom 20 GB + 20GB boost

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2655
Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 231 keer

Inderdaad knap staaltje om dat zo snel af te ronden, ok het zat in de planning maar toch.
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 8248
Lid geworden op: 20 jun 2016, 18:36
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 522 keer
Recent bedankt: 12 keer

Werkt hier terug, zonder update van de app.
9livesuni
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1104
Lid geworden op: 25 jun 2012, 17:31
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 85 keer

Alle t zal druk zijn in den Aldi
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3221
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 217 keer
Recent bedankt: 1 keer

De gewone kaart werkt inderdaad. Apple Pay en dergelijke zou volgens hen nog niet werken, de update van de app heb ik alvast binnen (maar dus zelf nog niet met Apple Pay geprobeerd).
Internet & TV: Proximus Flex Fiber 500/500 + TV via  Apple TV
GSM: Hey Telecom 20 GB + 20GB boost

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 8248
Lid geworden op: 20 jun 2016, 18:36
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 522 keer
Recent bedankt: 12 keer

Het was wel degelijk met Apple Pay dat ik vanmiddag betaald heb. De fysieke kaart heb ik nog nooit gebruikt behalve de eerste keer om contactloos te activeren.

Ondertussen heb ik de update van de app ook ontvangen.
DarkV
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3709
Lid geworden op: 17 apr 2019, 11:47
Uitgedeelde bedankjes: 110 keer
Bedankt: 154 keer
Recent bedankt: 6 keer

CCatalyst schreef:Ondertussen heb ik de update van de app ook ontvangen.
Welke versie heb je... de laatste die ik ontvangen heb is twee dagen geleden en is versie 3.4.17 (iPhone).
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 8248
Lid geworden op: 20 jun 2016, 18:36
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 522 keer
Recent bedankt: 12 keer

DarkV schreef: Welke versie heb je... de laatste die ik ontvangen heb is twee dagen geleden en is versie 3.4.17 (iPhone).
3.4.18

Afbeelding
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5754
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

CCatalyst schreef:En als je al hoort dat Wordline geinteresseerd is om Wirecard over te nemen heb ik maar 1 advies voor Curve: vluchten.
:-D
https://www.telegraaf.nl/financieel/132 ... 150-omhoog
DarkV
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3709
Lid geworden op: 17 apr 2019, 11:47
Uitgedeelde bedankjes: 110 keer
Bedankt: 154 keer
Recent bedankt: 6 keer

CCatalyst schreef:3.4.18
Die heb ik gisteren ook ontvangen... heb tevens een betaling gedaan via m'n Apple watch 's avonds en dat werkte ook terug.
9livesuni
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1104
Lid geworden op: 25 jun 2012, 17:31
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 85 keer

wds900 schreef:Ik volg ze al een aantal jaar en ze zijn sterk gegroeid door een heel ecosysteem op te zetten

Altijd leuk om de insights te lezen van iemand die vertrouwd is met het “ecosysteem”. Zo een UPGRADE moet toch een paar leuke inzichten geven? Nog fan of is de liefde ook wat bekoelt?
DarkV
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3709
Lid geworden op: 17 apr 2019, 11:47
Uitgedeelde bedankjes: 110 keer
Bedankt: 154 keer
Recent bedankt: 6 keer

Iemand die Curve gebruikt met KBC ?

Ik tracht m'n kaart te verifieren en Curve zegt dat ik tweemaal op BUY moet drukken... maar dan komt het toestelletje "Startcode ?" vragen :?

Uiteindelijk gaat de Curve app gewoon verder... maar ik heb geen idee of hij de transactie nu heeft gedaan of niet ?

In een andere poging kon ik verifieren met de app op het toestel... maar door op "Verder" te drukken gebeurde er ook niets :?
LoewieKatorz
Plus Member
Plus Member
Berichten: 198
Lid geworden op: 17 nov 2011, 11:57
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 17 keer

Wie gebruikt er al Curve?
Tevreden van?

