Mijn kleine frustratie van de dag ...

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
devilkin
Administrator
Administrator
Berichten: 5998
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 826 keer
Bedankt: 506 keer
Recent bedankt: 2 keer

DarkV schreef:
DarkV schreef:Online een rekening geopend bij Hello Bank... ik dacht dus dat dit 5 minuutjes later in orde zou zijn.. ondertussen zijn we 14 dagen en wat papierwerk verder en heb ik nog steeds m'n rekening niet :bang:
Drie weken verder... als service kan dat tellen :roll:
Dat je daar nog op wacht... Ik wou eens een quote bij Belfius voor een verzekering (toen ze veel reclame maakten voor hun app-normale verzekeringen).

Probleem 1: ging niet zonder dat ik bij een kantoor langs ging
Probleem 2: duurde twee weken eer ik reactie kreeg van een kantoor
Probleem 3: openingsuren waren ridicuul.

Ik geef met plezier wat tijd aan een bank om iets te verkrijgen, maar als ze zelfs geen moeite doen om een potentiële klant met enige snelheid te bedienen is mijn goesting ook rap voorbij.

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
DarkV
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3708
Lid geworden op: 17 apr 2019, 11:47
Uitgedeelde bedankjes: 110 keer
Bedankt: 154 keer
Recent bedankt: 6 keer

devilkin schreef:Dat je daar nog op wacht...
Ze zijn bij mijn weten de enige gratis methode voor Apple Pay werkende te krijgen... ik ga ze daar dus ook enkel voor (mis)gebruiken.
Stroper
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1889
Lid geworden op: 24 aug 2011, 10:27
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 154 keer
Recent bedankt: 1 keer

Revolut is ook gratis, maar ondersteunt in België enkel mastercard en geen maestro en wordt dus minder vaak aanvaard.
Joroen
Starter
Starter
Berichten: 11
Lid geworden op: 04 jun 2019, 21:53

heist_175 schreef:
MClaeys schreef:Mijn stopcontacten buiten zijn ook gewoon IP55, spuitwaterdicht.
Hier ook, zowel schakelaars als stopcontacten Niko Hydro IP55.
En de schakelaars hangen tegen een muur in de regen, nooit iets raars mee voor gehad.
Die stopcontacten zijn enkel ip55 als de klepje toe is
Met stekker erin vervalt die rating

Wil je waar dat wel rating met stekker blijft, dan is dat duurder
Gebruikersavatar
antutu
Pro Member
Pro Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 12 jun 2017, 17:17
Uitgedeelde bedankjes: 147 keer
Bedankt: 37 keer

tien schreef:zonder huiswerk naar een fysieke winkel gaat...
De pot op met fysieke winkels. Laatste keer dat ik ooit nog in een fysieke winkel had gekocht was in een Apple store, een iPhone SE. Dacht geen probleem te hebben met het kleine formaat maar na een paar dagen ergerde ik me er toch aan. Dan met €100 verlies terug verkocht want fysieke winkels doen niet aan retours.

Was dit bij Coolblue gebeurd, had ik netjes kunnen retouren en had ik een ander toestel zonder verlies.

En dan vragen ze zich af waarom de fysieke winkels steeds slechtere en slechtere verkoopcijfers halen. :lol:
There's something strange and you can't reboot. Who you gonna call? Joost Prutsers.
Gebruikersavatar
devilkin
Administrator
Administrator
Berichten: 5998
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 826 keer
Bedankt: 506 keer
Recent bedankt: 2 keer

Coolblue is een halve fysieke winkel, ik ga eigenlijk alles in de winkel halen (gezien die in m'n buurt is)

Sent from my Lenovo TB-X304F using Tapatalk
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Gebruikersavatar
antutu
Pro Member
Pro Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 12 jun 2017, 17:17
Uitgedeelde bedankjes: 147 keer
Bedankt: 37 keer

devilkin schreef:Coolblue is een halve fysieke winkel, ik ga eigenlijk alles in de winkel halen (gezien die in m'n buurt is)

