Alleen maar positieve dingen toegelaten in dit topic

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
blaatpraat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1301
Lid geworden op: 10 jan 2014, 12:09
Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
Bedankt: 103 keer

MClaeys schreef:
heist_175 schreef:2 extra bonnetjes bij het bloed geven, als bedanking voor de 25ste keer :)
Congrats, begin dit jaar ook gehad :) . Tegenwoordig ga ik meer voor plasma, en je mag nu na bloed geven een maand niet meer geven naar Europese regelgeving...
Bij mijn vorige bloeddonatie heb ik dit eens nagevraagd: ze raden het niet aan, maken er geen reclame voor, maar mogen je niet weigeren vanaf er 1 week tussen zit.

Nu ik weet niet of ik mij stabiel zou voelen als ik een week na een bloeddonatie terug een plasmadonatie zou geven...
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 387 keer

Op ongeveer een maand tijd op een professionele crosstrainer die hier al bijna 10 jaar niks stond te doen, lukt nu al 840 a 850 kcal gedurende 2 star trek episodes na mekaar (net iets boven de 80 min als je de intro skipped). Toen ik begon op 7/7 deed ik 60 minuten over 439 kcal.
Gebruikersavatar
devilkin
Administrator
Administrator
Berichten: 6009
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 826 keer
Bedankt: 507 keer
Recent bedankt: 3 keer

Firmware upgrade op networking gear die zonder problemen verlopen is.
VPN issue dat ik gefixed heb :banana:
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Gebruikersavatar
bollewolle
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 956
Lid geworden op: 16 nov 2007, 12:53
Twitter: bollewolle
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 191 keer
Bedankt: 91 keer

Net mijn allereerste open source bijdrage ooit in de nieuwste release 0.97 van Home Assistant zien staan, sweet :banana:
Gebruikersavatar
devilkin
Administrator
Administrator
Berichten: 6009
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 826 keer
Bedankt: 507 keer
Recent bedankt: 3 keer

bollewolle schreef:Net mijn allereerste open source bijdrage ooit in de nieuwste release 0.97 van Home Assistant zien staan, sweet :banana:
Cool!

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 387 keer

Mijn crosstrainer record weer verbroken, 2 episodes van ST:VOY met een korte rustpauze ertussen vandaag, 1104 kcal - de teller van het toestel gaat tot 999 ... eergisteren zonder die korte pauze geraakte ik al over die 999 waar hij terug reset naar 1.
Gebruikersavatar
Sasuke
userbase crew
userbase crew
Berichten: 5526
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 238 keer
Bedankt: 467 keer
Recent bedankt: 6 keer

Mijn vrouw haar iPhone6s succesvol voorzien van een nieuwe batterij met een iFixit repairkit voor de volle 35 EUR ... :-)
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
Gebruikersavatar
devilkin
Administrator
Administrator
Berichten: 6009
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 826 keer
Bedankt: 507 keer
Recent bedankt: 3 keer

ub4b schreef:Mijn crosstrainer record weer verbroken, 2 episodes van ST:VOY met een korte rustpauze ertussen vandaag, 1104 kcal - de teller van het toestel gaat tot 999 ... eergisteren zonder die korte pauze geraakte ik al over die 999 waar hij terug reset naar 1.
Stevig, tegen welk tempo zit je daarop bezig?

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 387 keer

devilkin schreef:Stevig, tegen welk tempo zit je daarop bezig?
Ik heb een DKN EB-5100 en dat ding heeft 16 weerstandniveau's, toen ik meer dan een maand geleden begon zat ik op 7 en nu zet ik hem op 12. Ergens rond de 200 Watt long term, met pieken naar tot boven de 500 Watt als ik hem op 16 zet en ermee beul ;) Maar is niet lang vol te houden, zeker geen minuten (voorlopig).

Wielrenners zitten op totaal andere wattages:
https://www.nrc.nl/nieuws/2008/07/10/me ... 9-a1096590
hij leverde vier kilometer lang een vermogen van 535 watt. Onvoorstelbaar hoog.
maar is dan ook hun job ;)
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 387 keer

We zitten vandaag aan 1200kcal (610+590) op de elliptical ... gisteren 1104kcal (545+559) en de 9e één lange sessie van 999.
Elke dag 2 star trek episodes.