Ik heb het nu enkele weken de gratis versie en ben zeer tevreden van.
Die het niet kennen, het is een soort van Mastercard 'voordeur' waar je achter verschillende Visa en Mastercards kan achtersteken en bij een betaling op voorhand (of zelfs tot 90 dagen achteraf!) via de app kan kiezen welke kredietkaart je het bedrag wenst van te betalen.
Werkt perfect met Apple Pay, Google Pay, Samsung Pay, Garmin Pay, ... maar je kan ook een fysieke kaart aanvragen.
Er is ook een cash-back van 1% (getest met een aantal supermarkten).
En de gratis versie is echt volledig gratis, geen extra kosten.
Bij de betalende versies heb je extra verzekering, onbeperkte cash-back, ...

Voor diegene die interesse hebben en graag 5,5 EUR cadeau krijgen, gebruik gerust mijn promo-code: DLM5LKAN https://www.curve.com/join/#DLM5LKAN
Laatst gewijzigd door LoewieKatorz 20 okt 2020, 14:49, in totaal 2 gewijzigd.
Uloga
Pro Member
Pro Member
Berichten: 240
Lid geworden op: 08 feb 2008, 12:11
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 7 keer

DarkV schreef:Iemand die Curve gebruikt met KBC ?

Ik tracht m'n kaart te verifieren en Curve zegt dat ik tweemaal op BUY moet drukken... maar dan komt het toestelletje "Startcode ?" vragen :?

Uiteindelijk gaat de Curve app gewoon verder... maar ik heb geen idee of hij de transactie nu heeft gedaan of niet ?

In een andere poging kon ik verifieren met de app op het toestel... maar door op "Verder" te drukken gebeurde er ook niets :?
Ja werkt bij mij perfect, ik gebruik wel de KBC Mobile app ipv het "bakje"
:banana:
9livesuni
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1104
Lid geworden op: 25 jun 2012, 17:31
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 85 keer

wds900 schreef:Voor diegenen die vooral uit zijn op de cashback van Curve is het wel interessant om onderliggend de MCO Visa Card (https://crypto.com/en/cards.html) te gebruiken. Zij geven tot 5% Cashback, al is dat wel voor de lucky few.

Vooral de Ruby(2%) en Royal Indigo/Jade Green(3%) tiers zijn interessant. Bovendien krijg je nog extra voordelen zoals een volledige terugbetaling van Spotify en Netflix. Het enige nadeel is dat je wel MCO moet staken voor 6 maand. Na die periode kan je kiezen om je stake en perks te behouden of terug te vallen op 1%/1,5% Cashback.

Ik volg ze al een aantal jaar en ze zijn sterk gegroeid door een heel ecosysteem op te zetten met een Visa Card, Earn, Credit, Invest, Exchange,...
Moest je het overwegen kan je https://platinum.crypto.com/r/urxzvvoxgt of code:urxzvvoxgt gebruiken om een $50 sign-up bonus te ontvangen

Door de combinatie met Curve loopt de cashback wel aardig op. Tot eind juni geven ze door de hele Covid-19 crisis zelfs 10% Cashback bij o.a. Aldi, Lidl, Carrefour, TakeAway, ...
Dat geschooi met referral altijd.

Van al dien troep vind ik de crypto.com visa kaart de leukste.

Haast u want de 50 dollar bonus loopt bijna af.
liegebeestig
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2265
Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 70 keer

In verband met die crypto.com MCO kaart: hoe zit dat met het behouden van je MCO? Hoeveel moet je bijhouden? Is dit een 'verlies' volgens jullie als je in ruil Netflix etc 'gratis' krijgt?