Sent from my Lenovo TB-X304F using Tapatalk
Nog geen ervaring met hun fysieke winkels. Maar ik neem aan dat ze dezelfde no questions asked return policy hebben als op hun site? Coolblue is zeer chill en daar doe je nog je aankopen zonder zorgen. :-)
There's something strange and you can't reboot. Who you gonna call? Joost Prutsers.
Gebruikersavatar
devilkin
Administrator
Administrator
Berichten: 5998
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 826 keer
Bedankt: 506 keer
Recent bedankt: 2 keer

Yep. Een van de hoofdredenen dat ik er ga. No nonsense, niet moeilijk doen als je aankoop toch tegen valt

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Gebruikersavatar
antutu
Pro Member
Pro Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 12 jun 2017, 17:17
Uitgedeelde bedankjes: 147 keer
Bedankt: 37 keer

Zo is dat! Als er ooit een Coolblue hier in de buurt kom ga ik er ook heen. Altijd leuk als je iets koopt en je het de dag zelf nog hebt i.t.t. verzending. Da's de enige fysieke winkel die ik nog zou vertrouwen. Maar in andere fysieke winkels zien ze mij niet meer terug. :-) Altijd 'n gedoe. Al zet je slechts 1 voet buiten de deur met je product, geen haar op hun hoofd dat er nog aan denkt het nog met 1 vinger aan te raken. :lol:
There's something strange and you can't reboot. Who you gonna call? Joost Prutsers.
DarkV
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3708
Lid geworden op: 17 apr 2019, 11:47
Uitgedeelde bedankjes: 110 keer
Bedankt: 154 keer
Recent bedankt: 6 keer

De vraag is echter wel of dergelijke vlotte return policies stand kunnen houden, want laat ons eerlijk zijn er is ook heel wat misbruik... Zalando is er alvast slachtoffer van en heeft deze aangescherpt. Niemand wil namelijk iets nieuws kopen en merken dat het reeds open en gebruikt is geweest... het herstockeren kost dus redelijk wat geld wat we uiteindelijk allemaal zelf betalen.
Gebruikersavatar
devilkin
Administrator
Administrator
Berichten: 5998
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 826 keer
Bedankt: 506 keer
Recent bedankt: 2 keer

Goh. Ik koop eigenlijk wel regelmatig een tweedekansje, wat hit or miss is. Laatste toestel was duidelijk gebruikt tot het punt dat er iets afgebroken was en er schroeven ontbraken, wat CB heeft teruggenomen en me dan het voorstel deed voor een nieuw toestel met korting.

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Gebruikersavatar
Mortov Molotov
Pro Member
Pro Member
Berichten: 341
Lid geworden op: 07 jan 2012, 10:57
Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
Bedankt: 34 keer
Recent bedankt: 4 keer

Mijn kleine frustratie van de dag:

voorwerpen die op de grond vallen, zeker als je er kort vooraf alle moeite hebt gedaan om ervoor te zorgen dat ze niét op de grond vallen.

Hel en verdoemenis!!
kamiel
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 891
Lid geworden op: 18 jun 2012, 19:58
Uitgedeelde bedankjes: 167 keer
Bedankt: 42 keer

In de meeste gevallen zou het nog veel erger zijn als voorwerpen omhoog zouden vallen :?
Internet: EDPnet VDSL XS met Fritzbox 7360 als modem en router
VOIP: EDPnet (inkomend), Freevoipdeal (uitgaand) via C510IP
GSM: EDPnet (met Xiaomi Redmi)
Gebruikersavatar
exop
Premium Member
Premium Member
Berichten: 497
Lid geworden op: 26 mei 2011, 15:22
Locatie: ANT/VLBR
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 25 keer

Ik rij jaarlijks al snel 40k tot 50k kilometers, voornamelijk aan woon werk verkeer. Ondertussen al meerdere jaren en ik moet zeggen dat hoe langer hoe meer ik er mij in frustreer. Voornamelijk in de onkunde en gebrek aan inzicht van vele chauffeurs.