Ik steek alles in een rekenblad.Ik begrijp zelf niet hoe ik zo'n progress maak ;)
Gebruikersavatar
Sasuke
userbase crew
userbase crew
Berichten: 5526
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 238 keer
Bedankt: 467 keer
Recent bedankt: 6 keer

Nice, vandaag heb ik zelf ook Voyager beginnen te zien tijdens een crosstrainer sessie ... 45 min later en dus halverwege episode 1 zat ik aan 450 calorieën ... en dat was de eerste keer na mijn spierscheur enkele maanden geleden. Zo een crosstrainer is precies ni slecht. Doelstelling is om nog enkele dagen 1x / dag te doen en daarna 2x/dag om het gemis aan beweging te compenseren met een ochtend en avond workout.
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 387 keer

Normaal geeft een deftige crosstrainer een volledige workout.

Het truukje wat ik nu hardleers heb mogen ontdekken na 2 dagen pijn, is dat je je hielen moet meebewegen met de elleptische beweging ipv je voetzool plat op het toestel te houden. Vermoedelijk kan je door die soepelere beweging ook meer calorieën erdoor jagen.

Ik gebruikte initieel asics sportschoenen, maar nu heb ik van die ikea slippers uit luiheid eens aangedaan waar je voorkant van je voet volledig inzit en de achterkant is open. De voorkant van die slipper kan je volledig tegen de voorkant van de pedaal duwen. Heb eens een voorraadje gekocht zeer lang terug en die dingen gaan niet stuk, ook voor in de tuin te werken ;) Spaart ook weer sokken wassen.

En tussen twee episodes een kwartier pauze helpt ook gigantisch. Tijdens een lange sessie van 2 episodes zonder pauze verbruik je ook minder kcals.
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 387 keer

Vandaag alweer records gebroken, één star trek aflevering is 700kcal ....
Doe nu 1 a 2 sessies per dag, maar niet vlak na mekaar maar 's morgens en 's avonds.

GIsteren kraakte de crosstrainer, en er zat een kleine scheur in de metalen voetenplank die ik met red tamper seal heb dichtgemaakt, en heb alle bouten gesmeerd en opnieuw aangedraaid en ding loopt weer als een trein.

De verkoper wou mij al een nieuw toestel aansmeren, want ja, na 10 jaar hebben we die metalen platen niet meer. Desnoods ga ik naar een lasser als die scheur erger zou worden. Ik ga dus regelmatig die plastic voetensteun die op de metalen plaat rust moeten losmaken om te kijken of het erger wordt of stabiel blijft.

Nieuw toestel is 1000 euro, das me niet waard want hij doet het verder nog perfect.
Gebruikersavatar
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6044
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 376 keer
Bedankt: 346 keer

Ballonfeesten in Sint-Niklaas toch mooi afgesloten. Er zijn door het weer niet zo veel vluchten geweest maar zondagavond is dan toch het merendeel kunnen gaan vliegen :)
Als k ooit de lotto win wil ik toch ook een pilotenlicentie halen, meevliegen is zalig, maar piloot zijn lijkt me nog zaliger :P
tien
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1335
Lid geworden op: 17 apr 2019, 11:48
Locatie: Attenhoven (Landen)
Uitgedeelde bedankjes: 106 keer
Bedankt: 66 keer

Deze keer eens iemand anders die al meer dan een half uur aan het hikken is :lol:
Gebruikersavatar
bitbite
Premium Member
Premium Member
Berichten: 558
Lid geworden op: 18 dec 2012, 14:01
Uitgedeelde bedankjes: 38 keer
Bedankt: 42 keer

ub4b schreef:crosstrainer
Ik denk dat wij in real life niet goed zouden overeen komen, maar je verhaal hier heeft mij gemotiveerd om mijn crosstrainer af te stoffen!
bollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 920
Lid geworden op: 31 jul 2019, 13:26
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 27 keer

Na oneindige ruzies met Scarlet overgeschakeld naar Telenet (Fiber 200). Ik had reeds al een router van Telenet enzo in me huis maar in de winkel zeiden ze me dat er verplicht een technieker moest langskomen voor volledige installatie. Die kon maar kleine maand later (30september) wat ik niet leuk vond, maar zei de dame: 'als je s ochtends vroeg belt kan je mss een plaatsje invullen van een afspraak die wegvalt en zo gaat het sneller'.

