Mijn positieve ervaring van de dag - dit maakt mijn dag goed!

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
heist_175
Moderator
Moderator
Berichten: 14885
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 484 keer
Bedankt: 1054 keer
Recent bedankt: 15 keer

diesel = fijnstof en NOx
tien
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1335
Lid geworden op: 17 apr 2019, 11:48
Locatie: Attenhoven (Landen)
Uitgedeelde bedankjes: 106 keer
Bedankt: 66 keer

Weinig slechte ervaringen, paar afkeuringen waren terecht. Helpt wel om een sociaal geval dat al die mannen kent mee te pakken.
Meestal stuurde ik gewoon garage en gelijk onderhoud.
Dacht dat ze roet niet meer nakeken of terug veranderd?
Gebruikersavatar
cptKangaroo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3064
Lid geworden op: 18 dec 2004, 14:33
Locatie: 053 Aalst
Uitgedeelde bedankjes: 666 keer
Bedankt: 227 keer
Recent bedankt: 1 keer

In 't zonnetje zochten de hommeltjes gisteren met zingend gezoem een huisje in de muur voor de zomer.
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1379
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 105 keer
Bedankt: 53 keer

Mijn s20; zalig toestel. :beerchug:
Tttsss
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 387 keer

te voet naar de glasbak, nieuwe wandelpaadjes te voet ontdekt ;)
buren op straat en in de voortuinen die graag een babbeltje doen, maar dan uiteraard op een afstand
Gebruikersavatar
Block
Erelid
Erelid
Berichten: 1926
Lid geworden op: 31 jul 2005, 01:08
Uitgedeelde bedankjes: 161 keer
Bedankt: 110 keer
Recent bedankt: 4 keer

Van de week op onderzoek gegaan naar een vliegtuig dat in de tweede wereldoorlog neergestort 300 meter van mijn huis. Na enkele mails naar Engeland en terug gecontacteerd door een vriend van de piloot (die de crash heeft overleefd maar direct werd aangehouden door de Duitsers). Die vriend is al jaren op zoek naar het hele verhaal/locatie van de crash. :banana:
select replace * from userbase.be where topic ('got hostile', 'got friendly and polite');
NielsH
Plus Member
Plus Member
Berichten: 192
Lid geworden op: 07 nov 2011, 18:15
Uitgedeelde bedankjes: 38 keer
Bedankt: 9 keer

Block schreef:Van de week op onderzoek gegaan naar een vliegtuig dat in de tweede wereldoorlog neergestort 300 meter van mijn huis. Na enkele mails naar Engeland en terug gecontacteerd door een vriend van de piloot (die de crash heeft overleefd maar direct werd aangehouden door de Duitsers). Die vriend is al jaren op zoek naar het hele verhaal/locatie van de crash. :banana:
Fijn én interessant. Details?
tien
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1335
Lid geworden op: 17 apr 2019, 11:48
Locatie: Attenhoven (Landen)
Uitgedeelde bedankjes: 106 keer
Bedankt: 66 keer

Lang geleden dat ik nog naar Q geluisterd heb maar deze week ok :beerchug:
decat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1656
Lid geworden op: 31 jan 2007, 11:53
Locatie: Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 90 keer
Bedankt: 101 keer

Block schreef:Van de week op onderzoek gegaan naar een vliegtuig dat in de tweede wereldoorlog neergestort 300 meter van mijn huis. Na enkele mails naar Engeland en terug gecontacteerd door een vriend van de piloot (die de crash heeft overleefd maar direct werd aangehouden door de Duitsers). Die vriend is al jaren op zoek naar het hele verhaal/locatie van de crash. :banana:
Zoiets zal wel een zekere voldoening geven. :-D


Hier is in de buurt is er ook iemand na 9 jaar in geslaagd om 3 overleden onbekende Britse militairen een naam te geven.

https://www.hangarflying.eu/erfgoedsite ... eim-n6173/

https://talendhekolivier.wordpress.com/ ... eerwinden/
Turbokeu
Plus Member
Plus Member
Berichten: 127
Lid geworden op: 28 feb 2007, 16:26
Locatie: Lincent/Lijsem
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 16 keer

