Lijkt me niet meer als logisch.

Enig idee hoe je een software update kan doen bij een Bosch Indego? En waar je de software/firmware kan vinden?kaween schreef:De Bosch (...) Een softwareupdate kan dit zeker inmiddels hebben opgelost, lijkt me niet onmiddellijk moeilijk om dat op te lossen met een software update.
Aangezien er verder geen uitleg bijstaat, maar de "dealer locator" knop wel een bijzonder opvallende kleur heeft, heb ik een vermoeden dat ze dit via de dealers laten verlopen (in Duitsland dan). Of de dealers dit in België aanbieden weet ik niet, maar ik zou zeggen: steek je licht eens op bij hun service hotline / e-mailheist_175 schreef:Dat is best interessant, al is de vraag of ze ook van/naar BE versturen.
Tuincenter VanBael in Pijpelheide/Heist-op-den-BergAnD schreef:Welke dealer is dat dan als ik mag vragen ?
Voor zij die dit willen betalen, MOET het wel goed zijn éheist_175 schreef:Tuincenter VanBael in Pijpelheide/Heist-op-den-BergAnD schreef:Welke dealer is dat dan als ik mag vragen ?
Ik ben er zelf tevreden van voor mijn bosmaaier en kettingzaag.
Goedkoop: nee.
Goed: ja.
Wel, het is om die reden dat ik het vraag, je kan het moeilijk dagelijks elk stuk 5 a 10 keer laten maaien of hem slechts 10 minuten per dag laten maaien. Tis een beetje als een sportwagen kopen om naar de bakker over t straat te rijden. Ik kijk dus ook wat rond voor ervaringen rond toestellen voor kleinere locatieskaween schreef:@MClaeys : grappig dat je dat vraagt. Op het duitse Worx forum is er nu net iemand die net om die reden zijn Worx verkoopt : hij zegt daar "fijn toestel, daar niet van, maar met onze tuin van 100m² is dit complete overkill. Derhalve zoekt mijn Worx een nieuwe weide om te grazen" ... of zoiets.
Das dan vandaag gebeurd, die update, want gisteren was die der nog niet. Eens onderzoeken wat de verschillen zijn, en als ik idd niets vind, eens een mail sturen!kaween schreef: @Dafke : ik zie net dat Worx zijn familie wat heeft uitgebreid met nieuwe modellen (facelifts eigenlijk) en een 1500m model. Misschien iets voor jouw dan ? De topmodellen hebben nu Wifi (... mjah. Zinnig ? Geen idee.). Maar het onderscheid lijkt me kunstmatig : dezelfde batterij capaciteit, éénzelfde maaisysteem .... de programmatie van de Worx'en is zo dat als jij een bepaalde oppervlakte aangeeft en je na een tijd merkt dat er "toch meer moet gemaaid worden", je de maaitijd in +/- 30% kan verhogen of verlagen. Zou me sterk lijken indien een 1000m² met een +30% setting niet zou voldoen, maar da's speculatie van mijn kant.
Inderdaad, gras op zijn eigen werkt niet goed tenzij je regelmatig handmatig verlucht. Het probleem is vooral dat gras samendrukt waardoor er geen lucht aan kan / je een zure omgeving creëert en de beestjes niet goed kunnen werken / doodgaan. Als het gras "rot" is het trouwens helemaal niet goedFunkStar schreef:Ik had ooit aan een groene jongen hetzelfde gevraagd i.v.m. compostbak en die zei dat het niet ging lukken omdat gras traag rot, ik veronderstel dat je daarom zegt dat je het moet combineren met takken, bladeren, huisafval?
Het lijkt me eigenlijk wel de mooiste oplossing, nu eens kijken waar we die compostbak kunnen verstoppen.