Ik bel vandaag naar de telenet dienst en doe mijn verhaal, de meneer aan de lijn dat zei deze info niet correct is van de Telenet winkel en bekijkt me bestelling. Vervolgens vertelde hij me dat een snelle installatie met technieker (geen volledige installatie) mogelijk is en wel nog voor vandaag!

Ik leg telefoon neer om 11u, 14u30 technieker aan me deur en alles geinstalleerd. Op 4uren tijd is Scarlet buitengesmeten.

Groeten, een gelukkige kabelknipper.

:beerchug: :beerchug: :beerchug:
Gebruikersavatar
bitbite
Premium Member
Premium Member
Berichten: 558
Lid geworden op: 18 dec 2012, 14:01
Uitgedeelde bedankjes: 38 keer
Bedankt: 42 keer

Een laptop waarvan ik vreesde dat de voedingconnector op het moederbord los zat (en ik kon de breuk niet vinden, ook niet met een vergrootglas), blijkt gewoon de voeding zelf te zijn (het externe blokje dus). EUR 22 incl shipping en 't is opgelost :banana:
Gebruikersavatar
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6044
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 376 keer
Bedankt: 346 keer

Levenslange garantie moeten aanspreken van Corsair, alles netjes afgehandeld. Heb nu nieuw oud ram :).
Gebruikersavatar
devilkin
Administrator
Administrator
Berichten: 6009
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 826 keer
Bedankt: 507 keer
Recent bedankt: 3 keer

Met een van de koren waar ik in zing deelgenomen aan de Lieven Duvosel wedstrijd in St.-Martens-Latem, en we hebben een prijs weggekaapt :) #confidenceboost
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 387 keer

We doen nog eens een hifi show nabij Eindhoven, twee ruimtes werken met ons product (een digitale bron op het hoogste echelon van wat mogelijk is), en beide winnen best of show bij een zeer toonaangevend Brits online magazine dat heel de hifi sector kent. En dan de lokale pers, daar liked elke reviewer de tweede ruimte met tevens een Belgische luidspreker die vrij speciaal ontworpen is en doet iets wat geen enkele andere kan, en die ruimte daar zit ons product ook in als bron. De enige ruimte met zoveel voorkeuren.

En al meer dan 60 positieve reacties per mail over onze eigen ruimte gekregen .... van endusers.

Link kan je krijgen via persoonlijk bericht. Wie mij kent, gelieve toestel of merk NIET te posten aub.
Gebruikersavatar
devilkin
Administrator
Administrator
Berichten: 6009
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 826 keer
Bedankt: 507 keer
Recent bedankt: 3 keer

En vandaag met het Kamerkoor Furiant een ticketje binnengehaald voor deelname aan de Champions Competition van de World choir games 2020 AfbeeldingAfbeelding :-D

https://www.interkultur.com/events/worl ... ders-2020/

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Gebruikersavatar
Teebee
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1565
Lid geworden op: 24 nov 2004, 08:50
Locatie: ROFL - Republic Of FLanders (Limburg)
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 40 keer

Het hete zomerweer is eindelijk voorbij :banana: :angel:
Gebruikersavatar
thomasv
Premium Member
Premium Member
Berichten: 550
Lid geworden op: 01 dec 2014, 16:52
Locatie: Regio Gent
Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
Bedankt: 52 keer

Een prijs van €200 gewonnen door mee te doen met een online wedstrijd!
 iPhone 12 Pro / iPad 2021 / Apple TV 4K (2nd Gen) / MBP 2020

⌘ Proximus Internet Maxi Fiber
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 387 keer

Ben al een tiental dagen op BIO groenten smoothies aan het leven + 1x vast eten (iets met carbs).

Drie euro per pop, maar wel waard:

https://ido.bio/

Heb nu een koelkast vol.