N.a.v. een Proximus technisch probleem volgend bericht naar de klachtndienst gestuurd:
Beste,
Sinds zaterdag 7 maart ervoeren we steeds zwaardere blokvorming in het TV-beeld, tot zelfs periodiek volledig wegvallende verbinding (geen DSL-sync meer).
Gedurende de hele daarop volgende week werden de problemen steeds erger en waren er meer perioden zonder verbinding dan mèt.
Contact met jullie support-team (via 0800/22800) leerde me dat er zich een algemeen technisch probleem voordeed in de regio.
Moet het juist lukken dat ik in deze moeilijke periode steeds méér telewerk moet doen (via VPN-verbinding).
Toen vrijdag laatstleden (13/03) bij thuiskomst de DSL-verbinding er weer uitlag heb ik beroep gedaan op mijn "noodprocedure", een Vodafone USB-stick.
Sinds de aankoop van deze stick is het nog maar een 3-tal keer voorgevallen dat ik deze kort gebruikt heb (bvb. tijdens algemene stroomuitval).
Ik weet daarbij ook wel dat het dataverbruik met de Vodafone stick actueel betalend is maar het bedrag was vorige keren meegevallen.
Groot was mijn verbazing toen ik vrijdagavond na een uurtje verbinding een SMS-bericht kreeg dat mijn volume bijna opgebruikt was.
Nazicht op mijn smartphone (MyProximus) leerde me dat ik 977MB verbruikt had voor een bedrag van niet minder dan 47.70€!!! (méér dan de helft van mijn normale maandelijkse factuur!)
Het klopt dat ik, naast de acties (verplicht buiten kantooruren) op onze serverinfrastructuur, ook verschillende (streaming) nieuwsuitzendingen bekeken heb (vermits geen Proximus TV-signaal meer beschikbaar).
Daaropvolgend onmiddellijk de Vodaphone verbinding onderbroken, de Vodaphone stick zal trouwens zeer binnenkort destructief onbruikbaar gemaakt worden (om misbruik door derden op mijn kosten te vermijden) en afgevoerd worden naar een kringloopcentrum.
Na telefonisch contact met één van mijn zonen hebben we beslist om mijn smartphone/Mobilus S-abonnement als AP/hotspot te gebruiken voor de benodigde internettoegang via mijn laptop.
Als senior support voor onze (virtuele) serverinfrastructuur moet ik toegeven dat ik een quasi-leek ben op het gebied van Wifi/hotspot/tethering/smartphone technologie.
Daarbij is deze situatie ontstaan door een gebrek aan service van Proximus (al dan niet door overmacht) maar het blijft een feit dat ik, na méér dan een week zonder normale service van Proximus (geen internet, geen TV), toch de volledige maandfactuur + daarbij nog eens 47.70€ bijkomende kosten moet betalen.
U moet begrijpen dat ik daar totaal niet mee instem en derhalve een tegemoetkoming van uwentwege verwacht.

In afwachting van een gunstig gevolg van uwentwege.
Hoogachtend,
Chris Deceuninck

PS: Ondertussen schijnt sinds gisterennamiddag (16/07) het technisch probleem definitief opgelost te zijn, op het feit na dat ik ondertussen van een stabiel 100/40 op een 70/15 DSL profiel teruggevallen ben.
Ik veronderstel dat dit in de volgende dagen/weken via DLM terug zal verbeteren.
Epiloog: Gisteren werdt ik door Proximus gecontacteerd: Mijn volgende maandfactuur wordt kwijtgescholden, alleen de 47.70€ blijft te betalen...
Zeer redelijke tegemoetkoming vanwege Proximus... :beerchug:
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 387 keer

Vandaag de Trek mountainbike eens buitengehaald, en 30 km gefietst in de Vlaamse Ardennen, nadat deze jaren op stal stond. Gelukkig de laatste maanden ook regelmatig op de crosstrainer gestaan, en toen op 1.5 uur was 1200 kcal geen probleem, dus nu anderhalf uur op de fiets gezeten. Regelmatig eens gestopt voor wat natuurfoto's, en omwille van de forse koude wind. Gelukkig heb ik mijn skikledij kunnen inzetten om mezelf warm te houden op deze tocht ;)

De boodschap om NIET naar de zee te rijden op straffe van een boete is wel duidelijk: bijna niemand op de E40 richting kust.
trek.jpg
Gebruikersavatar
devilkin
Administrator
Administrator
Berichten: 6011
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 826 keer
Bedankt: 507 keer
Recent bedankt: 3 keer

Wandelroutes uit de buurt ontdekken ;)
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 387 keer

Eindelijk 7 paletten WC papier toegekomen in de colruyt, en 2 pakken per klant max limiet. Ik had nog één groot pak uit den Action van voor de crisis maar die ging ook niet eindeloos meegaan.