Op de snelweg:
- eeuwige middenplakkers, feitelijk mensen die nooit naar rechts opschuiven als er plaats is
- mensen die de oprit niet gebruiken om op snelheid te komen, alsook bij een afrit al vertragen voor ze op de afrit rijden
- mensen die van rijvak wisselen zonder te (willen) kijken of hun ertussen drukken als er niet voldoende ruimte voor is
- waar 2 snelwegen samen komen loopt de file snel op omdat mensen bij de eerste millimeter dat het kan willen wisselen en zodanig vertragen omdat ze bang zijn voor elkaar
- mensen die uiterst links blijven rijden in een bocht naar links terwijl rechts volledig vrij is
- mensen die een volle lijn niet respecteren en daar anderen mee hinderen
- mensen die niet kunnen ritsen
- mensen die met opzet de ruimte met hun voorligger dicht rijden omdat iemand van het rijvak rechts van hun naar links wil komen omdat er iemand trager rijdt voor hun, omdat ze dan een plaatsje verliezen op de ranglijst van de snelste
- mensen die het concept van een spitsstrook niet begrijpen

Op de gewone baan:
- mensen die in het midden rijden als er geen lijn is en tegenliggers hinderen door op het laatste moment zo te blijven rijden
- mensen die al dan niet blind de binnenkant van een bocht nemen op het rijvak voor tegemoetkomend verkeer
- mensen die in een eenrichtingstraat achteruit in de verkeerde richting rijden om dan sneller aan een bepaald kruispunt te zijn
- meerdere mensen die als een trein rondom een geparkeerde wagen rijden waardoor het aankomend verkeer dat voorrang heeft moet wachten tot iemand dat eindelijk door heeft, ditto bij een versmalling
- mensen die kruispunten blokkeren
- mensen die hinder op kruispunten veroorzaken door rood te negeren
- mensen die moeite hebben met parallel parkeren en daarbij duwtjes uitdelen bij hun buren
- achterlangs kruisen is gewoonweg onbegonnen werk, de tegenligger ziet het vaak al niet zitten en de persoon daarachter zit vaak zodanig te duwen dat er geen ruimte is om te draaien en dan staat het gewoon vast
- mensen die totaal geen idee hebben van de voorrangsregels. Het eerste kruispunt 's ochtends heb ik voorrang, dat op een blind kruispunt. Niemand remt daar af en bijna elke ochtend is er wel iemand die mij bijna ramt. En dan nog vies durft kijken alsof het mijn schuld is.
- mensen die hun auto eender waar achterlaten en hinder veroorzaken

In een parking:
- mensen die op de lijn parkeren
- mensen die dubbel parkeren
- het gebrek aan respect dat mensen hebben voor hun buren en krassen maken met handtassen en deuren
- alsook weer mensen die in het midden rijden in een 2 richtingslaan
- mensen die tegen de richting rijden omdat het sneller is naar de uitgang, en dan niet aan de kant willen als ge daar volledig reglementair aan komt

Ongetwijfeld kan ik nog een tijdje doorgaan. Door al die taferelen elke dag opnieuw ben ik echt een voorstander geworden van een periodieke vernieuwing van het rijbewijs. Met een veel uitgebreider theoretisch en praktisch examen, dit schiet gewoon tekort vandaag. Voor veel mensen is dat ook al tientallen jaren geleden en zijn absoluut niet op de hoogte van sommige zaken.