Steek er af en toe ook eens een fruit smoothie tussen van Innocent, maar die is niet bio.

Wow ik heb veel meer energie gedurende heel de dag. Onze Westerse (rommel)voeding kost zoveel energie voor de vertering dat je dan dips krijgt in de dag, die je wil compenseren. Nu heb ik dat niet meer. Zeker als je 40+ bent begin je die dips harder te voelen. En op crosstrainer 600kcal op de hardste stand op 40 min ofzo, gaat erg vlot.

Als je kan wennen aan deze voeding, vliegen de kilo's er af. 't was dat of keto dieet. Ben op 2 maand tijd al 8 kilo kwijt.

Update 25/10: voeg een vleugje keto cooking toe aan je dieet ;)

Sinds een paar dagen kook ik 1x per dag ipv uit te gaan eten, en das dan een stuk BIO vlees of vis en een halve zak BIO wokgroenten. Zo krijg ik geen expliciete koolhydraten meer binnen komende van frieten/aardappelen/rijst/pasta .... en ik drink overdag meerdere koudgeperste sapjes van IDO. Alles BIO. Soms eens een fruit smoothie van Innocent. Op sommige dagen zal het wel een BIO lasagne of pizza zijn, geen zin om elke dag zo extreem mager te eten want dat wordt snel saai, zolang het eindresultaat maar is dat ik blijf afvallen.

Als ik overdag die IDO sapjes drink, heb ik ook geen opgeblazen gevoel meer als ik iets ga ieten. Er is gewoon meer plaats over ;)

Ik sta terug op de crosstrainer en doe vlot 2x 600 kcal per dag met weinig moeite. De kilo's gaan snel, zit ergens tussen 96 en 97 en kom van 110+

Dit is geen full die-hard keto dieet, maar eentje met weinig expliciete koolhydraten. Geen last van de keto hoofdpijn ;)
Gebruikersavatar
on4bam
Moderator
Moderator
Berichten: 5341
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Locatie: 127.0.0.1 of elders
Uitgedeelde bedankjes: 280 keer
Bedankt: 493 keer
Recent bedankt: 11 keer

Een hele reeks positieve dingen in de laatste 4 weken :

Supertyphoon die Japan teisterde 12 oktober heeft ons weinig hinder bezorgd op 700 Km ten noorden van Tokio. De regen en wind was er 's nachts en 's morgens scheen de zon weer. :-D
De enkele regendagen waren op dagen dat we niet veel te doen hadden behalve een langere verplaatsing maken. :-D
Maar 3 keer een omweg moeten doen omdat de baan afgesloten was (typhoonschade, weggespoeld/landslide) :-D
De afgeschafte bullettrains (2 treinen die door de typhoon niet konden rijden) werden vervangen door 3 bullettrains + een expresstrein waardoor we i.p.v 600Km op 3.5u, 900Km op 7u reden en maar 4 uur "verloren" en toch op tijd onze huurauto konden afhalen nog een uur voor het kantoortje sloot :-D
Geen enkele aardbeving op ogenblik dat we ergens waren (wel eerder of later) :-D

En tot slot is onze vlucht op tijd vertrokken vrijdagochtend terwijl iets later vele vluchten werden gecancelled en vertraagd, treinen en bussen naar de luchthaven werden afgeschaft en de snelweg naar de luchthaven werd gesloten. Door het noodweer vielen alweer 10 doden en waren er veel overstromingen (er viel meer regen op 12 uur dan in een hele maand).
Bye, Maurice
https://on4bam.com
Gebruikersavatar
devilkin
Administrator
Administrator
Berichten: 6009
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 826 keer
Bedankt: 507 keer
Recent bedankt: 3 keer

Iets super belachelijk, maar toch leuk: je kan eindelijk in Authy site logo's kiezen, zodat je 2FA entries wat duidelijker worden ;)

(ik heb er nogal veel...)
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6438
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 106 keer
Bedankt: 736 keer

bollegijs schreef:[...]Groeten, een gelukkige kabelknipper.[...]
https://en.wikipedia.org/wiki/Cord-cutting
Fractal Design North • 13900KS • Asus ROG Ryuo III 240mm • Asus Z790-E • Z5 7800 c34 64GB RGB • nVidia RTX4090FE • Samsung 990 PRO 2TB • Asus ROG Swift PG42UQ 42” OLED 138Hz
Gebruikersavatar
devilkin
Administrator
Administrator
Berichten: 6009
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 826 keer
Bedankt: 507 keer
Recent bedankt: 3 keer