Bedankt om de domme hamsters te counteren via deze maatregel.
decat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1656
Lid geworden op: 31 jan 2007, 11:53
Locatie: Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 90 keer
Bedankt: 101 keer

In een andere winkel werd dat ook wel leuk aangepakt. Ergens een foto van gezien.
bv 1 artikel kopen = 3 EUR. 2 artikels kopen = 6 EUR / stuk. :lol:
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 387 keer

Baantjes waar ik normaal met de auto passeer, een wegje zie dat niet op m'n route ligt en dan me afvraag: zou ik hier kunnen wandelen. Wel vandaag met de mountain bike op gereden en nieuwe wandelroutes door een bos ontdekt.
R2D2
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1460
Lid geworden op: 20 aug 2015, 15:07
Uitgedeelde bedankjes: 86 keer
Bedankt: 123 keer
Recent bedankt: 5 keer

decat schreef:In een andere winkel werd dat ook wel leuk aangepakt. Ergens een foto van gezien.
bv 1 artikel kopen = 3 EUR. 2 artikels kopen = 6 EUR / stuk. :lol:
Dit is het nog extremere voorbeeld in Denemarken :
https://favorflav.com/nl/new/foodnews/b ... msteraars/

Dat is zeer eenvoudig te organiseren: kassasystemen kunnen automatisch kortingen toekennen op volume aankopen. Die korting kan veranderd worden naar meerprijs. Best effectief en goed te begrijpen door iedereen.
decat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1656
Lid geworden op: 31 jan 2007, 11:53
Locatie: Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 90 keer
Bedankt: 101 keer

Dat is de foto btw. :-) Zouden ze hier ook wel mogen doen.
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1379
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 105 keer
Bedankt: 53 keer

Mijn nieuwe anker powerbank 13400mah (nintendo).
Powerbank opladen met s20 adapter in 3u17min.
S20 opladen met powerbank ong 1u27min.
Heel goeie resultaten. 2 full charges ook + 30%.
Zalig.
Tttsss
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 387 keer

Efkes naar Zwalm gefietst, niet al te veel fietsers tegengekomen. Het laatste stuk bergaf via binnenbaantje waar ik normaal met de sportauto rij, was op de MTB wel kicken ;)

Sporten dag 3 zitten we al aan 40 km zonder veel moeite. Het gaat vooruit.

Morgen staat 50 km op de planning ;)
Gebruikersavatar
on4bam
Moderator
Moderator
Berichten: 5341
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Locatie: 127.0.0.1 of elders
Uitgedeelde bedankjes: 280 keer
Bedankt: 493 keer
Recent bedankt: 11 keer

Hoewel we zo veel mogelijk binnen (moeten) blijven blijven we positief want:

We hebben een dak boven ons hoofd
We hebben het warm
Het licht blijft branden
We hebben communicatie mogelijkheden
Er is genoeg voedsel en andere noodzakelijke producten (ook wc-papier 8) )
We kunnen probleemloos buiten (in onze buurt) zonder dat er bommen vallen of we beschoten worden.
We moeten niet op de vlucht met gammele bootjes


Het is hier bijlange zo slecht niet als sommige denken.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
tien
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1335
Lid geworden op: 17 apr 2019, 11:48
Locatie: Attenhoven (Landen)
Uitgedeelde bedankjes: 106 keer
Bedankt: 66 keer

en we kunnen nu de hele dag genieten van onze eigen niet-industriele koffie zonder op de irritante koppen van collega's te moeten zien (na de koffie, zelfs de industriele, vallen die ook wel mee :lol: )

En de overburen amuseren met toch veel meer teddybeerkes op de vensterplank te zetten :lol:
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 387 keer

Eindelijk tijd voor het gras eens af te rijden en het kippenhok eens met de Karcher uit te mesten ;)
Buren die babbeltje doen, die allemaal het gras ook aan het afrijden zijn.
Een leuk deuntje op de all weather outdoor speakers en de laptop op de tuintafel.
Gebruikersavatar
heist_175
Moderator
Moderator
Berichten: 14885
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 484 keer
Bedankt: 1054 keer
Recent bedankt: 15 keer

Gisteren kregen we een brief van de "verbalisant ruimtelijke ordening" om te bewijzen dat de voorwaarden van onze bouwvergunning (bomen kappen) wel voldaan waren. In de vergunning stond dat we nieuwe/vervangbomen moesten aanplanten.
Blij dat ze dat opvolgen :).

H_175 is een brave jongen en had die bomen meteen al aangeplant. Straks fotootjes doorsturen en klaar.
Sterker nog: H_175 heeft 4 maanden extra moeten wachten (en dus een gans seizoen in de praktijk) om andere bomen te kunnen planten, omdat de kapvergunning zo lang nodig had om goedgekeurd te raken (standaard procedure).
pfuhu
Premium Member
Premium Member
Berichten: 640
Lid geworden op: 12 mei 2011, 20:02
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 66 keer
Recent bedankt: 3 keer

Tweede dag tijdelijk economisch werkloos (tis te zeggen: mijn werkgever neemt geen risico's en heeft ons allemaal werkloos gezet, ook al is er nog werk. Zo heeft hij geen personeel dat niet 100% rendabel is en moet hij ons zeker geen maand doorbetalen, moesten we ziek worden).