Edit: Als ik even lees moet je 10.000 CRO bijhouden. Dat is meer dan 1300 euro als ik 't goed bekijk. Toch veel geld.Om 140 eur per jaar te besparen op Netflix... En uiteraard de cashback, maar wellicht ook weer uitbetaald in CRO... Te ingewikkeld lijkt me.
LoewieKatorz
Plus Member
Plus Member
Berichten: 198
Lid geworden op: 17 nov 2011, 11:57
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 17 keer

Ik dacht dat het nog niet op het forum was gepasseerd. Dacht dat het nog redelijk nieuw was.
9livesuni schreef:Dat geschooi met referral altijd
Ach, wat is er mis met iemand iets gunnen? Zonder refferal-code krijg je niets als je je aanmeld.
Zo heb door een refferal-code te verkrijgen en te gebruiken ook de levering van mijn Revolut kaart gratis verkregen en als daar de gevende partij ook iets klein voor terugkrijgt is het toch win-win, niet?
Gebruikersavatar
Didymus
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1098
Lid geworden op: 17 jun 2004, 15:23
Uitgedeelde bedankjes: 258 keer
Bedankt: 94 keer

Het punt is, denk ik, dat er voor zowat alles minstens een dozijn forumgebruikers zitten die óók een referral kunnen bezorgen, maar niet de drang voelen om die ongevraagd rond te strooien.
9livesuni
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1104
Lid geworden op: 25 jun 2012, 17:31
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 85 keer

liegebeestig schreef:Is dit een 'verlies' volgens jullie als je in ruil Netflix etc 'gratis' krijgt?
Wellicht wel, en de voorwaarden veranderen ook geregeld. Maar het is een gok en early adoptors hebben er wellicht goed aan verdient.

De gratis kaart geeft 1% caShback

Die van 95€ ( 1000 cro) geeft 2% , tikt aardig aan als je veel via visa koopt en dat is zeer vlug terug verdient.

Die van 950€ ( 10000 ) geeft 3%, als je dat veel benut, die spotify en netflix eender hoe betaald, regelmatig luchthaven llounches bezoekt dan zou het wel doenbaar zijn om niet teveel verlies te maken. Het blijft een gok of je eraan zal toesteken of zwaar zal overhouden.
mgo72
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 887
Lid geworden op: 30 nov 2011, 11:21
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 46 keer

Als iemand referral voor crypto heeft, mag hij mij die sturen.

Hoe laadt je deze op?
9livesuni
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1104
Lid geworden op: 25 jun 2012, 17:31
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 85 keer

liegebeestig schreef: Te ingewikkeld lijkt me.
Is eigenlijk best leuk om iets als merits en benefits, mevrouw leemans, crypto muntjes en nog wat gein in een prepaid kaart te zien.

Opladen via crypto, overschrijving of visa
efari
Member
Member
Berichten: 82
Lid geworden op: 10 sep 2015, 21:49
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 6 keer

Ik slaag er niet in om mij te registreren. Ik krijg geen sms met verificatiecode
DarkV
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3709
Lid geworden op: 17 apr 2019, 11:47
Uitgedeelde bedankjes: 110 keer
Bedankt: 154 keer
Recent bedankt: 6 keer

Mij is het uiteindelijk gelukt.

SMS met verificatie code ?
DarkV
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3709
Lid geworden op: 17 apr 2019, 11:47
Uitgedeelde bedankjes: 110 keer
Bedankt: 154 keer
Recent bedankt: 6 keer

LoewieKatorz schreef:Werkt perfect met Apple Pay...
Dat was voor mij de reden om Curve te gebruiken... en dat doet het ook perfect.

Voordien had ik een extra rekening bij Hello Bank maar dan moest ik deze steeds manueel aanvullen vanaf m'n hoofdbank.
liegebeestig
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2265
Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 70 keer

Google Pay werkt ook: Curve met onderliggend pakweg Beobank of iets anders.
Referral hier ook beschikbaar uiteraard :)
orionis
Plus Member
Plus Member
Berichten: 135
Lid geworden op: 02 maa 2010, 19:52
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 108 keer
Bedankt: 34 keer

Is dat nog steeds zo?
Ik heb zo het gevoel dat mn curve transakties niet meetellen bij beobank voor de cashback...
Het is ook niet heel duidelijk voor welke transakties je de cashback nu effectief krijgt.
- Internet, TV, mobile: scarlet Trio, Tempo Giga, Mobile Vikings
- Streaming: Netflix, Disney+ en Youtube premium
- Gaming: PC, Vive / Reverb G2 en Nintendo switch
- Domotica: Niko home control & philips hue & Nest
Plaats reactie

Terug naar “Geldzaken”