Daarnaast zou beter openbaar vervoer meer mensen overhalen om het ook te gebruiken, waardoor de weg weer wat meer vrij komt en aangenamer is voor iedereen.
sdecoster
Pro Member
Pro Member
Berichten: 319
Lid geworden op: 03 dec 2013, 23:11
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 16 keer

Verhuizen van de ene gemeente naar de buurgemeente en dan vaststellen dat je blauwe pmd-zakken een rode sticker krijgen.
Sorry meneer... andere intercommunale :bang:
DarkV
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3708
Lid geworden op: 17 apr 2019, 11:47
Uitgedeelde bedankjes: 110 keer
Bedankt: 154 keer
Recent bedankt: 6 keer

Zelf ermee naar het containerpark rijden en ze er "snel" inkieperen :wink:
Gebruikersavatar
devilkin
Administrator
Administrator
Berichten: 5998
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 826 keer
Bedankt: 506 keer
Recent bedankt: 2 keer

sdecoster schreef:Verhuizen van de ene gemeente naar de buurgemeente en dan vaststellen dat je blauwe pmd-zakken een rode sticker krijgen.
Sorry meneer... andere intercommunale :bang:
Zakken doorverkopen?

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Gebruikersavatar
lacer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2965
Lid geworden op: 24 feb 2007, 23:15
Locatie: 09
Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
Bedankt: 159 keer

Ik had ook eens zakken uit de Colruyt in Zelzate gekocht en in Gent allemaal zonder problemen opgebruikt.
Plaatste de zak wel met het label naar de muur gericht. Eenmaal de vuilnisophaler ze vastgepakt hadden, gingen ze deze niet meer terugzetten als de inhoud klopte.
EdpNet XL 99/35 Mbps
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2200
RPi 2B Pi-Hole / 3B Kodi-19 / 3B+ Node-Red+Grafana
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu Mate 18.04 ESM / 22.04
sdecoster
Pro Member
Pro Member
Berichten: 319
Lid geworden op: 03 dec 2013, 23:11
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 16 keer

Lastig... zal de zak aan één of andere winkel zetten de dag van de ophaling in de buurgemeente denk ik... Is toch niet ver... Heb er tenslotte voor betaald.

De overige zakken zet ik komende winter buiten. 't is dan nog donker als ze ophalen. Benieuwd of ze het gaan merken.

Eigenlijk zou dat toch niet mogen hé. Wie gaat er nu bewust frauderen met pmd-zakken? Weet zelfs niet of ze in een andere ophaalzone een andere prijs hebben... Wellicht is dat één van de mechanismen die intercommunales gebruiken om hun winst te maximaliseren.
Joroen
Starter
Starter
Berichten: 11
Lid geworden op: 04 jun 2019, 21:53

De vuilnis bij mijn schoonouders is ongeveer de helft goedkoper...
Mag je raden in welke oprit ik het mijne dump!
Voor dat verschil wandel ik graag 1,5 km met een zak, tot de volgende gemeente...
Gebruikersavatar
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6044
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 376 keer
Bedankt: 346 keer

Zijn er niet veel gemeentes overgeschakeld naar bakken nu? Alleszins het geval bij men ouders (Sint-niklaas), Schoonouders (Waasmunster), schoonzus (Stekene).
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 387 keer

lùljùljjùl
Laatst gewijzigd door ubremoved_2964 08 aug 2021, 09:44, in totaal 1 gewijzigd.
tien
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1333
Lid geworden op: 17 apr 2019, 11:48
Locatie: Attenhoven (Landen)
Uitgedeelde bedankjes: 106 keer
Bedankt: 66 keer

Look on the bright side, de afzender is nu tenminste bekend :lol:
fredo66
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1956
Lid geworden op: 26 jan 2009, 09:29
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 155 keer

Mijn kleine frustratie van de dag is vrij groot aan het worden. Ik kreeg voor het 2e jaar op rij een foutieve KI aanslag (vermindering 50% voor gunstige epc score niet in rekening gebracht). Terwijl ze vorig jaar na mijn klacht doodleuk schreven dat "vanaf nu de korting automatisch zou gebeuren".