Stevige discussie met de directie over gehad en me er maar bij neergelegd (gehoorzame werknemer die wat extra verlof niet erg vindt :) ). Ze zijn er wel niet over te spreken dat mijn klanten me helemaal niet meer kunnen bereiken (mijn gsm staat af en ik check mijn mails niet meer), maar werkloos is werkloos! Hun keuze, niet die van mij ...

Gisteren mijn terras volledig ontmost.
Vandaag helft van tuinhuis geverfd (dankzij bol.Com die me de verf gisteren mooi leverde op geen 24u tijd).
Morgen andere helft tuinhuis.
Volgende week mijn gras verticuteren en schutting verven ...

Topic is eigenlijk: dit maakt mijn dag goed. Maar eigenlijk klopt het niet: dit maakt mijn volledige week (en allicht nog langer) goed. Iets minder loon, maar vrije tijd is priceless ...

Nu alleen maar hopen dat ik niet ziek word .
Gebruikersavatar
Goztow
Administrator
Administrator
Berichten: 14441
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1600 keer
Bedankt: 1194 keer
Recent bedankt: 3 keer

Sinds de corona crisis werk ik minstens 12 uur per dag. De werkdruk en stress is enorm gestegen maar dat is niet erg. Ik werk voor de ziekenhuissector en alle steun die ik hen kan geven is momenteel met veel plezier. Het werk kreeg de laatste weken nog meer variëteit, een pak nieuwe mensen leren kennen en gezien dat er bij onze overheden mensen zijn die in zo'n crisis ook echt alles geven.

Die overuren kan ik niet recupereren en worden ook niet extra betaald. Ook dat is niet erg. Voor hetzelfde geld was ik technisch werkloos. Ook dat ware een opportuniteit geweest om thuis vanalles te doen.

Laat ons de dag positief beginnen.
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 387 keer

De laatste dagen kippenhok eens grondig uitgemest (moest een tijdje drogen) en opnieuw de nesten ingedeeld en vers stro gelegd, en vandaag kakelverse eitjes. Sebiet een lekker bio speltbroodje erbij.
eikes.jpg
Laatst gewijzigd door ubremoved_2964 27 maa 2020, 10:23, in totaal 1 gewijzigd.
tien
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1335
Lid geworden op: 17 apr 2019, 11:48
Locatie: Attenhoven (Landen)
Uitgedeelde bedankjes: 106 keer
Bedankt: 66 keer

je nam het blijf in uw kot iets te letterlijk :lol:
Gebruikersavatar
devilkin
Administrator
Administrator
Berichten: 6011
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 826 keer
Bedankt: 507 keer
Recent bedankt: 3 keer

ub4b schreef:Sebiet een lekker bio speltbroodje erbij
Nog niet gedacht om zelf te beginnen bakken? Wij doen dit (zelden kopen we brood), met degelijke ingredienten, en eerlijk gezegd.. het smaakt ook gewoon beter (al kan dit 100% subjectief zijn)
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 387 keer

devilkin schreef:Nog niet gedacht om zelf te beginnen bakken? Wij doen dit (zelden kopen we brood), met degelijke ingredienten, en eerlijk gezegd.. het smaakt ook gewoon beter (al kan dit 100% subjectief zijn)
Ja dankzij mijn ex, maar de machine staat hier nu te niksen, en ik koop liever speltbroodjes die ik in de oven kan steken, en speltbeschuiten.

Ik ga die primo machine eens in de te koop gooien, iemand interesse? Zelden gebruikt.
Wij holden dan naar de bio planet om speltmeel dat vaak uitverkocht was en erg duur, en dit was altijd een heel gedoe.
Gebruikersavatar
devilkin
Administrator
Administrator
Berichten: 6011
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 826 keer
Bedankt: 507 keer
Recent bedankt: 3 keer

Dankzij de corona uitbraak een lokale kleinhandel leren kennen waar ze 3/4 hebben van wat we anders in bioplanet gaan halen, aan vrijwel dezelfde / betere prijzen.