Nieuwe website van onze cultuurvereniging in de lucht, met e-ticketing en electronische betalingen. Minder manuele verwerking meer van overschrijvingen (hopelijk)... en onze klanten kiezen massaal voor de electronische opties :banana:
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Robrecht
Plus Member
Plus Member
Berichten: 118
Lid geworden op: 01 jul 2013, 07:16
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 10 keer

Deze nacht heeft de blauwe-sint (de politie) goed werk geleverd.

De onverlaat die de afgelope jaren onze buurt terroriseerde door auto's te bekrassen, 4 keer de onze, is deze nacht gearresteerd toen hij bezig was en reeds 28 !!! auto's had beschadigd !!

Die gaat een mooie rekening gepresenteerd krijgen.

Me happy !
lukadad
Pro Member
Pro Member
Berichten: 409
Lid geworden op: 27 feb 2015, 20:01
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 45 keer

Prettig nieuws gekregen van Amazon.de en Amazon.fr :

Een refund van €115 van Amazon.de op mijn kredietkaart, maar heb totaal geen idee waarom, want ik heb niets terug gestuurd.
Een bestelling bij Amazon werd onlangs wel geannuleerd door hen, maar dat bedrag was geen €115 en is nooit van mijn kredietkaart gegaan.

Een retour naar Amazon.fr en ik kreeg €20 meer terug dan dat het toestel me gekost had (Echo show 5).

https://www.kinderkankerfonds.be/doe-een-gift/ : tis allemaal voor jullie!!
Gebruikersavatar
on4bam
Moderator
Moderator
Berichten: 5341
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Locatie: 127.0.0.1 of elders
Uitgedeelde bedankjes: 280 keer
Bedankt: 493 keer
Recent bedankt: 11 keer

Woensdagmiddag een 30*30 foto album geüpload naar Albelli. Op de website stond dat het mogelijk langer kon duren door de kerstperiode maar gisteravond om 10u een mail dat het album verstuurd was en vanmiddag rond 12u stond PostNL al aan de deur.
Supersnelle service!
Bye, Maurice
https://on4bam.com
Gebruikersavatar
mailracer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3872
Lid geworden op: 23 feb 2010, 21:03
Uitgedeelde bedankjes: 217 keer
Bedankt: 315 keer

Veel positieve dingen vandaag :
- goede punten op de
school bij iemand waar ik het niet had verwacht.
- een Handgeschreven kaart van een klantendienst waar men mij veel plezier wenst met de bestelling.
- een avondje waar ik mijn goesting eens kan doen (genieten van muziek, +80 dB)
- het viel me op dat er vandaag veel vriendelijke mensen waren op het straat.
Laatst gewijzigd door mailracer 20 dec 2019, 08:46, in totaal 1 gewijzigd.
Gebruikersavatar
on4bam
Moderator
Moderator
Berichten: 5341
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Locatie: 127.0.0.1 of elders
Uitgedeelde bedankjes: 280 keer
Bedankt: 493 keer
Recent bedankt: 11 keer

mailracer schreef: het school
:angel:
Bye, Maurice
https://on4bam.com
Gebruikersavatar
heist_175
Moderator
Moderator
Berichten: 14885
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 484 keer
Bedankt: 1054 keer
Recent bedankt: 15 keer

on4bam schreef:
mailracer schreef: het school
:angel:
de school > d' school > /tschool/ > het school

hetzelfde met stad
de stad > d' stad > /tstat/ > het stad
Gebruikersavatar
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6044
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 376 keer
Bedankt: 346 keer

Ik kan een bon van 1000 Euro winnen bij Bol!
Screenshot_20191224_153024_com.microsoft.office.outlook~2.jpg
Alle gekheid op een stokje, ik hoop dat scammers dit niveau behouden, dan zullen er minder slachtoffers vallen. Prettige feesten.
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”