Vorig jaar kon je nog relatief eenvoudig digitaal bezwaar aantekenen. Nu blijkt het een andere site te zijn, je moet van alles invullen wat ambtenaarees is en 1 van de verplichte velden is welke geografische dienst de klacht moet behandelen (dropdown list). Je raadt het al: Aalst staat niet in het lijstje, enkel Waalse adressen !
EDPNET VDSL XS' - Fritzbox 7360v1 - Voip EDPNET in en Megavoip uit - One+ - Roku3 - PS4Pro
tien
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1333
Lid geworden op: 17 apr 2019, 11:48
Locatie: Attenhoven (Landen)
Uitgedeelde bedankjes: 106 keer
Bedankt: 66 keer

toch maar eens het comfort opgezocht, kvm & dock voor werklaptopke komt binnen.
Mooi huiswerk gemaakt, displayport kabels bij kvm, pc spreekt al displayport... vergeten dat de schermen het niet doen... (hadden we moeten weten, eentje is al met adapter, de andere hdmi).

Anyway, nu dus wachten op dp->dvi kabeltjes :(
fendtje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 789
Lid geworden op: 04 jan 2007, 01:06
Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
Bedankt: 71 keer

De vraag op een forum
We betalen 2000 € af
We willen sparen 1000 €
Kunnen we rond komen van 2000 €.
Luxe problemen en budget beheer een brug te ver ?
kamiel
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 891
Lid geworden op: 18 jun 2012, 19:58
Uitgedeelde bedankjes: 167 keer
Bedankt: 42 keer

Als je elke maand voor 2000 Euro eet, dan zal je na verloop van tijd wel rond komen. :banana:
Internet: EDPnet VDSL XS met Fritzbox 7360 als modem en router
VOIP: EDPnet (inkomend), Freevoipdeal (uitgaand) via C510IP
GSM: EDPnet (met Xiaomi Redmi)
Pengu
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 809
Lid geworden op: 28 sep 2003, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 39 keer
Recent bedankt: 1 keer

Ik geraak gefrustreerd door jan met de pet die zijn mening moet geven op vanalles en nog wat. Het internet was zoveel beter 15 jaar en vroeger geleden toen er enkel nerds mee bezig waren. En de overheid zich niet bemoeide. f*** die cookiewalks too. Man man man....
Gebruikersavatar
JamesEarlGray
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1322
Lid geworden op: 24 aug 2017, 13:04
Uitgedeelde bedankjes: 77 keer
Bedankt: 135 keer

Pengu schreef:f*** die cookiewalks too. Man man man....
Cookiewalls zijn pure klootzakkerij en belangrijker: IN STRIJD MET DE GDPR.

Dus als je je frustratie wilt botvieren, kan je een dossier indien bij de dienst die omgaat met schendingen van de GDPR.
axs
Moderator
Moderator
Berichten: 2630
Lid geworden op: 18 dec 2010, 11:56
Uitgedeelde bedankjes: 445 keer
Bedankt: 221 keer

In strijd met GDPR? Ik leer graag bij.... graag wat meer info.
devastator
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1297
Lid geworden op: 01 nov 2005, 10:53
Locatie: Pelt
Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
Bedankt: 63 keer

Nadat de data van mijn MV focus voice (uitzonderlijk) eens op is met nog een goede 10 dagen op de teller, besluit ik een focus data te nemen. Blijkbaar vervallen dan je resterende dagen focus voice en betaal ik nu dus dubbel zoveel voor mijn gesprekken :evil:
Dikke middelvinger naar de klant.
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5230
Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
Bedankt: 520 keer
Recent bedankt: 9 keer

devastator schreef:Nadat de data van mijn MV....
Dikke middelvinger naar de klant.
jep, klinkt als het MV onder unleashed :)
bij mij willen ze mijn account niet afsluiten en de data verwijderen zonder mijn pas, maar dan vraag ik me af met wat ze mijn pas willen vergelijken,
want ze laten het wel toe al de gegevens te veranderen in de klantenzone.
good luck aan MV om mr KUST MENKLOTEN te vinden in het telefoonboek, laat staan die identiteit te verifieren :)
Gebruikersavatar
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6044
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 376 keer
Bedankt: 346 keer