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
R2D2
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1460
Lid geworden op: 20 aug 2015, 15:07
Uitgedeelde bedankjes: 86 keer
Bedankt: 123 keer
Recent bedankt: 5 keer

devilkin schreef: Nog niet gedacht om zelf te beginnen bakken? Wij doen dit (zelden kopen we brood), met degelijke ingredienten, en eerlijk gezegd.. het smaakt ook gewoon beter (al kan dit 100% subjectief zijn)
Als je aan bloem geraakt is dat een optie. Sinds de hamsterwoede begonnen is (dus enkele dagen voor de lockdown), nu meer dan 2 weken geleden is bloem permanent uitverkocht in de 3 supermarkten in mijn buurt. Is iedereen nu aan het bakken geslagen of is er toch een bevoorradingsprobleem ?
Gebruikersavatar
devilkin
Administrator
Administrator
Berichten: 6011
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 826 keer
Bedankt: 507 keer
Recent bedankt: 3 keer

De bio/dieet winkel in het centrum heeft nog redelijk wat, en wij kopen ook redelijke zakken elke x maand dus ik heb wel nog wat. Verder kan je ook evt. eens kijken of er geen Boeren & Buren in je buurt is waar je meel kan kopen.

EDIT: https://www.flourpower.be/aanbod.html

Geen idee van waar je bent - maar op https://www.flourpower.be vind je veel verdeelpunten.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1379
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 105 keer
Bedankt: 53 keer

Zalig weertje buiten en een toerke gedaan met de hond.
Tttsss
brubbel
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 919
Lid geworden op: 04 jul 2012, 16:55
Uitgedeelde bedankjes: 76 keer
Bedankt: 174 keer
Recent bedankt: 1 keer

Unicorn1 schreef:Zalig weertje buiten en een toerke gedaan met de hond.
Komaan zeg, een paard is daar toch meer voor geschikt!
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 387 keer

Kuisvrouw gespeeld, in no time alle buitenruiten ('t zijn er wel een aantal) proper met dit ding:

https://www.aanbiedingenfolders.nl/i/ac ... ger-120160

Een tegenvaller was dan weer de ruitenspray van colruyt zelf (van boni, ecologisch), die van ecover was veel beter en liep niet zo snel van de ruiten ;) Nu de binnenruiten. 't Plezier zit hem soms in simpele dingen.

Dit blijft het beste product voor dit doel:
https://www.biggreensmile.nl/products/e ... id=ewindow
Gebruikersavatar
Mortov Molotov
Pro Member
Pro Member
Berichten: 344
Lid geworden op: 07 jan 2012, 10:57
Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
Bedankt: 34 keer
Recent bedankt: 4 keer

Gta IV is terug zonder securom of gfwl! Easiest install ever!

Cfr ook https://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=31&p=817922
decat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1656
Lid geworden op: 31 jan 2007, 11:53
Locatie: Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 90 keer
Bedankt: 101 keer

R2D2 schreef:
Als je aan bloem geraakt is dat een optie. Sinds de hamsterwoede begonnen is (dus enkele dagen voor de lockdown), nu meer dan 2 weken geleden is bloem permanent uitverkocht in de 3 supermarkten in mijn buurt. Is iedereen nu aan het bakken geslagen of is er toch een bevoorradingsprobleem ?
Bij Pit Pit (online) zou er vanaf volgende week terug zijn.
Gebruikersavatar
heist_175
Moderator
Moderator
Berichten: 14885
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 484 keer
Bedankt: 1054 keer
Recent bedankt: 15 keer

R2D2 schreef:Als je aan bloem geraakt is dat een optie. Sinds de hamsterwoede begonnen is (dus enkele dagen voor de lockdown), nu meer dan 2 weken geleden is bloem permanent uitverkocht in de 3 supermarkten in mijn buurt. Is iedereen nu aan het bakken geslagen of is er toch een bevoorradingsprobleem ?
Ik denk dat er effectief meer mensen zelf brood aan het bakken zijn, in mijn omgeving ken ik zeker 5 mensen die een Panasonic besteld hebben en aan het bakken zijn geslagen.
Tijdens de "hamsterdagen" waren de rekken idd leeg, maar ondertussen zie ik terug bloem staan bij zowel Colruyt als AVEVE.
R2D2
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1460
Lid geworden op: 20 aug 2015, 15:07
Uitgedeelde bedankjes: 86 keer
Bedankt: 123 keer
Recent bedankt: 5 keer

Aldi, Lidl en Colruyt zijn de 3 supermarkten in mijn buurt. Alle drie bloemloos. Telkens weer kom ik met een onafgewerkt lijste naar huis.
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 387 keer

Star Trek Picard, wat een deftige serie - geen sport vandaag, elleboog moet herstellen

en dan (spoiler)
https://www.gizmodo.co.uk/2020/02/star- ... -my-brain/
Pas op clicken als je tot episode 7 bent geraakt ;)
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”