Eoly of zoiets gaat windmolens plaatsen in de buurt, naar de infovergadering kon ik niet gaan dus behalve wat commotie op Facebook en wat heel vage foto's weet ik er niet echt iets van.
Bon, dan maar eens kijken op hun site. Het project hier in de buurt staat er niet meer op, vreemd.
Vraag mailen dan maar via de site. Dan krijg je een mail met je eigen vraag en een url om deze op te volgen, maar de url werkt niet :roll: .
Gebruikersavatar
cptKangaroo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3057
Lid geworden op: 18 dec 2004, 14:33
Locatie: 053 Aalst
Uitgedeelde bedankjes: 666 keer
Bedankt: 227 keer
Recent bedankt: 2 keer

Politici dwepen maar al te graag met dat soort projectjes -- ook hier in de buurt is er een windmolen project gehypet, maar met een beetje kritisch oog kon je al zien dat die promofotos de windmolens veel kleiner voorstelden dan wat ze in het echt zouden worden.
tien
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1333
Lid geworden op: 17 apr 2019, 11:48
Locatie: Attenhoven (Landen)
Uitgedeelde bedankjes: 106 keer
Bedankt: 66 keer

Zijn dan ook wel ervaren in lucht verkopen.
MichelJ
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1078
Lid geworden op: 10 maa 2010, 13:32
Locatie: Kapellen
Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
Bedankt: 66 keer
Recent bedankt: 2 keer

Deze ochtend wakker geworden, internet doet het niet of zeer slecht.

DSL waardes in de FB7490 gaan alle kanten op, syncen aan lage waarden, line length zit nu steeds rond de 290m ipv de gewone 70-80.

Aangezien ze hier aan het werken zijn, ook nu, en de kabel al eens doorgesneden is geweest ga ik even kijken. De tijdelijke kabel ligt gewoon op de grond in een lus tot aansluiting op de nog bestaande ondergrondse kabel. Op de werf zelf kan ik niet zien of de kabel al dan niet geraakt is, zal een ticketje worden vrees is, en dat gaat weer de nodige voeten in de aarde brengen zoals met de vorige beschadiging.
StarWing
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 834
Lid geworden op: 28 jan 2006, 18:21
Uitgedeelde bedankjes: 38 keer
Bedankt: 72 keer
Recent bedankt: 1 keer

Al van vorige week woensdag-donderdag een of andere infectie te pakken.
Geen eetlust, ganse dag slapen, knikkende knieën, ...
Vandaag is de eerste dag dat ik mij redelijk voel.
Kheb potverdekke mijn horlogebandje al moeten een gaatje kleiner maken :/
Gebruikersavatar
Sasuke
userbase crew
userbase crew
Berichten: 5526
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 238 keer
Bedankt: 467 keer
Recent bedankt: 6 keer

StarWing schreef:Al van vorige week woensdag-donderdag een of andere infectie te pakken.
Geen eetlust, ganse dag slapen, knikkende knieën, ...
Vandaag is de eerste dag dat ik mij redelijk voel.
Kheb potverdekke mijn horlogebandje al moeten een gaatje kleiner maken :/
Kan je me doorgeven welke infectie dat is, kan die anders wel gebruiken :p
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
StarWing
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 834
Lid geworden op: 28 jan 2006, 18:21
Uitgedeelde bedankjes: 38 keer
Bedankt: 72 keer
Recent bedankt: 1 keer

verlof nodig ? :)
tien
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1333
Lid geworden op: 17 apr 2019, 11:48
Locatie: Attenhoven (Landen)
Uitgedeelde bedankjes: 106 keer
Bedankt: 66 keer

Sasuke schreef:
StarWing schreef:Al van vorige week woensdag-donderdag een of andere infectie te pakken.
Geen eetlust, ganse dag slapen, knikkende knieën, ...
Vandaag is de eerste dag dat ik mij redelijk voel.
Kheb potverdekke mijn horlogebandje al moeten een gaatje kleiner maken :/
Kan je me doorgeven welke infectie dat is, kan die anders wel gebruiken :p
Volgende week genoeg zweten :angel: (en als dat niet genoeg is, broodje prepare en eerst effe in de zon leggen)
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”